Ik heb gisteren zitten lachen naar aflevering 3 die live op tv was. Is het de moeite waard op NPO Plus al alleen om ook de rest nu al te zien?quote:Op donderdag 20 februari 2020 20:36 schreef SimonedeBeauvoir het volgende:
Alle afleveringen al te zien op NPO start.
Die Sharel
Ik heb alle 8 afleveringen verslonden, ja dusquote:Op woensdag 4 maart 2020 08:19 schreef Warrick21 het volgende:
[..]
Ik heb gisteren zitten lachen naar aflevering 3 die live op tv was. Is het de moeite waard op NPO Plus al alleen om ook de rest nu al te zien?
Idd en ook respectloos tegen die moeder terwijl haar kindje er naast staat in haar eigen huis “AM I TALKING TO YOU OR TO MY MOTHER”.quote:Op woensdag 4 maart 2020 23:05 schreef RipCity het volgende:
En die kamer viel best mee en in usa is het gewoon heel gebruikelijk om camera’s te hebben. Ze vertoonde echt puber/diva gedrag. Heel onredelijk.
Natuurlijk is dit niet serieus, het is een TV programma. Gaat om de entertainment, niet om of er goed voor kinderen gezorgd wordt.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 16:24 schreef Pinuts het volgende:
Dit is toch niet serieus hoop ik. Als je normaal gesproken au pair wil worden moet je wel een 'cv' hebben. Ofwel, wel eens op kinderen hebben gepast, weten hoe je moet wassen etc. Dit lijken gewoon tieners die ze van straat hebben geplukt met de vraag, wil je naar LA?
Uhuh, lekker 3 maanden op een overloop slapenquote:Op woensdag 4 maart 2020 23:05 schreef RipCity het volgende:
En die kamer viel best mee en in usa is het gewoon heel gebruikelijk om camera’s te hebben. Ze vertoonde echt puber/diva gedrag. Heel onredelijk.
Voelde ook geen klik met dat kind, lelijk klein mormel. Praatte ook vaagquote:Op donderdag 5 maart 2020 01:15 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Naast type Lily profileert zij zich als een soort van boze heks...echt nog behoorlijk wereldvreemd voor een 19-jarige...
Ik zou ook wel au pair willen zijn bij de hippiesquote:Op donderdag 5 maart 2020 14:51 schreef matthijst het volgende:
[..]
Voelde ook geen klik met dat kind, lelijk klein mormel. Praatte ook vaag
Die Jesusfreaks zijn ook erg. Lekker braaf doen voor God maar je au pair als slaaf behandelen. En te lui om je koters fatsoen bij te brengen.
Die met die 2 hippies heeft t het best getroffen, semi-vakantie.
En die laatste spoort ook niet, gvd de hele dag tjoeketjoeketrain door je appartement met je kleutergod, doe normaal
Dit. De eerste aflevering dacht ik mwah, niet echt spannend. En nu denk ik iedere keer oh ik wil verder kijken maar ik moet wachten tot volgende week.quote:Op woensdag 11 maart 2020 22:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
ik vind het echt een bizar programma, maar wel zo dat je gaat bingen
Vindt het een kanjer die Gohar......jemig die kinderen moeten nog opgevoed worden, dan heel het huishouden. Petje af voor dat meisje, gelukkig had ze nog lol met het oudste kind maar vond het niet te doen. Maar die moeder met kind van Leah wil je toch ook niet......mijn mond viel open bij dat tjoeketjoek door de kamer.....quote:Op donderdag 12 maart 2020 17:13 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Dit. De eerste aflevering dacht ik mwah, niet echt spannend. En nu denk ik iedere keer oh ik wil verder kijken maar ik moet wachten tot volgende week.
Ben ook wel benieuwd wat er volgende week mis gaat met Leah en Gohar. Vooral bij Gohar denk ik van zij doet echt serieus haar best en is ook gewoon serieus enzo.
Inderdaad. Een keer is dat leuk. Daarna stopt het.quote:Op donderdag 12 maart 2020 18:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vindt het een kanjer die Gohar......jemig die kinderen moeten nog opgevoed worden, dan heel het huishouden. Petje af voor dat meisje, gelukkig had ze nog lol met het oudste kind maar vond het niet te doen. Maar die moeder met kind van Leah wil je toch ook niet......mijn mond viel open bij dat tjoeketjoek door de kamer.....![]()
![]()
Vreselijk eng mens, snapte ook al niet dat Leah zich thuis voelde bij haar. Mijn haren stonden gelijk al recht over eind bij die vrouw......quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:46 schreef Pinuts het volgende:
Net de aflevering van vandaag gezien. Ik vond het echt sneu voor Leah. Geen knuffel mogen geven omdat ze tegen je kind heeft geschreeuwd. En dat kind mocht ook niet even afscheid nemen. Het kan toch niet anders dan dat dat zo'n mega gepamperd kind/mens wordt die nooit ook maar iets verkeerd kan doen in zijn leven.
Heel vreemd idd. Leek gewoon gezellig te zijn daar...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:57 schreef zodeju het volgende:
Kreeg bij Gohar het idee dat de ouders gewoon spijt hadden dat ze zich hebben opgeven voor het programma en het tegenviel dat het wel erg hun privacy aantastte.......Zo van de ene dag op de ander en de kids wisten het niet eens. Geen leuke smoes.......
Psychiater en psychologe...En dan grofweg zo laf zijn en liegen dat je kinderen de nanny niet aardig vinden...quote:Op dinsdag 17 maart 2020 22:46 schreef Pinuts het volgende:
Net de aflevering van vandaag gezien. Ik vond het echt sneu voor Leah. Geen knuffel mogen geven omdat ze tegen je kind heeft geschreeuwd. En dat kind mocht ook niet even afscheid nemen. Het kan toch niet anders dan dat dat zo'n mega gepamperd kind/mens wordt die nooit ook maar iets verkeerd kan doen in zijn leven.
Echt hequote:Op dinsdag 24 maart 2020 22:17 schreef Vegameisje het volgende:
Wat een arrogante bitch die Sharel. Echt ook zo’n sneeuwvlokje die denkt dat ze wel ‘even’ model wordt in LA, en als ze dan naar haar eerste casting gaat -uiteraard geregeld door BNN en niet door haarzelf- is het keihard janken dat ze haar hebben afgewezen vanwege haar korte lengte.... echt niks gewend dit soort meisjes, kunnen niks hebben en niet tegen kritiek. En dacht ze nu echt dat ze met haar 1.68m en een doorsnee hoofd op haar zitten te wachten??
Same, lijkt jerry springer welquote:
Ze kwam op het eind ook niet om blondje op te halen. Zegt wel weer genoeg over d'r attitude deze hele series.quote:
Oh tof dat het weer op tv is!quote:Op dinsdag 29 juni 2021 21:30 schreef Pinuts het volgende:
Vandaag seizoen 2 begonnen. Dit keer in Italië.
Meestal meiden/jongens die een tussenjaar nemen na hun studie. Mijn God, wat een etterbakken die tweeling zeg en die moeder lijkt me ook al een hopeloos geval.quote:Op donderdag 8 juli 2021 20:15 schreef Pinuts het volgende:
Ligt het aan mij of zoeken ze wel bewust een beetje 'wereldvreemden' uit. Tenminste, het zijn nooit meiden (/jongens) die vroeger al wat meer gezien hebben van de wereld. Allemaal een van de eerste keren in het buitenland/Italië.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |