Jeangu dacht lekker rustig te zitten, nu blijkt hij op Super Thursday z'n lied bekend te makenquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:17 schreef Nashipeer het volgende:
Lol Roemenië ook al. Zou grappig zijn als Kirkorov zo'n bombastisch mega-evenement heeft georganiseerd voor Nathalia, dat alle andere liedjes vervolgens rond dat tijdslot worden bekendgemaakt. Weg alle aandacht
Klinkt goedquote:Op dinsdag 2 maart 2021 11:25 schreef Nashipeer het volgende:
Een mogelijke snippet?:
https://www.instagram.com/p/CL6YeZlLHwh/?igshid=1ktzfc8rhott8
't is te hopen dat Geike gewoon het woord gaat voeren.quote:Op maandag 8 februari 2021 22:55 schreef molloot200 het volgende:
https://www.instagram.com/p/CLCvnx-Bn44/?igshid=1iq9he79lj50u
Dit schijnt van de clipopnames voor het Eurovisienummer te zijn geweest. Ziet er fantastisch sfeervol uit![]()
Ik kijk hier toch stiekem echt wel naar uit, ondanks die kwal van een Alex. Maar Geike
![]()
![]()
Te subtiel voor velen om het te 'begrijpen', denk ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:53 schreef ijs_beer het volgende:
Hoop eigenlijk wel op een goed nummer van ze. Release me was mooi, maar toch een tikje uiderwhelming.
Te subtiel om hem in 1 of 2 keer luisteren te begrijpen vooral denk ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Te subtiel voor velen om het te 'begrijpen', denk ik.
Ik heb het zelf iig behoorlijk vaak opgezet.
Het is helemaal in mijn straatje, maar ik vond dit echt een heel saai nummer. Release Me x 1000.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:58 schreef Eightyone het volgende:
[..]
Te subtiel voor velen om het te 'begrijpen', denk ik.
Ik heb het zelf iig behoorlijk vaak opgezet.
Bij mij viel het kwartje na een halve luisterbeurt al. Het beet zich vervolgens vast in m'n hoofd, en ging er niet meer uit.quote:Op dinsdag 2 maart 2021 14:59 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Te subtiel om hem in 1 of 2 keer luisteren te begrijpen vooral denk ik.Zou wel een uitstekend albumnummer geweest zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:00 schreef Nashipeer het volgende:
Luisteren op eigen risico:Wauw, klinkt best goed!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Luisteren op eigen risico:ZoSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hooverphonic gaat Europa verenigen
![]()
Het voelt gewoon wat nostalgisch aan
Luisteren op eigen risico:Met zo'n nummer win je nooit het songfestival.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Typisch iets wat UK zou sturen. En we weten waar die altijd eindigen.quote:Op woensdag 3 maart 2021 20:29 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Met zo'n nummer win je nooit het songfestival.
Luisteren op eigen risico:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het reflecteert het warme karakter van Alex. Echt zo goed gedaan.![]()
Maar serieus, los van het nummer zal Alex door zijn arrogante geleuter vast hun eigen glazen ingooien. Of ze moeten hem niet aan het woord laten tijdens interviews, maar dat lijkt me..... onwaarschijnlijk.![]()
Haha, hij mag zijn hotelkamer toch niet verlaten.quote:Op woensdag 3 maart 2021 21:49 schreef Mandy040986 het volgende:
[..]![]()
Het reflecteert het warme karakter van Alex. Echt zo goed gedaan.![]()
Maar serieus, los van het nummer zal Alex door zijn arrogante geleuter vast hun eigen glazen ingooien. Of ze moeten hem niet aan het woord laten tijdens interviews, maar dat lijkt me..... onwaarschijnlijk.
Een letterlijke one night stand of een bash op Luka?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:46 schreef molloot200 het volgende:
Het gaat over een "one night stand gone wrong".
Alex vermoordt iemand?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:47 schreef molloot200 het volgende:
Van der Veire vond het einde van de clip opvallend, beetje een horrorgevoel noemt hij.
dit.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:52 schreef Fascination het volgende:
Ik hoor de potentie, maar dit voelt alsof ze er niet alles uitgehaald hebben.
Bij de Belgen?quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:59 schreef Momo het volgende:
Zo meteen ook Jeangu in de uitzending (10:45)
Dat zeker. Dat riepen ze ook massaal bij Salvador.quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:59 schreef molloot200 het volgende:
Veel reacties ook weer over dat dit geen "Eurovisienummer" is. Wanneer gaan we nou eens door krijgen dat er niet zoiets bestaat als een "Eurovisienummer"?
Release me had ik bij de eerste keer gelijk van wow. Bij het nieuwe nummer totaal niet.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:22 schreef Mrs_Robot2.0 het volgende:
Ik vond Release Me leuker, maar daar moest ik ook eerst vaker naar luisteren dus over een paar dagen kan het nog wel anders worden.
De jury gaat dit wel minimaal in de Top 8 zetten waarschijnlijk, dus dat moet wel lukken.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:19 schreef Em31 het volgende:
Hmm weet niet of dit de finale wel haalt. Kabbelt wat voort en maakt nergens echt indruk.
Ik had het precies andersom eigenlijkquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Release me had ik bij de eerste keer gelijk van wow. Bij het nieuwe nummer totaal niet.
Ja echt joh, kap daar nou eens meequote:Op donderdag 4 maart 2021 08:59 schreef molloot200 het volgende:
Veel reacties ook weer over dat dit geen "Eurovisienummer" is. Wanneer gaan we nou eens door krijgen dat er niet zoiets bestaat als een "Eurovisienummer"?
offtopicquote:Op donderdag 4 maart 2021 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat zeker. Dat riepen ze ook massaal bij Salvador.
Da's goed iig.quote:Op donderdag 4 maart 2021 09:09 schreef molloot200 het volgende:
Ik zie op social media in ieder geval twee kampen: één die het totaal vreselijk vindt en één die het geweldig vindt. Weinig grijs gebied.
Eens, maar er moet wel iets gebeuren qua beleving en staging om de telefoon voor te pakken... Dat gebeurde bij een Salvador en CATS bijvoorbeeld wel, ben benieuwd of Hooverphonic dit ook voor elkaar krijgt...quote:Op donderdag 4 maart 2021 08:59 schreef molloot200 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |