SPOILER: Sigme-kampeermeetOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Wij hadden met de jaarwisseling ook en bed van waarschijnlijk 140.. TE KRAP.. na 1 nacht hebben we nog getwijfeld om naar de 3e kamer te verhuizen met 2 aparte bedden.. maar na wat o verhandelen lukte het toch om samen in dat bed te slapen.. beiden zowat op de rand ,maar vooruit..quote:Op zondag 16 februari 2020 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een zere keel. Ik dacht dat ik verkouden werd maar ik heb denk ik gewoon te hard geschreeuwd vanmiddag.
Over bedden, wij hebben 160*200. Aparte bodems, matrassen en dekbedden.
We hadden op vakantie eens per ongeluk een kamer met een 140 bed geboekt. De volgende dag hebben we gelijk omgeboekt, echt niet te doen met zo weinig ruimte.
quote:Op zondag 16 februari 2020 20:43 schreef Kreator het volgende:
@:candaasje ik heb net nog 4km gewandeld. Pure pijn. *Opvrolijkt.
Kijk, dat is het betere nieuws!quote:Op zondag 16 februari 2020 20:44 schreef fietsie het volgende:
Uk heeft uit zichzelf DrWho opgezet.
De opvoeding werkt!
![]()
Na 15 bier, eten en 8km wandelen was het zwaar.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:51 schreef Candaasje het volgende:
[..]Wat is er zo erg aan 4km wandelen? Of was door een shoppingmall ofzo?
[..]
Kijk, dat is het betere nieuws!
Vind mijn uk ook.quote:Op zondag 16 februari 2020 20:44 schreef fietsie het volgende:
Uk heeft uit zichzelf DrWho opgezet.
De opvoeding werkt!
![]()
Hmm nwver heard ofquote:Op zondag 16 februari 2020 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo wij hebben gezellig spelletjes gespeeld met schoonzusje en haar vriend.
Iemand bekend met Hunted house at the hill? Wat een tof spel. Ieder potje krijgt weer compleet andere wendingen wel veel regels.
Ik heb enorm met je te doen :pquote:Op zondag 16 februari 2020 21:01 schreef Kreator het volgende:
[..]
Na 15 bier, eten en 8km wandelen was het zwaar.
Ja was echt wel grappig. Iedere keer als er een nieuwe vervloeking is is het dus een andere dus het spel is iedere keer volledig anders.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:06 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm nwver heard of
Over 2 weken spelletjesavond.. eens zien of die er ook is.
Blinkquote:Op zondag 16 februari 2020 21:03 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Vind mijn uk ook.
Tot ze bij die stenen engelen aankwam...
Nu vind ze alle beeldjes van engelen creepy
Zo min mogelijk.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb enorm met je te doen :p
Wat staat er voor morgen op de planning?
Even gegoogled, ben wel benieuwd!quote:Op zondag 16 februari 2020 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja was echt wel grappig. Iedere keer als er een nieuwe vervloeking is is het dus een andere dus het spel is iedere keer volledig anders.
Hakt er wel in hè, op jouw leeftijdquote:Op zondag 16 februari 2020 21:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo min mogelijk.. Strand met hond. Uitzlapen
Wij zijn behoorlijke spelletjes fanatenquote:Op zondag 16 februari 2020 21:18 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Even gegoogled, ben wel benieuwd!
[..]
Hakt er wel in hè, op jouw leeftijd
Dat snap ikquote:Op zondag 16 februari 2020 21:03 schreef Uhmmpie het volgende:
Vind mijn uk ook.
Tot ze bij die stenen engelen aankwam...
Nu vind ze alle beeldjes van engelen creepy
Oef, succes dan!quote:Op zondag 16 februari 2020 21:38 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat snap ik
Zo weer nachtdienst. Nu al heel moe. Wordt wat.
Nooit last van gehadquote:Op zondag 16 februari 2020 21:39 schreef Isabeau het volgende:
Overigens met ex ook vaak in een 1-persoonsbed geslapen. Dat was krap en je werd vaak toch met pijnlijke lichaamsdelen wakker
Nou ja, raar op 1 arm liggen omdat je de hele nacht lekker knus tegen elkaar wilt liggen en zoquote:Op zondag 16 februari 2020 21:42 schreef Candaasje het volgende:
Nooit last van gehad(of nouja.... maar dat kwam dan niet door het 1persoonsbed per se)
Ik vind het over het algemeen vooral wel knus. B en A zijn allebei zijslapers, dus ik krijg lekker veel ruimte. Ze zijn goede lepelsquote:Op zondag 16 februari 2020 21:39 schreef Isabeau het volgende:
Overigens met ex ook vaak in een 1-persoonsbed geslapen. Dat was krap en je werd vaak toch met pijnlijke lichaamsdelen wakker
Wat voor hond?quote:Op zondag 16 februari 2020 21:13 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zo min mogelijk.. Strand met hond. Uitzlapen
Ik weet niet helemaal hoe en wat maar jullie relatie klinkt zo mooi.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het over het algemeen vooral wel knus. B en A zijn allebei zijslapers, dus ik krijg lekker veel ruimte. Ze zijn goede lepels![]()
Nou komt het bij mij wel vaak voor dat een van hen naar me toe komt als het niet zo goed met me gaat. Ik ben dan hartstikke moe en gestrest, en het stelt me dan heel erg gerust als ze bij me zijn. Dan slaap ik meteen extra extra goed.
(Ik weet nog hoe mijn psycholoog ruim een jaar geleden aan A en B zei dat het waarschijnlijk maar een paar maanden zou duren dat ik die extra hulp nodig had en dat ik dan wel weer op de been zou zijn. Niet helemaal.)
Dankjequote:Op zondag 16 februari 2020 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal hoe en wat maar jullie relatie klinkt zo mooi.
Ja, dat vind ik ook. mooi, warm, liefdevol.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik weet niet helemaal hoe en wat maar jullie relatie klinkt zo mooi.
Boardgamegek hier, maar krijg momenteel niet vaak genoeg nieuwe spellen onder ogen. Ben nu nieuwsgierigquote:Op zondag 16 februari 2020 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Zo wij hebben gezellig spelletjes gespeeld met schoonzusje en haar vriend.
Iemand bekend met Hunted house at the hill? Wat een tof spel. Ieder potje krijgt weer compleet andere wendingen wel veel regels.
Ja, armen...dat is wel een ding ja. Die zou je er af en toe af moeten kunnen schroevenquote:Op zondag 16 februari 2020 21:43 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nou ja, raar op 1 arm liggen omdat je de hele nacht lekker knus tegen elkaar wilt liggen en zo
Klinkt heel fijnquote:Op zondag 16 februari 2020 21:44 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik vind het over het algemeen vooral wel knus. B en A zijn allebei zijslapers, dus ik krijg lekker veel ruimte. Ze zijn goede lepels![]()
Nou komt het bij mij wel vaak voor dat een van hen naar me toe komt als het niet zo goed met me gaat. Ik ben dan hartstikke moe en gestrest, en het stelt me dan heel erg gerust als ze bij me zijn. Dan slaap ik meteen extra extra goed.
(Ik weet nog hoe mijn psycholoog ruim een jaar geleden aan A en B zei dat het waarschijnlijk maar een paar maanden zou duren dat ik die extra hulp nodig had en dat ik dan wel weer op de been zou zijn. Niet helemaal.)
Ja ik had hem ook nog niet eerder gespeeld. Zij namen dat spel mee.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:00 schreef drakin het volgende:
[..]
Boardgamegek hier, maar krijg momenteel niet vaak genoeg nieuwe spellen onder ogen. Ben nu nieuwsgierig
Haha vragen is ook zo raar toch.quote:Op zondag 16 februari 2020 21:52 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Dankjeik vind het zelf ook fijn.
Mocht je vragen hebben over de hoe/wat, dat mag hoor
Sommige spelelementen komen me bekend voor uit andere games.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ja ik had hem ook nog niet eerder gespeeld. Zij namen dat spel mee.
Maar je bent dus een bepaald karakter en je bouwt dat haunted house op met speltegels. Het huis is dus ook weer ieder spel anders.
Op veel van die tegels staan ook weer extra dingen waar je extra kracht mee kan krijgen en verliezen.
Na een tijdje bereik je een punt (kan ook heel snel komen maar dan ben me eigenlijk doomed) en komt er een vervloeking. En dan krijg je een van de scenario's die weer wordt bepaald door waar diegene staat in het spel enzo.
Ik kan het niet echt uitleggen want daar is het teveel voor.
Maar wel echt tof.
Dat zou heel goed kunnen natuurlijk. Carcassonne bouw je ook je eigen land hahaquote:Op zondag 16 februari 2020 22:10 schreef drakin het volgende:
[..]
Sommige spelelementen komen me bekend voor uit andere games.
Heb ik ook verschillende versies van, maar ja tegeltjes aanleggen zie je meer, tegeltjes aanleggen met iets extra's erop ook.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen natuurlijk. Carcassonne bouw je ook je eigen land haha
Carcassonne ook weer eens spelen trouwens hebben safari en de gewone big box.
Ohh coolquote:Op zondag 16 februari 2020 22:13 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik ook verschillende versies van, maar ja tegeltjes aanleggen zie je meer, tegeltjes aanleggen met iets extra's erop ook.
Ik heb nog een mooie versie in houten doos, met de muur.
Spellenmeetquote:Op zondag 16 februari 2020 22:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ohh cool![]()
Ik heb nu heel veel spellen in dozen liggen en dat vind ik gewoon jammer. Ben blij als we een extra kast boven hebben kunnen er daar ook weer in.
Heb hier zelf een spellengroepje opgezet, ben lid van een andere groep en kom op nog 2 af en toe eens langsquote:Op zondag 16 februari 2020 22:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Oh dat zou zelfs ik misschien nog wel leuk vinden haha.
Wij doen meestal op vrijdag avond spellen de samenstelling wisselt weleens en de locatie ook. Wel geluk dat we ondertussen een leuk clupje bij elkaar hebben met mensen die graag spellen spelen.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb hier zelf een spellengroepje opgezet, ben lid van een andere groep en kom op nog 2 af en toe eens langs
Aangekondigd met tijd en datum en kosten.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Wij doen meestal op vrijdag avond spellen de samenstelling wisselt weleens en de locatie ook. Wel geluk dat we ondertussen een leuk clupje bij elkaar hebben met mensen die graag spellen spelen.
En vandaag waren schoonzusje en ik aan het appen en we hadden niks te doen. Toen was een spelletjes middag in twee appjes afgesproken
Hoe heb je dat geregeld. Oproepje op Facebook ofzo geplaatst?
Even contact opnemen met degene die het organiseert, dat helpt al wel om dan even iemand te leren kennen zodat de eerste keer komen al minder eng is.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier in de buurt is ook een spellenclub. Ik volg hen al een tijdje op Facebook maar stel steeds uit om te gaan. Ik vind het een beetje (veel) eng.
Roosendaal. Ze spelen twee keer per maand in een Poolcafé. Ik moet gewoon gaan en niet zo piepen. Ik ben sociaal genoeg en heb geen al te vreemd karakter dus kan het meestal wel met iedereen vinden. Ok, ik ga dit eens regelen binnenkort.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:24 schreef drakin het volgende:
[..]
Even contact opnemen met degene die het organiseert, dat helpt al wel om dan even iemand te leren kennen zodat de eerste keer komen al minder eng is.
Welke plaats trouwens?
Die ken ik niet, ken wel uit verschillende plaatsen spellenclubs in NL maar Roosendaal zit er niet bij.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Roosendaal. Ze spelen twee keer per maand in een Poolcafé. Ik moet gewoon gaan en niet zo piepen. Ik ben sociaal genoeg en heb geen al te vreemd karakter dus kan het meestal wel met iedereen vinden. Ok, ik ga dit eens regelen binnenkort.
Hier is in een spellenwinkel regelmatig een spelletjesavond. Maar dat zijn allemaal spellen waar ik nog nooit van gehoord heb, dus ook geen idee hoe je ze moet spelen. Verder ben ik (volgens anderen) een zeer irritante spelletjes speler, want winnen of verliezen, maakt me geen moer uit.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier in de buurt is ook een spellenclub. Ik volg hen al een tijdje op Facebook maar stel steeds uit om te gaan. Ik vind het een beetje (veel) eng.
Hier in Haarlem zit zelfs een spellencafé. Ben er alleen nog nooit geweestquote:
Is dat de groene godin?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:34 schreef borisz het volgende:
[..]
Hier in Haarlem zit zelfs een spellencafé. Ben er alleen nog nooit geweest
Oh ik ging vroeger vaak poolen in Roosendaalquote:Op zondag 16 februari 2020 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Roosendaal. Ze spelen twee keer per maand in een Poolcafé. Ik moet gewoon gaan en niet zo piepen. Ik ben sociaal genoeg en heb geen al te vreemd karakter dus kan het meestal wel met iedereen vinden. Ok, ik ga dit eens regelen binnenkort.
Bij welke plaats is jouw spellenclub?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:33 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hier is in een spellenwinkel regelmatig een spelletjesavond. Maar dat zijn allemaal spellen waar ik nog nooit van gehoord heb, dus ook geen idee hoe je ze moet spelen. Verder ben ik (volgens anderen) een zeer irritante spelletjes speler, want winnen of verliezen, maakt me geen moer uit.
Vanavond gezellig gegeten en bijgekletst met een vriend. Pasta carbonara gemaakt met vers gemaakte tagliatelle.
Morgenavond had ik eigenlijk een etentje, maar dat gaat niet door, de afspraak voor dinsdagavond is ook wegens ziekte afgezegd, en de jarige van donderdag blijkt ook wat ziekig te zijn. Zo ga je van een best wel volle week naar niets.
Arnhem, in de Steenstraat (leuk omdat de Steenstraat ook in Monopoly zit)quote:Op zondag 16 februari 2020 22:39 schreef drakin het volgende:
[..]
Bij welke plaats is jouw spellenclub?
Ze leggen altijd spellen wel uit als je ze nog niet kent, en op een gegeven moment heb je elke week een nieuw spel en wen je ook aan uitleg wel.
Doorgaans heb ik een nieuw spel pas door bij de laatste of 1 na laatste zet en is het tijdens het spel een paar keer vragen wat je eigenlijk moet doen in je beurt. Bij de allerlastigste spellen dan.
Er zijn ook bij die je heel snel doorhebt.
O centrum, lijkt me ook el wat. Af en toe zoek ik een vriendin in Arnhem opquote:Op zondag 16 februari 2020 22:40 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Arnhem, in de Steenstraat (leuk omdat de Steenstraat ook in Monopoly zit)
Dit is de groene godin, ook in Haarlem: https://degroenegodin.nl/quote:Op zondag 16 februari 2020 22:41 schreef borisz het volgende:
[..]
Het heet The Boardroom https://www.the-boardroom.nl/
Aan de overkant van De Boardoomquote:Op zondag 16 februari 2020 22:51 schreef drakin het volgende:
[..]
Dit is de groene godin, ook in Haarlem: https://degroenegodin.nl/
Vriendin komt er en ik kom haar weleens met haar kraam tegen op festivalsquote:Op zondag 16 februari 2020 22:58 schreef borisz het volgende:
[..]
Aan de overkant van De Boardoom. De Groene Godin zei mij qua naam niets. Ik wist wel dat er een alternatief winkeltje zit.
. Weer wat geleerd.
Een vriend van me was daar kind aan huis. Was ook dikke vrienden met de eigenaren. We hebben daar nog wel eens een avond gezeten. Gezellige zaakquote:Op zondag 16 februari 2020 23:11 schreef Blues het volgende:
Zonen speelden lang gelee vaak Magic in de werfkelder van deze zaak in Utrecht :
[ afbeelding ]
Mijn schoonzusje doet dat daar nu geloof ik ook. Of iig speelt ze ergens in Utrecht Magic.quote:Op zondag 16 februari 2020 23:11 schreef Blues het volgende:
Zonen speelden lang gelee vaak Magic in de werfkelder van deze zaak in Utrecht :
[ afbeelding ]
Gelukkig las ik dit pas NA het slapen.quote:
Daar ben ik ook vaak geweestquote:Op zondag 16 februari 2020 23:11 schreef Blues het volgende:
[ afbeelding ]
En agricola bouw je je eigen huis met dieren en akkers... wat ook weer invloed heeft op je spel.quote:Op zondag 16 februari 2020 22:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat zou heel goed kunnen natuurlijk. Carcassonne bouw je ook je eigen land haha
Carcassonne ook weer eens spelen trouwens hebben safari en de gewone big box.
quote:Op maandag 17 februari 2020 05:29 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Daar ben ik ook vaak geweest
Vooral om magic te kopen trouwens.
Spelen deden we thuis.
Zou dat er nog zitten?
Hmm volgende keer in utrecht met dochterlief eens binnenlopen...quote:
Is het raar ja?quote:Op zondag 16 februari 2020 22:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Haha vragen is ook zo raar toch.
Maar het klinkt als een fijn warm nest![]()
Is het de bedoeling dat jullie ooit samen gaan wonen?
Raar is misschien niet het goede woord haha.quote:Op maandag 17 februari 2020 08:50 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Is het raar ja?
We hebben er nog geen plannen voor. A en B wonen samen in de buurt van een stad op een klein uur reizen van de stad waar ik studeer. Zij hebben werk/studie daar, ik studeer en heb therapie hier. Dus zolang ik hier studeer en therapie heb, ga ik hier niet weg en zij zitten ook prima waar zij wonen. Ze wonen nu een klein jaar samen en het was best wennen in het begin, dus waarschijnlijk zou het met z'n drieën nog meer wennen zijn.
Ik kan het me wel voorstellen dat we ooit samen zouden wonen. Misschien niet in de driekamerflat waar A en B nu wonen, want het kan daar wel krap zijn met z'n allen. Of wel - misschien is een kamer per persoon genoeg
Agricola heb ik nog nooit gedaan. Jammer dat je date geen succes was. Wel een leuk idee voor een date.quote:Op maandag 17 februari 2020 06:08 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
En agricola bouw je je eigen huis met dieren en akkers... wat ook weer invloed heeft op je spel.
In den haag zit ook een leuke spellenwinkel trouwens. Daar kun je in de winkel ook vanalles spelen. Leuk als je niet weet of je iets echt leuk vind
Heb er weleens een date gehad... was heel gezellig. Maar datewise geen enorm succes.
https://www.spellenhuis.nl/spellenhuis-den-haag.html
Sowieso... het is een stuk leuker dan uiteten gaan en dat je dus continu wat te vertellen moet hebben. Bij een spelletje gaat het al snel over je spel ook.quote:Op maandag 17 februari 2020 09:43 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Agricola heb ik nog nooit gedaan. Jammer dat je date geen succes was. Wel een leuk idee voor een date.
Jahahahahaquote:Op maandag 17 februari 2020 11:30 schreef Barreltje het volgende:
ohh ongens hebben we hier onze volgende meet :
https://kaasbar.amsterdam/
bestaat er eigenlijk al een kaas topic
Ik haak afquote:Op maandag 17 februari 2020 11:30 schreef Barreltje het volgende:
Niet voor mij.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:30 schreef Barreltje het volgende:
Joe!quote:Op maandag 17 februari 2020 11:30 schreef Barreltje het volgende:
Staan nergens prijzen, ik ben gek op kaas, maar wanneer een zaak zijn prijzen niet vantevoren laat zien haak ik af.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:30 schreef Barreltje het volgende:
Nope nope nope nopequote:Op maandag 17 februari 2020 11:30 schreef Barreltje het volgende:
Er staan gewoon prijzen als je op de menukaart klikt.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Staan nergens prijzen, ik ben gek op kaas, maar wanneer een zaak zijn prijzen niet vantevoren laat zien haak ik af.
Ik krijg alleen home reserveren en contact, ook onderaan in dat infostukje niksquote:Op maandag 17 februari 2020 12:51 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Er staan gewoon prijzen als je op de menukaart klikt.
Links onderin staat menukaart, dat beweegt mee als je op een neer scrollt.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:57 schreef drakin het volgende:
[..]
Ik krijg alleen home reserveren en contact, ook onderaan in dat infostukje niks
Ik vraag me te zeerste af of het geen tourist trap is\wordt. Het staat op een plek waar tegenwoordig heel veel toeristen langlopen.quote:Op maandag 17 februari 2020 11:30 schreef Barreltje het volgende:
CUL / Het grote kaastopic. Gevondenquote:Op maandag 17 februari 2020 11:30 schreef Barreltje het volgende:
vanaf 6 euro voor een blokje kaas.quote:Op maandag 17 februari 2020 12:58 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Links onderin staat menukaart, dat beweegt mee als je op een neer scrollt.
quote:Op maandag 17 februari 2020 12:59 schreef borisz het volgende:
CUL / Het grote kaastopic. Gevondenvan @:lonaa
quote:
Of we zoeken een zaaltje, ieder neemt z'n eigen favoriete kaas mee, drankje erbij.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:04 schreef drakin het volgende:
[..]
vanaf 6 euro voor een blokje kaas.
Instagram staat nauwelijks iets op en al over de 2000 volgers
Jaaa dat is een tof ideequote:Op maandag 17 februari 2020 13:10 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Of we zoeken een zaaltje, ieder neemt z'n eigen favoriete kaas mee, drankje erbij.
Ik weet niet wat de lekkerste zijn, ik eet ze niet meer.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Bonbons! Wat een vooruitziende blik, drakin. Ik wilde namelijk net komen vragen wat de lekkerste supermarkt bonbons zijn. Mijn moeder vroeg of ik bonbons mee nam. Maar de twee winkels waar ze een los assortiment bonbons hebben zijn (uiteraard) op maandag gesloten. Dus, bestaan er ook lekkere bij de AH of Jumbo?
Ik moet zo nog even naar de AH om "vleesvervangers" te halen die bij Zuurkoolstamp passen (....)quote:Op maandag 17 februari 2020 13:14 schreef Isabeau het volgende:
Bonbons! Wat een vooruitziende blik, drakin. Ik wilde namelijk net komen vragen wat de lekkerste supermarkt bonbons zijn. Mijn moeder vroeg of ik bonbons mee nam. Maar de twee winkels waar ze een los assortiment bonbons hebben zijn (uiteraard) op maandag gesloten. Dus, bestaan er ook lekkere bij de AH of Jumbo?
Eh, dat lijken me héél véél bonbons, fietsquote:Op maandag 17 februari 2020 13:24 schreef fietsie het volgende:
Ik moet zo nog even naar de AH om "vleesvervangers" te halen die bij Zuurkoolstamp passen (....)
Moet ik van alle bonsbons een doosje meenemen en ze 1 voor 1 proeven voor een Fok-review?
Ik lust geen bonbons, maar heb deze eens meegebracht als cadeautje en die werden enthousiast ontvangen (AH)quote:Op maandag 17 februari 2020 13:14 schreef Isabeau het volgende:
niet kersenbonbons, maar die groene die er kwa uiterlijk op lijken en totaal anders smaken.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Goed, drakin is geen goede bron (voor mij). Vind ferrero roche echt ontzettend smerig en kersenbonbons zijn ook heel vies![]()
Cacao amandelen klinkt al beter![]()
Wat krijg je dan als je suikers eet?
Mjah het geeft me denk ik meer voldoening dan shoppen voor vleesvervangers... Maar ik had de zuurkool al klaargezet toen ik te horen kreeg dat er twee vegetariers aanschuiven vanavond.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:24 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Eh, dat lijken me héél véél bonbons, fiets
Er zijn 'rookworsten'quote:Op maandag 17 februari 2020 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah het geeft me denk ik meer voldoening dan shoppen voor vleesvervangers... Maar ik had de zuurkool al klaargezet toen ik te horen kreeg dat er twee vegetariers aanschuiven vanavond.
Dus de uitgebakken spekjes heb ik maar ingevroren, en het draadjesvlees kan morgen wel.
De "spekjes" van de vegetarische slager zijn prima te doen.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Mjah het geeft me denk ik meer voldoening dan shoppen voor vleesvervangers... Maar ik had de zuurkool al klaargezet toen ik te horen kreeg dat er twee vegetariers aanschuiven vanavond.
Dus de uitgebakken spekjes heb ik maar ingevroren, en het draadjesvlees kan morgen wel.
Ik zal mezelf alvast afmeldenquote:Op maandag 17 februari 2020 11:30 schreef Barreltje het volgende:
Snap dat wel hoor, Amsterdam is ook niet mijn favo stadquote:
Oh dat is wel echt shitquote:Op maandag 17 februari 2020 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kutzooi. We zijn bezig om een lening te krijgen bij de gemeente voor zonnepanelen tegen 1.98% rente. Afgelopen november al mee bezig. Toen begrepen ze de cijfers van onze boekhouder niet. Nu moet de aanvraag helemaal opnieuw en nou hebben ze ineens weer een constructeurstekening nodig om zeker te weten dat er geen vergunning nodig is. dat kost weer een paar 100 euro extra
Of het draadjesvlees er optioneel bij.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
Het is ook echt ontzettend onnodig. Ze willen zeker weten dat het geen plat dak is en dat de panelen niet buiten het dak steken. We hebben nota bene een foto meegestuurd met een vak in het midden van het dak waar de panelen komen. Ik ben echt nijdig.quote:
Kun je daar geen bezwaar tegen maken? (Of gunnen ze je dan die lening niet o.i.d.? )quote:Op maandag 17 februari 2020 13:45 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het is ook echt ontzettend onnodig. Ze willen zeker weten dat het geen schuin dak is en dat de panelen niet buiten het dak steken. We hebben nota bene een foto meegestuurd met een vak in het midden van het dak waar de panelen komen. Ik ben echt nijdig.
Verzonnen vakantiesquote:Op maandag 17 februari 2020 13:45 schreef Kreator het volgende:
Lekker ontbeten (uitsmijter). Was nodig na gisteren. Daarna even naar het strand geweest. Beetje fris nog. Hier in de tuin is het nu 25 graden en lekker windje. Vanmiddag luieren en vanavond uit eten. Wat een kutleven...
Maar hij heeft foto's eerder geplaatst.quote:
Hier een voorzichtig zonnetjequote:Op maandag 17 februari 2020 13:51 schreef Kaatje1 het volgende:
Zo zeg, ben ik blij dat ik nu niet buiten ben. Onweer, regen en flinke hagelstenen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een HOAX, wat ik je bromquote:Op maandag 17 februari 2020 13:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar hij heeft foto's eerder geplaatst.
Was dat allemaal fotosoep dan?
Nee, er is zo'n medewerker van de afdeling vergunningen die alle aanvragen eerst screent op de kans of er heel, heel misschien een vergunning nodig zou kunnen zijn.quote:Op maandag 17 februari 2020 13:46 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Kun je daar geen bezwaar tegen maken? (Of gunnen ze je dan die lening niet o.i.d.? )
Gewoon van internet geplukt. Hij staat er zelf niet opquote:Op maandag 17 februari 2020 13:52 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar hij heeft foto's eerder geplaatst.
Was dat allemaal fotosoep dan?
Ben je lekker mee.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, er is zo'n medewerker van de afdeling vergunningen die alle aanvragen eerst screent op de kans of er heel, heel misschien een vergunning nodig zou kunnen zijn.
Ik vond een kopie van de goedkeuring zonder constructeurstekening. Uitgegeven door dezelfde medewerker die nu weigert. Ik heb er toch nog maar een mail aan gewijd.quote:
Oh, dat is wel een goedequote:Op maandag 17 februari 2020 14:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik vond een kopie van de goedkeuring zonder constructeurstekening. Uitgegeven door dezelfde medewerker die nu weigert. Ik heb er toch nog maar een mail aan gewijd.
Ik duim voor jouw koeienquote:Op maandag 17 februari 2020 14:07 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel een goedeIk ga duimen voor je!
Merci!quote:
jezus...quote:Op maandag 17 februari 2020 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
Kutzooi. We zijn bezig om een lening te krijgen bij de gemeente voor zonnepanelen tegen 1.98% rente. Afgelopen november al mee bezig. Toen begrepen ze de cijfers van onze boekhouder niet. Nu moet de aanvraag helemaal opnieuw en nou hebben ze ineens weer een constructeurstekening nodig om zeker te weten dat er geen vergunning nodig is. dat kost weer een paar 100 euro extra
Hier niet een grote chocoladefan maar ik word echt heel blij van een doos Mon Cheriquote:Op maandag 17 februari 2020 13:23 schreef Isabeau het volgende:
Goed, drakin is geen goede bron (voor mij). Vind ferrero roche echt ontzettend smerig en kersenbonbons zijn ook heel vies![]()
Cacao amandelen klinkt al beter![]()
Wat krijg je dan als je suikers eet?
Die van Unox nooit nemen! Lusten honden zelfs niet.quote:
Uitsmijter in Spanje?quote:Op maandag 17 februari 2020 13:45 schreef Kreator het volgende:
Lekker ontbeten (uitsmijter). Was nodig na gisteren. Daarna even naar het strand geweest. Beetje fris nog. Hier in de tuin is het nu 25 graden en lekker windje. Vanmiddag luieren en vanavond uit eten. Wat een kutleven...
Hebben wij laatst ook eens gemaakt! Erg lekkerquote:Op maandag 17 februari 2020 14:46 schreef golfer het volgende:
Ik ben [url=buffalo-wings van bloemkool]https://leukegeit.nl/buffalo-wings-van-bloemkoolroosjes/#[/url] aan het voorbereiden.
Ik heb het al vaker gemaakt. Bevalt elke keer goed.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:48 schreef Candaasje het volgende:
Hebben wij laatst ook eens gemaakt! Erg lekker. (Hoewel een verkoelend sausje erbij wel lekker was. )
Wij nu 2 keer. De eerste keer met kerst, en twee weken terug nog eens. Ik vind de structuur echt heerlijkquote:Op maandag 17 februari 2020 14:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Ik heb het al vaker gemaakt. Bevalt elke keer goed.
Dan maar AH of Jumboquote:Op maandag 17 februari 2020 14:59 schreef derLudolf het volgende:
We kunnen geen bezorgklant worden van Sligro. We zetten geen ¤15.000 bij ze om
Tja, de gemeente wil er ook aan verdienen.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Nee, er is zo'n medewerker van de afdeling vergunningen die alle aanvragen eerst screent op de kans of er heel, heel misschien een vergunning nodig zou kunnen zijn.
Waar ben je dan precies?quote:Op maandag 17 februari 2020 13:45 schreef Kreator het volgende:
leuk idee en nog glutenvrij ook. Dit ga ik eens maken. Ik ga dan wel de hete saus weglaten, is de boter dan nog nodig?quote:Op maandag 17 februari 2020 14:46 schreef golfer het volgende:
Ik ben buffalo-wings van bloemkool aan het voorbereiden.
https://leukegeit.nl/buffalo-wings-van-bloemkoolroosjes/#
Hmm als het zonder paprika ook lekker te maken is.. is het een goed excuus voor het eten van meer groentenquote:Op maandag 17 februari 2020 15:40 schreef Bramito het volgende:
[..]
leuk idee en nog glutenvrij ook. Dit ga ik eens maken. Ik ga dan wel de hete saus weglaten, is de boter dan nog nodig?
Waarom niet? Doe gewoon je favoriete mix .quote:Op maandag 17 februari 2020 15:55 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm als het zonder paprika ook lekker te maken is.. is het een goed excuus voor het eten van meer groenten
Ze wonen hier in zon buitenlandse enclave met heel veel Nederlanders. Bediening was ook Nederlands. Nederlands restaurant. Spaans moet je voor naar het dorp.quote:Op maandag 17 februari 2020 14:18 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
Die van Unox nooit nemen! Lusten honden zelfs niet.
[..]
Uitsmijter in Spanje?
Idd wat een rotleven. Genietse ervan. Wij genieten van de harde regenbuien hier.
Mja ik dat mijn favoriet wel met paprika is.quote:Op maandag 17 februari 2020 15:59 schreef Bramito het volgende:
[..]
Waarom niet? Doe gewoon je favoriete mix .
Wel compleet vegetarisch en/of vegan.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:38 schreef Uhmmpie het volgende:
Wat een leuke site trouwens.. dat leukegeit.nl
Ach dat kan op zn tijd ook geen kwaad.quote:Op maandag 17 februari 2020 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel compleet vegetarisch en/of vegan.
Dus ik gooi altijd nog wat vlees of vis erbij.
Basis bereiding van vegetarische worst is toch ook in de jus van gisteren vers scheutje rijst olie, wees gerust..quote:Op maandag 17 februari 2020 16:44 schreef golfer het volgende:
[..]
Wel compleet vegetarisch en/of vegan.
Dus ik gooi altijd nog wat vlees of vis erbij.
Nou wat ze nu gemaakt hebben van de valentijns-negerzoenen... veroorzaakte toch ook wat tumult op kantoor.quote:Op maandag 17 februari 2020 17:42 schreef Blues het volgende:
En weer een collega omgevallen voorlopig![]()
Van de 7 hebben we er nu nog maar 4 over![]()
2 ziek, waarvan die eneen een goeie die w.s. een hernia heeft (en maar doorlopen en bij fysio allerlei opties horen gedurende 3 weken terwijl ik dacht ga toch eens naar een arts
) 1 op vakantie.
10 kleine negertjes mag je niet meer zeggen zeker?
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:44 schreef Uhmmpie het volgende:
Nou wat ze nu gemaakt hebben van de valentijns-negerzoenen... veroorzaakte toch ook wat tumult op kantoor.
“Collega H gaf collega S een liefdeszoen”
- “Hij deed wat?!”![]()
![]()
Van mij mag je het zeggen hoor, wat een narigheidquote:Op maandag 17 februari 2020 17:42 schreef Blues het volgende:
En weer een collega omgevallen voorlopig![]()
Van de 7 hebben we er nu nog maar 4 over![]()
2 ziek, waarvan die eneen een goeie die w.s. een hernia heeft (en maar doorlopen en bij fysio allerlei opties horen gedurende 3 weken terwijl ik dacht ga toch eens naar een arts
) 1 op vakantie.
10 kleine negertjes mag je niet meer zeggen zeker?
quote:Op maandag 17 februari 2020 17:44 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Nou wat ze nu gemaakt hebben van de valentijns-negerzoenen... veroorzaakte toch ook wat tumult op kantoor.
“Collega H gaf collega S een liefdeszoen”
- “Hij deed wat?!”![]()
![]()
Overdrijven is ook een vak.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat blijft roken trouwens viessss...
Gisteren een roker in huis gehad. Rookte keurig buiten, en volgens mij een stuk minder dan normaal. Peukjes goed uitgemaakt, in een papiertje gedaan en in de prullenbak gegooid. Storm Dennis gooide roet in het plan om een wegwerp asbak te gebruiken. En toch, elke keer als ik de vuilnisbak open maakte kwam die meur me tegemoet
Vanmorgen maar vast de zak gewisseld.
We hebben een rokerquote:Op maandag 17 februari 2020 18:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.. De vuilnisbak stonk naar sigaretten...
.
Asbakken lucht is ook vunzig ook.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:05 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat blijft roken trouwens viessss...
Gisteren een roker in huis gehad. Rookte keurig buiten, en volgens mij een stuk minder dan normaal. Peukjes goed uitgemaakt, in een papiertje gedaan en in de prullenbak gegooid. Storm Dennis gooide roet in het plan om een wegwerp asbak te gebruiken. En toch, elke keer als ik de vuilnisbak open maakte kwam die meur me tegemoet
Vanmorgen maar vast de zak gewisseld.
Ik lees wel herkenbare zaken. Vooral dat van de verandering en de krommieniekaasiequote:Op maandag 17 februari 2020 17:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Van mij mag je het zeggen hoor, wat een narigheid
Ik ben net terug van teamoverleg. Vier emotionele dames, hoop goede intenties maar ook veel communicatiemisverstanden en aannames, slecht naar elkaar luisteren... het is me duidelijk geworden dat men verandering heel eng vindt en door al het gedoe sneeuwde het afscheid van een collega die een andere baan heeft in het water.![]()
Dadelijk maar eens collega van mijn andere werk bellen. Als ze nog ziek is mag ik morgen weer een bijeenkomst van haar overnemen op mijn vrije dag. Goed voor de uurtjes, zullen we maar zeggen.
Wel in een vuilniszak. Gewoon op tafel in een asbak zul je het niet zo ruiken buiten maar als het in een afgesloten iets zit dan stinkt het des te harder.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:44 schreef Myraela het volgende:
Ik vind het vooral stinken als iemand net heeft gerookt en dan binnen naast me komt zitten. Als een sigaret zelf gewoon uit is, dan ruikt dan toch niet meer zo?
Roker zeker?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak.. De vuilnisbak stonk naar sigaretten...
.
15 stuksquote:Op maandag 17 februari 2020 18:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik lees wel herkenbare zaken. Vooral dat van de verandering en de krommieniekaasie![]()
Vrouwen zeker?![]()
Ik heb mijn kamergenote op kantoor mijn excuses aangeboden voor al die rokende jarenquote:Op maandag 17 februari 2020 18:41 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Asbakken lucht is ook vunzig ook.
Mensen die roken stinken trouwens ook. Maar ze ruiken het gelukkig zelf niet.
Nog steeds zo blij dat ik gestopt ben. En als ik naast iemand sta die rookt denk ik weleens van omg ik rook ook zo bah bah.
Oh, dat zou wel kunnen, ja.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wel in een vuilniszak. Gewoon op tafel in een asbak zul je het niet zo ruiken buiten maar als het in een afgesloten iets zit dan stinkt het des te harder.
Ik kreeg een kantoorpand toen rookvrije werkruimtes net verplicht werden.quote:Op maandag 17 februari 2020 18:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb mijn kamergenote op kantoor mijn excuses aangeboden voor al die rokende jaren
Toen rookten bij ons de CEO en een andere directeur gewoon door, bedrijf heeft de boetes betaaldquote:Op maandag 17 februari 2020 18:52 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik kreeg een kantoorpand toen rookvrije werkruimtes net verplicht werden.
Hoefde ik alleen het eerste jaar nog op doorrookt meubilair te werken.
Gevalletje ‘als je geld genoeg hebt hoef je geen rekening te houden met anderen en je ook niet aan de wet te houden’quote:Op maandag 17 februari 2020 18:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Toen rookten bij ons de CEO en een andere directeur gewoon door, bedrijf heeft de boetes betaald
Vonden wij ook. En beiden een salaris/inkomen dat ze die boete makkelijk konden betalen. Maar nee, bedrijf moest dat betalenquote:Op maandag 17 februari 2020 19:04 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Gevalletje ‘als je geld genoeg hebt hoef je geen rekening te houden met anderen en je ook niet aan de wet te houden’![]()
Bedrijf betaalde het. Daar was de rest van de RvB of hoe de top daar ook geregeld was zelf bij.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:05 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vonden wij ook. En beiden een salaris/inkomen dat ze die boete makkelijk konden betalen. Maar nee, bedrijf moest dat betalen
Yepquote:Op maandag 17 februari 2020 19:07 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Bedrijf betaalde het. Daar was de rest van de RvB of hoe de top daar ook geregeld was zelf bij.
Was het maar zo'n feest dat je iemand van een ander specialisme zo in kan zetten. Dat kan om 2 redenen niet; alle poli's zitten krap of precies pas én je weet gewoon niet wat je moet doen/kan doen voor een ander specialisme, dat is allemaal veel te complex.quote:Op maandag 17 februari 2020 19:11 schreef AnneX het volgende:
Helaasch Blues...van de hernia-collega.![]()
En nu? Kan er iemand van andere poli bijspringen?
Zeikerd zeker?quote:Op maandag 17 februari 2020 18:49 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Roker zeker?
Het meurde. Elke keer als ik die klep open deed. Ik was er zelf verbaasd over.
Wat een ellendige situatie, waar eigenlijk niet snel iets aan gedaan kan wordenquote:Op maandag 17 februari 2020 20:23 schreef Blues het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest dat je iemand van een ander specialisme zo in kan zetten. Dat kan om 2 redenen niet; alle poli's zitten krap of precies pas én je weet gewoon niet wat je moet doen/kan doen voor een ander specialisme, dat is allemaal veel te complex.
We hebben hulp van een collega van het klantencontactcentrum maar die is maar tijdelijk hebben we vandaag gehoord. Tot uiterlijk juni dan moet ze weer terug, dus kan alleen wat 'klussen' doen die wat simpeler zijn, bovendien zit ze ook 1 dag voor een andere poli, dat is al wat lastig voor haar om alles bij te benen.
Maak ervan wat je wil johquote:Op maandag 17 februari 2020 20:32 schreef Kreator het volgende:
[..]
Zeikerd zeker?
Ik heb al jaren geen sigaret gerookt. En ja, het stinkt. Maar een vuilnisbak stinkt altijd. Ik vind het gewoon bizar hoe overdreven allergisch mensen tegenwoordig reageren op wat rooklucht.
Wij weten t wel hoorquote:Op maandag 17 februari 2020 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een ellendige situatie, waar eigenlijk niet snel iets aan gedaan kan worden
Doe ik zeker. Jij typt iets, ik heb er een mening over..je had je conclusie al klaar. zo werkt het internet.quote:
Ik vroeg niet om advies, had zelf al een oplossing bedacht voor het issue dus de moeite om je laatste zin te typen had je je kunnen besparen.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Doe ik zeker. Jij typt iets, ik heb er een mening over..je had je conclusie al klaar. zo werkt het internet.
Misschien kun je je vriend de volgende vragen of hij zijn sigaretten in een chemische container wil doen die hij weer meeneemt.
Je zeek gewoon een beetje. Geeft verder niet. Soms heb je dan even iemand nodig die zegt dat je je aanstelt. Daar ben ik voor.quote:Op maandag 17 februari 2020 20:57 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik vroeg niet om advies, had zelf al een oplossing bedacht voor het issue dus de moeite om je laatste zin te typen had je je kunnen besparen.
Het was een vriendin trouwens, over conclusies en aannames gesproken.
Dit neigt wel een beetje naar 'mansplaining'........quote:Op maandag 17 februari 2020 21:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zeek gewoon een beetje. Geeft verder niet. Soms heb je dan even iemand nodig die zegt dat je je aanstelt. Daar ben ik voor.
Takes one to know onequote:Op maandag 17 februari 2020 21:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
Je zeek gewoon een beetje. Geeft verder niet. Soms heb je dan even iemand nodig die zegt dat je je aanstelt. Daar ben ik voor.
Jeej voor de biologische spekjesquote:Op maandag 17 februari 2020 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb biologische spekjes gevonden die ik mag
quote:
Ik keek het ook. Met B&Jquote:Op maandag 17 februari 2020 21:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
Er wordt in deze SC teveel over kaas gepraat
Ik kijk nu My 600 lb life. En blijf me elke keer weer verbazen over hoeveel eten die mensen kunnen wegstouwen, maar vooral hoe verziekt de verhoudingen in zo’n gezin/familie zijn.
Welke smaak?quote:
Chocolate cookie doughquote:Op maandag 17 februari 2020 21:24 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Welke smaak?
Overgebleven reepje Cote d’or hier en dadelijk trek ik misschien nog een blik Pringles open.
Ach, het zijn in ieder geval geen drie volledige afhaalmaaltijden. Die haar vrouw ook nog voor haar (en nog wat maaltijden voor de rest van de familie) heeft moeten bestellen en halen.
Gutgut, zit de tampon scheef? Met mijn reukvermogen is niks mis.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:21 schreef Lucky_Strike het volgende:
En het is lekker makkelijk om mensen die zeuren over sigarettenstank weg te zetten als zeikerds als je eigen reukvermogen verziekt is.
Ik had laatst de vegan chunky monkey heb hem weggegooid. Echt zo smerig.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Chocolate cookie doughWel de light
BJ is wat mij betreft sowieso smerig. Geen smaak aanquote:Op maandag 17 februari 2020 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik had laatst de vegan chunky monkey heb hem weggegooid. Echt zo smerig.
Die moo=phoria is echt prima te doen. Vind hem zelfs lekkerder denk ik. Wel vol en romig, niet te zwaar, 700 kcal voor de hele potquote:Op maandag 17 februari 2020 21:25 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Ik had laatst de vegan chunky monkey heb hem weggegooid. Echt zo smerig.
Dat snap ik, maar dat zijn nou juist de dingen die niet gebeuren. Zie dat ook bij m’n zus, planner in de thuiszorg. Complex werk, waar niet iedereen geschikt voor isquote:Op maandag 17 februari 2020 20:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Wij weten t wel hoor![]()
Meer vast personeel aannemen zodat je wat ruimer in je vel zit als poli en niet zo kwetsbaar bent. Simpel toch?![]()
Ik ben wel te porren voor de gewone chunky monkeyquote:Op maandag 17 februari 2020 21:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
BJ is wat mij betreft sowieso smerig. Geen smaak aan
ik vind de cinnamon roll van Halo Top erg lekker.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:26 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Die moo=phoria is echt prima te doen. Vind hem zelfs lekkerder denk ik. Wel vol en romig, niet te zwaar, 700 kcal voor de hele pot
Booooh! Al is Chunky Monkey beterquote:Op maandag 17 februari 2020 21:24 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Chocolate cookie doughWel de light
Dat ben ik eigenlijk met het meeste wel met je eens. Deze is wel de uitzondering. Ik ben nooit echt fan geweest van roomijs. Te zwaar. Dit is precies goed.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:31 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Booooh! Al is Chunky Monkey beter![]()
Light vind ik bij zowat alle voedingsmiddelen (en drinken) echt niet lekker. Dan eet ik het liever niet, of pak een gelijke caloriewaarde aan het vette spul.
Ik weet niet hoe lang je al vegan bent, maar het verschil tussen de gewone smaken en vegen versies is echt groot. Jammer voor de koetjes etc dus, maar ik blijf de lekkere variant etenquote:Op maandag 17 februari 2020 21:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jaar of... wat zal het zijn, 2,5- 3 nu.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:33 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe lang je al vegan bent, maar het verschil tussen de gewone smaken en vegen versies is echt groot. Jammer voor de koetjes etc dus, maar ik blijf de lekkere variant eten
Ik las vandaag een mooi artikel over het falen van zelfsturing in een thuiszorg organisatie. Die daarover ook met de billen bloot gingen (wat voor de RvB wel makkelijk was want die sprong in de rijdende trein en hoefde het door anderen genomen besluit alleen maar terug te draaien). Heb het meteen doorgestuurd naar mijn collega’s.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:27 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat snap ik, maar dat zijn nou juist de dingen die niet gebeuren. Zie dat ook bij m’n zus, planner in de thuiszorg. Complex werk, waar niet iedereen geschikt voor is
Jaquote:Op maandag 17 februari 2020 21:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wij hebben al maandrn een pot Magnumijs extra puur in de vriezer. Daar moeten we ook maar eens iets mee doen.
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:34 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Jaar of... wat zal het zijn, 2,5- 3 nu.Maar ik vond BJ daarvoor ook al niet je-van-het. Heb toen wel niet alle smaken geprobeerd.
<knip>quote:Op maandag 17 februari 2020 21:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb biologische spekjes gevonden die ik mag
Da’s zoiets als nu (of kortgeleden) kantoortuinen opzetten, terwijl bewezen is dat het productiviteit omlaag haalt en verzuim verhoogt, of services naar het buitenland brengen en dan na verloop van tijd weer kleinere serviceorganisaties terugbrengen naar de landen waar ze eerst zijn weggehaald. Je ziet het, als personeel (en ik niet alleen) gebeuren, je kaart het aan, het is onzin en na 4-5 jaar “ we gaan iets nieuws opzetten” jeuhhquote:Op maandag 17 februari 2020 21:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik las vandaag een mooi artikel over het falen van zelfsturing in een thuiszorg organisatie. Die daarover ook met de billen bloot gingen (wat voor de RvB wel makkelijk was want die sprong in de rijdende trein en hoefde het door anderen genomen besluit alleen maar terug te draaien). Heb het meteen doorgestuurd naar mijn collega’s.
Alles wat ik riep toen het management het invoerde, werd benoemd als factoren die het bij de start al kansloos maakten.
En ook bij ons krabbelen ze er langzaam van terug. Gezien het teamoverleg van vanmiddag zou dat nog sneller mogen
Ananas eten. Schijnt te helpen.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:26 schreef Candaasje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:44 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Da’s zoiets als nu (of kortgeleden) kantoortuinen opzetten, terwijl bewezen is dat het productiviteit omlaag haalt en verzuim verhoogt, of services naar het buitenland brengen en dan na verloop van tijd weer kleinere serviceorganisaties terugbrengen naar de landen waar ze eerst zijn weggehaald. Je ziet het, als personeel (en ik niet alleen) gebeuren, je kaart het aan, het is onzin en na 4-5 jaar “ we gaan iets nieuws opzetten” jeuhh
Wel opgewarmd hequote:
Extra lekker bij een nieuwe zuurstoffles?quote:Op maandag 17 februari 2020 21:37 schreef Kreator het volgende:
Ik hou van ijs met nicotine smaak, met shaggies erdoor geroerd. Longemfyseem uit de vriezer zeg maar.
Gooi de verpakking altijd wel inde open haard als ie leeg is.
Tot morgen, fok.
Ik herinner het nu welquote:Op maandag 17 februari 2020 21:48 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Goed, ik wil denk ik niet weten wat BJ nog meer als betekenis heeft
Ze vergat structureel de &, en na jouw spekjes was ik op dreefquote:Op maandag 17 februari 2020 21:50 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik moest net iets te hard lachen.
Ja, het is echt ellende. Mijn zus en haar collega’s proberen alles zo goed mogelijk in te plannen, voor cliënten en voor medewerkers, maar er hoeft maar iets te gebeuren en dan valt de hele planning in duigen. En steeds minder mensen, minder geld, maar wel meer cliënten.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De thuiszorg is sowieso een bende. Ze moeten mijn moeder in de ochtend uit bed halen en medicijnen geven. (Niet dat ze niet zelf uit bed kan maar ze blijft anders rustig liggen tot een uur of 3 in de middagNiet handig met medicijnen enzo. Het gebeurt met regelmaat dat ze er pas tegen 12 uur in de middag zijn.. Die mensen kunnen er niks aan doen want ze werken zich kapot. Maar het geeft wel aan dat er echt wat mis is.
Maar spekjes, waarom zou je dat niet mogen hebben, daar zit toch geen paddestoelen etc in?quote:Op maandag 17 februari 2020 21:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ze waren zooo lekker. 4,50 Voor een pakje dus we doen er zuinig mee.
Maar ze hebben wel een nieuwe uitdaging: meer verantwoordelijkheid voor het reilen en zeilen van het eigen teamquote:Op maandag 17 februari 2020 21:49 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
De thuiszorg is sowieso een bende. Ze moeten mijn moeder in de ochtend uit bed halen en medicijnen geven. (Niet dat ze niet zelf uit bed kan maar ze blijft anders rustig liggen tot een uur of 3 in de middagNiet handig met medicijnen enzo. Het gebeurt met regelmaat dat ze er pas tegen 12 uur in de middag zijn.. Die mensen kunnen er niks aan doen want ze werken zich kapot. Maar het geeft wel aan dat er echt wat mis is.
Veel spek wordt wel een heule hoop zut ingespoten en opgesmeerd voor tijdens en na het roken.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar spekjes, waarom zou je dat niet mogen hebben, daar zit toch geen paddestoelen etc in?
Ah. Iquote:Op maandag 17 februari 2020 21:55 schreef fietsie het volgende:
[..]
Veel spek wordt wel een heule hoop zut ingespoten en opgesmeerd voor tijdens en na het roken.
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ja, het is echt ellende. Mijn zus en haar collega’s proberen alles zo goed mogelijk in te plannen, voor cliënten en voor medewerkers, maar er hoeft maar iets te gebeuren en dan valt de hele planning in duigen. En steeds minder mensen, minder geld, maar wel meer cliënten.
Ja best is het allemaal niet. Maar ik heb wel respect voor die lui hoor. Doe het ze niet na.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een nieuwe uitdaging: meer verantwoordelijkheid voor het reilen en zeilen van het eigen teamDe daarvoor benodigde extra tijd wordt nauwelijks gecompenseerd, dus drie keer raden waar er gekort wordt....
'Specerijmengsel'.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar spekjes, waarom zou je dat niet mogen hebben, daar zit toch geen paddestoelen etc in?
Dat heb ik ook regelmatig.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:00 schreef AnneX het volgende:
Mensen...ik word depri van het wereldnieuws en nationale nieuws.
Bah bah bah.
Sip sip sip.
Maar dan zit morgenochtend een roodborstje op mijn balkon te fluiten en daar word ik dan weer heel blij vanquote:
Niet meer naar kijken. Lost de problemen niet op maar ik hoef er ook niet zo nodig mee geconfronteerd te worden eigenlijkquote:Op maandag 17 februari 2020 22:00 schreef AnneX het volgende:
Bah bah bah.
Sip sip sip.
Empowerment noemen ze dat.quote:Op maandag 17 februari 2020 21:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Maar ze hebben wel een nieuwe uitdaging: meer verantwoordelijkheid voor het reilen en zeilen van het eigen teamDe daarvoor benodigde extra tijd wordt nauwelijks gecompenseerd, dus drie keer raden waar er gekort wordt....
Zo’n woord waar ik inmiddels een fikse hekel aan begin te krijgen.quote:
In de basis is het natuurlijk een prachtige visie, maar dan moet je wel de juiste mensen op de juiste plek hebben zitten. Of de mensen helpen in die nieuwe situatie te groeien. Zomaar een management model droppen en verwachten dat iedereen de benodigde vaardigheden in huis heeft werkt natuurlijk niet.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:33 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Empowerment noemen ze dat.
Is de baasch hier ook mee bezig.
Wel jammer dat helft van de bedrijven er al in heeft gefaald.... #spuit11
Morgen maar even lezenquote:Op maandag 17 februari 2020 22:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Linkje naar het artikel https://www.zorgwelzijn.n(...)ft-zn-lesje-geleerd/
De site https://www.briljantemislukkingen.nl/nl/ is ook interessant om te lezen, als analyse van verbeterprojecten etc je boeit.
Is er wat gebeurd dan?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:00 schreef AnneX het volgende:
Bah bah bah.
Sip sip sip.
En er is geen/ nooit ijs in huis, of chips of dat soort zaken.
Karig en sober is ons leven.
Het woord specerijmengsel moet echt verboden worden.quote:Op maandag 17 februari 2020 22:36 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Zo’n woord waar ik inmiddels een fikse hekel aan begin te krijgen.
Lief las ondertussen online iets dat verdacht leek op de symptomen waar hij last van had.. met een “surprisingly easy cure”
Ben benieuwd.. zou toch wat zijn na 25 jaar tobben... dat 1 pilletje per dag de oplossing is.
Ik wil er nog niet helemaal in geloven.. maar vandeweek gaan we het zien vermoed ik.
Welk wereldnieuws?quote:Op maandag 17 februari 2020 22:00 schreef AnneX het volgende:
Bah bah bah.
Sip sip sip.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 17 februari 2020 23:12 schreef Blues het volgende:
@:Zorgperikelen spoiler voor de herkenbaarheid, je weet het niet heAlleen maar dit als reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
En dan keihard he! Zo stonden wij ook vorige week toen we hoorden dat er op dit voorstel 'waarschijnlijk wel een klap gegeven gaat worden'.quote:
"briljante mislukkingen" in de zorg.. ik kan er een boek over schrijvenquote:Op maandag 17 februari 2020 22:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
Linkje naar het artikel https://www.zorgwelzijn.n(...)ft-zn-lesje-geleerd/
De site https://www.briljantemislukkingen.nl/nl/ is ook interessant om te lezen, als analyse van verbeterprojecten etc je boeit.
Voorheen had ik een leidinggevende waarbij ik nog kon vragen “why do you think this is a good idea”. Net dat het wat hielp want ook hij was niet de klapgever, maar dan werd er nog wel even nagedacht als meerderen die riepenquote:Op maandag 17 februari 2020 23:20 schreef Blues het volgende:
[..]
En dan keihard he! Zo stonden wij ook vorige week toen we hoorden dat er op dit voorstel 'waarschijnlijk wel een klap gegeven gaat worden'.
Wat origineel en inventief, ditquote:Op maandag 17 februari 2020 23:20 schreef Blues het volgende:
[..]
En dan keihard he! Zo stonden wij ook vorige week toen we hoorden dat er op dit voorstel 'waarschijnlijk wel een klap gegeven gaat worden'.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op maandag 17 februari 2020 23:23 schreef Cat-astrophe het volgende:
Wat origineel en inventief, dit![]()
![]()
Weet je meteen weer waarom ze daarboven die vorstelijke salarissen krijgen.Zelfsturend betekent bij ons met 7 vrouwen de boel (de hele interne poli, dus 11 artsen en 2 aiossen, verpleegkundigen e.d.) goed op de rit houden, eigen roosters maken, artsenroosters maken, alles in eigen hand houden behalve de organisatorische kant qua personeel aannemen/oplossen bij situaties zoals nu bij ons, dat doet de TL nu, maar die heeft (en dat is echt zo) veel te veel poli's onder zich. Dus er zou gewoon een TL bij moeten komen. Dat is een betere oplossing.. maar dat geldt voor ons, ik weet niet hoe het zit bij andere poli's of dat goed 'zelfsturend' werkt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Herkenbaar.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:28 schreef Blues het volgende:
[..]
Zelfsturend betekent bij ons met 7 vrouwen de boel (de hele interne poli, dus 11 artsen en 2 aiossen, verpleegkundigen e.d.) goed op de rit houden, eigen roosters maken, artsenroosters maken, alles in eigen hand houden behalve de organisatorische kant qua personeel aannemen/oplossen bij situaties zoals nu bij ons, dat doet de TL nu, maar die heeft (en dat is echt zo) veel te veel poli's onder zich. Dus er zou gewoon een TL bij moeten komen. Dat is een betere oplossing.. maar dat geldt voor ons, ik weet niet hoe het zit bij andere poli's of dat goed 'zelfsturend' werkt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ja zeg...dat komt er ook nog bij.quote:Op maandag 17 februari 2020 23:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Welk wereldnieuws?
En ja, dat Bridget en Dreetje weer uit elkaar zijn hakt er natuurlijk wel even in.
quote:Op maandag 17 februari 2020 23:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Herkenbaar.
TL terug, zo ver zijn we nog niet. Maar de teamcoaches hebben op wonderbaarlijke wijze opeens weer een stuk minder teams onder zich gekregen dan in eerste aanzet van het o zo fantastische zelfsturende plan. Zodat ze daadwerkelijk iets gaan meekrijgen van wat binnen de teams speelt. En de teams niet allemaal hetzelfde wiel hoeven uit te vinden én draaiende te houden.Het is nog een lange weg. Zitten de juiste mensen wel op de juiste plekSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mja ik gok dat de uitvoering iets te practisch wasquote:Op maandag 17 februari 2020 22:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
In de basis is het natuurlijk een prachtige visie, maar dan moet je wel de juiste mensen op de juiste plek hebben zitten. Of de mensen helpen in die nieuwe situatie te groeien. Zomaar een management model droppen en verwachten dat iedereen de benodigde vaardigheden in huis heeft werkt natuurlijk niet.
En dan heb ik het niet eens over de verschillende behoeften van medewerkers. Zat mensen die veel gelukkiger worden van duidelijke kaders waarbinnen ze op microniveau kunnen aanpakken dan meedenken over visie en kaders op mesoniveau.
Mja ik laat het dan preventief maar liggen...quote:Op maandag 17 februari 2020 23:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Het woord specerijmengsel moet echt verboden worden.
Wat is die oplossing dan? Ik heb gelukkig wel pillen die zorgen dat ik even geen intolerantie heb. Maar ik wil die pillen ook niet dagelijks gebruiken.
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:14 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk zit hier midden op het platteland geloof ik. Normaal hebben we maar een biowekker (de kleine van G) maar hier begon een haan al om 5 uur te kraaien
Die deed het eromquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:25 schreef Barreltje het volgende:
Morguh! Om.5.30 uit bed gebeld terwijl ik ook een half uur later wel wakker was geweest.
Werk..quote:
Bah werkquote:
https://www.ah.nl/allerha(...)voor-stap-kippensoepquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:14 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk zit hier midden op het platteland geloof ik. Normaal hebben we maar een biowekker (de kleine van G) maar hier begon een haan al om 5 uur te kraaien
Goed planquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
https://www.ah.nl/allerha(...)voor-stap-kippensoep
Hoe gaat het met de gesprekken met de schoonfamilie? Zal voor G ook best vermoeiend zijn, om alles te vertalenquote:
Ach.. Ik kan er mijn levensstijl mee financieren...quote:
Ja dan is het hard nodig.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:08 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ach.. Ik kan er mijn levensstijl mee financieren...![]()
quote:Op maandag 17 februari 2020 23:12 schreef Blues het volgende:
@:Zorgperikelen spoiler voor de herkenbaarheid, je weet het niet heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Mag ik co-auteur wordenquote:Op maandag 17 februari 2020 23:22 schreef Blues het volgende:
"briljante mislukkingen" in de zorg.. ik kan er een boek over schrijven
Al is thuiszorg niet te vergelijken met ziekenhuiszorg.
Ik ben benieuwd hoe die rode kool is. Ik heb het nog nooit op, alleen pot/vers/diepvries.quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:52 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Mag ik co-auteur worden
Verhalen van anderen over de thuiszorg zorgden er ook voor dat mijn moeder per se een PGB wilde. En dat gaat meestal primaEr is nu even gedoe. Dubbel gedoe. Maar dat komt ook wel weer goed.
Hier staat hachee op in de slowcookerRode kool in zakje gehaald, want iemand hier raadde dat ooit aan. Eens proberen. En dan vanavond alleen nog aardappelpuree maken.
quote:Op dinsdag 18 februari 2020 10:40 schreef fietsie het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We gaan het weer zien![]()
![]()
Fijn hèquote:Op dinsdag 18 februari 2020 02:56 schreef AnneX het volgende:
Collega’s..teamleiders...managers...wat een uitvinding.
In het Slowaaksquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:14 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ook altijd 's morgens op de fietsquote:Op dinsdag 18 februari 2020 08:57 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat een vroege wakeupcalls hier. Mogge allen, dat het maar een mooie zonnige dag mag worden (en blijven).
Vlakbij kantoor (ik werk in een park) waren er allemaal vrolijke vogels aan het fluiten, hoorde een specht, ik word daar zo blij van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |