abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 februari 2020 @ 20:17:38 #1
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191542574

SPOILER: Sigme-kampeermeet
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191542613
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 20:13 schreef sigme het volgende: [..] *O* :* *O* O+
Ik voel het, samen met die zonnestralen van Barrel :*
pi_191542614
Ik heb een zere keel. Ik dacht dat ik verkouden werd maar ik heb denk ik gewoon te hard geschreeuwd vanmiddag.

Over bedden, wij hebben 160*200. Aparte bodems, matrassen en dekbedden.
We hadden op vakantie eens per ongeluk een kamer met een 140 bed geboekt. De volgende dag hebben we gelijk omgeboekt, echt niet te doen met zo weinig ruimte.
Spoilers!
  zondag 16 februari 2020 @ 20:24:11 #4
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_191542658
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 20:20 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb een zere keel. Ik dacht dat ik verkouden werd maar ik heb denk ik gewoon te hard geschreeuwd vanmiddag.

Over bedden, wij hebben 160*200. Aparte bodems, matrassen en dekbedden.
We hadden op vakantie eens per ongeluk een kamer met een 140 bed geboekt. De volgende dag hebben we gelijk omgeboekt, echt niet te doen met zo weinig ruimte.
Wij hadden met de jaarwisseling ook en bed van waarschijnlijk 140.. TE KRAP.. na 1 nacht hebben we nog getwijfeld om naar de 3e kamer te verhuizen met 2 aparte bedden.. maar na wat o verhandelen lukte het toch om samen in dat bed te slapen.. beiden zowat op de rand ,maar vooruit..
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
pi_191542764
Wij hebben eerst 5 jaar op een eenpersoonsbedje gelegen.
Toen 12 jaar op 140. Daar lag onze oudste dochter ook bij in. En nu op een 200. Soms met zn 3 en soms met zn 4..
Wipkip met prachtige Wipkuikentjes O+
Try to be a rainbow in someone's cloud.
  Official ESF Kreviewer zondag 16 februari 2020 @ 20:43:16 #6
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191543025
@Candaasje ik heb net nog 4km gewandeld. Pure pijn. *Opvrolijkt.
pi_191543055
Uk heeft uit zichzelf DrWho opgezet.

De opvoeding werkt!

*O* *O*
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_191543121
Zo wij hebben gezellig spelletjes gespeeld met schoonzusje en haar vriend.

Iemand bekend met Hunted house at the hill? Wat een tof spel. Ieder potje krijgt weer compleet andere wendingen wel veel regels.
I solemnly swear i'm up to no good
pi_191543206
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2020 20:43 schreef Kreator het volgende:
@:candaasje ik heb net nog 4km gewandeld. Pure pijn. *Opvrolijkt.
:D Wat is er zo erg aan 4km wandelen? Of was door een shoppingmall ofzo? :P

quote:
17s.gif Op zondag 16 februari 2020 20:44 schreef fietsie het volgende:

De opvoeding werkt!

*O* *O*
Kijk, dat is het betere nieuws!
pi_191543388
Goedenavond :O 6 uur lang kinderen om me heen :P En mijn neefje besloot mijn taak als fotograaf over te nemen bij de judo :o Hij pakte mijn camera en ging fotos maken :D stiekem had hij echt toffe plaatjes....en spierpijn aan het einde want camera van 2kg :+

#trotseoom
"We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
  Official ESF Kreviewer zondag 16 februari 2020 @ 21:01:23 #11
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191543455
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 20:51 schreef Candaasje het volgende:

[..]

:D Wat is er zo erg aan 4km wandelen? Of was door een shoppingmall ofzo? :P
[..]

Kijk, dat is het betere nieuws!
Na 15 bier, eten en 8km wandelen was het zwaar.
pi_191543523
quote:
17s.gif Op zondag 16 februari 2020 20:44 schreef fietsie het volgende:

De opvoeding werkt!

*O* *O*
Vind mijn uk ook.
Tot ze bij die stenen engelen aankwam...
Nu vind ze alle beeldjes van engelen creepy :)
pi_191543587
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Iemand bekend met Hunted house at the hill? Wat een tof spel. Ieder potje krijgt weer compleet andere wendingen wel veel regels.
Hmm nwver heard of

Over 2 weken spelletjesavond.. eens zien of die er ook is.
pi_191543617
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:01 schreef Kreator het volgende:

[..]

Na 15 bier, eten en 8km wandelen was het zwaar.
Ik heb enorm met je te doen :p

Wat staat er voor morgen op de planning?
pi_191543642
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:06 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Hmm nwver heard of

Over 2 weken spelletjesavond.. eens zien of die er ook is.
Ja was echt wel grappig. Iedere keer als er een nieuwe vervloeking is is het dus een andere dus het spel is iedere keer volledig anders.
pi_191543743
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:03 schreef Uhmmpie het volgende:

[..]

Vind mijn uk ook.
Blink O+
Spoilers!
  Official ESF Kreviewer zondag 16 februari 2020 @ 21:13:20 #17
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_191543754
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:07 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Ik heb enorm met je te doen :p

Wat staat er voor morgen op de planning?
Zo min mogelijk. :'). Strand met hond. Uitzlapen
pi_191543856
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:08 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja was echt wel grappig. Iedere keer als er een nieuwe vervloeking is is het dus een andere dus het spel is iedere keer volledig anders.
Even gegoogled, ben wel benieuwd!

quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Hakt er wel in hè, op jouw leeftijd :D
pi_191544020
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:18 schreef Candaasje het volgende:

[..]

Even gegoogled, ben wel benieuwd!
[..]

Hakt er wel in hè, op jouw leeftijd :D
Wij zijn behoorlijke spelletjes fanaten :@ Dus nieuwe spellen uitproberen is altijd leuk *O*
pi_191544362
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:03 schreef Uhmmpie het volgende:

Vind mijn uk ook.
Dat snap ik :Y

Zo weer nachtdienst. Nu al heel moe. Wordt wat.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191544392
Overigens met ex ook vaak in een 1-persoonsbed geslapen. Dat was krap en je werd vaak toch met pijnlijke lichaamsdelen wakker :+
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_191544470
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:38 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Dat snap ik :Y

Zo weer nachtdienst. Nu al heel moe. Wordt wat.
Oef, succes dan! :*

quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:39 schreef Isabeau het volgende:
Overigens met ex ook vaak in een 1-persoonsbed geslapen. Dat was krap en je werd vaak toch met pijnlijke lichaamsdelen wakker :+
Nooit last van gehad :D (of nouja.... maar dat kwam dan niet door het 1persoonsbed per se)
pi_191544485
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:42 schreef Candaasje het volgende:

Nooit last van gehad :D (of nouja.... maar dat kwam dan niet door het 1persoonsbed per se)
Nou ja, raar op 1 arm liggen omdat je de hele nacht lekker knus tegen elkaar wilt liggen en zo :+
pi_191544503
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:39 schreef Isabeau het volgende:
Ik vind het over het algemeen vooral wel knus. B en A zijn allebei zijslapers, dus ik krijg lekker veel ruimte. Ze zijn goede lepels O+

Nou komt het bij mij wel vaak voor dat een van hen naar me toe komt als het niet zo goed met me gaat. Ik ben dan hartstikke moe en gestrest, en het stelt me dan heel erg gerust als ze bij me zijn. Dan slaap ik meteen extra extra goed. O+
(Ik weet nog hoe mijn psycholoog ruim een jaar geleden aan A en B zei dat het waarschijnlijk maar een paar maanden zou duren dat ik die extra hulp nodig had en dat ik dan wel weer op de been zou zijn. Niet helemaal. :') )
pi_191544514
quote:
14s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:13 schreef Kreator het volgende:

[..]

Wat voor hond?
pi_191544568
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Ik vind het over het algemeen vooral wel knus. B en A zijn allebei zijslapers, dus ik krijg lekker veel ruimte. Ze zijn goede lepels O+

Nou komt het bij mij wel vaak voor dat een van hen naar me toe komt als het niet zo goed met me gaat. Ik ben dan hartstikke moe en gestrest, en het stelt me dan heel erg gerust als ze bij me zijn. Dan slaap ik meteen extra extra goed. O+
(Ik weet nog hoe mijn psycholoog ruim een jaar geleden aan A en B zei dat het waarschijnlijk maar een paar maanden zou duren dat ik die extra hulp nodig had en dat ik dan wel weer op de been zou zijn. Niet helemaal. :') )
Ik weet niet helemaal hoe en wat maar jullie relatie klinkt zo mooi.
pi_191544664
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dankje :) ik vind het zelf ook fijn.
Mocht je vragen hebben over de hoe/wat, dat mag hoor :P
pi_191544720
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja, dat vind ik ook. mooi, warm, liefdevol.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 16 februari 2020 @ 22:00:33 #29
370431 drakin
vurig typje
pi_191544910
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 20:47 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

Boardgamegek hier, maar krijg momenteel niet vaak genoeg nieuwe spellen onder ogen. Ben nu nieuwsgierig
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_191545016
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:43 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Nou ja, raar op 1 arm liggen omdat je de hele nacht lekker knus tegen elkaar wilt liggen en zo :+
Ja, armen...dat is wel een ding ja. Die zou je er af en toe af moeten kunnen schroeven :P

quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:44 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Klinkt heel fijn O+
pi_191545075
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 22:00 schreef drakin het volgende:

[..]

Boardgamegek hier, maar krijg momenteel niet vaak genoeg nieuwe spellen onder ogen. Ben nu nieuwsgierig
Ja ik had hem ook nog niet eerder gespeeld. Zij namen dat spel mee.

Maar je bent dus een bepaald karakter en je bouwt dat haunted house op met speltegels. Het huis is dus ook weer ieder spel anders.

Op veel van die tegels staan ook weer extra dingen waar je extra kracht mee kan krijgen en verliezen.

Na een tijdje bereik je een punt (kan ook heel snel komen maar dan ben me eigenlijk doomed _O-) en komt er een vervloeking. En dan krijg je een van de scenario's die weer wordt bepaald door waar diegene staat in het spel enzo.

Ik kan het niet echt uitleggen want daar is het teveel voor.

Maar wel echt tof.
pi_191545091
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 21:52 schreef Tele6 het volgende:

[..]

Dankje :) ik vind het zelf ook fijn.
Mocht je vragen hebben over de hoe/wat, dat mag hoor :P
Haha vragen is ook zo raar toch.

Maar het klinkt als een fijn warm nest :)

Is het de bedoeling dat jullie ooit samen gaan wonen?
  zondag 16 februari 2020 @ 22:10:09 #33
370431 drakin
vurig typje
pi_191545127
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 22:07 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ja ik had hem ook nog niet eerder gespeeld. Zij namen dat spel mee.

Maar je bent dus een bepaald karakter en je bouwt dat haunted house op met speltegels. Het huis is dus ook weer ieder spel anders.

Op veel van die tegels staan ook weer extra dingen waar je extra kracht mee kan krijgen en verliezen.

Na een tijdje bereik je een punt (kan ook heel snel komen maar dan ben me eigenlijk doomed _O-) en komt er een vervloeking. En dan krijg je een van de scenario's die weer wordt bepaald door waar diegene staat in het spel enzo.

Ik kan het niet echt uitleggen want daar is het teveel voor.

Maar wel echt tof.
Sommige spelelementen komen me bekend voor uit andere games.
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
pi_191545141
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 22:10 schreef drakin het volgende:

[..]

Sommige spelelementen komen me bekend voor uit andere games.
Dat zou heel goed kunnen natuurlijk. Carcassonne bouw je ook je eigen land haha _O-

Carcassonne ook weer eens spelen trouwens hebben safari en de gewone big box.
  zondag 16 februari 2020 @ 22:13:00 #35
370431 drakin
vurig typje
pi_191545173
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 22:11 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Dat zou heel goed kunnen natuurlijk. Carcassonne bouw je ook je eigen land haha _O-

Carcassonne ook weer eens spelen trouwens hebben safari en de gewone big box.
Heb ik ook verschillende versies van, maar ja tegeltjes aanleggen zie je meer, tegeltjes aanleggen met iets extra's erop ook.

Ik heb nog een mooie versie in houten doos, met de muur.
Freaks like me drink tea
  zondag 16 februari 2020 @ 22:13:33 #36
370431 drakin
vurig typje
pi_191545178
O en ik heb de Star Wars versie *O*

Heb over de 100 spellen hier in huis
Freaks like me drink tea
pi_191545210
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 22:13 schreef drakin het volgende:

[..]

Heb ik ook verschillende versies van, maar ja tegeltjes aanleggen zie je meer, tegeltjes aanleggen met iets extra's erop ook.

Ik heb nog een mooie versie in houten doos, met de muur.
Ohh cool O+

Ik heb nu heel veel spellen in dozen liggen en dat vind ik gewoon jammer. Ben blij als we een extra kast boven hebben kunnen er daar ook weer in.
  zondag 16 februari 2020 @ 22:15:28 #38
370431 drakin
vurig typje
pi_191545218
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 22:14 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Ohh cool O+

Ik heb nu heel veel spellen in dozen liggen en dat vind ik gewoon jammer. Ben blij als we een extra kast boven hebben kunnen er daar ook weer in.
Spellenmeet *O*
Freaks like me drink tea
pi_191545233
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 22:15 schreef drakin het volgende:

[..]

Spellenmeet *O*
Oh dat zou zelfs ik misschien nog wel leuk vinden haha.
  zondag 16 februari 2020 @ 22:16:14 #40
370431 drakin
vurig typje
pi_191545234
Hier ook nog een aantal ongespeelde spellen, sommige ooit 1 keer gedaan maar die ben ik weer vergeten hoe het ging.
Freaks like me drink tea
  zondag 16 februari 2020 @ 22:17:16 #41
370431 drakin
vurig typje
pi_191545256
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 22:16 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Oh dat zou zelfs ik misschien nog wel leuk vinden haha.
Heb hier zelf een spellengroepje opgezet, ben lid van een andere groep en kom op nog 2 af en toe eens langs :+
Freaks like me drink tea
pi_191545309
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 22:17 schreef drakin het volgende:

[..]

Heb hier zelf een spellengroepje opgezet, ben lid van een andere groep en kom op nog 2 af en toe eens langs :+
Wij doen meestal op vrijdag avond spellen de samenstelling wisselt weleens en de locatie ook. Wel geluk dat we ondertussen een leuk clupje bij elkaar hebben met mensen die graag spellen spelen.

En vandaag waren schoonzusje en ik aan het appen en we hadden niks te doen. Toen was een spelletjes middag in twee appjes afgesproken O+

Hoe heb je dat geregeld. Oproepje op Facebook ofzo geplaatst?
pi_191545408
Hier in de buurt is ook een spellenclub. Ik volg hen al een tijdje op Facebook maar stel steeds uit om te gaan. Ik vind het een beetje (veel) eng.
Spoilers!
  zondag 16 februari 2020 @ 22:23:29 #44
370431 drakin
vurig typje
pi_191545410
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 22:19 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:

[..]

Wij doen meestal op vrijdag avond spellen de samenstelling wisselt weleens en de locatie ook. Wel geluk dat we ondertussen een leuk clupje bij elkaar hebben met mensen die graag spellen spelen.

En vandaag waren schoonzusje en ik aan het appen en we hadden niks te doen. Toen was een spelletjes middag in twee appjes afgesproken O+

Hoe heb je dat geregeld. Oproepje op Facebook ofzo geplaatst?
Aangekondigd met tijd en datum en kosten.

Op fb, hyves misschien zelfs nog, krant, buurtvereniging en paar andere handige plekken.

Begon met hele dagen bij vriendin in woonkamer inclusief maaltijd, dat waren de leukste spellendagen!

Naar 1 keer per 2 weken 's avonds, via buurtvereniging tijdje hun locatie mogen gebruiken, maar groepje is heel klein dus we zijn terug naar de woonkamer gegaan.
Freaks like me drink tea
  zondag 16 februari 2020 @ 22:24:54 #45
370431 drakin
vurig typje
pi_191545445
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier in de buurt is ook een spellenclub. Ik volg hen al een tijdje op Facebook maar stel steeds uit om te gaan. Ik vind het een beetje (veel) eng.
Even contact opnemen met degene die het organiseert, dat helpt al wel om dan even iemand te leren kennen zodat de eerste keer komen al minder eng is.

Welke plaats trouwens?
Freaks like me drink tea
pi_191545559
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 22:24 schreef drakin het volgende:

[..]

Even contact opnemen met degene die het organiseert, dat helpt al wel om dan even iemand te leren kennen zodat de eerste keer komen al minder eng is.

Welke plaats trouwens?
Roosendaal. Ze spelen twee keer per maand in een Poolcafé. Ik moet gewoon gaan en niet zo piepen. Ik ben sociaal genoeg en heb geen al te vreemd karakter dus kan het meestal wel met iedereen vinden. Ok, ik ga dit eens regelen binnenkort.
Spoilers!
  zondag 16 februari 2020 @ 22:32:28 #47
370431 drakin
vurig typje
pi_191545608
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 22:30 schreef Lucky_Strike het volgende:

[..]

Roosendaal. Ze spelen twee keer per maand in een Poolcafé. Ik moet gewoon gaan en niet zo piepen. Ik ben sociaal genoeg en heb geen al te vreemd karakter dus kan het meestal wel met iedereen vinden. Ok, ik ga dit eens regelen binnenkort.
Die ken ik niet, ken wel uit verschillende plaatsen spellenclubs in NL maar Roosendaal zit er niet bij.

Jup gewoon doen!
Freaks like me drink tea
pi_191545622
quote:
1s.gif Op zondag 16 februari 2020 22:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Hier is in een spellenwinkel regelmatig een spelletjesavond. Maar dat zijn allemaal spellen waar ik nog nooit van gehoord heb, dus ook geen idee hoe je ze moet spelen. Verder ben ik (volgens anderen) een zeer irritante spelletjes speler, want winnen of verliezen, maakt me geen moer uit.

Vanavond gezellig gegeten en bijgekletst met een vriend. Pasta carbonara gemaakt met vers gemaakte tagliatelle.
Morgenavond had ik eigenlijk een etentje, maar dat gaat niet door, de afspraak voor dinsdagavond is ook wegens ziekte afgezegd, en de jarige van donderdag blijkt ook wat ziekig te zijn. Zo ga je van een best wel volle week naar niets.
We have far more in common than that which devides us..
  zondag 16 februari 2020 @ 22:33:15 #49
370431 drakin
vurig typje
pi_191545627
chips, ben vergeten de spekblokjes mee te geven aan hulpvaardige koelkastbuitenzetter -O-
Freaks like me drink tea
pi_191545640
Ik ben in 2000 eens bij spellenub Thanatos in Den Haag geweest met een vriend mee. Dat was zo gaaf. Echt next level spelen, heel tof.
Spoilers!
  Moderator / Redactie Sport zondag 16 februari 2020 @ 22:34:13 #51
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_191545653
quote:
0s.gif Op zondag 16 februari 2020 22:15 schreef drakin het volgende:

[..]

Spellenmeet *O*
Hier in Haarlem zit zelfs een spellencafé. Ben er alleen nog nooit geweest :+
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo