quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar is dit ook alweer van?
quote:
Hans Teeuwen over de jostibandquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Waar is dit ook alweer van?
Zou dat niet een van de vele vragen bij de screening vooraf zijn, waardoor zo'n opdracht waarbij je letterlijk kansloos bent (zonder je eigen fout) er dan niet in zou zitten?quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:37 schreef Van_Poppel het volgende:
Als je kleurenblind bent dan heb je bij deze opdracht echt een probleem.
Gewoon ff volgorde van die dingen anders doorgeven dan de restquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:37 schreef Redefine het volgende:
Hier heb je toch (nog) geen mol nodig om chaos te creëren.
Nou nou nouquote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:37 schreef monkyyy het volgende:
Al die chinezen lijken op elkaar, mil
Je hoeft niet eens te denken joh.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:38 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Gewoon ff volgorde van die dingen anders doorgeven dan de rest
"Volgens mij moeten we ergens anders op letten"quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens te denken joh.
JA GEEL STAAT WIT ACHTEROP ROZE EN IK ZIE GRIJS. VIER! ROOD MET IN PAARS WIT EROP!
Echt hequote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens te denken joh.
JA GEEL STAAT WIT ACHTEROP ROZE EN IK ZIE GRIJS. VIER! ROOD MET IN PAARS WIT EROP!
Het heeft ook echt totáál geen zin om die aan te laten.quote:
Nathanquote:
Nope dat niet. Was een stortvloed aan informatiequote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:40 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het heeft ook echt totáál geen zin om die aan te laten.
Ja sorry hoor, maar dit kun je hem echt niet kwalijk nemen. Dit was niet te doen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |