Mwah, niet helemaal mijn typequote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:38 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Wens is de vader van de gedachte?
Moet Boisvert weer tegen Lacroix?quote:
Ik heb bij Smeekens vaak het idee dat hij - over het algemeen - behoorlijk stabiel is, maar met weinig potentie voor een echte razende uitschieter. Tegenovergestelde van Ntab eigenlijkquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
34.32 is best een matig PB eigenlijk.
Is ook op z'n best op de wat minder snelle banen, heb ik het idee. En dan kun je (of kon je.. ) ook meteen winnenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben de alpha en de omega.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:42 schreef Toby56 het volgende:
Herbert snapt het niet.
Wie zegt: ik hoor bij de club van 33-ers, verwijst naar Jezus van Nazareth.
Slapstick wel.quote:
De ISU overweegt deze afstand te schrappenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:43 schreef LekkerWeertje het volgende:
Na twee ritten pas 1 man gefinisht
Hij had een paar jaar lang wel een goed basisniveau op laagland, maar op hoogland vloog ie vaak de bocht uit.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb bij Smeekens vaak het idee dat hij - over het algemeen - behoorlijk stabiel is, maar met weinig potentie voor een echte razende uitschieter. Tegenovergestelde van Ntab eigenlijk
Dat heb je hetzelfde PR als Hiroyasu Shimizuquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Soms zelfs met een 35'erquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:42 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Is ook op z'n best op de wat minder snelle banen, heb ik het idee. En dan kun je (of kon je.. ) ook meteen winnen
Het zag er allemaal veel te gehaast uit. Beetje zoals Wennemars zijn 500 meters reed.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:44 schreef Marcoss het volgende:
Geen beste tijd voor Smeekens, maar het zal niet de enige zijn die de binnenbocht niet houdt..
Vroeger was het bij Jan juist andersom, dat is wel grappig. Jantje huilt, Jantje lacht.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:41 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb bij Smeekens vaak het idee dat hij - over het algemeen - behoorlijk stabiel is, maar met weinig potentie voor een echte razende uitschieter. Tegenovergestelde van Ntab eigenlijk
Maar dat heeft weinig met elkaar te maken.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:44 schreef Remco het volgende:
Over Ihle zeggen dat die geen binnenbocht kan, alsof er 1 Nederlander is die hem wel kan houden.
Ik was groot fan van de stijl van Wennemarsquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:44 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het zag er allemaal veel te gehaast uit. Beetje zoals Wennemars zijn 500 meters reed.
Die is hij na deze rit wel kwijt, normaal gesprokenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:45 schreef Toby56 het volgende:
JA SNELSTE TIJD (nog steeds) VOOR SMEEKENS
Nee maar het is altijd zo kritiekloos, Hersman net ook weer zeggen dat Smeekens de bocht nu wel goed in ging wat totaal niet zo was.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Maar dat heeft weinig met elkaar te maken.
Verdorie, ik las overlijden.quote:
Ja ja Zorro, en dan de weduwe troosten... leer mij die zwart-gekeepte kerels kennen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Verdorie, ik las overlijden.
Valt dat even tegen.
Daar hebben Noren nogal een handje van wat denk je van Even Wetten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:48 schreef TheVulture het volgende:
Lorentzen is ook echt zo'n eendagsvlieg
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:48 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Ja ja Zorro, en dan de weduwe troosten... leer mij die zwart-gekeepte kerels kennen.
Wk sprint en zilver, olympisch goud en zilver, wk afstanden zilver. Niet echt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:48 schreef TheVulture het volgende:
Lorentzen is ook echt zo'n eendagsvlieg
2017 belde...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:49 schreef Mani89 het volgende:
Wtf, in mijn herinnering was die 33.98 nog het WR.
Of 2018.quote:
Nogal onnodig deze voorspelling.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:50 schreef wimderon het volgende:
Hoeveel nogal woordgrapjes komen er?
5.
Ja, maar geen Olumpies.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:51 schreef wimderon het volgende:
Krijg je daar ook een diploma voor, beste binnenbocht tot nu toe?
Die was helaas niet goed genoeg.quote:
nogal jammer zelfsquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat die andere Pool er niet bij Was.
quote:
Winnenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:53 schreef wimderon het volgende:
Poll: Daidai gaat
• 1x vals starten
• 2x vals starten
• zijn start verprutsen
• Royaal uit de laatste binnenbocht vliegen
• Een goede race rijden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jan Bos-tijden herleven bijna.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:54 schreef Toby56 het volgende:
Het gaat fout met Nederland schaatsland.
Al 5000 jaar geen Elfstedentocht meer, en openen in 9,8.
Die gaat over 2 weken dus schroeien in Hamar.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:54 schreef Remco het volgende:
Verbij is het omgekeerde van Ntab, altijd stabiel maar nooit top.
Maar het is nog niet verbijquote:
Haha, nee. Gelukkig gebeurt dat niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:55 schreef skysherrif het volgende:
Blijf erbij dat je deze sport niet serieus kan nemen als de starter een minuut wacht met schieten
Jan Bols!quote:
Heeft er al iemand bingo?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:53 schreef wimderon het volgende:
• 1x vals starten
• 2x vals starten
• zijn start verprutsen
• Een goede race rijden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Drie, vind ik wel.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:53 schreef wimderon het volgende:
• 1x vals starten
• 2x vals starten
• zijn start verprutsen
• Een goede race rijden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Maar de starter heeft gewoon een marge waarbinnen hij mag schieten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:55 schreef skysherrif het volgende:
Blijf erbij dat je deze sport niet serieus kan nemen als de starter een minuut wacht met schieten
4 tot 7 seconden dacht ikquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar de starter heeft gewoon een marge waarbinnen hij mag schieten.
Die wat mij betreft voor een sport waar zoveel druk op je benen staat te lang isquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar de starter heeft gewoon een marge waarbinnen hij mag schieten.
Verbij toch 4e? Achter Kuli, Yamanaka en Cha?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:58 schreef T3hTommay het volgende:
Wanneer Laurent met pensioen gaat geeft hij er Dubreuil aan.
Godsamme.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:58 schreef T3hTommay het volgende:
Vooruit.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij geeft er niet dubreuil aan.
Cha, deze grap gaat Nogal snel aan mij Verbijquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:58 schreef T3hTommay het volgende:
Dan moet je sneller in de houding gaan staan, want de tijd gaat pas in als je helemaal stil staat.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die wat mij betreft voor een sport waar zoveel druk op je benen staat te lang is
De lol Was er Gao vanaf inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Cha, deze grap gaat Nogal snel aan mij Verbij
Weet je toevallig wat de marges zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet je sneller in de houding gaan staan, want de tijd gaat pas in als je helemaal stil staat.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De lol Was er Gao vanaf inderdaad.
Ik Smeekens je, stop met die naamgrappen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Cha, deze grap gaat Nogal snel aan mij Verbij
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is dat ook niet een beetje exploitable, door veel langzamer stil te gaan zitten waardoor de ander langer de ongemakkelijke houding heeftquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet je sneller in de houding gaan staan, want de tijd gaat pas in als je helemaal stil staat.
Liet de laatste 100 meter bijna lopen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:00 schreef heywoodu het volgende:
Shinhama kan 33.4 rijden als hij eens normaal schaatst.
Gvdquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ho, wacht even, die komt zo nogquote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:00 schreef ikbenrond het volgende:
Nou, ik heb het wel gezien. Gao naar bed nu
There shall be a distinct interval between the moment when the competitors have taken their starting position and the firing of the shot. This distinct interval should be between 1 and 1.5 seconds.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:59 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Weet je toevallig wat de marges zijn
Nao, ik Was nog op de VrGaoen aan t wachten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:00 schreef ikbenrond het volgende:
Nou, ik heb het wel gezien. Gao naar bed nu
Nee, dan krijg je vals.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:00 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Is dat ook niet een beetje exploitable, door veel langzamer stil te gaan zitten waardoor de ander langer de ongemakkelijke houding heeft
Lijkt me wel, als je ook een 23er op de 500 kan rijdenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:01 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zou Kuli een 23er op de 1000 kunnen rijden?
Niet voor @Arcee omdat oneven.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:02 schreef Bastiefcg het volgende:
33.99. Mooie tijd voor de cijferfetishisten
Maar leverde mij wel het juiste antwoord op op de kijkersvraag van BasEnAad:quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:16 schreef BasEnAad het volgende:
De kijkersvraag: hoeveel schaatsers rijden er onder 34,00 vannacht op de 500 meter mannen?
Check.quote:
We hebben een winnaar!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:10 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar leverde mij wel het juiste antwoord op op de kijkersvraag van BasEnAad:
[..]
[..]
Check.
Gunda Niemann-Stirnemann-Klemann ookquote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:10 schreef MiLalaa het volgende:
Kuli rijdt met x-benen, dat helpt ook denk ik, betere afzet. Zeiden ze destijds over Timmer ook wel.
Dan mis je WR junioren van Femke!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:11 schreef Mansjester het volgende:
Ik twijfel om te gaan slapen. 500 vrouwen boeit me het minste van allemaal.
Terug naar de tijden van Simon Kuipersquote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:09 schreef BasEnAad het volgende:
Was wel te verwachten toch dat Nederland hier geen rol van betekenis heeft.
WR junioren voor Kok dadelijk.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:11 schreef Mansjester het volgende:
Ik twijfel om te gaan slapen. 500 vrouwen boeit me het minste van allemaal.
lekker onbevangen WR rijdenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:11 schreef foktim het volgende:
[..]
Dan mis je WR junioren van Femke!
En Nijenhuis.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:11 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Terug naar de tijden van Simon Kuipers
Ok dan blijf ik kijkenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:11 schreef foktim het volgende:
[..]
Dan mis je WR junioren van Femke!
Denk het ook ja. Niet direct bij de pakken neer gaan zitten. Je bent niet opeens een slechte schaatser.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:19 schreef heywoodu het volgende:
Roest moet gewoon ff het seizoen afkappen, lekkere zomer draaien en op naar volgende winter.
37.66, eerder dit seizoen door haar gereden.quote:
Haar PR. Geen idee wat de exacte tijd is.quote:
Ondanks het matige presteren hier, blijft hij topfavoriet om het WK Allround in Hamar te winnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:19 schreef heywoodu het volgende:
Roest moet gewoon ff het seizoen afkappen, lekkere zomer draaien en op naar volgende winter.
Dat smaakt wel prima.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:20 schreef Jason22 het volgende:
‘Grand dessert’, dit is meer een danoontje.
Degene die over mocht rijden denk ik?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:19 schreef foktim het volgende:
Ik hoorde READY?! op de achtergrond en ondertussen gaan we dat menu van de NOS doen?
Je zou kunnen zeggen dat je door het missen van de eerste rit(ten) zo de boel ruïneert.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:21 schreef Strani het volgende:
Dat je de eerste rit van een 3000 meter overslaat snap ik, maar de 500 meter moet je inderdaad gewoon volledig laten zien.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:21 schreef Remco het volgende:
Een wereldrecord met commentaar van Frank Snoeks is een echt wereldrecord.
Dat is lang geleden zeg, maar inderdaadquote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:22 schreef Jason22 het volgende:
[..]
Als je die in de diepvries zet met een stokje erin, helemaal!
Allemaal Mormonen. Lekker.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Wonen zo'n anderhalf miljoen mannen dus dan is ze toch nog even bezig.
Oh dat van kjeld wist ik nog geen eens ...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:23 schreef Max23 het volgende:
[..]
8 jaar
Verschil tussen Kjeld en Joy is groter
Erben wou nog zeggen "ja dat komt..." maar toen snoerde Henry hem de mond.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:24 schreef foktim het volgende:
Het ijs is kapot. Waarschijnlijk is iemand gevallen, maarja dat hebben we natuurlijk niet gezien.
Is die kwiebus die mocht overrijden na zijn val nu weer gevallen of zo?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:24 schreef foktim het volgende:
Het ijs is kapot. Waarschijnlijk is iemand gevallen, maarja dat hebben we natuurlijk niet gezien.
Maar er is net geZambonied..quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:24 schreef foktim het volgende:
Bob de Jong reed met rubberen benen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:10 schreef MiLalaa het volgende:
Kuli rijdt met x-benen, dat helpt ook denk ik, betere afzet. Zeiden ze destijds over Timmer ook wel.
die man die mocht over rijden boeit toch nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:24 schreef foktim het volgende:
Die reed dan ook geen goede 500 meter.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:25 schreef wimderon het volgende:
[..]
Bob de Jong reed met rubberen benen.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 01:25 schreef VoMy het volgende:
Klenko is gevallen in zn reskate en finisht in 44.50.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |