Wk sprint en zilver, olympisch goud en zilver, wk afstanden zilver. Niet echt.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:48 schreef TheVulture het volgende:
Lorentzen is ook echt zo'n eendagsvlieg
2017 belde...quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:49 schreef Mani89 het volgende:
Wtf, in mijn herinnering was die 33.98 nog het WR.
Of 2018.quote:
Nogal onnodig deze voorspelling.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:50 schreef wimderon het volgende:
Hoeveel nogal woordgrapjes komen er?
5.
Ja, maar geen Olumpies.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:51 schreef wimderon het volgende:
Krijg je daar ook een diploma voor, beste binnenbocht tot nu toe?
Die was helaas niet goed genoeg.quote:
nogal jammer zelfsquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:52 schreef Van_Poppel het volgende:
Jammer dat die andere Pool er niet bij Was.
quote:
Winnenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:53 schreef wimderon het volgende:
Poll: Daidai gaat
• 1x vals starten
• 2x vals starten
• zijn start verprutsen
• Royaal uit de laatste binnenbocht vliegen
• Een goede race rijden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Jan Bos-tijden herleven bijna.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:54 schreef Toby56 het volgende:
Het gaat fout met Nederland schaatsland.
Al 5000 jaar geen Elfstedentocht meer, en openen in 9,8.
Die gaat over 2 weken dus schroeien in Hamar.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:54 schreef Remco het volgende:
Verbij is het omgekeerde van Ntab, altijd stabiel maar nooit top.
Maar het is nog niet verbijquote:
Haha, nee. Gelukkig gebeurt dat niet.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:55 schreef skysherrif het volgende:
Blijf erbij dat je deze sport niet serieus kan nemen als de starter een minuut wacht met schieten
Jan Bols!quote:
Heeft er al iemand bingo?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:53 schreef wimderon het volgende:
• 1x vals starten
• 2x vals starten
• zijn start verprutsen
• Een goede race rijden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Drie, vind ik wel.quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:53 schreef wimderon het volgende:
• 1x vals starten
• 2x vals starten
• zijn start verprutsen
• Een goede race rijden
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Maar de starter heeft gewoon een marge waarbinnen hij mag schieten.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:55 schreef skysherrif het volgende:
Blijf erbij dat je deze sport niet serieus kan nemen als de starter een minuut wacht met schieten
4 tot 7 seconden dacht ikquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar de starter heeft gewoon een marge waarbinnen hij mag schieten.
Die wat mij betreft voor een sport waar zoveel druk op je benen staat te lang isquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:56 schreef wimderon het volgende:
[..]
Maar de starter heeft gewoon een marge waarbinnen hij mag schieten.
Verbij toch 4e? Achter Kuli, Yamanaka en Cha?quote:
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:58 schreef T3hTommay het volgende:
Wanneer Laurent met pensioen gaat geeft hij er Dubreuil aan.
Godsamme.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:58 schreef T3hTommay het volgende:
Vooruit.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hij geeft er niet dubreuil aan.
Cha, deze grap gaat Nogal snel aan mij Verbijquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:58 schreef T3hTommay het volgende:
Dan moet je sneller in de houding gaan staan, want de tijd gaat pas in als je helemaal stil staat.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:57 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Die wat mij betreft voor een sport waar zoveel druk op je benen staat te lang is
De lol Was er Gao vanaf inderdaad.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Cha, deze grap gaat Nogal snel aan mij Verbij
Weet je toevallig wat de marges zijnquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:58 schreef wimderon het volgende:
[..]
Dan moet je sneller in de houding gaan staan, want de tijd gaat pas in als je helemaal stil staat.
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De lol Was er Gao vanaf inderdaad.
Ik Smeekens je, stop met die naamgrappen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Cha, deze grap gaat Nogal snel aan mij Verbij
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
De lol Was er Gao vanaf inderdaad.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |