Haha preciesquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kijk je niet?
Oh nee, je hebt geen stroom natuurlijk
Dit ja. Geen idee wat het voor wedstrijd is. Dat zeiden ze niet. Volgens mij wel met het NE. Ik zou niet blij zijn als ik de trainer van Lyon was. Hij is al vaker geblesseerd teruggekomen..quote:
Graag gedaan!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:57 schreef BillDauterive het volgende:
Owja, goeie. Ik doe dat ook wel meteen met de FOK! prono dan. Bedankt Aoibhin
Ja, nee schudden en de baan uitrijden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:23 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha preciesmaar wat doen ze dan? Geven ze gewoon op?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Falentijnsdag bij het energiebedrijf.
Of hij is er gewoon bij omdat hij belangrijk is voor de groep, dat lijkt me logischer misschien?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Dit ja. Geen idee wat het voor wedstrijd is. Dat zeiden ze niet. Volgens mij wel met het NE. Ik zou niet blij zijn als ik de trainer van Lyon was. Hij is al vaker geblesseerd teruggekomen..
Ik denk niet dat Strani daar zo blij mee gaat zijnquote:
We bouwen huizen om Ciara te weerstaan, we bouwen schepen om in Dennis Storm te varen...quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Post dan gewoon deze.![]()
[..]
Ik heb niks met Valentijnsdag.
Dit vond ik zo goedquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:23 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Post dan gewoon deze.![]()
[..]
Ik heb niks met Valentijnsdag.
quote:
Je had laatst een patatje huwelijk ergensquote:
Lekker savagequote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:21 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Kijk je niet?
Oh nee, je hebt geen stroom natuurlijk
Wilfred zei letterlijk: ‘Memphis gaat weer spelen dit weekend’.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Of hij is er gewoon bij omdat hij belangrijk is voor de groep, dat lijkt me logischer misschien?
Raar. En nu mis ik een wereldrecordquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:24 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, nee schudden en de baan uitrijden.
Ja, ik denk dat het voor Depay beter is als beide gewoon afspreken dat hij na de zomer pas weer in actie komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:18 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
JEEZ...dat wordt nog wat tussen de KNVB en Lyon
quote:
Nee dat denk ik ook nietquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:25 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Strani daar zo blij mee gaat zijn
Precies, en geen speciaal. Je leert het wel.quote:
Oh Wilfred kennende is het gewoon een grapje dan en haakt hij in op het feit dat Depay alweer helemaal aan het trainen is met een bal en hoe belachelijk dat is.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:28 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Wilfred zei letterlijk: ‘Memphis gaat weer spelen dit weekend’.
Ben wel heel benieuwd wat en of het echt zo is.
Ja, een Canadees. Die is die hoogte gewend.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:28 schreef Strani het volgende:
[..]
Raar. En nu mis ik een wereldrecord
Er werd toch meer van deze Canadees verwacht?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:30 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Ja, een Canadees. Die is die hoogte gewend.
Bloemen gaat dus ook gewoon winnen
Mocht-ie daarvóór starten, moet-ie eigenlijk eerst wel wat wedstrijden voor Lyon gespeeld hebben.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:28 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, ik denk dat het voor Depay beter is als beide gewoon afspreken dat hij na de zomer pas weer in actie komt.
Hoe klote dat voor 'ons' ook is
Een jong talent dat er al een tijdje aan zat te komen, maar dit is bizar.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:31 schreef skysherrif het volgende:
Wie is een Graeme Fish en waarom schaatst ie ineens een WR
Valt nog wel te bezien, lees ik. Risico op een diskwalificatie.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:31 schreef skysherrif het volgende:
Wie is een Graeme Fish en waarom schaatst ie ineens een WR
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |