En dat op Valentijnsdag!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
Loop ik naar huis, valt de stroom uit in het halve dorpnou maar wachten tot het terug is.
Wel een mooie sterrenhemel kunnen zien!
Ik kijk morgen terug, ben benieuwd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:48 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Nou... aan het einde zag ik dat zeker... wow... er is duidelijk iets wat haar van d'r stuk heeft gebracht vandaag ofzo.
Win-win situatiequote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:09 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Falentijnsdag bij het energiebedrijf.
Over 9 maanden babyboomquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:17 schreef Strani het volgende:
Loop ik naar huis, valt de stroom uit in het halve dorpnou maar wachten tot het terug is.
Wel een mooie sterrenhemel kunnen zien!
quote:
Ik heb VI net teruggekeken en Wilfred zegt het echtquote:
Oh bizar.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Ik heb VI net teruggekeken en Wilfred zegt het echt
quote:
JEEZ...dat wordt nog wat tussen de KNVB en Lyonquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Oh bizar.
Lees nu ergens dat hij over 3 weken terug zou zijn in de wedstrijdselectie
quote:
Ze is morgen jarig en heeft de boodschappen nog niet gedaan.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:10 schreef Greys het volgende:
Ik zit the voice terug te kijken maar wat is er met Chantal? Ze kijkt al de hele tijd alsof ze naar huis wil.
Vrede!quote:
Zoiets moet het zijnquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:19 schreef Dave het volgende:
[..]
Ze is morgen jarig en heeft de boodschappen nog niet gedaan.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Peter Gabriel dacht van wel
@:4:45
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:15 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
[..]
Ik heb VI net teruggekeken en Wilfred zegt het echt
Kijk je niet?quote:
Drie stuks al. Twee in één rit.quote:
Post dan gewoon deze.quote:
Ik heb niks met Valentijnsdag.quote:Het is Valentijnsdag