Hmm, dan zal het wel echt iets bij het motortje zijn inderdaad..quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja ik hoor ook geen motortje als het level verander. Maar even met coolblue bellen dan, als dat elektriciteit ding niet goed in aangesloten zou je ook geen stroom hebben op het schermpje neem ik aan, ook goed gechecked of die goed aangesloten zat (die onderaan het stuurpen)
Leidenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:46 schreef Strani het volgende:
[..]
In Leiden zouden ze het schaamteloos op de patat doen.
Ah anders had ik nog wel wat ideeën gehad om dat mens terug te pakkenquote:
Gelukkig hebben onze reacties geholpenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:50 schreef MMF93 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jaa jullie hebben ook gelijk, het was écht een kutactie. Maarja ik heb altijd al zo weinig energie (ben blij dat ik weer ruimte heb voor FOK) dus zo'n procedure opzetten trek ik echt niet, en haal je ook weinig uit ben ik bang.
Achja, ik voel me na jullie reacties al stukken beter. En straks krijg ik lekker een cadeautje van meneer MMF
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:41 schreef Arizona het volgende:
Cursusbericht: een medecursist komt van de Bible Belt. Hij vloekt met: Grote Griezels nog aan toe![]()
Chips!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Een van de weinige grappige dingen aan de Bible Belt; ze vloeken wel creatief
Bij mijn grootouders mocht ik niet eens donder of bliksem zeggen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:19 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
Een van de weinige grappige dingen aan de Bible Belt; ze vloeken wel creatief
quote:
Ik weet dat soort dingen niet, ik ga toch nooit naar dat soort sites johquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat klinkt dan weer als een uiterst dubieuze website
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij mijn grootouders mocht ik niet eens donder of bliksem zeggen.
Het gerecht met warme appeltjes werd dan ook Hete B genoemd
Dat vind ik te lastig worden; weer een medeklinker extraquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 2 augustus 2022 22:02 schreef Domnivoor het volgende:
Jij bent een eindeloze bron van leuke quotes :D
Hete Bquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:26 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Bij mijn grootouders mocht ik niet eens donder of bliksem zeggen.
Het gerecht met warme appeltjes werd dan ook Hete B genoemd
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:16 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah anders had ik nog wel wat ideeën gehad om dat mens terug te pakkenTenzij het een geheime aanbidster was, dan had ik er ook niets mee gekund.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:23 schreef Aoibhin het volgende:
Ik ben er weer; donut is er ruimschoots af gecrosstrained/gewandeld
Ah, een mede-onschuldige!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet dat soort dingen niet, ik ga toch nooit naar dat soort sites joh
Ik weet ook niet of we van aanbidders kunnen spreken, ik denk dat eerder een aartsvijand je zoiets zou sturenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:32 schreef I het volgende:
[..]Ik heb geen geheime aanbidsters, en da's in dit geval alleen maar goed.
Zékerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah, een mede-onschuldige!Eigenlijk een soortgenoot
Ik heb genoeg energie bij elkaar getraind om een gloeilamp 3 uur te laten brandenquote:
Truequote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of we van aanbidders kunnen spreken, ik denk dat eerder een aartsvijand je zoiets zou sturen
Toch kun je dat in het geval van 'geheim' nooit zeker weten natuurlijkquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:32 schreef I het volgende:
[..]Ik heb geen geheime aanbidsters, en da's in dit geval alleen maar goed.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Dat vind ik te lastig worden; weer een medeklinker extraHaha ja, maar ik bedoel dat ze dat zeggen in plaats van shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja dat weet ik ook welquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:37 schreef Strani het volgende:
[..]
Haha ja, maar ik bedoel dat ze dat zeggen in plaats van shit
Phishing bedoel ik hequote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:30 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet dat soort dingen niet, ik ga toch nooit naar dat soort sites joh
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:39 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja dat weet ik ook welVan de gelovige ouders van een vriendinnetje van mij van vroeger moest ik dat ook altijd zeggen i.p.v. 'shit'. Laten we zeggen dat ik aardig vaak de fout in ging...
Ik vloek echt veelquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:40 schreef Strani het volgende:
[..]Ondanks het feit dat ik als ongelofige vooral Christelijke vriendjes had, geloof ik niet dat ik ook echt in de buurt van hun ouders gevloekt heb. Maar ik ben dan ook zeer welopgevoed
Daar kom ik óók al nooitquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Phishing bedoel ik heHeerenwebsites zou ik wel gewoon benoemen
Wat vervelendquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:44 schreef Momo het volgende:
Ok gebeld met coolblue binnen 3 dagen bellen ze weer voor een afspraak om hem op te halen.
Vraagt ze eerst, kun je hem weer uit elkaar halen en in de doos doen
O neeeequote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:44 schreef Momo het volgende:
Ok gebeld met coolblue binnen 3 dagen bellen ze weer voor een afspraak om hem op te halen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:33 schreef Meke het volgende:
[..]
Ik weet ook niet of we van aanbidders kunnen spreken, ik denk dat eerder een aartsvijand je zoiets zou sturen
Oeh, netjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb genoeg energie bij elkaar getraind om een gloeilamp 3 uur te laten branden(de nieuwe crosstrainers hebben dat soort extraatjes)
quote:
Dit is het soort dingen dat ik verwacht als je bij Umbridge op de thee gaatquote:
Hmm, goed punt, goed punt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:37 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Toch kun je dat in het geval van 'geheim' nooit zeker weten natuurlijk
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:44 schreef Momo het volgende:
Heb je ook zo'n route? Dat vond ik echt het allerleukst, dat je echt een route door de bergen in Italië ofzo kunt fietsenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:36 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik heb genoeg energie bij elkaar getraind om een gloeilamp 3 uur te laten branden(de nieuwe crosstrainers hebben dat soort extraatjes)
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Wat vervelendHeb je net zoveel werk eraan gehad...
Konden ze telefonisch niet een oplossing aandragen, of waar het mee te maken zou kunnen hebben? Want misschien is er met dat ding zelf niets mis, maar heb je een foutje gemaakt met het in elkaar zetten. Zou zonde zijn als dat hele apparaat dan weer terug moet.
Ja ik had uitgelegd hoe onderdelen hij had en dat ik er 3 uur mee bezig was geweest. Wou zelf ook eerst stuurpen los halen maar krijg 2 van de 4 bouten niet eens meer los, dus dat gaat niet werkenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:47 schreef Meke het volgende:
[..]
O neeee![]()
Heb je je daar onderuit kunnen lullen?
Wel top van Coolblue dat ze hem gewoon kunnen omruilen!
Ohh da's wel heel fijnquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:51 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Ja ik had uitgelegd hoe onderdelen hij had en dat ik er 3 uur mee bezig was geweest. Wou zelf ook eerst stuurpen los halen maar krijg 2 van de 4 bouten niet eens meer los, dus dat gaat niet werken![]()
Wel fijn dat zo ook accepteren
Ah dat wordt dan wat lastiger inderdaadquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:49 schreef I het volgende:
[..]
Oeh, netjes.Ik heb op m'n hometrainer wel een totaal aan wattage, maar dan moet ik het zelf wel gaan uitrekenen.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:49 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Dit is het soort dingen dat ik verwacht als je bij Umbridge op de thee gaat
En kom je al aan de 1500 watt vermogen van Mathieu van der Poel tijdens Amstel vorig jaarquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:49 schreef I het volgende:
[..]
Oeh, netjes.Ik heb op m'n hometrainer wel een totaal aan wattage, maar dan moet ik het zelf wel gaan uitrekenen.
Jaaaaaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Heb je ook zo'n route? Dat vond ik echt het allerleukst, dat je echt een route door de bergen in Italië ofzo kunt fietsen
Is dat ding dan toch nog ergens goed voor geweest!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:52 schreef Momo het volgende:
Wel 3 uur work out gehad vandaag inclusief kracht training
Als je eens hier naar toe komt kan je langs echte afgronden rennen, is ook wel eens leukquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Ik wissel vaak heel landschap een beetje af. Vandaag was ik inderdaad in de bergen.
Laatst had ik iets in Amerika in een nationaal park met allemaal kliffen en "rende" ik op zo'n heel dunne richel. En dan ben ik toch bang dat ik van zo'n afgrond af dender ook al weet ik dat het niet echt is
Preciesquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]![]()
![]()
'Deep in your heart, you know you deserve to be punished'
Oja dat snap ik wel hahaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaaaaa![]()
Ik wissel vaak heel landschap een beetje af. Vandaag was ik inderdaad in de bergen.
Laatst had ik iets in Amerika in een nationaal park met allemaal kliffen en "rende" ik op zo'n heel dunne richel. En dan ben ik toch bang dat ik van zo'n afgrond af dender ook al weet ik dat het niet echt is
Nou met al die enge berichten van jou de laatste tijd lees ik dit als een doodswensquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je eens hier naar toe komt kan je langs echte afgronden rennen, is ook wel eens leuk
Lijkt me wel mooi, in zo'n landschap rennenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:55 schreef Strani het volgende:
[..]
Als je eens hier naar toe komt kan je langs echte afgronden rennen, is ook wel eens leuk
Haha oei da's ook wel waar jaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou met al die enge berichten van jou de laatste tijd lees ik dit als een doodswens![]()
Ja en dan ga ik ook gelijk minder hard trappenquote:
Oh dat was ik alweer helemaal vergetenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:56 schreef Meke het volgende:
[..]
Nou met al die enge berichten van jou de laatste tijd lees ik dit als een doodswens![]()
Misschien maar beter van niet danquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:57 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Lijkt me wel mooi, in zo'n landschap rennen![]()
Maar mij kennende maak ik wel een misstap en lig ik op een gegeven moment ergens onderaan een berg te creperen, als ik al niet op slag dood ben
Dat zijn sowieso dangerous grounds.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:49 schreef Meke het volgende:
[..]
[..]
Dit is het soort dingen dat ik verwacht als je bij Umbridge op de thee gaat
Iddquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:52 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ah dat wordt dan wat lastiger inderdaadMaar wel geinig om dat zo te weten
Mijn max is tot nu toe 600quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:54 schreef Momo het volgende:
[..]
En kom je al aan de 1500 watt vermogen van Mathieu van der Poel tijdens Amstel vorig jaar?
Daar was toch laatst juist iemand naar beneden gedenderd?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:59 schreef Strani het volgende:
[..]
Misschien maar beter van niet danHoewel hier wel een hele mooie route naar een vuurtoren op een klif is, die zo'n beetje naast m'n huis begint. Kilometer of 2.5 en prima geasfalteerd.
Ik denk dat die een zijpad was ingegaan. Je kan er wel vallen maar je moet wel je best doen hoor. *afkloppenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Daar was toch laatst juist iemand naar beneden gedenderd?
Jaja, jij zag een manier om eindelijk van die irritante veelposter af te komenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:08 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik denk dat die een zijpad was ingegaan. Je kan er wel vallen maar je moet wel je best doen hoor. *afkloppen
Nee hoor, ik wil niet onbedreigd elke maand topposter zijn. Ik heb wel een soort Feyenoord nodig om de overwinningen toch nét wat zoeter te laten smakenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:09 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Jaja, jij zag een manier om eindelijk van die irritante veelposter af te komenIk heb je wel door
Noem je mij nou Feyenoord?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:17 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee hoor, ik wil niet onbedreigd elke maand topposter zijn. Ik heb wel een soort Feyenoord nodig om de overwinningen toch nét wat zoeter te laten smaken
Gezien de huidige resultaten gaat het wel die kant op Aoibhin.quote:
Ach ja ik vind het bestquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:22 schreef Strani het volgende:
[..]
Gezien de huidige resultaten gaat het wel die kant op Aoibhin.
Maar die Thuisserver lijkt de statistieken maar niet up te loaden voor januari! Of halen we het ergens anders vandaan?
Zeg 'm maar dat ik het allemaal heel erg voor 'm vind.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:33 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ach ja ik vind het bestMijn vader is o.a. voor Feyenoord, dus past wel
Jammer, met die ooghandicap van je zou je wel denken dat je op andere gebieden dan weer compenseert, maar niet dusquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:34 schreef I het volgende:
Ik ben er weer hoor.
Even geprobeerd of ik nog een beetje piano kon spelen.
Turns out: I still can't.
Alsnog tof dat je dat doet!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:34 schreef I het volgende:
Ik ben er weer hoor.
Even geprobeerd of ik nog een beetje piano kon spelen.
Turns out: I still can't.
Hé onze I compenseert sowieso met veel hoor!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Jammer, met die ooghandicap van je zou je wel denken dat je op andere gebieden dan weer compenseert, maar niet dus
Oh dat zal bestquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hé onze I compenseert sowieso met veel hoor!
En weekend!! Laten we ons bezattenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:40 schreef Arizona het volgende:
#treinleven. Mijn laatste trein valt uit. Mag ik 27 minuten wachten voor een ritje van 10 minuten.
Ik laat me dus ophalen.
Auto’s
Nunc est bibendum! Gaudeamus igitur!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En weekend!! Laten we ons bezatten
Nouja, ik hoor nu wél heel goed dat het voor geen meter klinkt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Jammer, met die ooghandicap van je zou je wel denken dat je op andere gebieden dan weer compenseert, maar niet dus
Ik heb alleen oude dove buurtjes.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:35 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Alsnog tof dat je dat doet!Geen klagende buren gehad?
Ja! Ik neem gauw een slok van mijn water met citroensmaak met per abuis koolzuur erinquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:42 schreef Strani het volgende:
[..]
En weekend!! Laten we ons bezatten
Hoe krijgen ze het voor elkaarquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:40 schreef Arizona het volgende:
#treinleven. Mijn laatste trein valt uit. Mag ik 27 minuten wachten voor een ritje van 10 minuten.
Ik laat me dus ophalen.
Auto’s
Juvenes dum sumusquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nunc est bibendum! Gaudeamus igitur!
Dan nog. Mannen die piano spelenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:44 schreef I het volgende:
[..]
Nouja, ik hoor nu wél heel goed dat het voor geen meter klinkt.
OH MIJN GOD DIT WAS GOED, ik ben zo trots op mezelfquote:
Hehe, misschien zijn ze daarom wel doof gewordenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:45 schreef I het volgende:
[..]
Ik heb alleen oude dove buurtjes.En ik kan het geluid vrij zacht zetten.
Bewonderenswaardig hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:47 schreef Arizona het volgende:
[..]
Ja! Ik neem gauw een slok van mijn water met citroensmaak met per abuis koolzuur erin![]()
Verkeerd flesje gekocht![]()
Ik heb al wel één pluspunt ontdekt aan het treinreizen. Ik zag net wel 10 reeen, heel schattig.
Ben zo’n positief mens he.
Oh dat is ook wel heel ergquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:47 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hoe krijgen ze het voor elkaar![]()
Gelukkig kan je opgehaald worden!
![]()
Ik heb een keer 40 minuten gewacht voor een treinritje van 5 minutenIn die tijd had ik de afstand tussen het station en mijn huis 2x kunnen lopen, maar de vertraging werd echt langzamerhand steeds meer...
Fantastisch! Jostiband-onwaardig!quote:
Dit werkt overigens niet met 1 url shortener, maar wel met twee over elkaar heenquote:
Zou heel goed kunnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:48 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hehe, misschien zijn ze daarom wel doof geworden
Ja precies, en dan op een gegeven moment wacht je al zó lang dat je zoiets hebt van 'ja dan ga ik niet voor niets hebben staan wachten; dan wacht ik nog maar wat langer op die trein'quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:50 schreef Arizona het volgende:
[..]
Oh dat is ook wel heel erg![]()
En het wordt een principekwestie he, Die Trein Zal Mij Thuisbrengen![]()
![]()
Ja tochquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:50 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Fantastisch! Jostiband-onwaardig!![]()
![]()
Na veelvuldig geklaag is dat er inderdaad ingebouwd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:52 schreef Peter het volgende:
[..]
Dit werkt overigens niet met 1 url shortener, maar wel met twee over elkaar heen
(bij 1 weet FOK! alsnog waar je uitkomt..)
Als ik NU ga lopen heeft het TOCH geen zin meerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:53 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja precies, en dan op een gegeven moment wacht je al zó lang dat je zoiets hebt van 'ja dan ga ik niet voor niets hebben staan wachten; dan wacht ik nog maar wat langer op die trein'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |