Ik neem het OM in elk geval niet meer zo serieus. Politiemensen wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De politie tegenwoordig
Nemen die zichzelf nog serieus?
Hier zullen ze wel behoorlijk van balen bij het Openbaar Ministerie. Nee, die gaan niet lekker het weekend in.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik neem het OM in elk geval niet meer zo serieus. Politiemensen wel.
Soms moet je keihard voor die mensen zijn, waardige maxi-mus, voor het grotere doel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier zullen ze wel behoorlijk van balen bij het Openbaar Ministerie. Nee, die gaan niet lekker het weekend in.
Ik heb een inhoudelijke reactie gegeven, laten we de hoop nog niet opgeven.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Befbekje even een opbeurend bericht geschreven in het Bas Dost topic.
Dat topic was zo slecht en kut dat ik bang ben dat hij zichzelf iets aandoet.
Is het nou al bekend wie de mysterieuze dame(s?) van Stijn's UI is?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
Nee, dat topic hielp NIKSquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is het nou al bekend wie de mysterieuze dame(s?) van Stijn's UI is?
WAARDELOOS (net als #durftevragen)quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat topic hielp NIKS
Ik ben woest
Ik schat de kans ook niet zo hoog in dat Stijn zelf met een antwoord komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat topic hielp NIKS
Ik ben woest
Ik zal niet rusten tot de onderste steen boven is.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
WAARDELOOS (net als #durftevragen)
Ik ga vanavond wel weer op onderzoek uit.
Nee @El-Stinho geniet van dit soort aandachtquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schat de kans ook niet zo hoog in dat Stijn zelf met een antwoord komt.
Ah, topquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, carnaval mag ook niet meer.
[ afbeelding ]
Nou heb ik een bloedhekel aan carnaval, maar aan dit soort acties nog meer!
twitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 12-02-2020 om 11:34:16@NOS Hopelijk blijkt carnaval snel racistisch te zijn of voelt iemand zich binnenkort hevig gekwetst door carnaval.Dan wordt die zooi eindelijk eens afgeschaft. reageer retweet
Ja, die VBL-SC was een leuk ideequote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:08 schreef onlogisch het volgende:
Dit begint een prima reeks te worden
Hiermee valt je tweet wel een beetje in het water. Want we weten allemaal dat je dit juist tweette omdat je in de veronderstelling zou zijn dat ze nooit zo debiel zouden zijn om hier aan toe te geven. Nou ja, zie hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, toptwitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 12-02-2020 om 11:34:16@:NOS Hopelijk blijkt carnaval snel racistisch te zijn of voelt iemand zich binnenkort hevig gekwetst door carnaval.Dan wordt die zooi eindelijk eens afgeschaft. reageer retweet
KUT AJAXquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:18 schreef aTypisch het volgende:
over een jaar of 50 mogen we nog maar 50 woorden gebruiken om onszelf uit te drukken
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/katja-schuurman-44-is-zwanger~a00afb97/
#dagelijkseportieshownieuws
uitllquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Spelen er bij Feyenoord momenteel niet meer spelers uitll eigen opleiding in het eerste dan AZ?
Bedankt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een vinding.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:44 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
HIJ IS TERUG MENSEN!!!!!! [/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
Ideaal voor Onlogisch.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:18 schreef aTypisch het volgende:
over een jaar of 50 mogen we nog maar 50 woorden gebruiken om onszelf uit te drukken
Geen idee, maar bij schoonmaakbedrijf de natte dweil maakte het behoorlijk wat indruk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:24 schreef KingRoland het volgende:
Staat FA goed op je CV als je wil solliciteren voor de big 4? Misschien dat ik met René een kopje koffie ga drinken
Like gegeven!quote:
AVGquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus geen idee wat er op het menu staat.
Chicken tonightquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus geen idee wat er op het menu staat.
Ik twijfel nog tussen pizza en kapsalon.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Dikke plofkop zonder wilskracht.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik twijfel nog tussen pizza en kapsalon.
quote:
Carbonara speciaal - 11,00quote:
Dat klinkt als een prima pizzaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Carbonara speciaal - 11,00
Tomaten, kaas, salami, ham, rosbief, ei, ui spek en mozzarella
eet smakelijk ouwe reusquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Vet varkenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat.
Zelf doe ik patat, een burger en een xxl milkshake
@:onlogisch
2000kcal naar binnen harkenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Eet smakelijk ouwe reusquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat.
Eet smakelijk vriend.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:43 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
[..]
Smerige bigquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat.
Bel je dan van tevoren op of loop je gewoon naar beneden?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat.
De snackbar zit niet in een kelder, dus waarom ik naar beneden zou moeten lopen ontgaat me even???quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Bel je dan van tevoren op of loop je gewoon naar beneden?
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
De snackbar zit niet in een kelder, dus waarom ik naar beneden zou moeten lopen ontgaat me even???
Ik loop gewoon langs.
Een xxl milkshake... Ongelofelijk smerig varken dat je bent.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat.
Begrijpelijk dat je op de begane grond bent gaat wonen, er is geen lift die jouw vadsige lijf zou houden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
De snackbar zit niet in een kelder, dus waarom ik naar beneden zou moeten lopen ontgaat me even???
Ik loop gewoon langs.
lijftquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je op de begane grond bent gaat wonen, er is geen lift die jouw vadsige lijft zou houden.
gaatquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
lijft![]()
@:onlogisch @:tjacka @:lenny_leonard
Er staat gewoon lijf hoor mafkeesquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
lijft![]()
gaatquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je op de begane grond bent gaat wonen, er is geen lift die jouw vadsige lijf zou houden.
Er staat nog steeds gaat.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:28 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Er staat gewoon lijf hoor mafkees
gaatquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Begrijpelijk dat je op de begane grond bent gaat wonen, er is geen lift die jouw vadsige lijf zou houden.
Je pakt ook echt de verkeerde typefout eruit in eerste instantie.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
gaat![]()
Walgelijke klootzak is het ookquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
@:Doublepain
https://www.ad.nl/amsterd(...)et-nep-app~a436642a/
Ik heb hem even een berichtje gestuurd, die zal niet lekker slapen!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:40 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Walgelijke klootzak is het ook
Genotquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:16 schreef Zipportal het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7843197_5ba9dc2c
@:lenny_leonard
@:coco.
lekker voor hemquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:38 schreef AFCNiels het volgende:
Lopenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:20 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik loop gewoon langs.
Welke smaak milkshake?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Eet smakelijk maat.
Wat een melkers!quote:
Dat heb ik volgens mij maar één keer in m'n leven gehad, maar was puur genotquote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb vol-au-vent gehad. Lekker man.
@:donraja
TETTENquote:
heb je een URL?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
In KLB is @:Elan du moment andere users voor zwak en intens dom aan het uitmaken.
Ik houd dit in de gaten.
Hij gaat alleen continu af als een gieterquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:34 schreef Muskusboktor57 het volgende:
In KLB is @:Elan du moment andere users voor zwak en intens dom aan het uitmaken.
Ik houd dit in de gaten.
Jij ook met je iphonequote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Hij gaat alleen continu af als een gieter
Gras is groenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Had jij niet laatst een nieuwe gaming pc gekocht?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:56 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De grootte van je e-pener afmeten aan welke soort foon je hebt
Zo kennen wij Elan ook ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:50 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Over die pedo in dat filmpje van Dannytwitter:danielverlaan twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 09:53:00Nelson tweette dat hij een relatie had met een vijfjarige jongen die ook bij hem zou slapen. ' Daar zouden 'geheimpjes' plaatsvinden die zijn moeder niet mag weten.Hij tweette ook: "Au, het blijkt toch dat er zoiets bestaat als te strak." https://t.co/WjDpWoVP4t reageer retweet
AMD Ryzen 5 2600 six-core 3,40 GHzquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:59 schreef Coco. het volgende:
[..]
Had jij niet laatst een nieuwe gaming pc gekocht?
specs?
@GGMM wil graag weten wie die dame in je UI is, zou je daar iets meer over kunnen vertellen?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:27 schreef El-Stinho het volgende:
Ik ga een Grand Prestige inschenken.
Ik heb wel een muziekje voor je.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:28 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
@:GGMM wil graag weten wie die dame in je UI is, zou je daar iets meer over kunnen vertellen?
Hm. Geef een hint dan, alsjeblieft.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb wel een muziekje voor je.
VUILE KLOOTZAK.gifquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik heb wel een muziekje voor je.
JA REAGEER DAN LULquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:05 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand is druk op zoek naar mijn aandacht.
Wat moest ik hiermee?quote:
twitter:toeterjan twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 21:15:02FC Eindhoven 0 - 1 Jong PSV de tweede helft is begonnen reageer retweet
Toeterjangodquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat moest ik hiermee?twitter:toeterjan twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 21:15:02FC Eindhoven 0 - 1 Jong PSV de tweede helft is begonnen reageer retweet
Ja, maar dit tweet hij elke vrijdag en ik volg hem zoals je weet.quote:
wtfquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:26 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Dat heb ik volgens mij maar één keer in m'n leven gehad, maar was puur genot
Ik had net trouwens agv.
Is gewoon kippenragout met een pasteitje hoor.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:18 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik nog nooit en dat hou ik graag zo
(lol)twitter:MLS_Buzz twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 21:32:31FC Cincinnati coach Ron Jans is accused of using the N-word, resulting in him "stepping away" from the team while an investigation is completed. https://t.co/tusx9E1JH1 reageer retweet
Geen zin inquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is gewoon kippenragout met een pasteitje hoor.
Die zit straks weer bij Studio Voetbal.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:25 schreef Caland het volgende:
(lol)twitter:MLS_Buzz twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 21:32:31FC Cincinnati coach Ron Jans is accused of using the N-word, resulting in him "stepping away" from the team while an investigation is completed. https://t.co/tusx9E1JH1 reageer retweet
Of weer werken als docentquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die zit straks weer bij Studio Voetbal.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:25 schreef Caland het volgende:
Hij heeft blijkbaar met een liedje meegezongenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Die zit straks weer bij Studio Voetbal.
Ok cool, ik zat in een soort all you can eat ding.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:42 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik heb vol-au-vent gehad. Lekker man.
@:donraja
Het is allemaal wat he, een blanke man van 61 zingt een hiphop nummertje mee. Lijkt me toch juist een achievement voor de zwarte gemeenschap in plaats van een schande.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:25 schreef Caland het volgende:
Maak dan even een topic godverdommequote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:25 schreef Caland het volgende:
Met 'fuck' schelden is ook heel erg daar.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:29 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Het is allemaal wat he, een blanke man van 61 zingt een hiphop nummertje mee. Lijkt me toch juist een achievement voor de zwarte gemeenschap in plaats van een schande.
Ik ben trots op je maat!quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:29 schreef RensAjacied het volgende:
Ik heb wederom likes ontvangen van zowel Freek als Arco @:GGMM
Nice kameraadquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben trots op je maat!![]()
Ik geef je ook wel even een like
Ga je nou nog eens reageren makker of hoe zit het. Ben je wezen zuipen met Caland ofzo dat je zo tam bent vandaag?quote:
Ik ben enorm brak. Heb al lopen schijten, goed gegeten en water gedronken maar ik blijf een mietjequote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ga je nou nog eens reageren makker of hoe zit het. Ben je wezen zuipen met Caland ofzo dat je zo tam bent vandaag?
Ik begon om 11 uur maar was aan het trillen als een mongoolquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:40 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik ben enorm brak. Heb al lopen schijten, goed gegeten en water gedronken maar ik blijf een mietje
Jij was voor de wedstrijd al lastig te verstaan maar in de rust kwam jij niet meer echt uit je woorden hè.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:41 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begon om 11 uur maar was aan het trillen als een mongool
Gelukkig thuiswerkgenot dus ik heb precies niks gedaan
Lief dat hij zich zo aan de lokale bevolking aan wil passen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was voor de wedstrijd al lastig te verstaan maar in de rust kwam jij niet meer echt uit je woorden hè.
Ik begreep niet dat mensen begonnen te juichen na het laatste fluitsignaal, bleek het al bijna de hele wedstrijd 0-1 te hebben gestaanquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:42 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jij was voor de wedstrijd al lastig te verstaan maar in de rust kwam jij niet meer echt uit je woorden hè.
Hier stond eerst iets heel andersquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:43 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Lief dat hij zich zo aan de lokale bevolking aan wil passen.
Niet mijn probleem.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:44 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hier stond eerst iets heel anders
Je hebt 8x gevraagd op welk vak we zittenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:44 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik begreep niet dat mensen begonnen te juichen na het laatste fluitsignaal, bleek het al bijna de hele wedstrijd 0-1 te hebben gestaan
Genot
Flaterquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:44 schreef kapiteintje het volgende:
Overigens wel te prijzen dat Caland zich
[..]
Niet mijn probleem.
Ik geef het vergeten te eten de schuldquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:45 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je hebt 8x gevraagd op welk vak we zitten
Stuur die munten op danquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef het vergeten te eten de schuld
Die poedersuiker was niet van het oliebollenkraam?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:46 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik geef het vergeten te eten de schuld
Dit kan wel eens een erg langlopende reeks worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:55 schreef GGMM het volgende:
De TT van dit topic wordt wederom waargemaakt.
Dat zou mij niets verbazen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Dit kan wel eens een erg langlopende reeks worden.
Is dit vanwege de associatie met 'niggers' in het Ron Jans topic en en moest je aan de "Dead Nigger Storage" scene denken?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:56 schreef Caland het volgende:
Ik wilde pulp fiction gaan kijken maar hij staat niet meer op netflix
Ik gooi ze dinsdag wel op de post danquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je toch nooit meer gebruiken
Nee. Die film is nu op veronicaquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit vanwege de associatie met 'niggers' in het Ron Jans topic en en moest je aan de "Dead Nigger Storage" scene denken?
Nee, omdat hij na VI op TV kwam.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit vanwege de associatie met 'niggers' in het Ron Jans topic en en moest je aan de "Dead Nigger Storage" scene denken?
Oh bedankt.quote:
Dat zei Caland al ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:58 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nee, omdat hij na VI op TV kwam.
Leeds ook weer helaasquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:59 schreef AFCNiels het volgende:
Volendam is het lekker aan het verkloten @:JanCees
Echt he. Ik snap niet waarom het niet te vinden is. Kut Stijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn z'n UI zit me nog steeds dwars.
Waarom kan die vent ons niet gewoon zeggen wie het isquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Stijn z'n UI zit me nog steeds dwars.
Gelukkig ben ik er om de orde te bewakenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh ja, het was Dundee United
@:littlerabbit draait zich om in zijn graf.
Dan zijn we wel erg diep gezonken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:02 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik er om de orde te bewaken
en maakt @GGMM gek.quote:
Hij is op veronica toch nuquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:56 schreef Caland het volgende:
Ik wilde pulp fiction gaan kijken maar hij staat niet meer op netflix
Zo danquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:04 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dan zijn we wel erg diep gezonken.
Ik word er op een gekke manier wel opgewonden vanquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:07 schreef GGMM het volgende:
Als ik Visueel vergelijkbare afbeeldingen zoek met Stijn zijn UI zegt Google dit
[ afbeelding ]
Ik vind dat toch net niet hetzelfde.
Doet me een beetje aan jojoortje denkenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:10 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik word er op een gekke manier wel opgewonden van
Idd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Doet me een beetje aan jojoortje denken
Toen ze nog niet zoveel was aangekomen.
Nee, dat lijkt niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:07 schreef GGMM het volgende:
Als ik Visueel vergelijkbare afbeeldingen zoek met Stijn zijn UI zegt Google dit
[ afbeelding ]
Hoe vind je het zelf gaan?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:07 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
Doodsverwensing. Geen TR gemaakt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verlos die man uit zijn lijden
Niet op die manier vuile NSBerquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:15 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Doodsverwensing. Geen TR gemaakt.
Die keer dat ik het in Frankrijk had was het echt veel meer dan datquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:23 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Is gewoon kippenragout met een pasteitje hoor.
Bedoel je niet coq-au-vin?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die keer dat ik het in Frankrijk had was het echt veel meer dan datKip, saus (zoiets als ragout maar veel lekkerder), veel patat, en er zat nog iets bij dat het echt goddelijk maakte. Boh. Krijg al honger als ik er weer aan denk.
Krijg toch de tyfusquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:22 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Je zou haar doen als ze voor je lag
Ik ga lekker Voetbal Op Vrijdag terugkijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:14 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Verlos die man uit zijn lijden
VI was eindelijk weer een topshow. Topfragmenten staan vast op Youtube.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:23 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Ik ga lekker Voetbal Op Vrijdag terugkijken.
Ik hoorde van iemand dat Wilfred zei dat Memphis dit weekend weer ging spelen, neem aan dat dat een grap was van m?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VI was eindelijk weer een topshow. Topfragmenten staan vast op Youtube.
Ging wel over zijn herstel maar heb die opmerking dan gemistquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ik hoorde van iemand dat Wilfred zei dat Memphis dit weekend weer ging spelen, neem aan dat dat een grap was van m?
Ik heb het gezien vanaf dat ze het over Brama hadden, het was inderdaad eindelijk weer prima.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:28 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
VI was eindelijk weer een topshow. Topfragmenten staan vast op Youtube.
Meerdere malen hardop gelachenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:34 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik heb het gezien vanaf dat ze het over Brama hadden, het was inderdaad eindelijk weer prima.
Genee scheet bagger toen ze over die pedo begonnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:34 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Meerdere malen hardop gelachen
Hahaha ik voelde aan alles dat het uit de hand ging lopen. Wilfred dus ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 23:37 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Genee scheet bagger toen ze over die pedo begonnen.
Afbeeldingen gecheckt, maar ziet er niet herkenbaar uit, nee. Het was echt vol-au-vent.quote:
Ik ga ook lekker even zitten voor Fortuna-emmen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:54 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ik voorzie een prima dag. Leuke potjes vanavond.
Nou doelde ik eigenlijk niet op die wedstrijd (EN DAT WEET JE BEST!) maar nu ik erover nadenk kan dat best een leuke wedstrijd worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ga ook lekker even zitten voor Fortuna-emmen.
Ik zie eigenlijk, behalve Atalanta-roma, weinig bijzonders ouwe reus.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:57 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nou doelde ik eigenlijk niet op die wedstrijd (EN DAT WEET JE BEST!) maar nu ik erover nadenk kan dat best een leuke wedstrijd worden.
Van harte.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:00 schreef Ifrane het volgende:
Ik ben jarig vandaag () en heb een huisfeest en stapavondje met de boys vanavond. Dus geen voetbal voor mij vandaag.
Lekker LiveScore en VoetbalPrimeur in de gaten houden de hele dag.
Twente - AZ is leuk. (Brama met de winnende)quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie eigenlijk, behalve Atalanta-roma, weinig bijzonders ouwe reus.
fulsteerd he!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:00 schreef Ifrane het volgende:
Ik ben jarig vandaag () en heb een huisfeest en stapavondje met de boys vanavond. Dus geen voetbal voor mij vandaag.
GEFELICITEERD IFRANEquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:00 schreef Ifrane het volgende:
ADO kan er echt helemaal niks van joh, die gaan niet winnen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Twente - AZ is leuk. (Brama met de winnende)
ADO - PSV is leuk. (PSV verliest)
Thanks maatquote:
Ik zit nog steeds in een quarter life crisis, ik ga steeds meer richting de 30quote:
THANKS SCRUMMIE MAATquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:01 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
GEFELICITEERD IFRANE
@:GGMM @:ONLOGISCH @:HEELFOK
Wacht maar afquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
ADO kan er echt helemaal niks van joh, die gaan niet winnen.
ik zit al sinds mn 18de in crisisquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:02 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Thanks maat
[..]
Ik zit nog steeds in een quarter life crisis, ik ga steeds meer richting de 30
De tijd lost het probleem vanzelf opquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:02 schreef Ifrane het volgende:
[..]
Thanks maat
[..]
Ik zit nog steeds in een quarter life crisis, ik ga steeds meer richting de 30
Gefeliciteerd godiusquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:00 schreef Ifrane het volgende:
Ik hoop dat het zeer sympathieke AZ vanavond wel gaat winnen van het erg lelijke klote Twente. Ik hoop dat Brama zijn been breekt en daardoor nooit meer kan voetballen. Brama is een schande voor de voetbalwereld.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Twente - AZ is leuk. (Brama met de winnende)
ADO - PSV is leuk. (PSV verliest)
Wow ziedendquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:30 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik hoop dat het zeer sympathieke AZ vanavond wel gaat winnen van het erg lelijke klote Twente. Ik hoop dat Brama zijn been breekt en daardoor nooit meer kan voetballen. Brama is een schande voor de voetbalwereld.
Van harte kerel!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:00 schreef Ifrane het volgende:
Zal wel door de hoeveelheid stikstof wat we uitstoten komenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
https://www.nu.nl/wetensc(...)andert-van-vorm.html
Ik hoop zo dat we het mee mogen maken
Waar is mijn uitnodigingquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:00 schreef Ifrane het volgende:
Of door fijnstof. Daar betaal ik immers belasting voor. Dus beter doet het wel wat.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:35 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zal wel door de hoeveelheid stikstof wat we uitstoten komen
Langs deze weg wil ik je niet feliciteren met je verjaardag.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:00 schreef Ifrane het volgende:
5 domme mongoolquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!
@:Lange_Lans
Hou je bek debielquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Krijg jij lekker effe een bloedprop in je bovenkamer.
Ik doe mijn bestquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:48 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Krijg jij lekker effe een bloedprop in je bovenkamer.
quote:
Ja, Roland. Met je kop.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat noem je hem debiel? Ga lekker kankeren op Twitter, kneus.
💪🏿💪🏿💪🏿quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:46 schreef Muskusboktor57 het volgende:
V-v-v-v-v-v-v-v-vier op een rij !!
@:Lange_Lans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
welke maatquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:15 schreef JanCees het volgende:
Jongens kunnen jullie mijn tweet liken
wtfquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:25 schreef JanCees het volgende:
Bedankt voor likes @:ggmm en @:doublepain
Bedankt voor de RT@:doublepain
quote:
hij was veel laterquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat raar dat jij geen bedankje krijgt
genottwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 13:22:31MAKE AMERICA GREAT AGAIN and then, KEEP AMERICA GREAT! https://t.co/eV9fZxzxgi reageer retweet
ook gelikedquote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:29 schreef Doublepain het volgende:
genottwitter:realDonaldTrump twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 13:22:31MAKE AMERICA GREAT AGAIN and then, KEEP AMERICA GREAT! https://t.co/eV9fZxzxgi reageer retweet
wat aardig van L_L!quote:Op zaterdag 15 februari 2020 13:31 schreef Doublepain het volgende:
Bedankt voor de like @:lange_langs op mijn RT op de tweet van @:jancees
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |