doen mij denken aan de corners van clasiequote:Op donderdag 13 februari 2020 21:28 schreef Toekito het volgende:
Die voorzetten van Malacia blijven echt niveautje D9 hè....
Ja bijvoorbeeld. Snap echt niet dat als je prof bent bij een club als Fey dat je dit niet beter kan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
doen mij denken aan de corners van clasie
Dat lijkt me toch sterk. Dan heb je er écht geen kijk op.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie was die debiel ook alweer die continu zei dat Bijlow veel slechter is dan Vermeer? Had vgm een blauw naampje.
Is vgm dezelfde gast die vindt dat Sinisterra, Senesi en Kökcü er niks van kunnen
Clasie kan makkelijk mee bij Barcelona! @onlogischquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:28 schreef aTypisch het volgende:
[..]
doen mij denken aan de corners van clasie
toevallig dezelfde persoon die ook nog steeds niet snapt waarom Jones werd gehaaldquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Wie was die debiel ook alweer die continu zei dat Bijlow veel slechter is dan Vermeer? Had vgm een blauw naampje.
Is vgm dezelfde gast die vindt dat Sinisterra, Senesi en Kökcü er niks van kunnen
Kokcu is beter dan Clasie en Clasie is van niveau Iniesta, dus Kokcu is de beste middenvelder ter wereldquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Had een hele bepalende sliding bij die eerste counter van heerenveen.quote:
hopelijk mag hij mee naar het EKquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:31 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Kokcu is beter dan Clasie en Clasie is van niveau Iniesta, dus Kokcu is de beste middenvelder ter wereld
die heeft al een paar ziyechiaanse passjes gegeven hoorquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:32 schreef Toekito het volgende:
Fer heeft behalve die goal ook weinig bijzonders gedaan. En doet Berghuis wel mee?
Dit. Verder niet veel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die heeft al een paar ziyechiaanse passjes gegeven hoor
Mwah, ik vind persoonlijk voor de positie van CV van Dijk, de Vrij, Ake en de Ligt iets beter dan Clasie, maar als een van die vier geblesseerd raakt misschienquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
hopelijk mag hij mee naar het EK
quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik vind persoonlijk voor de positie van CV van Dijk, de Vrij, Ake en de Ligt iets beter dan Clasie, maar als een van die vier geblesseerd raakt misschien
Zal wel @klaasweetalles zijn geweest.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch sterk. Dan heb je er écht geen kijk op.
CV?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:33 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mwah, ik vind persoonlijk voor de positie van CV van Dijk, de Vrij, Ake en de Ligt iets beter dan Clasie, maar als een van die vier geblesseerd raakt misschien
Ik vond hem wel geestig van mijzelf.quote:
Hahahaquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Clasie staat tegenwoordig CV ja.
Dat is leuk als iemand er wat mee doet. Nu zie ik vooral balverlies. Ligt niet perse aan hem. Maar hij zou beter moeten weten.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:32 schreef aTypisch het volgende:
[..]
die heeft al een paar ziyechiaanse passjes gegeven hoor
Wat kan hij er nou aan doe dat bijvoorbeeld Sinistera zo’n bal niet afmaakt. Sommige maken er echt een sport van om hier elke week over Berghuis te zeuren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat is leuk als iemand er wat mee doet. Nu zie ik vooral balverlies. Ligt niet perse aan hem. Maar hij zou beter moeten weten.
Nogal ja, is ook niet schept. Start steeds te laat, beweegt ook te weinig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:34 schreef Duveldrinker het volgende:
Jorgensen speelt weer voor spek en bonen mee.
Dus kan ie beter thuisblijven?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:38 schreef Toekito het volgende:
[..]
Dat is leuk als iemand er wat mee doet. Nu zie ik vooral balverlies. Ligt niet perse aan hem. Maar hij zou beter moeten weten.
Goed planquote:Op donderdag 13 februari 2020 21:47 schreef fetX het volgende:
Sini voor de 0-2 en Jorgensen voor de 0-3 gaarne.
Nee, hij kan beter spelen naar de mogelijkheden van de rest. Zodat we de bal niet 8 op de 10 acties van hem kwijt zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Dus kan ie beter thuisblijven?
Ik Sini hoe dat moet gebeuren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:47 schreef fetX het volgende:
Sini voor de 0-2 en Jorgensen voor de 0-3 gaarne.
Ben je ook zo iemand die gaat klagen over eindeloze tikkies terug?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:49 schreef Toekito het volgende:
[..]
Nee, hij kan beter spelen naar de mogelijkheden van de rest. Zodat we de bal niet 8 op de 10 acties van hem kwijt zijn.
Vrije trappen van hem zijn ook levensgevaarlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:50 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Die Faik is voor Heerenveen echt een prima speler.
Het is op zeker je beste speler. Geen twijfel. Alleen heb je er weinig aan als je Geertruida en Nicolai J. om hem heen zet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:50 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ben je ook zo iemand die gaat klagen over eindeloze tikkies terug?
Wat een nonsens dit. Tis je beste speler. Zelfs nu in deze vorm.
Kan niet eens meer een bal aannemenquote:
Dan moeten toch die twee problemen aangepakt worden ipv Berghuis. Met Narsingh op rechts wordt Jorgensen niet eens een topspits.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:53 schreef Toekito het volgende:
[..]
Het is op zeker je beste speler. Geen twijfel. Alleen heb je er weinig aan als je Geertruida en Nicolai J. om hem heen zet.
Gelukkig hebben we BozenikGod.quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dan moeten toch die twee problemen aangepakt worden ipv Berghuis. Met Narsingh op rechts wordt Jorgensen niet eens een topspits.
Eens. Maar heb jij geld om een ploeg om Berghuis heen te kopen? De club niet. Dan kan je toch beter vragen of Berghuis simpeler wil spelen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 21:58 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dan moeten toch die twee problemen aangepakt worden ipv Berghuis. Met Narsingh op rechts wordt Jorgensen niet eens een topspits.
Karsdorp op rechts helpt al een hoop. Verder lijdt hij niet zoveel balverlies als jij stelt. Lieten ze net bij Fox ook zien, hij is de enige die het spel verdeelt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Eens. Maar heb jij geld om een ploeg om Berghuis heen te kopen? De club niet. Dan kan je toch beter vragen of Berghuis simpeler wil spelen?
Karsdorp helpt al.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:03 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Karsdorp op rechts helpt al een hoop. Verder lijdt hij niet zoveel balverlies als jij stelt. Lieten ze net bij Fox ook zien, hij is de enige die het spel verdeelt.
Hoeveel simpeler moet hij nog gaan spelen dan? Alle ballen terug op Bijlow?
Schat ook alles verkeerd inquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef fetX het volgende:
De positionering van Ié is werkelijk dramatisch.
Ja en hij heeft al twee keer een een op een voorkomen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef fetX het volgende:
Zeker, scheelt wel dat hij de snelheid z’n eigen fouten te corrigeren.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:06 schreef fetX het volgende:
Onzin.. Laat Berghuis nu weer zienquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:00 schreef Toekito het volgende:
[..]
Eens. Maar heb jij geld om een ploeg om Berghuis heen te kopen? De club niet. Dan kan je toch beter vragen of Berghuis simpeler wil spelen?
Gaat ook echt gebeuren, lol.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:16 schreef kapiteintje het volgende:
Ja laten we Jan Arie inbrengen. lol
Aanname was nu wel goed, vervolg minderquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:17 schreef Haringkop het volgende:
Fer heeft echt een compleet lompe aanname iedere keer.
Maar dat is iedere keer. Ze eerste stap na z’n aanname lijkt altijd verkeerd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Aanname was nu wel goed, vervolg minder
Onbegrijpelijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:21 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gio tijden herleven weer.
Die hiels ook niet van wisselen. Ook al waren er 5 rijp voor een wissel.
Tweede helft, ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:21 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Kökcü speelt echt heel slecht trouwens
Ié speelt ook wel goed, redde Senesi ook een keertje.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:22 schreef kapiteintje het volgende:
Senesi houdt in zn eentje heel de verdediging overeind
Ié staat echt keer op keer verkeerd gepositioneerd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:24 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ié speelt ook wel goed, redde Senesi ook een keertje.
Malacia is mwah, Geertruida is bagger. Vooral het middenveld speelt niet goed. Ik kan mij letterijk geen acties van Toornstra herinneren deze wedstrijd
Klopt ook wel, zijn positionering is echt belabberdquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:24 schreef fetX het volgende:
[..]
Ié staat echt keer op keer verkeerd gepositioneerd.
Sinisterra is op en verder geen snelheid voorinquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:25 schreef Haringkop het volgende:
Met zoveel ruimte moet je je toch makkelijk onder de druk van Heerenveen uit voetballen...
quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:26 schreef Duveldrinker het volgende:
Pleur die Ie lekker terug naar Turkije . Wat een ei is dat zeg.
Maar dan nog, we spelen het ook echt slecht uit. Veel slordige passes, verkeerde keuzes.... we maken het onnodig lang spannend.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:26 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Sinisterra is op en verder geen snelheid voorin
Zit jij een andere pot te kijken ofzoquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen, Heerenveen creëert vrij weinig eigenlijk.
Het oogt allemaal extreem instabiel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen, Heerenveen creëert vrij weinig eigenlijk.
Eventjes jonko klappen in de rustquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
Iets verkeerds gedronken ofzo allemaal
Balletje op de lat en Ejuke tweede helft inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit jij een andere pot te kijken ofzo
Ik ben niet op mijn bestquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:27 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Zit jij een andere pot te kijken ofzo
Zijn wezen zuipen dit weekend denk ikquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:29 schreef fetX het volgende:
Haha, we zijn helemaal op terwijl we niet hebben gespeeld
Die nieuwe hands regels zijn totaal onduidelijkquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:31 schreef Haringkop het volgende:
Huh? Dit was toch juist geen hands meer met de nieuwe regels? Of alleen in het geval van een pingel?
Bizar. Higler en consorten fluiten geen sterke wedstrijd. Nou ja, vooral de eerste helft dan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
7 minuten.
Waar komen die vandaan joh?
Bizar gewoonquote:Op donderdag 13 februari 2020 22:35 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Huh?
Maar er waren toch geen lange blessures ofzo?
Ja joh. Finale gaan we wel redden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:42 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Toch wel heerlijk.
Nu nog een halve finale thuis tegen NAC.
Dat moet lukken toch
Toch?
Heel misschien dat Utrecht nog wat kan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:48 schreef Duveldrinker het volgende:
Finale tegen Ajax? Worden zeker weer 2 wedstrijden.
Zielig gedoe.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:48 schreef Duveldrinker het volgende:
Spelen ze thuis ?quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Heel misschien dat Utrecht nog wat kan.
Nee, één. Dat leek vrij duidelijk, alhoewel het idiote gedoe tijdens de kampioenswedstrijd tussen de o19 van Ajax en Feyenoord misschien toch voor extra gedoe zorgt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 22:48 schreef Duveldrinker het volgende:
Niet in Rotterdam want daar gaat Aboutaleb nooit mee akkoord.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, één. Dat leek vrij duidelijk, alhoewel het idiote gedoe tijdens de kampioenswedstrijd tussen de o19 van Ajax en Feyenoord misschien toch voor extra gedoe zorgt.
Maar in principe wordt het gewoon over één duel gespeeld.
Vanwaar die stelligheid? Lijkt me gewoon weer twee wedstrijden hoor. Ajacieden hebben tenslotte recht op net zoveel kaarten als ons.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Nee, één. Dat leek vrij duidelijk, alhoewel het idiote gedoe tijdens de kampioenswedstrijd tussen de o19 van Ajax en Feyenoord misschien toch voor extra gedoe zorgt.
Maar in principe wordt het gewoon over één duel gespeeld.
mocht Ajax ver komen in de EL denk ik wel dat ze daar vanaf zienquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:58 schreef Elan het volgende:
[..]
Vanwaar die stelligheid? Lijkt me gewoon weer twee wedstrijden hoor. Ajacieden hebben tenslotte recht op net zoveel kaarten als ons.
Wat heeft dat er mee te maken? Je hebt recht op kaarten, verwacht je dat supporters massaal die pot skippen en daarmee hun kaarten aan Feyenoordsupporters gunnen? Zou aardig zijn maar geloof er niks van. Al leeft die beker in Amsterdam minder dan in Rotterdam, gaan ze nooit doen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:59 schreef Tarado het volgende:
[..]
mocht Ajax ver komen in de EL denk ik wel dat ze daar vanaf zien
Reken maar dat die beker leeft als het tegen ons is hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Je hebt recht op kaarten, verwacht je dat supporters massaal die pot skippen en daarmee hun kaarten aan Feyenoordsupporters gunnen? Zou aardig zijn maar geloof er niks van. Al leeft die beker in Amsterdam minder dan in Rotterdam, gaan ze nooit doen.
2 wedstrijden heeft de club weinig zin in denk ik, supporters is een ander verhaalquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:05 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken? Je hebt recht op kaarten, verwacht je dat supporters massaal die pot skippen en daarmee hun kaarten aan Feyenoordsupporters gunnen? Zou aardig zijn maar geloof er niks van. Al leeft die beker in Amsterdam minder dan in Rotterdam, gaan ze nooit doen.
Dan kunnen ze beter stoppen met die beker als je het beste affiche voor de finale niet eens wil.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:07 schreef fetX het volgende:
[..]
Reken maar dat die beker leeft als het tegen ons is hoor![]()
Verder heb je wel een punt. Kaarten moeten eerlijk verdeeld worden, maar dat gaat nog wel een dingetje worden. De KNVB hoopt stiekem op Utrecht vermoed ik
Je ontkomt niet aan twee wedstrijden. Wat is je alternatief, boycotten en een reglementaire overwinning voor Feyenoord? Mag hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:08 schreef Tarado het volgende:
[..]
2 wedstrijden heeft de club weinig zin in denk ik, supporters is een ander verhaal
Een kleiner percentage kaarten voor supporters en meer voor bobo's en andere genodigden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:15 schreef Elan het volgende:
[..]
Je ontkomt niet aan twee wedstrijden. Wat is je alternatief, boycotten en een reglementaire overwinning voor Feyenoord? Mag hoor![]()
https://www.telegraaf.nl/(...)nale-tegen-feyenoordquote:Op donderdag 13 februari 2020 23:47 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Niet in Rotterdam want daar gaat Aboutaleb nooit mee akkoord.
twitter:DeFeijenoorder twitterde op donderdag 13-02-2020 om 23:11:10❤ You'll Never Walk Alone https://t.co/SMhC6Cco9i reageer retweet
twitter:Feyenoor8195 twitterde op donderdag 13-02-2020 om 22:59:21We ❤you Feyenoord, we do! https://t.co/Eu4n0xWJhh reageer retweet
Mwah, volgens mij vallen juist dit soort kaarten altijd in verkeerde handen, waardoor iedereen kriskras door elkaar zit. Gewoon een groot buffervak aanhouden, dan moet het toch gewoon kunnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Een kleiner percentage kaarten voor supporters en meer voor bobo's en andere genodigden.
Inderdaad. Dankzij die ontiegelijke mongool van een Heitinga is het excuus er nu wel gekomen, maar ik denk toch dat het bij één bekerfinale in de Kuip blijft. Één grote wedstrijd organiseren, dat moet kunnen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:47 schreef ...TomTom het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)nale-tegen-feyenoord
Dit heeft Aboutaleb vorig jaar gezegd toen er bij de halve finale geen Ajax-supporters welkom waren.
Niet dat ik het zie gebeuren overigens, zullen wel weer 10.000 excuses komen waarom er een finale in 2 wedstrijden/geen ajax supporters/weet ik veel wat gedaan gaat worden.
Dat zou ontzettend tof zijn.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat kan hij gewoon in ieder geval als 2e/3e keeper mee naar het EK.
Het druist ook echt totaal in tegen het concept en de charme van een beker. Vind ik wel iets zwaarder wegen dan de krokodillentranen van die club uit 020.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:08 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Inderdaad. Dankzij die ontiegelijke mongool van een Heitinga is het excuus er nu wel gekomen, maar ik denk toch dat het bij één bekerfinale in de Kuip blijft. Één grote wedstrijd organiseren, dat moet kunnen.
Bedankt voor je mening.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:25 schreef GGMM het volgende:
Het meest logische is alleen Ajax-supporters aanwezig, aangezien de bekerfinale een thuiswedstrijd zou zijn voor Ajax.
Maar dat zal wel te lastig zijn om te begrijpen voor de meeste hooligans, waardoor het denk ik 2 wedstrijden worden (thuis en uit).
Blijft bizar dat Feyenoord dan een voordeel heeft, maar soit.
Oh. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin mijn mening te geven hierover.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
We zijn ook allemaal reuzebenieuwd naar jouw mening Scrummie!
Nee Scrummie, dat is het niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Oh. Ik heb eigenlijk niet zo'n zin mijn mening te geven hierover.
Ik denk dat het het beste voor alle partijen is dat Utrecht Ajax verslaat in de halve finale.
Nu al indekken. Davy is trots op je.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee Scrummie, dat is het niet.
Maar dat zie ik zo gebeuren ja.
dat gaat sowieso gebeuren ik denk zelfs dat als hij zo doorgaat hij die janksmoel eruit speelt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Als hij zo doorgaat kan hij gewoon in ieder geval als 2e/3e keeper mee naar het EK.
Ik dek me niet in, ik zeg dat het tot de mogelijkheden behoort.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:36 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Nu al indekken. Davy is trots op je.
Sorry maat.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik dek me niet in, ik zeg dat het tot de mogelijkheden behoort.
Je bent weer erg vervelend vandaag.
Lekker indekken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:35 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee Scrummie, dat is het niet.
Maar dat zie ik zo gebeuren ja.
Of het meest waarschijnlijke scenario: we worden geen tweede en we winnen de beker niet.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:02 schreef DonRaja het volgende:
Dus... Als we de beker winnen, kunnen we het beste niet 2e worden. Bekerwinst levert groepsfase EL op en als je 2e wordt, moet je die plek afstaan en ga je voorronde CL en/of EL spelen.
In ons geval zijn we dan alweer in september klaar met Europees voetbal...
Wat is daar mis meequote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:16 schreef fetX het volgende:
Bekerwedstrijd weer op donderdagavond 20:45 zoals verwacht
Dit is serieus waar?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:02 schreef DonRaja het volgende:
Dus... Als we de beker winnen, kunnen we het beste niet 2e worden. Bekerwinst levert groepsfase EL op en als je 2e wordt, moet je die plek afstaan en ga je voorronde CL en/of EL spelen.
In ons geval zijn we dan alweer in september klaar met Europees voetbal...
Waarom is dat het meest waarschijnlijk?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Of het meest waarschijnlijke scenario: we worden geen tweede en we winnen de beker niet.
zure kut.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Of het meest waarschijnlijke scenario: we worden geen tweede en we winnen de beker niet.
Het gat met AZ is 7 punten en de onderlinge resultaten tegen Ajax zijn wel bekend. Natuurlijk kan je van AZ winnen en dat gat verkleinen, Utrecht kan Ajax uitschakelen maar op dit moment is dat nog vooral wishful thinking.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:26 schreef Generationalpha het volgende:
[..]
Waarom is dat het meest waarschijnlijk?
Helemaal niet zuur. Derde plek en finale beker dan heeft Dick het alsnog geweldig gedaan, als je zag wat voor puinhoop het was en waar we stonden onder Stam..quote:
AZ IS ONS MIJLENVER VOORBIJquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:37 schreef Elan het volgende:
[..]
Het gat met AZ is 7 punten en de onderlinge resultaten tegen Ajax zijn wel bekend. Natuurlijk kan je van AZ winnen en dat gat verkleinen, Utrecht kan Ajax uitschakelen maar op dit moment is dat nog vooral wishful thinking.
Het is ook niet zo dat we zelf zo geweldig spelen natuurlijk.
Lotingen in De Kuip zijn altijd diep in de nacht.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:16 schreef fetX het volgende:
JD Stoutengod.quote:Journalist Jan Dirk Stouten laat op Twitter weten dat Feyenoord niet van plan is om dit keer akkoord te gaan met een finale over twee wedstrijden. ''De halve finales moeten nog gespeeld worden, maar er wordt veel gespeculeerd over een mogelijke finale Feyenoord-Ajax. Na wat belletjes ben ik ervan overtuigd dat Feyenoord nooit akkoord gaat met opnieuw een ‘dubbele’ finale zoals in 2010."
Met een derde plek en bekerwinst Ajax ben je ook verzekerd van groepsfase.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:41 schreef Elan het volgende:
[..]
Helemaal niet zuur. Derde plek en finale beker dan heeft Dick het alsnog geweldig gedaan, als je zag wat voor puinhoop het was en waar we stonden onder Stam..
Bedankt Hans.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:54 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Met een derde plek en bekerwinst Ajax ben je ook verzekerd van groepsfase.
Op welk vlak is dit Feyenoord nog superieur aan AZ dan?quote:
Zo'n beetje elk gebied.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:03 schreef Elan het volgende:
[..]
Op welk vlak is dit Feyenoord nog superieur aan AZ dan?
Nou barst los.quote:
mwa, jeugdopleiding, jong elftal in JL zijn toch wel dingen waar AZ het momenteel beter voor elkaar heeftquote:
Spelen er bij Feyenoord momenteel niet meer spelers uitll eigen opleiding in het eerste dan AZ?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa, jeugdopleiding, jong elftal in JL zijn toch wel dingen waar AZ het momenteel beter voor elkaar heeft
geen ideequote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Spelen er bij Feyenoord momenteel niet meer spelers uitll eigen opleiding in het eerste dan AZ?
Ik ga hotelletje nemen na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:16 schreef fetX het volgende:
Momentopname natuurlijk. Maar true. Voor lange termijn zie ik AZ (gezien de begroting en achterban etc.) niet zo 1,2,3 Feyenoord voorbij gaan. Blijft verder allemaal koffiedik kijken.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:33 schreef Tarado het volgende:
[..]
mwa, jeugdopleiding, jong elftal in JL zijn toch wel dingen waar AZ het momenteel beter voor elkaar heeft
Lekker maat. Doorzakken in de stad na de wedstrijd.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:49 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik ga hotelletje nemen na de wedstrijd.
Ik snap die clubs ook wel. Waar is je thuisvoordeel als het uitteam vocaler is én in grote getalen aanwezig? Maar een groter uitvak is wel de makkelijkste oplossing.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:06 schreef Haringkop het volgende:
Gewoon 4.000 kaarten geven, hun stadion zit toch nooit vol. Verder misschien ook de hand in eigen boezem steken, wat doen die lui van Nieuw Noord op de eretribune...?
Zitten die mensen nog steeds in je stad natuurlijk. Grootste probleem is namelijk lang niet alleen de tribune. Gewoon zonde dat sommige mensen op een thuistribune geen rekening kunnen houden met het feit dat je bij een andere ploeg op bezoek bent. Was er gisteren ook (op een thuisvak, goede vriend van mij woont in Heerenveen en regelt de kaartjes zodat we elkaar eens in de X tijd zien) maar in de rust zag ik wat 16-jarige gassies Feyenoord-liedjes zingen in de Fean-plaza. Tsja, dan vraag je erom.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:37 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik snap die clubs ook wel. Waar is je thuisvoordeel als het uitteam vocaler is én in grote getalen aanwezig? Maar een groter uitvak is wel de makkelijkste oplossing.
Volledig terecht. Prima om in een thuisvak te zitten, maar gedraag je dan naar hetgeen je bent : een gast. Provoceren naar thuissupporters of vocaal de uitclub ondersteunen valt niet onder je als gast gedragen. Als dat andersom in de kuip gebeurt krijg je ook problemen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 16:49 schreef RensAjacied het volgende:
https://www.sc-heerenveen(...)rs-in-thuisvakken/10
Vanaf nu dus alleen seizoenskaarthouders welkom tegen wedstrijden tegen Feyenoord.
sc Heerenveen trekt zich de kritiek van de eigen supporters stevig aan en onderzoekt of provocerende Feyenoordsupporters die te ver zijn gegaan middels camerabeelden geïdentificeerd en op basis daarvan gestraft kunnen worden. Daarnaast onderzoekt de club op welke manier er in de toekomst beter met dit terugkerende probleem kan worden omgegaan en welke maatregelen getroffen kunnen worden.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:13 schreef Haringkop het volgende:
#SchuldvanFeyenoord
https://twitter.com/c_noordzijde/status/1228343052873424898?s=21
Tuurlijk moet je je gedragen, maar waar hebben we het over. Liedjes zingen. Iedereen heeft altijd over normalisatie, maar als er een paar liedjes worden gezongen is alles gerechtvaardigd. Heerenveen doet zich altijd graag voor als die geitenwollensokkenclub, maar de eigen aanhang gedraagt zich hier toch ook niet als lieverdjes?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:01 schreef Keyos het volgende:
[..]
Zitten die mensen nog steeds in je stad natuurlijk. Grootste probleem is namelijk lang niet alleen de tribune. Gewoon zonde dat sommige mensen op een thuistribune geen rekening kunnen houden met het feit dat je bij een andere ploeg op bezoek bent. Was er gisteren ook (op een thuisvak, goede vriend van mij woont in Heerenveen en regelt de kaartjes zodat we elkaar eens in de X tijd zien) maar in de rust zag ik wat 16-jarige gassies Feyenoord-liedjes zingen in de Fean-plaza. Tsja, dan vraag je erom.
Beter gedragen jullie eens als gastheer en geef je gratis bier weg. Wees blij dat er nog volk van buiten naar die graftombe wil.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:26 schreef yats het volgende:
[..]
Volledig terecht. Prima om in een thuisvak te zitten, maar gedraag je dan naar hetgeen je bent : een gast. Provoceren naar thuissupporters of vocaal de uitclub ondersteunen valt niet onder je als gast gedragen. Als dat andersom in de kuip gebeurt krijg je ook problemen.
Bij Vitesse hebben ze het liefst zo min mogelijk publiek in het stadion.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:40 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Beter gedragen jullie eens als gastheer en geef je gratis bier weg. Wees blij dat er nog volk van buiten naar die graftombe wil.
Heb jij überhaupt nog iets opgeslagen dan?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:39 schreef Caland het volgende:
Ik vond het gisteren anders behoorlijk provocerend dat op mijn vak toch nog een paar Heerenveensupporters zaten.
Held op sokkenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt nog iets opgeslagen dan?
Halfquote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt nog iets opgeslagen dan?
KNVB genot wil er nog niet over nadenken, want 'er zijn 4 verschillende finales mogelijk'quote:
Jezus die floot slecht gister. De tering.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
KNVB genot wil er nog niet over nadenken, want 'er zijn 4 verschillende finales mogelijk'
Die sturen Higler gewoon weer naar Fey-NAC
Nogal ja.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:25 schreef fetX het volgende:
[..]
Jezus die floot slecht gister. De tering.
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:17 schreef H.FR het volgende:
[..]
KNVB genot wil er nog niet over nadenken, want 'er zijn 4 verschillende finales mogelijk'
Die sturen Higler gewoon weer naar Fey-NAC
Lekker normaalquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:44 schreef Haringkop het volgende:
https://twitter.com/ronal(...)388418486439936?s=21
Ben benieuwd wat Advocaat met Jorg gaat doen. Weer Sini in de spits (zodat hij Larsson wat minuten kan gunnen, volgens mij is Advocaat wel fan van Larsson) of Bozenik? Ik gok op Sini spits.quote:Feyenoord kent enkele twijfelgevallen voor het competitieduel met PEC Zwolle. Achter Nicolai Jørgensen, Leroy Fer en Eric Botteghin staat een vraagteken. Feyenoord treedt zondagmiddag (16.45 uur) aan in de Hanzestad, drie dagen nadat de Rotterdammers de halve finale van de KNVB Beker bereikten.
Die reacties ook eronder....quote:
toch erger ik me minder aan hem dan aan Bas met z'n eigen kijk op voetbalregelsquote:Op vrijdag 14 februari 2020 22:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Higler floot wel goed in de laatste twee thuiswedstrijden van ons kampioensjaar (Utrecht en Heracles).
Daardoor vergeet ik altijd weer dat ie er geen kut van kan.
Beste scheids Nederlandquote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch erger ik me minder aan hem dan aan Bas met z'n eigen kijk op voetbalregels
quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:42 schreef Tarado het volgende:
[..]
Nijhuis? Je kijk op scheidsrechters is al net zo krom als die op politici
Prima scheidsrechter inderdaad. Wel een vermoeiende man met een net zo'n vermoeiende act bij VI.quote:
Nijhuis kreeg een keer terecht de complimenten toen hij in een topper of een klassieker (weet niet meer welke) veel liet doorspelen, maar dat heeft ie toen opgevat als een ‘verzin je eigen spelregels maar’. Begin dit seizoen bij Willem II-Feyenoord floot hij volledig belachelijk en opzichtig in het nadeel van Feyenoord. Dat terwijl ik in eerdere seizoenen vaak het gevoel had dat we hem eerder mee dan tegen hadden. Rare vent.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:23 schreef Tarado het volgende:
[..]
toch erger ik me minder aan hem dan aan Bas met z'n eigen kijk op voetbalregels
Rechtsback is wel echt een probleempositie aan het worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:47 schreef fetX het volgende:
Larsson - Sini - Berghuis
Fer - Kokcu - Toornstra
Malacia - Senesi - Ie - Geertruida
Zal het wel worden denk ik. Al zie ik liever Karsdorp. En ik hoop dat Botteghin fit is.
Zeker. In de jeugd loopt op die positie ook niet veel rond. Hall is het niet denk ik.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:57 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rechtsback is wel echt een probleempositie aan het worden.
zal komend seizoen wel Janmaat worden.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:58 schreef fetX het volgende:
[..]
Zeker. In de jeugd loopt op die positie ook niet veel rond. Hall is het niet denk ik.
Zit er dik in inderdaad. Is tocht transfervrij. Twee jaar Janmaat en dan hopelijk iemand uit de jeugd of een aangetrokken talent.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:02 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
zal komend seizoen wel Janmaat worden.
Genot op de zaterdagmorgen. Meer filmpjes?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:44 schreef Haringkop het volgende:
tuigquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:44 schreef Haringkop het volgende:
Hopelijk Bozenik in de basis. Schijnt echt een geweldenaar te zijn.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat Advocaat met Jorg gaat doen. Weer Sini in de spits (zodat hij Larsson wat minuten kan gunnen, volgens mij is Advocaat wel fan van Larsson) of Bozenik? Ik gok op Sini spits.
Was getekend,quote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:47 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Hopelijk Bozenik in de basis. Schijnt echt een geweldenaar te zijn.
Oke onloquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:47 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Toch wel mooi dat je ook eens positief over Feyenoord kan zijn Herqulesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 11:47 schreef Boussaadia het volgende:
[..]
Lekker dollartjes pakken in Rusland Steven.twitter:FeyenoordTM twitterde op zondag 16-02-2020 om 11:12:10Spartak Moskou heeft zijn pijlen gericht op Steven Berghuis. De Russen hopen dat Feyenoord aankomende zomer akkoord gaat met een miljoenenbod op de 28-jarige rechtsbuiten. https://t.co/oLy9Xq70ay reageer retweet
Drie jaar centjes ophalen. Lekker man.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:30 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Lekker dollartjes pakken in Rusland Steven.twitter:FeyenoordTM twitterde op zondag 16-02-2020 om 11:12:10Spartak Moskou heeft zijn pijlen gericht op Steven Berghuis. De Russen hopen dat Feyenoord aankomende zomer akkoord gaat met een miljoenenbod op de 28-jarige rechtsbuiten. https://t.co/oLy9Xq70ay reageer retweet
Zou het wel begrijpen.
Ja toch.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:39 schreef fetX het volgende:
[..]
Drie jaar centjes ophalen. Lekker man.
Als ze ook maar flink wat centen voor hem neertellen, maar ik vermoed een gelimiteerde transfersom van een miljoen of 12-15.quote:Op zondag 16 februari 2020 11:42 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ja toch.
Niet goed genoeg voor andere landen waar ze meer betalen dan hier, dus als dan zo'n club zou komen zou ik het wel snappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |