Ik neem het OM in elk geval niet meer zo serieus. Politiemensen wel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 12:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
De politie tegenwoordig
Nemen die zichzelf nog serieus?
Hier zullen ze wel behoorlijk van balen bij het Openbaar Ministerie. Nee, die gaan niet lekker het weekend in.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Ik neem het OM in elk geval niet meer zo serieus. Politiemensen wel.
Soms moet je keihard voor die mensen zijn, waardige maxi-mus, voor het grotere doel.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hier zullen ze wel behoorlijk van balen bij het Openbaar Ministerie. Nee, die gaan niet lekker het weekend in.
Ik heb een inhoudelijke reactie gegeven, laten we de hoop nog niet opgeven.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
Ik heb Befbekje even een opbeurend bericht geschreven in het Bas Dost topic.
Dat topic was zo slecht en kut dat ik bang ben dat hij zichzelf iets aandoet.
Is het nou al bekend wie de mysterieuze dame(s?) van Stijn's UI is?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
Nee, dat topic hielp NIKSquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:59 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Is het nou al bekend wie de mysterieuze dame(s?) van Stijn's UI is?
WAARDELOOS (net als #durftevragen)quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat topic hielp NIKS
Ik ben woest
Ik schat de kans ook niet zo hoog in dat Stijn zelf met een antwoord komt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, dat topic hielp NIKS
Ik ben woest
Ik zal niet rusten tot de onderste steen boven is.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:00 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
WAARDELOOS (net als #durftevragen)
Ik ga vanavond wel weer op onderzoek uit.
Nee @El-Stinho geniet van dit soort aandachtquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schat de kans ook niet zo hoog in dat Stijn zelf met een antwoord komt.
Ah, topquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Ah, carnaval mag ook niet meer.
[ afbeelding ]
Nou heb ik een bloedhekel aan carnaval, maar aan dit soort acties nog meer!
twitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 12-02-2020 om 11:34:16@NOS Hopelijk blijkt carnaval snel racistisch te zijn of voelt iemand zich binnenkort hevig gekwetst door carnaval.Dan wordt die zooi eindelijk eens afgeschaft. reageer retweet
Ja, die VBL-SC was een leuk ideequote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:08 schreef onlogisch het volgende:
Dit begint een prima reeks te worden
Hiermee valt je tweet wel een beetje in het water. Want we weten allemaal dat je dit juist tweette omdat je in de veronderstelling zou zijn dat ze nooit zo debiel zouden zijn om hier aan toe te geven. Nou ja, zie hier.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:16 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ah, toptwitter:Rene51945738641 twitterde op woensdag 12-02-2020 om 11:34:16@:NOS Hopelijk blijkt carnaval snel racistisch te zijn of voelt iemand zich binnenkort hevig gekwetst door carnaval.Dan wordt die zooi eindelijk eens afgeschaft. reageer retweet
KUT AJAXquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:18 schreef aTypisch het volgende:
over een jaar of 50 mogen we nog maar 50 woorden gebruiken om onszelf uit te drukken
Niet geklikt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:14 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/show/katja-schuurman-44-is-zwanger~a00afb97/
#dagelijkseportieshownieuws
uitllquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Spelen er bij Feyenoord momenteel niet meer spelers uitll eigen opleiding in het eerste dan AZ?
Bedankt.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:53 schreef GGMM het volgende:
Wat een vinding.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:44 schreef GGMM het volgende:
[info]DE NIEUWE ED BAARS IS UIT!!!!!![]()
![]()
HIJ IS TERUG MENSEN!!!!!! [/info]
@:caland @:saind @:knutdeijsbeer @:onlogisch @:doublepain @:atypisch @:drizzt_dourden @:jancees @:johannes_vermeer @:tyron @:maxi-mus @:kapiteintje @:zipportal @:tjacka @:lenny_leonard @:picommp @:scrummie2.1
Ideaal voor Onlogisch.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:18 schreef aTypisch het volgende:
over een jaar of 50 mogen we nog maar 50 woorden gebruiken om onszelf uit te drukken
Geen idee, maar bij schoonmaakbedrijf de natte dweil maakte het behoorlijk wat indruk.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:24 schreef KingRoland het volgende:
Staat FA goed op je CV als je wil solliciteren voor de big 4? Misschien dat ik met René een kopje koffie ga drinken
Like gegeven!quote:
AVGquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus geen idee wat er op het menu staat.
Chicken tonightquote:Op vrijdag 14 februari 2020 17:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik ga bij m'n ouders eten, dus geen idee wat er op het menu staat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |