quote:
HET KAN NOG!quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax - Feyenoord in de finale zou wel leuk zijn.
Voor de meltdown van de KNVB dan
Eens.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:28 schreef GGMM het volgende:
Hij steekt toch gewoon z'n arm uit?
Zout op met dat gejank joh
Die kans is inderdaad wel redelijk. Benieuwd wat ze dan gaan doenquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schaatsen is geen sport.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef Mansjester het volgende:
Vanaf morgen WK afstanden schaatsen he jongens.
Ik verwacht jullie allemaal in het topic.
Alleen bobo's welkom waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad wel redelijk. Benieuwd wat ze dan gaan doen
Iedereen zag aankomen dat dit een makkelijke overwinning zou worden.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Toch redelijk eenvoudige overwinning. Op naar RKC
Bij weer twee wedstrijden kijk ik niet eens (want dan wordt het weer 4-0 in de Arena).quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het gaat erom dat de VAR nu wel ingrijpt en bij die penalty bij 0-1 stil blijft.quote:
In welk subforum?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef Mansjester het volgende:
Imagine dat kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef Mansjester het volgende:
Trainingspotje.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen bobo's welkom waarschijnlijk.
Nepsupporter.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij weer twee wedstrijden kijk ik niet eens (want dan wordt het weer 4-0 in de Arena).
En als ze de wedstrijd afwerken in het Bernabeu?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij weer twee wedstrijden kijk ik niet eens (want dan wordt het weer 4-0 in de Arena).
@Messiquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Linssen was even vergeten dat hij dwerggroei heeft.
Morgen winst van GAE en Feyenoord en de KNVB kan zich al voorbereiden.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Trainingspotje.
Alleen Heerenveen en evt Utrecht kan de KNVB nog redden.
Daar kunnen we weer van genieten tijdens het EK.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het eerste wat ik voor me zag na het lezen van deze post was een enorme misser met Haxball.
Benieuwd wanneer Coco weer gaat hosten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het eerste wat ik voor me zag na het lezen van deze post was een enorme misser met Haxball.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Coco weer gaat hosten.
[img]https://media.viva.nl/m/77jrdi8wmjbj_featured_image_article.jpg/marco-borsato-moeder.jpgquote:
Blij dat die onzin niet meer gespeeld wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Coco weer gaat hosten.
Dan noemen we het El Clasico en gaat Dickie de ogen indrukken van de keeperstrainer van Ajax met commentaar van Sierd.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als ze de wedstrijd afwerken in het Bernabeu?
Stel je niet aan man. Ben je familie van Nijhuis?quote:
ziedendquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Blij dat die onzin niet meer gespeeld wordt.
Dat is precies wat ze niet willen, maar goed.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:35 schreef yats het volgende:
De KNVB heeft haar zin, Ajax door naar de volgende ronde. Nu morgen Feyenoord nog even matsen
Ik ben voor Vitessequote:Op woensdag 12 februari 2020 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Stel je niet aan man. Ben je familie van Nijhuis?
Utrecht-feyenoord is toch prima?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is precies wat ze niet willen, maar goed.
In Utrecht? Zonder uitpubliek?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie Utrecht niet winnen van Ajax met Ziyech en Blind.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax in de halve finale.
Dit doet mij ergens aan denken.
Bij de loting werd al bekend dat Ajax gratis de finale in mocht. Ze spelen met gemak nog vaker tegen amateurclubs dan Feyenoord thuiswedstrijden krijgt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:35 schreef yats het volgende:
De KNVB heeft haar zin, Ajax door naar de volgende ronde. Nu morgen Feyenoord nog even matsen
Welke mod. Namen graag.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:36 schreef Coco. het volgende:
Ik weet nog dat er gejankt werd om haxball in het FB topic.
Gelukkig trad een mod rechtvaardig op.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:35 schreef yats het volgende:
Feyenoord had de afgelopen jaren die mazzel.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij de loting werd al bekend dat Ajax gratis de finale in mocht. Ze spelen met gemak nog vaker tegen amateurclubs dan Feyenoord thuiswedstrijden krijgt.
Let maar op morgen...quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Lol 90+5 hahaha crazy. kreesie
Verkapte post om Vitesse een amateurclub te noemen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij de loting werd al bekend dat Ajax gratis de finale in mocht. Ze spelen met gemak nog vaker tegen amateurclubs dan Feyenoord thuiswedstrijden krijgt.
Zijn ze ook. Terecht dus.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:39 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Verkapte post om Vitesse een amateurclub te noemen.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:39 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Verkapte post om Vitesse een amateurclub te noemen.
zeg nooit nooit, maar het was in ieder geval een onvergetelijk magisch gevoelquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Gaat Ajax nooit meer overtreffen.
Arme, arme Yats. Ajax speelt met figuren als Alvarez, Gravenberch en Babel; toch presteert Vitesse het om bar weinig in de melk te brokkelen. Dit moet een vernedering zijn.quote:
https://i.fok.nl/usericons/482297/mmmmm.pngquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arme, arme Yats. Ajax speelt met figuren als Alvarez, Gravenberch en Babel; toch presteert Vitesse het om bar weinig in de melk te brokkelen. Dit moet een vernedering zijn.
quote:
quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:03 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee, we blijven het gewoon in rust/reclames doen, met als kanttekening dat het inderdaad wat vroeger een halt toegeroepen kan worden als die reclame/rust over is.
in de melk van Vitesse zitten al brokjesquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Arme, arme Yats. Ajax speelt met figuren als Alvarez, Gravenberch en Babel; toch presteert Vitesse het om bar weinig in de melk te brokkelen. Dit moet een vernedering zijn.
Ik vond 5.70 een prima quotering ja, dat ze nu dan verliezen doet daar vrij weinig aan af.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iedereen zag aankomen dat dit een makkelijke overwinning zou worden.
Iedereen behalve @:maxi-mus
Ik heb ook erg genoten van dat doelpunt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:40 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
zeg nooit nooit, maar het was in ieder geval een onvergetelijk magisch gevoel
Het is vooral irritant dat dit de zoveelste keer dat de arbitrage een dubieuze rol speelt bij een nederlaag van Vitesse.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:40 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 26 april 2019 22:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik ga hier niet mee akkoord. Je hoort nog van me.
Het was toch al gespeeld na die 0-2 joh, kan jou dat nou schelen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:42 schreef yats het volgende:
[..]
Het is vooral irritant dat dit de zoveelste keer dat de arbitrage een dubieuze rol speelt bij een nederlaag van Vitesse.
Huh watquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:43 schreef RamboDirk het volgende:
Sowieso belachelijk dat er geen var is in de kwartfinale van zo'n belangrijk toernooi.
Heb je die penalty gemistquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:43 schreef RamboDirk het volgende:
Sowieso belachelijk dat er geen var is in de kwartfinale van zo'n belangrijk toernooi.
Die was er dus wel. Alleen was die weeeeer selectief blind.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:43 schreef RamboDirk het volgende:
Alleen Caland dacht dat, verder niemand.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:43 schreef RamboDirk het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:43 schreef RamboDirk het volgende:
Bij de 0-1 even gemist dat Nijhuis geen penalty gaf? Dan is het gewoon 1-1quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het was toch al gespeeld na die 0-2 joh, kan jou dat nou schelen.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
Rambodirk is nog even de mongool van de avond, en dat wil wat zeggen want Yats post al de hele avond mee.
Waarvoor moest er een penalty komen dan?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:44 schreef yats het volgende:
[..]
Bij de 0-1 even gemist dat Nijhuis geen penalty gaf? Dan is het gewoon 1-1
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:43 schreef RamboDirk het volgende:
dat doet je moeder alquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand yats naar bed brengen?
SADquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:46 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dan doet ze haar werk niet goed
Het is allemaal wat meid.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:45 schreef yats het volgende:
En ook Bruggink haalt een pijnlijk punt aan. De KNVB/arbitrage is gewoon niet consequent wat ontzettend irriterend is.
irriterendquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:45 schreef yats het volgende:
En ook Bruggink haalt een pijnlijk punt aan. De KNVB/arbitrage is gewoon niet consequent wat ontzettend irriterend is.
Pakt Barney eindelijk weer eens een prijs.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:45 schreef Coco. het volgende:
[..]
Wist je dat dit gifje een award heeft gewonnen?
Heb je net niet opgelet? Zowel in de 1e als in de 2e helft hangt Alvarez gewoon om Linssen heen tot hij valt. Dat zijn gewoon 100% penalties.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:45 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarvoor moest er een penalty komen dan?
Het pauw gifje.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:46 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Pakt Barney eindelijk weer eens een prijs.
Pleurt gewoon op man. Zelfs een analyst als Bruggink en opperjood Jan Joost vonden het penalties, dat zegt genoeg.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Kan iemand yats naar bed brengen?
Woestquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Pleurt gewoon op man. Zelfs een analyst als Bruggink en opperjood Jan Joost vonden het penalties, dat zegt genoeg.
Jij vindt werkelijk alles een penalty voor Vitesse.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je net niet opgelet? Zowel in de 1e als in de 2e helft hangt Alvarez gewoon om Linssen heen tot hij valt. Dat zijn gewoon 100% penalties.
1,5 vandaagquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:47 schreef Pumpalov het volgende:
Vitesse had 7 pingels verdiend ja.
KNJB
Vraag even aan je moeder of ze even insmeert met dampo en duik lekker onder de warme wol.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:48 schreef yats het volgende:
[..]
Pleurt gewoon op man. Zelfs een analyst als Bruggink en opperjood Jan Joost vonden het penalties, dat zegt genoeg.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:31 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Iedereen zag aankomen dat dit een makkelijke overwinning zou worden.
Iedereen behalve @:maxi-mus
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:44 schreef maxi-mus het volgende:
Rambodirk is nog even de mongool van de avond, en dat wil wat zeggen want Yats post al de hele avond mee.
Net noemde je nog twee 100% pingelsquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:49 schreef yats het volgende:
[..]
1,5 vandaag
Als ik dan zie waar wij zaterdag een penalty voor tegen kregen kun je niet anders dan boos worden op de arbitrage/VAR.
Nee hoor, maar bij mijn weten is neertrekken in de 16 gewoon altijd een penalty. Als je dan ziet dat hij andersom wel op de stip gaat door de VAR zegt dat genoeg.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Jij vindt werkelijk alles een penalty voor Vitesse.
Natuurlijk niet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:51 schreef Coco. het volgende:
@:JR-Style-93 gaat Sonic kijken in de bioscoop
Pleurt op man. Mijn moeder is al meer dan 10 jaar dood. Zeg dat anders even recht in mijn gezicht ipv laf op internet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:49 schreef PicoMMP het volgende:
[..]
Vraag even aan je moeder of ze even insmeert met dampo en duik lekker onder de warme wol.
Je kan beide geven. Ik noem het 1,5 omdat beide minimaal waren.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:50 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Net noemde je nog twee 100% pingels
Snap je zelf nog wel wat je allemaal zegt of?
500k belastinggeldgenotquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:52 schreef Coco. het volgende:
Zowel bij Jinek als Op1 gaat het over DWDD nu.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Pleurt op man. Mijn moeder is al meer dan 10 jaar dood. Zeg dat anders even recht in mijn gezicht ipv laf op internet.
Ziedendquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Pleurt op man. Mijn moeder is al meer dan 10 jaar dood. Zeg dat anders even recht in mijn gezicht ipv laf op internet.
Bij DWDD ging het ook over DWDD.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:52 schreef Coco. het volgende:
Zowel bij Jinek als Op1 gaat het over DWDD nu.
Volgend jaar weer een kans joh.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:52 schreef yats het volgende:
[..]
Je kan beide geven. Ik noem het 1,5 omdat beide minimaal waren.
Toedelsquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:54 schreef yats het volgende:
Stik er lekker allemaal maar in. Wees maar trots op dit Ajax hoor. Veel plezier verder.
Slaap lekker jongen!quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:54 schreef yats het volgende:
Stik er lekker allemaal maar in. Wees maar trots op dit Ajax hoor. Veel plezier verder.
Dan ben ik gauw offline. Stel je voor dat ik straks beslissingen moet nemen terwijl de grote baas er niet isquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:54 schreef yats het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan ben ik gauw offline. Stel je voor dat ik straks beslissingen moet nemen terwijl de grote baas er niet is
Waarom ben jij zo boos?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:47 schreef yats het volgende:
[..]
Heb je net niet opgelet? Zowel in de 1e als in de 2e helft hangt Alvarez gewoon om Linssen heen tot hij valt. Dat zijn gewoon 100% penalties.
Pluk een roos zet hem op je hoed, dan ben je morgen weer goed.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:54 schreef yats het volgende:
Gewoon niets doen. HABE ES NICHT GEWUSST!!!quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dan ben ik gauw offline. Stel je voor dat ik straks beslissingen moet nemen terwijl de grote baas er niet is
Het is altijd een blonde met een neger en als het wel twee blanken zijn dan zijn het potten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:50 schreef Coco. het volgende:
Alweer een blonde vrouw met een zwarte neger in een reclame.
Thanks kerel!quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:54 schreef yats het volgende:
Mwoah.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:51 schreef yats het volgende:
[..]
Yats is de proloog van een woeste Paulquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:54 schreef Paul het volgende:
Halve finale dus Utreg-Ajax
Utrecht in de finale dus
@Klummie weet dat wel.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:57 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Hebben jullie een meldplicht als mensen tegen zichzelf in bescherming genomen moeten worden?
Paul is mentaal minder bedeeld.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:57 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Yats is de proloog van een woeste Paul
Paul moet zichzelf nog net niet met z'n kin op een joystick voortbewegen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Paul is mentaal minder bedeeld.
Dit is niet leuk voor @GGMM dat je dit zegt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:59 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Paul moet zichzelf nog net niet met z'n kin op een joystick voortbewegen.
Klopt dit @Paul?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:59 schreef Pumpalov het volgende:
[..]
Paul moet zichzelf nog net niet met z'n kin op een joystick voortbewegen.
Ja, raar om daar grappen over te makenquote:
Niemand weet datquote:
www.ikbenboos.nlquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:54 schreef yats het volgende:
Zippie is altijd voor Utreg hoorquote:Op donderdag 13 februari 2020 07:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wij juichen voor GAE
@:zipportal
Ik moet vaak wel lachen om de Calimero act van Yats.quote:Op donderdag 13 februari 2020 07:25 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Heb het laatste halfuur gemist maar schijnbaar had Vitesse 21 pingels moeten krijgen? Belachelijk, lucky Ajax. Maakt dan toch wat uit voor wie er in de volgende ronde staat als het 21-3 wordt ipv 0-3 (ligt natuurlijk wel eraan of die penalties erin gaan allemaal).
Feyenoord, Emmen, etc. Allemaal beter dan Utrecht.quote:
Je ziet ze echt bij iedere club. Van die Photoshophelden met zo'n hoogdravend, pathetisch brouwsel; de één nog lelijker dan de ander. Ergens is het ook weer briljant en fantastisch.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat een ongekend lelijke graphic.
Kunnen ze gelijk de competitiewedstrijd gelijktijdig afwerken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:54 schreef Paul het volgende:
Halve finale dus Utreg-Ajax
Utrecht in de finale dus
De expert gaat voor GAE. @Paul.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Feyenoord, Emmen, etc. Allemaal beter dan Utrecht.
Maar GAE weet ik niet zeker. Het is wachten op de expert.
Konden ze geen hogere resolutie versie van de dennenappel vinden?quote:
quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:35 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Konden ze geen hogere resolutie versie van de dennenappel vinden?
Commerciële deuren openen in Vietnam (lol).quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Johnny houdt vast aan dezelfde 11![]()
Weer geen Van Hau genot. Waarom hebben ze hem überhaupt gehaald?
Wie is die meid in je UI?quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:39 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Commerciële deuren openen in Vietnam (lol).
Waarom wil hij dat niet zeggenquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:42 schreef GGMM het volgende:
[..]
DAT WIL HIJ NIET ZEGGEN
ONZ / [GEZOCHT] Wie is deze vrouw?
Je weet toch wel hoe Stijn is inmiddelsquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil hij dat niet zeggen
Is het zijn zus ofzo?quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je weet toch wel hoe Stijn is inmiddels
Ja, en nee dat klopt inderdaad niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Oh jij bedoelt die meid van Veronica Radio.
Nee dat klopt niet.
Zo dan, wat een doodsbedreiging ditquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:53 schreef De_Kraam het volgende:
Nu vertellen Stijn, anders post ik de korfbalfoto's!!!
Hoe voelt het nou om zelf kansloos door Vitesse uit de beker gegooid te zijn?quote:
Wat een spanning hequote:Op donderdag 13 februari 2020 18:25 schreef T3hTommay het volgende:
Nog even en dit topic wordt volgeklad door Paulaids.
Paul is een vermakelijke dorpsidioot.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:25 schreef T3hTommay het volgende:
Nog even en dit topic wordt volgeklad door Paulaids.
Utrecht-uit.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er is toch al doorgeloot tot finale? Wie treft Ajax dan
Feyenoord in de finale.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:07 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er is toch al doorgeloot tot finale? Wie treft Ajax dan
Ze hebben mij te veel rare supporters.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind GAE wel een geinige club.
Ja ik vind hun stadion vooral wel tof en ik had er ooit een leuke FM-game mee.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:08 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Ze hebben mij te veel rare supporters.
Ja, die heb je overal wel, maar bij GAE nog nét iets meer heb ik het idee.
KNVB zorgt er wel voor dat feyenoord de finale niet haalt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik hoop dit echt.
Vooral omdat de KNVB dan in paniek raakt.
Dat is een Utregs kwaaltjequote:Op donderdag 13 februari 2020 19:12 schreef Dale__Cooper het volgende:
Sjon, Sjon, Sjon, waarom altijd die overacting?
Utrecht is heel instabiel. Kan zo 2-2 wordenquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:18 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
gefeliciteerd met de overwinning.
Ik help het je hopen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:27 schreef Paul het volgende:
[..]
Utrecht is heel instabiel. Kan zo 2-2 worden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |