quote:
HET KAN NOG!quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax - Feyenoord in de finale zou wel leuk zijn.
Voor de meltdown van de KNVB dan
Eens.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:28 schreef GGMM het volgende:
Hij steekt toch gewoon z'n arm uit?
Zout op met dat gejank joh
Die kans is inderdaad wel redelijk. Benieuwd wat ze dan gaan doenquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schaatsen is geen sport.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef Mansjester het volgende:
Vanaf morgen WK afstanden schaatsen he jongens.
Ik verwacht jullie allemaal in het topic.
Alleen bobo's welkom waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad wel redelijk. Benieuwd wat ze dan gaan doen
Iedereen zag aankomen dat dit een makkelijke overwinning zou worden.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Toch redelijk eenvoudige overwinning. Op naar RKC
Bij weer twee wedstrijden kijk ik niet eens (want dan wordt het weer 4-0 in de Arena).quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het gaat erom dat de VAR nu wel ingrijpt en bij die penalty bij 0-1 stil blijft.quote:
In welk subforum?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef Mansjester het volgende:
Imagine dat kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef Mansjester het volgende:
Trainingspotje.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen bobo's welkom waarschijnlijk.
Nepsupporter.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij weer twee wedstrijden kijk ik niet eens (want dan wordt het weer 4-0 in de Arena).
En als ze de wedstrijd afwerken in het Bernabeu?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij weer twee wedstrijden kijk ik niet eens (want dan wordt het weer 4-0 in de Arena).
@Messiquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Linssen was even vergeten dat hij dwerggroei heeft.
Morgen winst van GAE en Feyenoord en de KNVB kan zich al voorbereiden.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Trainingspotje.
Alleen Heerenveen en evt Utrecht kan de KNVB nog redden.
Daar kunnen we weer van genieten tijdens het EK.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het eerste wat ik voor me zag na het lezen van deze post was een enorme misser met Haxball.
Benieuwd wanneer Coco weer gaat hosten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:34 schreef GGMM het volgende:
[..]
Het eerste wat ik voor me zag na het lezen van deze post was een enorme misser met Haxball.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Coco weer gaat hosten.
[img]https://media.viva.nl/m/77jrdi8wmjbj_featured_image_article.jpg/marco-borsato-moeder.jpgquote:
Blij dat die onzin niet meer gespeeld wordt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Benieuwd wanneer Coco weer gaat hosten.
Dan noemen we het El Clasico en gaat Dickie de ogen indrukken van de keeperstrainer van Ajax met commentaar van Sierd.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:32 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En als ze de wedstrijd afwerken in het Bernabeu?
Stel je niet aan man. Ben je familie van Nijhuis?quote:
ziedendquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:35 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Blij dat die onzin niet meer gespeeld wordt.
Dat is precies wat ze niet willen, maar goed.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:35 schreef yats het volgende:
De KNVB heeft haar zin, Ajax door naar de volgende ronde. Nu morgen Feyenoord nog even matsen
Ik ben voor Vitessequote:Op woensdag 12 februari 2020 22:35 schreef yats het volgende:
[..]
Stel je niet aan man. Ben je familie van Nijhuis?
Utrecht-feyenoord is toch prima?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:35 schreef fetX het volgende:
[..]
Dat is precies wat ze niet willen, maar goed.
In Utrecht? Zonder uitpubliek?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:37 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik zie Utrecht niet winnen van Ajax met Ziyech en Blind.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:36 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax in de halve finale.
Dit doet mij ergens aan denken.
Bij de loting werd al bekend dat Ajax gratis de finale in mocht. Ze spelen met gemak nog vaker tegen amateurclubs dan Feyenoord thuiswedstrijden krijgt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:35 schreef yats het volgende:
De KNVB heeft haar zin, Ajax door naar de volgende ronde. Nu morgen Feyenoord nog even matsen
Welke mod. Namen graag.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:36 schreef Coco. het volgende:
Ik weet nog dat er gejankt werd om haxball in het FB topic.
Gelukkig trad een mod rechtvaardig op.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:35 schreef yats het volgende:
Feyenoord had de afgelopen jaren die mazzel.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:38 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij de loting werd al bekend dat Ajax gratis de finale in mocht. Ze spelen met gemak nog vaker tegen amateurclubs dan Feyenoord thuiswedstrijden krijgt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |