quote:
HET KAN NOG!quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ajax - Feyenoord in de finale zou wel leuk zijn.
Voor de meltdown van de KNVB dan
Eens.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:28 schreef GGMM het volgende:
Hij steekt toch gewoon z'n arm uit?
Zout op met dat gejank joh
Die kans is inderdaad wel redelijk. Benieuwd wat ze dan gaan doenquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Schaatsen is geen sport.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef Mansjester het volgende:
Vanaf morgen WK afstanden schaatsen he jongens.
Ik verwacht jullie allemaal in het topic.
Alleen bobo's welkom waarschijnlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Die kans is inderdaad wel redelijk. Benieuwd wat ze dan gaan doen
Iedereen zag aankomen dat dit een makkelijke overwinning zou worden.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef Themeparktommy het volgende:
Toch redelijk eenvoudige overwinning. Op naar RKC
Bij weer twee wedstrijden kijk ik niet eens (want dan wordt het weer 4-0 in de Arena).quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:29 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het gaat erom dat de VAR nu wel ingrijpt en bij die penalty bij 0-1 stil blijft.quote:
In welk subforum?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef Mansjester het volgende:
Imagine dat kijken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:30 schreef Mansjester het volgende:
Trainingspotje.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Alleen bobo's welkom waarschijnlijk.
Nepsupporter.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij weer twee wedstrijden kijk ik niet eens (want dan wordt het weer 4-0 in de Arena).
En als ze de wedstrijd afwerken in het Bernabeu?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:31 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bij weer twee wedstrijden kijk ik niet eens (want dan wordt het weer 4-0 in de Arena).
@Messiquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:33 schreef Pizzakoppo het volgende:
Linssen was even vergeten dat hij dwerggroei heeft.
Morgen winst van GAE en Feyenoord en de KNVB kan zich al voorbereiden.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:32 schreef fetX het volgende:
[..]
Trainingspotje.
Alleen Heerenveen en evt Utrecht kan de KNVB nog redden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |