Toert nog steeds. Wat een goden.quote:
Dat word nog moeilijk volgend jaar zonder Ziyechquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar hij gaf een paar leuke balletjes tegen Spakenburg.
oh boyquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:55 schreef Caland het volgende:
Ik had een saaie ééntonige AZ - NAC en een spannende Vitesse - Ajax verwacht
Boy was I wrong
Als er geen aankopen komen wel ja.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:55 schreef yats het volgende:
[..]
Dat word nog moeilijk volgend jaar zonder Ziyech
Ganzenbordquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:52 schreef FireFox1 het volgende:
Hij kan niet op het middenveld, en verdedigend bakt ie er ook niet zo veel van. Wat kan Alverez wel?
Wie in Nederland zou die plek in kunnen nemen?quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:56 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als er geen aankopen komen wel ja.
wel als hij hartstikke z'n best doetquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:56 schreef Caland het volgende:
Vreemd
Volgens een dokter hier op fok kan Blind nooit meer voetballen
Als Blind over een paar maanden nog leeft heeft die dokter een GROOT PROBLEEM.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:56 schreef Caland het volgende:
Vreemd
Waarom zou je je moeten beperken tot aankopen uit Nederland?quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:57 schreef yats het volgende:
[..]
Wie in Nederland zou die plek in kunnen nemen?
Oei, einde carrière Blind.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:56 schreef Caland het volgende:
Vreemd
Gaan we die dokter dan GESELEN?quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:57 schreef fetX het volgende:
[..]
Als Blind over een paar maanden nog leeft heeft die dokter een GROOT PROBLEEM.
@:lenny_leonard
@:zipportal
Hoeft niet, maar Mexicanen kopen werkt blijkbaar niet zo goedquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je je moeten beperken tot aankopen uit Nederland?
Braziliaantjes en Argentijntjes oppikken dan maar.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar Mexicanen kopen werkt blijkbaar niet zo goed
Ze zijn in Mexico ook massaal voor PSV heb ik mij wel eens laten vertellenquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:58 schreef yats het volgende:
[..]
Hoeft niet, maar Mexicanen kopen werkt blijkbaar niet zo goed
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Traoré is echt een heerlijke spits.
dan kijk je maar de andere kant opquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:58 schreef Caland het volgende:
Nou maak het af Ajax of maak 1-1
Ik kan dit niet meer aanzien
Ajax no noquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn in Mexico ook massaal voor PSV heb ik mij wel eens laten vertellen
Bepaal jij nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:59 schreef Machielovic het volgende:
[..]
dan kijk je maar de andere kant op
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:59 schreef Caland het volgende:
[..]
Ze zijn in Mexico ook massaal voor PSV heb ik mij wel eens laten vertellen
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is geenrichtingsverkeerquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:00 schreef HulkHeld het volgende:
Doet Vitesse een beetje mee of is t eenrichtingsverkeer?
paar kopballetjesquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:00 schreef HulkHeld het volgende:
Doet Vitesse een beetje mee of is t eenrichtingsverkeer?
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]Dit kan gewoon nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Vind je? Ik vind het aardig heen en weer gaan. Alleen Vitesse schiet gewoon bijna niet...quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Het is geenrichtingsverkeer
Kneuzenkermis deluxe van beide kanten
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:01 schreef RamboDirk het volgende:
[..]dat is een heleboel vrouwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik heb de eerste helft niet gezien, maar tot nu toe lijkt de tweede helft nergens op.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:02 schreef yats het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind het aardig heen en weer gaan. Alleen Vitesse schiet gewoon bijna niet...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De term 'vals-snel' is destijds in het leven geroepen door wereldberoemde Fok!scout Steef (Steven Aptroot). Feest claimde een scout te zijn van Feyenoord en Liverpool en was een groot fan van de zeer beroemde Kermit Erasmus.quote:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:04 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik heb de eerste helft niet gezien, maar tot nu toe lijkt de tweede helft nergens op.Van beide kanten niet inderdaad. Daarom zeg ik, het gaat heen en weer zonder kansen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Many persons have a wrong idea of what constitutes true happiness. It is not attained through self-gratification but through fidelity to a worthy purpose.
[ Bericht 0% gewijzigd door yats op 11-11-2011 11:22 ]
Daar is het beste van af.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
Heeft iemand Tadic gezien? Ik niet.
die heb ik al heel lang niet gezienquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
@JR-Style-93 staat volledig achter Tadic.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
Zo kansloos spelen tegen dit Vitessequote:Op woensdag 12 februari 2020 22:04 schreef Vjenne12345 het volgende:
Zo kansloos spelen tegen dit Ajax
En achter Die Mannschaft.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:05 schreef Coco. het volgende:
[..]
@:JR-Style-93 staat volledig achter Tadic.
Maar ja die staat ook achter Blind.
Speelt al maandenlang onopvallendquote:
Tadic als buitenspeler werkt gewoon niet. Keer op keer.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:04 schreef RensAjacied het volgende:
Dat is wel te hopen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:06 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan speelt Ziyech toch wel weer? En Blind?
Zonde want Traore doet het goed.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:06 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Tadic als buitenspeler werkt gewoon niet. Keer op keer.
Dat is een understatement.quote:
Morgen meer spektakel maat.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:07 schreef Caland het volgende:
En dan te bedenken dat dit nog een half uur duurt
hier gaat iets misquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:07 schreef Caland het volgende:
En dan te bedenken dat dit nog een half uur duurt
Mee eens, Ihattaren zou Ajax goed kunnen gebruiken.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:07 schreef PSVCL het volgende:
die eiting wordt telkens overgeslagen![]()
saai elftal heeft dit ajax
Ach, 1 schot van Ziyech en een briljante pass en je maakt er twee.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is wel te hopen.
Maar die zijn niet meteen weer in vorm.
Aan hem ligt het niet. Zet Ziyech naast Eiting en we gaan veel leukere dingen zien dan ditquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Zonde want Traore doet het goed.
Ideale vervanger van Ziyech, maar die is niet zo dom om een stap opzij te doenquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:07 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Mee eens, Ihattaren zou Ajax goed kunnen gebruiken.
Ziyech als controleur?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Aan hem ligt het niet. Zet Ziyech naast Eiting en we gaan veel leukere dingen zien dan dit
Omdat hij al weken de slechtste man van het veld is.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:08 schreef fetX het volgende:
Waarom speelt Bazoer niet?
Oh, gepasseerd dus.
Dat kijk ik niet.quote:
Ajax zal uit en thuis van Getafe verliezen. Ik heb ze een paar keer zien spelen, en die gasten zijn echt moordenaars.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Einde tijdperk goed imago in Europa.
Lijkt me juist wel verstandig, uiteindelijk heeft ie dan in een zeer defensief team gespeeld voor de verdedigende taken en een zeer offensief team voor het aanvallen. Bovendien ga je vanuit Ajax ook eerder naar de absolute top.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ideale vervanger van Ziyech, maar die is niet zo dom om een stap opzij te doen
Stijn kan dit beamen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax zal uit en thuis van Getafe verliezen. Ik heb ze een paar keer zien spelen, en die gasten zijn echt moordenaars.
Okquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:10 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax zal uit en thuis van Getafe verliezen. Ik heb ze een paar keer zien spelen, en die gasten zijn echt moordenaars.
Jammer, vind dat wel een grappig spelertje.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het voetballend al slecht genoeg is.
Zou die slechter zijn dan Eiting?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Omdat het voetballend al slecht genoeg is.
Eiting als koppelstation gebruiken in dienst van Ziyech.quote:
Ja.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:11 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Zou die slechter zijn dan Eiting?
Zou ook terecht zijn. Dat was vasthouden.quote:
Niemand geeft de bal aan Eiting.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Eiting als koppelstation gebruiken in dienst van Ziyech.
Dat snap ik als fan van PSV.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:11 schreef Coco. het volgende:
[..]
Jammer, vind dat wel een grappig spelertje.
Je weet dat Ziyech al een tijdje niet meer voor Twente speelt?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:09 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Ideale vervanger van Ziyech, maar die is niet zo dom om een stap opzij te doen
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:12 schreef yats het volgende:
[..]
Zou ook terecht zijn. Dat was vasthouden.
Had zich toch bijna onsterfelijk gemaakt in de CLquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat snap ik als fan van PSV.
Die is er.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op zich zou een VAR in dit stadium van het toernooi niet heel vreemd zijn..
Wat doe jequote:
Euhquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:12 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Op zich zou een VAR in dit stadium van het toernooi niet heel vreemd zijn..
Zal ajax eerst een bedrag van rond de 40/45 miljoen moeten neerleggen ,gaan ze nooit doen natuurlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:10 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Lijkt me juist wel verstandig, uiteindelijk heeft ie dan in een zeer defensief team gespeeld voor de verdedigende taken en een zeer offensief team voor het aanvallen. Bovendien ga je vanuit Ajax ook eerder naar de absolute top.
Dat zei ik...Tweede keer al vandaag. In de 1e helft ook al.quote:
Ahquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Vanaf kwartfinale aldus KNVB
Nee, nu ook al.quote:
Dit lijkt me inderdaad het grootste euvel. Betalen kan Ajax uiteraard makkelijk maar of ze het willen is een tweede.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:13 schreef PSVCL het volgende:
Knjb
[..]
Zal ajax eerst een bedrag van rond de 40/45 miljoen moeten neerleggen ,gaan ze nooit doen natuurlijk.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:14 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ik twijfel. Je kunt hem geven
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo was had de VAR wel ingegrepen
Oh ja, fijn dat ze dat nu ook tijdens de beker inzettenquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Als dat zo was had de VAR wel ingegrepen
https://www.voetbalprimeu(...)html#gallery-photo12quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:13 schreef PSVCL het volgende:
Knjb
[..]
Zal ajax eerst een bedrag van rond de 40/45 miljoen moeten neerleggen ,gaan ze nooit doen natuurlijk.
Zou terecht zijn gezien het spelbeeldquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:15 schreef JR-Style-93 het volgende:
De gelijkmaker valt binnen tien minuten.
Biem.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Die is deze avond uitgeleend aan je moeder.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:15 schreef yats het volgende:
[..]
De VAR is de domste uitvinding ooit. Het gros daarvan durft niet in te grijpen.
Milik wisselen en Hoorn in de spits. Geniale trainerquote:
Als iedereen fit is heeft Ajax wel een prima elftal maar met al die blessures schiet het niet op.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:19 schreef Mansjester het volgende:
Dit is gewoon een matig seizoen van Ajax. Voelt ook niet dat het 1 team is ofzo,veel zwakke plekken.
Ajax was eerste helft beter, Vitesse probeerde terug te vechten in de tweede helft, maar aan het einde is Ajax gewoon effectiever.quote:
Mwah. Vind van het 4 centrale verdedigend blok alleen Blind (en van de Beek enigszins) overtuigend.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Als iedereen fit is heeft Ajax wel een prima elftal maar met al die blessures schiet het niet op.
Ik vond Ajax ook de 1e helft nauwelijks beter. Efficiënter zijn ze wel, dat klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:21 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
Ajax was eerste helft beter, Vitesse probeerde terug te vechten in de tweede helft, maar aan het einde is Ajax gewoon effectiever.
Vitesse kwam niet eens meer aan de bal johquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:23 schreef yats het volgende:
[..]
Ik vond Ajax ook de 1e helft nauwelijks beter. Efficiënter zijn ze wel, dat klopt.
Auquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:23 schreef Coco. het volgende:
Maar goed, Ajax heeft wel eens vaker 2 doelpunten voor gestaan.
Schuurs naast Blind is wel prima en Martinez op het middenveld is ook niet verkeerd. Die potjes in die opstelling toen waren best prima.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mwah. Vind van het 4 centrale verdedigend blok alleen Blind (en van de Beek enigszins) overtuigend.
Lul niet zo dom. Ajax is het 30 minuten volledig weggespeeld. Alleen Vitesse vergeet steeds de laatste pass te geven.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:23 schreef RensAjacied het volgende:
Vitesse helemaal niks in te brengen
Weggespeeld?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Ajax is het 30 minuten volledig weggespeeld. Alleen Vitesse vergeet steeds de laatste pass te geven.
(lol)quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Lul niet zo dom. Ajax is het 30 minuten volledig weggespeeld. Alleen Vitesse vergeet steeds de laatste pass te geven.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Okayats.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ajax creëerde niets tot de 0-2quote:
Jij bent echt de meest subjectieve supporter ooit.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Oké Frieslandquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:24 schreef RensAjacied het volgende:
Ziyech en Blind. Dit is mijn Ajax weer
Hahaha wat. Welke wedstrijd heb jij zitten kijkenquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
eerste helft niet, idiootquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Welke wedstrijd heb jij opgezet?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:24 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb het over de 2e helftquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:25 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
eerste helft niet, idioot
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:26 schreef yats het volgende:
Oh tuurlijk, nu is die VAR er ineens wel...
Schuurs moet het nu laten zien,ben niet overtuigd.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Schuurs naast Blind is wel prima en Martinez op het middenveld is ook niet verkeerd. Die potjes in die opstelling toen waren best prima.
Terecht toch? Zou jij andersom ook hebben. Je word gewoon genaaidquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ah nu wordt Yats helemaal ziedend.
Je bent zelf makkelijk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:27 schreef Jojoortje het volgende:
Ah ja... wel makkelijk dit of niet?
Schuurs maakt nog wel zijn foutjes maar ik zie wel een goede ontwikkeling bij hem, zeker als hij naast Blind mag spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:26 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Schuurs moet het nu laten zien,ben niet overtuigd.
Martinez vind ik positioneel echt heel slecht. Laat in de omschakeling veel steken vallen.
Terecht, ik hoopte dat hij hem op zijn muil sloeg. Dit slaat nergens op.quote:
Ik maak me eigenlijk zelden druk om de scheidsrechter.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:26 schreef yats het volgende:
[..]
Terecht toch? Zou jij andersom ook hebben. Je word gewoon genaaid
Nee maar wie voetbalt nou met de armen tegen het lijf?quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:27 schreef Themeparktommy het volgende:
Je kunt niet zeggen dat de arm tegen het lichaam zat...
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:28 schreef GGMM het volgende:
Hij steekt toch gewoon z'n arm uit?
Zout op met dat gejank joh
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:27 schreef yats het volgende:
Ah pleur toch op man. @%%#%
[..]
Terecht, ik hoopte dat hij hem op zijn muil sloeg. Dit slaat nergens op.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:28 schreef GGMM het volgende:
Hij steekt toch gewoon z'n arm uit?
Zout op met dat gejank joh
Jij bent dab ook voor Ajaxquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:28 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik maak me eigenlijk zelden druk om de scheidsrechter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |