Dat is lief van je Calandquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:02 schreef Caland het volgende:
Nee, Rens krijgt morgen een biertje en een beerenburg van me voor die kaarten
(En dan ben ik nog gul want het blijft gewoon een teringjood)
Eén Kelly is genoeg.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zie in Linssen een toekomstige speler voor Feyenoord.
Heeft wel een tokkiehoofd jaquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij schijnt toch bij te gaan tekenen. Idem met Pasveerquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rem, niet in het stadion aanwezig?quote:
Ook een like gegeven. Kut NAC.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een tweet 'tegen' NAC, dit zal je aanspreken.
https://twitter.com/jongejonga/status/1227526907324968960
Ik heb de griep te pakken. Mijn kaartje heb ik aan mijn neefje gegeven.quote:
Twente uitlachen begint onderhand een beetje als Roda uitlachen aan te voelen, het is zo triest en veel dat het niet eens echt grappig meer is. Bij PSV is het nu wel leuk omdat het wat onwennig is, en omdat het PSV-volk op Fok vrij consistent vervelend is. Van AZ is er inderdaad te weinig volk hier, en het zijn in principe ook wel prima usersquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende: [..]
Er zijn hier ook weinig actieve AZ-supporters. Nee, laten we Twente voorlopig maar even lekker uitlachen.
Nu maar hopen dat je neefje morgen geen griep heeft, het is vaak erg besmettelijk!quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb de griep te pakken. Mijn kaartje heb ik aan mijn neefje gegeven.
Beterschap. Een overwinning voor Vitesse zal jou goed doen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb de griep te pakken. Mijn kaartje heb ik aan mijn neefje gegeven.
Hij negeert mij ook vaak.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jan reageert niet op mijn vraag
Daarom was het ook leuk om jullie in het begin uit te lachen. Jammer genoeg grijpt jullie directie wel in als het moet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twente uitlachen begint onderhand een beetje als Roda uitlachen aan te voelen, het is zo triest en veel dat het niet eens echt grappig meer is. Bij PSV is het nu wel leuk omdat het wat onwennig is, en omdat het PSV-volk op Fok vrij consistent vervelend is. Van AZ is er inderdaad te weinig volk hier, en het zijn in principe ook wel prima users
Zou ik zeker doen. We gaan eindelijk een keer van ze winnen. Zondag ben ik er weer bij.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, misschien dat ik naar de competitiewedstrijd tegen PSV ga.
Ik ren bij een overwinning de straat op en ga toeterend de stad door...quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beterschap. Een overwinning voor Vitesse zal jou goed doen.
Onze directie grijpt in? Die hebben echt teringveel mazzel gehadquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:06 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom was het ook leuk om jullie in het begin uit te lachen. Jammer genoeg grijpt jullie directie wel in als het moet.
yats is een Turk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ren bij een overwinning de straat op en ga toeterend de stad door...
Zelfspot is de beste spotquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onze directie grijpt in? Die hebben echt teringveel mazzel gehad
Maar Feyenoord uitlachen is best leuk ja. Ben ook groot voorstander van ons parodie-topic, alleen de OP is gewoon ontzettend matig.
Geen idee. Hij heeft een paar keer per ongeluk een goal gemaakt in oranje en men doet opeens alsof het een hele nuttige speler isquote:
Ja, dit was eigenlijk een beter antwoord.quote:
Er wonen inderdaad veel Turken hier. Al is dat vooral een paar wijken verderop.quote:
GGMM had een beter antwoord.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Geen idee. Hij heeft een paar keer per ongeluk een goal gemaakt in oranje en men doet opeens alsof het een hele nuttige speler is
Wow, dat hij jou negeert had ik niet verwacht. Jij was één van zijn eerste volgers.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij negeert mij ook vaak.
Denk door alle zielige, hatende mensen op Twitter dat Jan wat voorzichtig is geworden. Kutmensen op Twitter.
Ach, ik neem het hem niet kwalijk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wow, dat hij jou negeert had ik niet verwacht. Jij was één van zijn eerste volgers.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:11 schreef Drekkoning het volgende:
Knvb doet er weer alles aan om het Ajax lastig te maken.
Die is zeker geen 19.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:11 schreef Caland het volgende:
Die Traore is wel echt mokerzwart zeg
Hij toetert doorgaans beter dan de gemiddelde turk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
Ik heb die toeterjan altijd maar een arrogante mongool gevonden
Met zijn ‘ik doe goed toeteren vanavond’
Bepaal jij niet
Of speelde goed met Neres, Ziyech en Frenkie om hem heen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:11 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Tadic is al een tijdje best matig eigenlijk.
Zo zwart dat het altijd hands is?quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:11 schreef Caland het volgende:
Andere Traorequote:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 17 augustus 2019 20:56 schreef Caland het volgende:
[..]
Die dikke met z’n camera is een act. Toeterjan is een baas
quote:
quote:Op vrijdag 14 februari 2014 22:35 schreef Caland het volgende:
Toeterjan. Dat gaat ooit nog eens een hele grote worden.
quote:
quote:
quote:
Eens, is ook een mongoolquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
Bepaal jij niet
Mad dat toeterjan nooit voor Feyenoord heeft getoeterd?quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
Bepaal jij niet
Een van de weinige goede huurlingen van Chelseaquote:
Gelachen om mijn eigen postquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:14 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij volgt mij al sinds 2016!!
Oh, moest hierom lachen trouwens
[ afbeelding ]
Bij toeterjan mag wat mij betreft gerust eens een aneurysma open toeteren.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:10 schreef Caland het volgende:
Bepaal jij niet
He, dit doet mij denken aan een week of twee geleden, toen @onlogisch ook met posts uit het verleden geconfronteerd werd.quote:
Dat was alleen nóg pijnlijkerquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
He, dit doet mij denken aan een week of twee geleden, toen @:onlogisch ook met posts uit het verleden geconfronteerd werd.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:15 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Bij toeterjan mag wat mij betreft gerust eens een aneurysma open toeteren.
Dat was wel iets genanterquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:15 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
He, dit doet mij denken aan een week of twee geleden, toen @:onlogisch ook met posts uit het verleden geconfronteerd werd.
Traore komt van de Bobo stam uit Burkina Faso. Deze stam was erg populair tijdens de slavenhandel. Dit omdat de stam gekenmerkt werd door haar lage vorm van intelligentie. Met een gemiddeld IQ van 68 waren zij gemakkelijk te verhandelen. Een opstand bijvoorbeeld kwam bij deze stam vrijwel niet voor.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:11 schreef Caland het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:16 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Dat was alleen nóg pijnlijker
Eensquote:
Zeer intelligente assist van Traore.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Traore komt van de Bobo stam uit Burkina Faso. Deze stam was erg populair tijdens de slavenhandel. Dit omdat de stam gekenmerkt werd door haar lage vorm van intelligentie. Met een gemiddeld IQ van 68 waren zij gemakkelijk te verhandelen. Een opstand bijvoorbeeld kwam bij deze stam vrijwel niet voor.
Vind je?quote:
Prima informatie ditquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:16 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Traore komt van de Bobo stam uit Burkina Faso. Deze stam was erg populair tijdens de slavenhandel. Dit omdat de stam gekenmerkt werd door haar lage vorm van intelligentie. Met een gemiddeld IQ van 68 waren zij gemakkelijk te verhandelen. Een opstand bijvoorbeeld kwam bij deze stam vrijwel niet voor.
Denk dat ie met toeter en al in de gracht zou belanden.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Mad dat toeterjan nooit voor Feyenoord heeft getoeterd?
Mwah, je weet dat Nijhuis zelden fluit. Gewoon dom gedaan van Vitesssquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:19 schreef Themeparktommy het volgende:
[..]
of had Nijhuis moeten fluiten?
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:19 schreef Drekkoning het volgende:
Tijd voor de meer dan terechte 0-2
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:19 schreef Coco. het volgende:
Niemand prijst Babel
Terecht voor zo een simpel intikkertje
Slecht hequote:Op woensdag 12 februari 2020 21:21 schreef T3hTommay het volgende:
Zolang Eiting nog op het veld staat is alles nog mogelijk voor Vitesse.
Wow, Rens.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:22 schreef RensAjacied het volgende:
Nijhuis vieze tyfuslul zegt direct dat hij op moet staan
Wij niet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Had ie ook wel gelijk in. NijhuisGodquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:22 schreef RensAjacied het volgende:
Nijhuis vieze tyfuslul zegt direct dat hij op moet staan
Is niet aan hemquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:24 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Had ie ook wel gelijk in. NijhuisGod
Jeetje zeg! Ajax staat voor hoorquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:25 schreef RensAjacied het volgende:
Nijhuis hoerenjong teringlijer ik haat hem zo
Wat nu weer dan? Loop niet zo te janken manquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:25 schreef RensAjacied het volgende:
Nijhuis hoerenjong teringlijer ik haat hem zo
Geen Valentijn vrijdagquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:26 schreef 3rr0r het volgende:
vrijdag likt johan bas z'n kontje schoon
Een grote actquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:26 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat nu weer dan? Loop niet zo te janken man
valentijn gaat z'n vrouw verwennen op valentijnsdagquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Geen Valentijn vrijdag![]()
Maar wacht eens even...
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar wacht eens even...
Wow, ziedend.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:27 schreef Drekkoning het volgende:
Als Nijhuis hier niet op had gestaan was het al 0-3 geweest.
Mag je nog blij zijn dat de Vitesse Assistent Referee hier niet aanwezig is.
Oké ik wacht.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:26 schreef Coco. het volgende:
[..]
Maar wacht eens even...
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:27 schreef Drekkoning het volgende:
Lol, zwerver.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ik ga naar bed.
Morgen weer training geven in het altijd sympathieke Almere. Erg jammer dat de irritante klote NS al om half zeven geen daluren vrij meer heeft waardoor ik vroeg op moet staan. Ik hoop dat degene die bedacht heeft dat de spits om half zeven al start zijn armen en benen breekt.
Geen speld tussen te krijgen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Kut Ajax.
@:zipportal
@:doublepain
piep piepquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:27 schreef Drekkoning het volgende:
Zijn je paaseitjes op?quote:
Het lijkt PSV welquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:30 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Is niet moeilijk tegen dit Vitesse ,wat een kut team
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:27 schreef Drekkoning het volgende:
Scheelt toch weer 17 euro.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, zwerver.
Even expert erbij halen.
@:tjacka
Skere tijden maat
Die jongen komt ten minste zijn nest uit.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:29 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lol, zwerver.
Even expert erbij halen.
@:tjacka
Skere tijden maat
Jij moet betalen om naar Almere te gaan? Ze zouden jou moeten betalen...quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scheelt toch weer 17 euro.
Mag ook wel met die selectie en dat budgetquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
5 PSV Eindhoven 22 11 6 5 47 26 21 39
6 Vitesse 22 10 5 7 36 27 9 35
nog altijd boven vites
Warren Buffet gespot.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:31 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Scheelt toch weer 17 euro.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:32 schreef PSVCL het volgende:
[..]
5 PSV Eindhoven 22 11 6 5 47 26 21 39
6 Vitesse 22 10 5 7 36 27 9 35
nog altijd boven vites
Ik heb de worst droog naar binnen gewerkt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:33 schreef Caland het volgende:
[..]
Inderdaad wel lekker
Met een beetje (scherpe) mosterd
Dikke barbaarquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik heb de worst droog naar binnen gewerkt.
bohquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:33 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Nog steeds boos?quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij hebt er heel weinig kijk op
laatste bezoek: 32 minuten, 22 seconden geleden.quote:
Ik krijg reiskostenvergoeding.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:32 schreef yats het volgende:
[..]
Jij moet betalen om naar Almere te gaan? Ze zouden jou moeten betalen...
Permanente woede.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:24 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Jij hebt er heel weinig kijk op
Ik luister in de rust even Denzel Curry & Kenny Beats - UNLOCKEDquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Swish Fund reclames zijn zo'n ontzettende aids.
Ik mis dit soort reclames:quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:37 schreef JR-Style-93 het volgende:
Swish Fund reclames zijn zo'n ontzettende aids.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik mis dit soort reclames:
[ afbeelding ]
Nooit van gehoord.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik luister in de rust even Denzel Curry & Kenny Beats - UNLOCKED
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:40 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ZO KLAAR. @:de_kraam
Ah, kijk. Hieruit maak ik op dat Vitesse niet heeft gescoord.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:39 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ajax heeft 1 doelpunt gescoord en heeft hierdoor een voorsprong van 0-1 bij rust.
Het WK Darts voelt alweer als een eeuwigheid geleden.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:38 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ik mis dit soort reclames:
[ afbeelding ]
Klopt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
laatste bezoek: 32 minuten, 22 seconden geleden.
Dan is hij niet aan het sporten, dat duurt namelijk nooit zo lang bij hem.
Dat kan inderdaad niet iedereen hier zeggenquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die jongen komt ten minste zijn nest uit.
Van mij mag het weer beginnen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:41 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het WK Darts voelt alweer als een eeuwigheid geleden.
Even een maat van Bruggink erbij halen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:41 schreef Caland het volgende:
Wat lult die Bruggink
Dat veld ligt dan toch buiten
Nee joh.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:41 schreef fetX het volgende:
[..]
Van mij mag het weer beginnen.
#teamWright
Eensquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:42 schreef Coco. het volgende:
Weet je wat geen aanrader is?
Uncut Gems
Wat een kutfilm.
Eens, alleen maar schreeuwende mensen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:42 schreef Coco. het volgende:
Uncut Gems
Wat een kutfilm.
Exact, wat ik al zei, een parasietquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:41 schreef Caland het volgende:
Wat lult die Bruggink
Ik vind ook eigenlijk alleen het WK leuk eigenlijkquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nee joh.
Is wel weer leuk geweest.
Wat een idioot, maar goed op Twitter zitten louter idioten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Eens, alleen maar schreeuwende mensen.
Ik las op Twitter dat iemand het een betere film vond dan Parasite
Vond hem wel leukquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:42 schreef Coco. het volgende:
Uncut Gems
Wat een kutfilm.
Ik keek hem toen ik nogal moe was, werkt op je zenuwen in het begin.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:42 schreef Coco. het volgende:
Uncut Gems
Wat een kutfilm.
Ik ook. Ik doelde op het veld.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik vind Bruggink best een sympathieke vent hoor
Sowieso dom gelul na dat piratenfestijn zijn er nog meerdere evenementen geweest in die toko. En inderdaad het veld ligt dan buiten, Vitesse heeft geen centen voor een nieuw veld.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:41 schreef Caland het volgende:
Wat lult die Bruggink
Ja anders zie je 30x per jaar Van Gerwen vs. Wright.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:43 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik vind ook eigenlijk alleen het WK leuk eigenlijk![]()
#maandmensen
Geld zat, alleen het nu vervangen heeft geen zin. Dan krijg je Arena grasmatten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Sowieso dom gelul na dat piratenfestijn zijn er nog meerdere evenementen geweest in die toko. En inderdaad het veld ligt dan buiten, Vitesse heeft geen centen voor een nieuw veld.
Ik zal wat ponypaks donerenquote:
Is er al coronavirus in Afrika?quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:46 schreef 3rr0r het volgende:
doneer 3 euro zodat de directeur 100k kan pakken en we die kindjes 5 rijstkorrels geven
Er werken daar genoeg deugmensen die ¤2,99 wegsnoepen van je 3 euro. Dat mensen nog steeds doneren aan dit soort cash cowsquote:
Ook altijd van die blonde naïeve studenten die daar naartoe reizen en zich laten uitwonen door de lokale Bono stam.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:47 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Er werken daar genoeg deugmensen die ¤2,99 wegsnoepen van je 3 euro. Dat mensen nog steeds doneren aan dit soort cash cows
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:48 schreef Coco. het volgende:
[..]
Ook altijd van die blonde naïeve studenten die daar naartoe reizen en zich laten uitwonen door de lokale Bono stam.
Ik ben te moe om te bepalen of je dit racistisch bedoelt.quote:
Ja, bedankt.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ten Hag met de Steve McClaren-act.
Bestaat er een 'see no evil, hear no evil, speak no evil' met andere diersoort? Zo ja, gaarne doorgeven.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:50 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik ben te moe om te bepalen of je dit racistisch bedoelt.
Als dat zo is graag even toegeven, zodat ik je kan bannen.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bestaat er een 'see no evil, hear no evil, speak no evil' met andere diersoort? Zo ja, gaarne doorgeven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |