Dat is lief van je Calandquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:02 schreef Caland het volgende:
Nee, Rens krijgt morgen een biertje en een beerenburg van me voor die kaarten
(En dan ben ik nog gul want het blijft gewoon een teringjood)
Eén Kelly is genoeg.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ik zie in Linssen een toekomstige speler voor Feyenoord.
Heeft wel een tokkiehoofd jaquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hij schijnt toch bij te gaan tekenen. Idem met Pasveerquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:02 schreef Pizzakoppo het volgende:
Rem, niet in het stadion aanwezig?quote:
Ook een like gegeven. Kut NAC.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Een tweet 'tegen' NAC, dit zal je aanspreken.
https://twitter.com/jongejonga/status/1227526907324968960
Ik heb de griep te pakken. Mijn kaartje heb ik aan mijn neefje gegeven.quote:
Twente uitlachen begint onderhand een beetje als Roda uitlachen aan te voelen, het is zo triest en veel dat het niet eens echt grappig meer is. Bij PSV is het nu wel leuk omdat het wat onwennig is, en omdat het PSV-volk op Fok vrij consistent vervelend is. Van AZ is er inderdaad te weinig volk hier, en het zijn in principe ook wel prima usersquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende: [..]
Er zijn hier ook weinig actieve AZ-supporters. Nee, laten we Twente voorlopig maar even lekker uitlachen.
Nu maar hopen dat je neefje morgen geen griep heeft, het is vaak erg besmettelijk!quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb de griep te pakken. Mijn kaartje heb ik aan mijn neefje gegeven.
Beterschap. Een overwinning voor Vitesse zal jou goed doen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:04 schreef yats het volgende:
[..]
Ik heb de griep te pakken. Mijn kaartje heb ik aan mijn neefje gegeven.
Hij negeert mij ook vaak.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:05 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Jan reageert niet op mijn vraag
Daarom was het ook leuk om jullie in het begin uit te lachen. Jammer genoeg grijpt jullie directie wel in als het moet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:05 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Twente uitlachen begint onderhand een beetje als Roda uitlachen aan te voelen, het is zo triest en veel dat het niet eens echt grappig meer is. Bij PSV is het nu wel leuk omdat het wat onwennig is, en omdat het PSV-volk op Fok vrij consistent vervelend is. Van AZ is er inderdaad te weinig volk hier, en het zijn in principe ook wel prima users
Zou ik zeker doen. We gaan eindelijk een keer van ze winnen. Zondag ben ik er weer bij.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, misschien dat ik naar de competitiewedstrijd tegen PSV ga.
Ik ren bij een overwinning de straat op en ga toeterend de stad door...quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Beterschap. Een overwinning voor Vitesse zal jou goed doen.
Onze directie grijpt in? Die hebben echt teringveel mazzel gehadquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:06 schreef yats het volgende:
[..]
Daarom was het ook leuk om jullie in het begin uit te lachen. Jammer genoeg grijpt jullie directie wel in als het moet.
yats is een Turk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:07 schreef yats het volgende:
[..]
Ik ren bij een overwinning de straat op en ga toeterend de stad door...
Zelfspot is de beste spotquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:07 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Onze directie grijpt in? Die hebben echt teringveel mazzel gehad
Maar Feyenoord uitlachen is best leuk ja. Ben ook groot voorstander van ons parodie-topic, alleen de OP is gewoon ontzettend matig.
Geen idee. Hij heeft een paar keer per ongeluk een goal gemaakt in oranje en men doet opeens alsof het een hele nuttige speler isquote:
Ja, dit was eigenlijk een beter antwoord.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |