HYPEDquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:05 schreef Fargo het volgende:
Jezus, die Stengs etaleert zich vanavond ook niet bepaald.
Feyenoord is ook een lollerteamquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Morgen nog Heerenveen winnen van Feyenoord en we krijgen een lollerteam in de finale.
Ajax gaat voor Antony joh.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Stengs wordt de zoveelste succesvolle AZ-aankoop van Ajax.
Utrecht - Vitesse en NAC - Heerenveen halve finalesquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Morgen nog Heerenveen winnen van Feyenoord en we krijgen een lollerteam in de finale.
Wat is dan geen lollerteam?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een lollerteam
Wie speelt straks thuis in de halve finale?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dickie zet het wel aardig neer.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een lollerteam
Dat hadden ze dan nu moeten doen, in de zomerstop gaat hij voor 30 miljoen naar Wolverhampton.quote:
Doe maar Go Ahead-Vitesse. Ik wil weer naar de Adelaarshorst.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht - Vitesse en NAC - Heerenveen halve finales
Dit jaar gaat de bekerwinnaar toch wel rechtstreeks de EL-groepsfase in?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht - Vitesse en NAC - Heerenveen halve finales
Leuk, ik wist helemaal niet dat je aan ontwikkelingshulp deedquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben trouwens vandaag in Almere Poort geweest om les te geven.
Begrijp wel waarom het niet goed gaat met Yannick, als je daar woont en op school zit komt het niet gauw meer goed
Tr gezet.quote:
Ze moeten hem eigenlijk deze maand al vastleggen ja, anders gaat het mis.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hadden ze dan nu moeten doen, in de zomerstop gaat hij voor 30 miljoen naar Wolverhampton.
Kloptquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar gaat de bekerwinnaar toch wel rechtstreeks de EL-groepsfase in?
Leuk dan.
Nouja beste is tweede maar als je CL niet haalt moet je ook nog voorronde spelen voor ELquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt
Dus dan kan je als je de beker wint eigenlijk ook maar beter geen tweede worden
Of hoe werkt dat ook alweer
Ja die voorrondes kom je toch nooit doorquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nouja beste is tweede maar als je CL niet haalt moet je ook nog voorronde spelen voor EL
Dit jaar is dat nog wel zo ja, volgend jaar niet meer omdat de nr.2 dan een voorronde later instroomt en dan al verzekerd is van de EL-groepsfase.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt
Dus dan kan je als je de beker wint eigenlijk ook maar beter geen tweede worden
Of hoe werkt dat ook alweer
Sinds @GGMM aan het roer staat is het maar lafjes gesteld met de bans.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:11 schreef Caland het volgende:
Vroeger stond er tenminste nog een ban op een valse tussenstand
Ik vind het best nobel van mijzelf.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, ik wist helemaal niet dat je aan ontwikkelingshulp deed
Nou enquote:
Wat voor vak geef je?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het best nobel van mijzelf.
Het doet je ook relativeren, heb door de sloppenwijken in Peru gewandeld maar als je ziet dat je ook bij Almere Poort kan wonen is dat in vergelijking toch niet zo erg
Schuift die plek van de beker dan door naar 3?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar is dat nog wel zo ja, volgend jaar niet meer omdat de nr.2 dan een voorronde later instroomt en dan al verzekerd is van de EL-groepsfase.
Vitesse maakt toch geen kans daar omdat de UEFA een groot complot tegen jullie heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:13 schreef yats het volgende:
Zou leuk zijn om de groepsfase in te gaan. Al verwacht ik niet dat wij volgend jaar Europa in gaan.
Kapigod.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds @:GGMM aan het roer staat is het maar lafjes gesteld met de bans.
Vanmiddag probeerde ik @:kapiteintje ook nog een ban aan te smeren. Maar meneer de FA vond het zielig.
Geen dank ouwe reus.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:13 schreef Coco. het volgende:
Bedankt voor de support @:Scrummie2.1 en @:Jojoortje
Als één van de bovenste twee de beker wint wel ja.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Schuift die plek van de beker dan door naar 3?
Ik was daar heel goed in op school.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat kiezen mensen die niets snappen van wiskunde.
Nee hoor, al hoop ik wel dat we eindelijk een keer geen omgekochte scheidsrechters krijgen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse maakt toch geen kans daar omdat de UEFA een groot complot tegen jullie heeft.
En nu weerquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:55 schreef Coco. het volgende:
Drizzt komt er nu achter dat er gescoord is
Ook niet als het in jullie voordeel werkt?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, al hoop ik wel dat we eindelijk een keer geen omgekochte scheidsrechters krijgen.
Voor de duidelijkheid, niet door de UEFA omgekocht he. Eerder de gokmaffia.
Smerige vetzak ben jequote:Op woensdag 12 februari 2020 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook
Het komt zo wel erg dichtbij
AZ verliest toch altijd de finale, dus ja.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:15 schreef Shreyas het volgende:
Die beker boeit AZ geen moer, die willen zich liever vol richten op het kampioenschap.
Lekker man.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook
Het komt zo wel erg dichtbij
Het aankoopbeleid van AZ is echt bedroevend.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Een topclub willen zijn en dan Clasie achterin zetten
ahahhahahahahahahaha
poah lekker hoorquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:15 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Dat was wel beter geweest, maar nee. MELK.
Het blijft klappertjespubliekquote:
vitesse - ajax verlenging penalties diep in de nacht genotquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:17 schreef Zorro het volgende:
Ik zie dit nog niet zomaar op strafschoppen uitdraaien.
Omdat hij beter moet wetenquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:16 schreef Coco. het volgende:
[..]
Waarom zeg je dat alleen over onlogisch?
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:17 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat hij beter moet weten
Je hebt gelijk, wacht.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
kut, de gif van PSV publiek dat weggaat doet het niet meer
Dat staat hier verder los van.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je hebt haar zonder onderbroekje gezien?
log maar weer uitquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:19 schreef Shreyas het volgende:
Nou een ding is zeker, het dak gaat er niet af in Alkmaar vandaag
geschorst tegen getafequote:Op woensdag 12 februari 2020 20:18 schreef Caland het volgende:
Ik dacht dat Onana geblesseerd was
Keept gewoon
Dit was oprecht de beste grap die je kon bedenken?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:19 schreef Shreyas het volgende:
Nou een ding is zeker, het dak gaat er niet af in Alkmaar vandaag
gunfactorquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
5 min is wel erg veel, op basis waarvan?
Op watquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
HALLO ZEG.
Jezus, ga lekker op TikTok slachtoffers zoeken ofzo.
Natuurlijk nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:20 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dit was oprecht de beste grap die je kon bedenken?
De klokquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:20 schreef kapiteintje het volgende:
5 min is wel erg veel, op basis waarvan?
Oh datquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:21 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
TikTok
Kan je niet lezen ofzo
Die had ik voorafgaand aan dit seizoen al bij Twente willen zien.quote:
Net als een stevige bult kerels.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die had ik voorafgaand aan dit seizoen al bij Twente willen zien.
En een paar leuke pielers.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Net als een stevige bult kerels.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:22 schreef Scrummie2.1 het volgende:
[..]
Net als een stevige bult kerels.
quote:
VUILE KLOOTZAKquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdedigers die de beuk erin gooien.
TE LAAT BITCHquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat verdedigers die er de beuk in gooien
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdedigers die de beuk erin gooien.
Het was een genie die dat bedacht.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
De eredivisie is vechtvoetbalquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:21 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Die had ik voorafgaand aan dit seizoen al bij Twente willen zien.
Is dat topic er al?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:23 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Az is een parodie op een voetbalclub enzo
Dat zei GGMM ook al!quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als je het gras en de modder opvreet kan je tenminste niet verliezen.
MES TUSSEN DE TANDENquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:25 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Maar als je het gras en de modder opvreet kan je tenminste niet verliezen.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:26 schreef remlof het volgende:
Als Ziyech nou faalt bij Chelsea kunnen ze ‘m altijd nog verhuren aan Vitesse.
Hallo Remlof!quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:27 schreef remlof het volgende:
Ja heel tof voor NAC. En vooral mooi dat dat klote-AZ uit de beker ligt.
Jeetje.quote:
Wacht even. Ik ga even iets over Clasie postenquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:33 schreef GGMM het volgende:
Onlogisch kan beter weer ophoepelen, voordat hij zichzelf nog belachelijker maakt!
lolquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sorry, de volgende keer zal ik 'kut' vervangen voor een matras, ok?
Hier herstel je jezelf aardig.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Als dat je herstel is kan je maar beter stoppen met grappig doen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Dank je welquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:33 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Een nieuwe UI. Goed om te zien maat
Hopelijk degraderen ze. WALGELIJKE KUTCLUBquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:39 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Jammer dat het zeer sympathieke AZ verliest van de grootste tyfusclub van Brabant (op Den Bosch na @:scrummie2.1 ).
gegniffeldquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Die ben je kwijt...quote:
Staat 5.70 op, dat is een prima investering.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:46 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Geld inzetten op Vitesse
Lol
Carel.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Kareltje verliest weer eens een belangrijk duel op het middenveld
Genot.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
Niet gekliktquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Genot.
https://www.facebook.com/(...)FT4Sv4Zg&__tn__=kC-R
En Clark andersom ook...weinig verrassing daarquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Genot.
Okéquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:48 schreef maxi-mus het volgende:
Ik heb een like gekregen van Arnold Bruggink.
@:ggmm
Alle actie in de eerste minuut verbruikt, dat wordt een saaie wedstrijd dus.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:47 schreef yats het volgende:
Bizar begin. Eerst Vitesse die ontsnapt en uit de counter bijna de 1-0
Jan van Staa godquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Genot.
Er staat morgen in die provincie van je alleen nog een grote gele M overeind aan het eind van de dagquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:50 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja sorry, verder beleef ik niet zoveel. Kom je morgen even langs in de provincie
Niet gekliktquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:47 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Genot.
Schijnt iets in de ondergrond verkeerd te zitten. Een of andere parasiet. Na het seizoen word hij vervangen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:50 schreef Caland het volgende:
Het hele idee van die grasmat was toch ooit dat het altijd buiten kon liggen
Waarom is het nog zo kut dan @:yats
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat morgen in die provincie van je alleen nog een grote gele M overeind aan het eind van de dag
@onlogischquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Schijnt iets in de ondergrond verkeerd te zitten. Een of andere parasiet. Na het seizoen word hij vervangen.
Ja, wij gaan lekker in de middag in Zwolle zitten gok ikquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]Alle kroegen zijn al preventief gesloten las ik.
he bahquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
Schijnt iets in de ondergrond verkeerd te zitten. Een of andere parasiet. Na het seizoen word hij vervangen.
Veel plezier ouwe reus, halve finale moet ook geen probleem zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:52 schreef Caland het volgende:
[..]
Ja, wij gaan lekker in de middag in Zwolle zitten gok ik
Al een nieuwe parasiet uitgekozen?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:51 schreef yats het volgende:
[..]
We kunnen dus wat anders doen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:53 schreef Zeroku het volgende:
Vitesse houdt dit niveau een helft vol en dan zijn ze op.
Ik zie het morgen nog wel lastig wordenquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Veel plezier ouwe reus, halve finale moet ook geen probleem zijn.
je kijkt Ajax hequote:Op woensdag 12 februari 2020 20:54 schreef yats het volgende:
Ik heb nu al meer voetbal gezien dan de afgelopen 180 minuten bij elkaar
Eensquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie het morgen nog wel lastig worden
Van Vitesse slimmerik. Ajax laat op die ene kans nog weinig zien.quote:
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Het draait niet bij Heerenveen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:54 schreef Caland het volgende:
[..]
hap hap hapquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:55 schreef yats het volgende:
[..]
Van Vitesse slimmerik. Ajax laat op die ene kans nog weinig zien.
Ja, die ene die ook tijden bij PSV rondspookte. Wanneer komen jullie langs om dat op te lossen?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Al een nieuwe parasiet uitgekozen?
Lekker man. Nog even Fries volkslied act meepakken. Niks mis mee.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Er staat morgen in die provincie van je alleen nog een grote gele M overeind aan het eind van de dag
Denken dat DickGod er tegen Heerenveen uitgaat.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:56 schreef Coco. het volgende:
@:Caland en @:Scrummie2.1 dekken zich in tegen... Heerenveen
Droevig ja, dan kun je beter zingen dat je lekker gek bent.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Lekker man. Nog even Fries volkslied act meepakken. Niks mis mee.
Lenny pakt Coco aan.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:56 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Denken dat DickGod er tegen Heerenveen uitgaat.
Je moet je gedragen pikkemansquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:51 schreef Caland het volgende:
[..]
Waaromquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:57 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je moet je gedragen pikkemans
*mag niet happen*quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom
Kaarten staan toch niet op mijn naam
Lolquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:58 schreef Caland het volgende:
[..]
Waarom
Kaarten staan toch niet op mijn naam
slechts aangeduwdquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:58 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik heb Coco. denk ik nog nooit aangepakt. Coco. is een kwaliteitsuser.
Daar zal hij wel heel bang van wordenquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
Gelukkig heb ik Caland zijn volledige naam en adres
Ik ook.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
Wat gaat daarmee gebeuren als hij zich misdraagt?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:59 schreef RensAjacied het volgende:
Die clown gun je een kruisbandje.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:59 schreef Saekerhett het volgende:
Babel voegt ook geen reet toe met die balletjes terug.
Er zijn hier ook weinig actieve AZ-supporters. Nee, laten we Twente voorlopig maar even lekker uitlachen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:59 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Het is niet grappig genoeg wanneer AZ verzaakt eigenlijk.
Mailtje naar de knvbquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat gaat daarmee gebeuren als hij zich misdraagt?
Openbaar gemaakt op VBL.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:59 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat gaat daarmee gebeuren als hij zich misdraagt?
HeupschotGenot van 35m straks.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:59 schreef Saekerhett het volgende:
Ik heb een like gekregen van Arnold Bruggink.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar zal hij wel heel bang van worden
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:59 schreef Saekerhett het volgende:
Beide terecht.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Er zijn hier ook weinig actieve AZ-supporters. Nee, laten we Twente voorlopig maar even lekker uitlachen.
Een extra kruisbandje?quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:00 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Die clown gun je een kruisbandje.
Waarop? Link?quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb een like gekregen van Arnold Bruggink.
Dit zei ik net ook al maar je reageerde niet.
Gelachen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:01 schreef Coco. het volgende:
En dan een leuk Rituals pakket sturen naar Caland.
Leukquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:01 schreef Coco. het volgende:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:01 schreef Coco. het volgende:
Een tweet 'tegen' NAC, dit zal je aanspreken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |