HYPEDquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:05 schreef Fargo het volgende:
Jezus, die Stengs etaleert zich vanavond ook niet bepaald.
Feyenoord is ook een lollerteamquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Morgen nog Heerenveen winnen van Feyenoord en we krijgen een lollerteam in de finale.
Ajax gaat voor Antony joh.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:07 schreef Mani89 het volgende:
Stengs wordt de zoveelste succesvolle AZ-aankoop van Ajax.
Utrecht - Vitesse en NAC - Heerenveen halve finalesquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Morgen nog Heerenveen winnen van Feyenoord en we krijgen een lollerteam in de finale.
Wat is dan geen lollerteam?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een lollerteam
Wie speelt straks thuis in de halve finale?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
Dickie zet het wel aardig neer.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Feyenoord is ook een lollerteam
Dat hadden ze dan nu moeten doen, in de zomerstop gaat hij voor 30 miljoen naar Wolverhampton.quote:
Doe maar Go Ahead-Vitesse. Ik wil weer naar de Adelaarshorst.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht - Vitesse en NAC - Heerenveen halve finales
Dit jaar gaat de bekerwinnaar toch wel rechtstreeks de EL-groepsfase in?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:08 schreef Caland het volgende:
[..]
Utrecht - Vitesse en NAC - Heerenveen halve finales
Leuk, ik wist helemaal niet dat je aan ontwikkelingshulp deedquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:09 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Ben trouwens vandaag in Almere Poort geweest om les te geven.
Begrijp wel waarom het niet goed gaat met Yannick, als je daar woont en op school zit komt het niet gauw meer goed
Tr gezet.quote:
Ze moeten hem eigenlijk deze maand al vastleggen ja, anders gaat het mis.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:08 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Dat hadden ze dan nu moeten doen, in de zomerstop gaat hij voor 30 miljoen naar Wolverhampton.
Kloptquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar gaat de bekerwinnaar toch wel rechtstreeks de EL-groepsfase in?
Leuk dan.
Nouja beste is tweede maar als je CL niet haalt moet je ook nog voorronde spelen voor ELquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt
Dus dan kan je als je de beker wint eigenlijk ook maar beter geen tweede worden
Of hoe werkt dat ook alweer
Ja die voorrondes kom je toch nooit doorquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nouja beste is tweede maar als je CL niet haalt moet je ook nog voorronde spelen voor EL
Dit jaar is dat nog wel zo ja, volgend jaar niet meer omdat de nr.2 dan een voorronde later instroomt en dan al verzekerd is van de EL-groepsfase.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Klopt
Dus dan kan je als je de beker wint eigenlijk ook maar beter geen tweede worden
Of hoe werkt dat ook alweer
Sinds @GGMM aan het roer staat is het maar lafjes gesteld met de bans.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:11 schreef Caland het volgende:
Vroeger stond er tenminste nog een ban op een valse tussenstand
Ik vind het best nobel van mijzelf.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:10 schreef Caland het volgende:
[..]
Leuk, ik wist helemaal niet dat je aan ontwikkelingshulp deed
Nou enquote:
Wat voor vak geef je?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:12 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het best nobel van mijzelf.
Het doet je ook relativeren, heb door de sloppenwijken in Peru gewandeld maar als je ziet dat je ook bij Almere Poort kan wonen is dat in vergelijking toch niet zo erg
Schuift die plek van de beker dan door naar 3?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dit jaar is dat nog wel zo ja, volgend jaar niet meer omdat de nr.2 dan een voorronde later instroomt en dan al verzekerd is van de EL-groepsfase.
Vitesse maakt toch geen kans daar omdat de UEFA een groot complot tegen jullie heeft.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:13 schreef yats het volgende:
Zou leuk zijn om de groepsfase in te gaan. Al verwacht ik niet dat wij volgend jaar Europa in gaan.
Kapigod.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:12 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Sinds @:GGMM aan het roer staat is het maar lafjes gesteld met de bans.
Vanmiddag probeerde ik @:kapiteintje ook nog een ban aan te smeren. Maar meneer de FA vond het zielig.
Geen dank ouwe reus.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:13 schreef Coco. het volgende:
Bedankt voor de support @:Scrummie2.1 en @:Jojoortje
Als één van de bovenste twee de beker wint wel ja.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:13 schreef Caland het volgende:
[..]
Schuift die plek van de beker dan door naar 3?
Ik was daar heel goed in op school.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:14 schreef Coco. het volgende:
[..]
Dat kiezen mensen die niets snappen van wiskunde.
Nee hoor, al hoop ik wel dat we eindelijk een keer geen omgekochte scheidsrechters krijgen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:13 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Vitesse maakt toch geen kans daar omdat de UEFA een groot complot tegen jullie heeft.
En nu weerquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:55 schreef Coco. het volgende:
Drizzt komt er nu achter dat er gescoord is
Ook niet als het in jullie voordeel werkt?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:15 schreef yats het volgende:
[..]
Nee hoor, al hoop ik wel dat we eindelijk een keer geen omgekochte scheidsrechters krijgen.
Voor de duidelijkheid, niet door de UEFA omgekocht he. Eerder de gokmaffia.
Smerige vetzak ben jequote:Op woensdag 12 februari 2020 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook
Het komt zo wel erg dichtbij
AZ verliest toch altijd de finale, dus ja.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:15 schreef Shreyas het volgende:
Die beker boeit AZ geen moer, die willen zich liever vol richten op het kampioenschap.
Lekker man.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:15 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik ook
Het komt zo wel erg dichtbij
Het aankoopbeleid van AZ is echt bedroevend.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:15 schreef PowerLoungen het volgende:
Een topclub willen zijn en dan Clasie achterin zetten
ahahhahahahahahahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |