SPOILER: Transferbeleid 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Transferbeleid 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gifjes enzulksOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Landskampioen 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2018/2019Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: CL 2019/2020Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
graag op anoniem![]()
AD pakt lekker uit met twintig artikelen over Ziyech.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Lieve jongeman ben jij. :@
Op woensdag 8 juli 2020 18:58 schreef PoezeligDing het volgende:
:* My one and only, master, king , whatever. THE ZER! O+![]()
Ze zijn daar nog steeds boos dat 'ie niet naar Feyenoord ging.quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:48 schreef Zeroku het volgende:
AD pakt lekker uit met twintig artikelen over Ziyech.
@Scrummie2.1![]()
Eiting, Traore en Alvarez in de basis vanavond.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Schuurs niet fit, wat sneu.... nu Alvarez achterinOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!![]()
Godsamme jongen, het houdt niet op he. Wat nou weer, griepje of blessure?quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Schuurs niet fit, wat sneu.... nu Alvarez achterin![]()
Ook jammer, ik zie Schuurs graag wat meer minuten maken. Daarin zie ik toch eerder een vaste waarde achterin dan in Alvarez.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:32 schreef TheVulture het volgende:
Schuurs niet fit, wat sneu.... nu Alvarez achterinVolkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat zei Jan Joost er niet bijquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:34 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Godsamme jongen, het houdt niet op he. Wat nou weer, griepje of blessure?
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
"Ten Hag kiest voor de volgende elf namen! Ziyech en Blind zitten weer bij de wedstrijdselectie, beide heren beginnen op de bank.
Opstelling Ajax:
Onana; Tagliafico, Álvarez, Martínez, Dest, van de Beek, Eiting, Gravenberch; Tadic, Traoré, Babel"![]()
Rioolkrant.quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:48 schreef Zeroku het volgende:
AD pakt lekker uit met twintig artikelen over Ziyech.![]()
Voordat we 20 miljoen voor Stengs gaan neertellen, is hij niet de zoveelste overhypete AZ-speler?Reis ver, drink wijn, denk na, lach hard, duik diep. Kom Terug.![]()
Roep ik al weken. Zonde om hem te kopen terwijl we 3 grote talenten voor het middenveld hebben in de jeugd. We hebben behoefte aan een ervaren middenvelder.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Voordat we 20 miljoen voor Stengs gaan neertellen, is hij niet de zoveelste overhypete AZ-speler?![]()
Nee, kan gewoon heel goed voetballen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Voordat we 20 miljoen voor Stengs gaan neertellen, is hij niet de zoveelste overhypete AZ-speler?![]()
Stengs een serieuze optie vinden.
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wel interessant te zien om te weten hoe Alvarez het doet als centrale verdediger.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:34 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ook jammer, ik zie Schuurs graag wat meer minuten maken. Daarin zie ik toch eerder een vaste waarde achterin dan in Alvarez.
Als hij daar compleet faalt kunnen we hem wel definitief in de categorie 'miskoop' zetten.Oh.![]()
20 miljoen? goeiequote:Op woensdag 12 februari 2020 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Zonde van Ziyech, maar wel begrijpelijk. In de huidige tijd toch al twee 'bonusjaren' gehad. Denk wel de beste speler van de laatste 15 jaar voor Ajax.![]()
Onbegrijpelijk dat hij niet al lang weg is inderdaad, al ligt dat ook deels aan hem zelf natuurlijk. Als ik Bayern was had ik het wel geweten, Coutinho op de eerste de beste bus zetten en Ziyech halen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:45 schreef Dale__Cooper het volgende:
Zonde van Ziyech, maar wel begrijpelijk. In de huidige tijd toch al twee 'bonusjaren' gehad. Denk wel de beste speler van de laatste 15 jaar voor Ajax.![]()
Ik zie in Stengs ook totaal geen vervanger van Ziyech.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:55 schreef Mani89 het volgende:
Voordat we 20 miljoen voor Stengs gaan neertellen, is hij niet de zoveelste overhypete AZ-speler?Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Houd ook eens op met die Stengsquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie in Stengs ook totaal geen vervanger van Ziyech.Dat is echt een soort Bergwijn V0.5 ofzo. Als je weer wilt aanhaken in de CL dan moet je echt internationaal gaan scouten.
![]()
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:54 schreef wimderon het volgende:
Ik heb alweer genoeg van Eiting en het centrale duo gezien.Siem komt het zo recht zetten!quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:57 schreef PowerLoungen het volgende:
Careltje is zo slecht als er een beetje druk op hem gezet wordt.Jack does it in real time...![]()
Ik moet het ook nog maar zien met die jongen, maar belangrijker is dat je gewoon een combinatie dan ervaring en kwaliteit in de as moet kopen als dat vertrekt zoals bij Ziyech het geval is.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:55 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Houd ook eens op met die StengsDat is echt een soort Bergwijn V0.5 ofzo. Als je weer wilt aanhaken in de CL dan moet je echt internationaal gaan scouten.
Dan moet je geen speler bij een Nederlandse club halen die eigenlijk nog nauwelijks op serieus niveau heeft geacteerd en waar je ongetwijfeld weer de hoofdprijs voor betaalt.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dat is hij ook bij lange na niet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:53 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik zie in Stengs ook totaal geen vervanger van Ziyech."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
prima doelpunt
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Ik ben overtuigd van Traore. Heerlijke spits
En AlvarezHaal z'n vriendin en kind maar heel gauw naar Amsterdam, dit is echt niks
![]()
Werkelijk iedereenquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:57 schreef Yreal het volgende:
Wie had er ooit gedacht dat blind nog zo populair zou worden.![]()
Wordt hij er met vriendin niet uitgelopen door een Tannane met bal aan de voet.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:51 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik ben overtuigd van Traore. Heerlijke spits
En AlvarezHaal z'n vriendin en kind maar heel gauw naar Amsterdam, dit is echt niks
![]()
Misschien rent ie dan wat harder omdat hij anders klappen krijgt thuisquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:59 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wordt hij er met vriendin niet uitgelopen door een Tannane met bal aan de voet.![]()
![]()
Tenzij hij dat juist wil.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:00 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Misschien rent ie dan wat harder omdat hij anders klappen krijgt thuisOh.![]()
Ik begin er al weer aan te wennen dat het voorbij is met de geweldige galavoorstellingen![]()
Hopelijk krijgen we dit seizoen nog wel weer een compleet fit Ajax in vorm te zien voor de uittocht deze zomer."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Blind gaat weer spelenquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:19 schreef Intint het volgende:
Vertel iemand me even iets positiefs?![]()
We staan voorquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:19 schreef Intint het volgende:
Vertel iemand me even iets positiefs?Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Fijne zege... had er eigenlijk niet op gerekend dat we deze ronde door zouden komen
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Easy win uiteindelijkquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Fijne zege... had er eigenlijk niet op gerekend dat we deze ronde door zouden komen![]()
Yup, en het oogde niet altijd even stabiel maar uiteindelijk ook weinig weggegeven... Alvarez deed het uireindelijk prima met Martinez, fijn ook dat hij wat lengte in het elftal brengtquote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Kutquote:Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Winst is prettig, Blind en Ziyech terug maakt me het meest blij."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Dat valt reuzemee. In het begin wat onwennig, maar dat kwam ook omdat Eiting en Gravenberch wat lieten lopen soms...quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ditquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:31 schreef TAV74 het volgende:
Winst is prettig, Blind en Ziyech terug maakt me het meest blij.![]()
Oké kut is beethe overdreven. Maar vind hem ook niet goed spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat valt reuzemee. In het begin wat onwennig, maar dat kwam ook omdat Eiting en Gravenberch wat lieten lopen soms...Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.![]()
Wat ik zeg, dat lag in het begin vooral aan de middenvelders die zich nonchalant/slordig warenquote:Op woensdag 12 februari 2020 22:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oké kut is beethe overdreven. Maar vind hem ook niet goed spelen.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zo lang hij maar niet compleet door de mand viel ben ik tevreden.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:34 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oké kut is beethe overdreven. Maar vind hem ook niet goed spelen.![]()
Wat een strontpot.
En Alvarez kan er niet veel van. Zo traag als dikke stront door een trechter en niet de kwaliteiten om dat te compenseren zoals Blind.![]()
Handen niet langs het lichaam maar half hoog, zo kun je gewoon niet meer verdedigen tegenwoordig.quote:![]()
Zo. Nu zondag winnen van RKC, Blind en Ziyech wat minuten geven en op naar Madrid...proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg![]()
En hopelijk laten AZ en Feyenoord wat liggen, dan kun je thuis tegen AZ misschien wel de genadeklap toedienenquote:Op donderdag 13 februari 2020 07:28 schreef manny het volgende:
Zo. Nu zondag winnen van RKC, Blind en Ziyech wat minuten geven en op naar Madrid...Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
"Dit is de kampioenoverwinning"quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En hopelijk laten AZ en Feyenoord wat liggen, dan kun je thuis tegen AZ misschien wel de genadeklap toedienen
- Dries Mertens![]()
Ik vond hem erg onzeker overkomen, ten opzichte van de CL wedstrijden die hij heeft gespeeld. Hij staat wel erg onder druk, zonde want ik denk dat hij echt van waarde kan zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:38 schreef wimderon het volgende:
Wat een strontpot.
En Alvarez kan er niet veel van. Zo traag als dikke stront door een trechter en niet de kwaliteiten om dat te compenseren zoals Blind.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
En hij speelde goed ook.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:39 schreef skysherrif het volgende:
lol mitchell bakker speelde gisteren in de basis bij psg met cavani en mbappeOp zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Eigenlijk is elke prijs die in het voetbal gewonnen wordt terug te leiden naar het Ajax-DNA![]()
Wel benieuwd wat er nou precies met Schuurs aan de hand is. Ik ben nog steeds heel nieuwsgierig naar het driehoekje Schuurs, Blind en Martinez.![]()
Griep.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:00 schreef Simmertje het volgende:
Wel benieuwd wat er nou precies met Schuurs aan de hand is. Ik ben nog steeds heel nieuwsgierig naar het driehoekje Schuurs, Blind en Martinez.Op zaterdag 10 juni 2023 14:52 schreef GGMM het volgende:
Totaal terechte penalty inderdaad.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:41 schreef franske19 het volgende:
[..]
Handen niet langs het lichaam maar half hoog, zo kun je gewoon niet meer verdedigen tegenwoordig.![]()
Yes, yes! Eens, neem aan dat dat de variant wordt tegen Getafe. Maar de wegen van Ten Hag zijn ondoorgrondelijk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:00 schreef Simmertje het volgende:
Ik ben nog steeds heel nieuwsgierig naar het driehoekje Schuurs, Blind en Martinez.proberen is de eerste stap naar falen
Giovanni Manson Ribeiro zeg het maarFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Op maandag 30 juni 2014 14:05 schreef stbabylon het volgende:
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Wie?quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:20 schreef mokkiemok het volgende:
Giovanni Manson Ribeiro zeg het maar![]()
Nooit zien spelen maar altijd spannend om een braziliaans wonderkindje over te nemenquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:20 schreef mokkiemok het volgende:
Kennikniequote:Op donderdag 13 februari 2020 10:20 schreef mokkiemok het volgende:
Giovanni Manson Ribeiro zeg het maar
@Koffieplanter ??![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:24 schreef skysherrif het volgende:
[..]
17 jarig talentje die vannacht naar ajax is gevlogenquote:![]()
Was toch best wel wat nieuws over, was nog een rel omdat ajax hem gratis over zou nemen en geen opleidingsvergoeding zou hoeven te betalen.quote:![]()
Goede naam.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:20 schreef mokkiemok het volgende:
Giovanni Manson Ribeiro zeg het maarOh.![]()
Toch vind ik dat er nog een ervaren Nederlandse middenvelder bij moet gaan komen. Ik vind het prachtig hoor al die exotische verassingen, maar de balans is denk ik wel belangrijk. Zou alleen nu Propper zijn contract heeft verlengd niet weten wie dit moet zijn.![]()
Wat is zo goed aan die Gravenberch?
De nieuwe Oasim Bouy.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Gezondheid.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:20 schreef mokkiemok het volgende:
Die hebben we al: Siem!quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:36 schreef Simmertje het volgende:
Toch vind ik dat er nog een ervaren Nederlandse middenvelder bij moet gaan komen. Ik vind het prachtig hoor al die exotische verassingen, maar de balans is denk ik wel belangrijk. Zou alleen nu Propper zijn contract heeft verlengd niet weten wie dit moet zijn.
/eriktenhagOp woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.![]()
blijft moeilijk en volgend seizoen zou je eigenlijk alleen maar Martinez nog over hebben van het minst mankerende middenveld van dit seizoen Martinez - Ziyech - vd Beek want zelfs dat was niet in balans, aanvallend wel een genot.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:36 schreef Simmertje het volgende:
Toch vind ik dat er nog een ervaren Nederlandse middenvelder bij moet gaan komen. Ik vind het prachtig hoor al die exotische verassingen, maar de balans is denk ik wel belangrijk. Zou alleen nu Propper zijn contract heeft verlengd niet weten wie dit moet zijn.![]()
Wat een vergelijkingquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:28 schreef Klopkoek het volgende:
De nieuwe Oasim Bouy.
Oh.![]()
Van Ginkel?quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:36 schreef Simmertje het volgende:
Toch vind ik dat er nog een ervaren Nederlandse middenvelder bij moet gaan komen. Ik vind het prachtig hoor al die exotische verassingen, maar de balans is denk ik wel belangrijk. Zou alleen nu Propper zijn contract heeft verlengd niet weten wie dit moet zijn.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Sterk, technisch goed, vrij snel, aanvallend solide, verdedigend mag het wat beter. Prima voetballer als hij een beetje topsportmentaliteit heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:28 schreef Klopkoek het volgende:
De nieuwe Oasim Bouy.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Geen idee hoe dat momenteel zit, maar ik vond hem in zijn jaren bij PSV wel prima. Verder kan ik ook niet echt ervaren Nederlandse middenvelders van het gewenste niveau noemen die ook nog naar Ajax willen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:02 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die is toch al een jaar of drie geblesseerd?
Dan kom je misschien zelfs mogelijk bij Strootman () uit. Heel misschien dat je met CL-voetbal op zak nog zou kunnen kijken naar De Roon, maar verder?
Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Strootman...quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat momenteel zit, maar ik vond hem in zijn jaren bij PSV wel prima. Verder kan ik ook niet echt ervaren Nederlandse middenvelders van het gewenste niveau noemen die ook nog naar Ajax willen.
Dan kom je misschien zelfs mogelijk bij Strootman () uit. Heel misschien dat je met CL-voetbal op zak nog zou kunnen kijken naar De Roon, maar verder?
Als Ajax die koopt zeg ik oprecht mijn seizoenkaart op en word ik fan van SV Diemen.![]()
Strootman en De Roonquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:05 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Geen idee hoe dat momenteel zit, maar ik vond hem in zijn jaren bij PSV wel prima. Verder kan ik ook niet echt ervaren Nederlandse middenvelders van het gewenste niveau noemen die ook nog naar Ajax willen.
dit kan niet.
Van Ginkel fit is wel een goede speler maar dat is hij al jarenlang niet meer dus niet meer aan beginnen. Qua Nederlandse ervaren middenvelders alleen Pröpper halen en anders gewoon ergens anders rondkijken.Oh.![]()
Als de eis is om een Nederlandse ervaren middenvelder te vinden denk ik echt dat je niet beter kan krijgen dan die drie op dit moment (als Pröpper niet komt). Dus dat wordt inderdaad een buitenlander als je voor niveau gaat.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Strootman en De Roondit kan niet.
Van Ginkel fit is wel een goede speler maar dat is hij al jarenlang niet meer dus niet meer aan beginnen. Qua Nederlandse ervaren middenvelders alleen Pröpper halen en anders gewoon ergens anders rondkijken.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Het is ook aan Pröpper zelf. Brighton staat nu 15de in de PL, ik snap op het salaris na de lol daar niet van. Bij Ajax speel je om de prijzen en speel je volgend jaar zeer waarschijnlijk groepsfase CL. De echte top gaat niet voor hem komen, dus wil je nog prijzen gaan winnen en op Europees top niveau voetballen dan kan hij beter naar Ajax komen.![]()
Zou ook niet weten waarom je je zou moeten beperken tot Nederlanders, Ajax kent al genoeg limieten tov buitenlandse clubs dus lijkt me onlogisch om dit er nog bij te gooien.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:11 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Als de eis is om een Nederlandse ervaren middenvelder te vinden denk ik echt dat je niet beter kan krijgen dan die drie op dit moment (als Pröpper niet komt). Dus dat wordt inderdaad een buitenlander als je voor niveau gaat.Oh.![]()
Simmertje wil graag een ervaren Nederlandse middenvelder, wie ben ik dan om hem dat te ontzeggen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom je je zou moeten beperken tot Nederlanders, Ajax kent al genoeg limieten tov buitenlandse clubs dus lijkt me onlogisch om dit er nog bij te gooien.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Vond Gravenberch zijn handelingssnelheid tegen PSV niet zo best. Ook een probleem bij Stengs trouwens.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:02 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Sterk, technisch goed, vrij snel, aanvallend solide, verdedigend mag het wat beter. Prima voetballer als hij een beetje topsportmentaliteit heeft.Deuger, Woke & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."![]()
Een ervaren speler halen is sowieso heel lastig, zeker als je verwacht dat hij een bepalende rol gaat spelen in je elftal. Dat soort spelers kunnen normaal gesproken elders veel meer verdienen en spelen dan in een grotere competitie. Dab moet je kijken naar spelers die een binding hebben met Ajax/Nederland en bereid zijn om salaris in te leveren. Met Blind/Tadic heb je daarbij 2 voltreffers gehad, maar de spoeling wordt dan heel erg dun..![]()
Nederlandse kern ben ik wel voor hoor. Maar uiteraard niet als dat betekent dat je Strootman of de Roon kooptquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zou ook niet weten waarom je je zou moeten beperken tot Nederlanders, Ajax kent al genoeg limieten tov buitenlandse clubs dus lijkt me onlogisch om dit er nog bij te gooien.. Al speelt die laatste wel in een leuk en goed voetballend team, daar begrijp ik vrij weinig van.
![]()
Wie vind jij wel goed?quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vond Gravenberch zijn handelingssnelheid tegen PSV niet zo best. Ook een probleem bij Stengs trouwens.![]()
Ja, ook jongens van 17 hebben wel eens een mindere wedstrijd.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vond Gravenberch zijn handelingssnelheid tegen PSV niet zo best. Ook een probleem bij Stengs trouwens.Hoeren neuken, nooit meer werken.![]()
Dest was goed. Verdedigend niet geweldig maar stukken meer kwaliteit aan de bal en inzicht dan blind paard Dumfries. Die staat 'altijd' verkeerd.quote:
Jammer dat hij niet voor Nederland heeft gekozen (net als Ziyech). Zal commercieel wel slimmer en interessanter zijn om voor USA te spelen... Ook voor Bayern commercieel interessant.Deuger, Woke & Gutmensch
Gastje is 17 en staat er net. Ik zou hem ook even tijd geven om te wennen aan meer weerstand en kleinere ruimtes.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:20 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Vond Gravenberch zijn handelingssnelheid tegen PSV niet zo best. Ook een probleem bij Stengs trouwens."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Hoe goed is Taylor eigenlijk? Je hoort daar toch vrij weinig over, terwijl die jongen na de zomer 18 is.![]()
Handelingssnelheid leer je op vroege leeftijd aan en heb je of heb je niet. Dat gaat niet magisch met een toverstafje beter worden. Maar er zijn altijd uitzonderingen. Kan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:29 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Gastje is 17 en staat er net. Ik zou hem ook even tijd geven om te wennen aan meer weerstand en kleinere ruimtes.Deuger, Woke & Gutmensch
Sowieso wel tekenend voor de huidige selectie dat zo'n jonge speler als Gravenberch al basisspeler is. Hij speelt meestal prima, maar inderdaad nog wel erg wisselvallig.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Wen er maar aan als straks Onana, Tagliafico, Donny, Ziyech en Dest ook weg zijn. Misschien ook wel Neres.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:40 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso wel tekenend voor de huidige selectie dat zo'n jonge speler als Gravenberch al basisspeler is. Hij speelt meestal prima, maar inderdaad nog wel erg wisselvallig.Deuger, Woke & Gutmensch
Ja maar kwaliteit staat voorop.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Nederlandse kern ben ik wel voor hoor. Maar uiteraard niet als dat betekent dat je Strootman of de Roon koopt. Al speelt die laatste wel in een leuk en goed voetballend team, daar begrijp ik vrij weinig van.
Oh.![]()
nee dat is iets wat zich ontwikkelt, ook logisch omdat het een aanpassing aan omstandigheden is, alleen stopt het bij de één eerder dan bij de ander.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:33 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Handelingssnelheid leer je op vroege leeftijd aan en heb je of heb je niet. Dat gaat niet magisch met een toverstafje beter worden. Maar er zijn altijd uitzonderingen. Kan.![]()
Je moet dit op jongere leeftijd trainen in kleine partijvormen en/of onder hoge weerstand (vandaar de discussie die de KNVB voert). Ja je kunt je aanpassen maar de basis wordt toch echt op jonge leeftijd geleerd wanneer het sponzen zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
nee dat is iets wat zich ontwikkelt, ook logisch omdat het een aanpassing aan omstandigheden is, alleen stopt het bij de één eerder dan bij de ander.Deuger, Woke & Gutmensch
Ajax bevestigt transfer Ziyech nuCancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+![]()
Als die spelers allemaal echt vertrekken dan zullen Marc en Edwin hopelijk geleerd hebben van het verleden en niet alleen op de jeugd vertrouwen om dat op te vangen. Er zal ook stevig ingekocht gaan worden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wen er maar aan als straks Onana, Tagliafico, Donny, Ziyech en Dest ook weg zijn. Misschien ook wel Neres.proberen is de eerste stap naar falen
Je hebt dan ongeveer 200 miljoen aan inkomsten binnengehaald. Als ze het dan in hun botte harses halen om de selectie niet te versterken met meer ervaren spelers dan weet ik het ook niet meer hoorquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:11 schreef manny het volgende:
[..]
Als die spelers allemaal echt vertrekken dan zullen Marc en Edwin hopelijk geleerd hebben van het verleden en niet alleen op de jeugd vertrouwen om dat op te vangen. Er zal ook stevig ingekocht gaan worden.![]()
![]()
als ze maar goed zijnquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt dan ongeveer 200 miljoen aan inkomsten binnengehaald. Als ze het dan in hun botte harses halen om de selectie niet te versterken met meer ervaren spelers dan weet ik het ook niet meer hoor![]()
Ik vraag mij altijd af wat er in de koppies van spelers in het algemeen speelt als ze alvast voor een andere club hebben getekend en toch wel weten dat ze over x maanden vertrekken. Zouden ze dan nog alles blijven geven? Of zouden ze wat minder gas geven omdat ze weten dat ze toch wel vertrekken? Wellicht met het oog op blessures? Leuke psychologische vraagjes allemaal.
Aan de interviews heb je natuurlijk vrij weinig: iedereen zal een standaard politiek correct antwoord geven dat ze zolang ze shirt Y dragen altijd hun best blijven doen bla bla.
[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2020 13:26:01 ]![]()
We gaan het zien.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:25 schreef Bolasie het volgende:
Ik vraag mij altijd af wat er in de koppies van spelers in het algemeen speelt als ze alvast voor een andere club hebben getekend en toch wel weten dat ze over x maanden vertrekken. Zouden ze dan nog alles blijven geven? Of zouden ze wat minder gas geven omdat ze weten dat ze toch wel vertrekken? Wellicht met het oog op blessures? Leuke psychologische vraagjes allemaal.
Aan de interviews heb je natuurlijk vrij weinig: iedereen zal een standaard politiek correct antwoord geven dat ze zolang ze shirt Y dragen altijd hun best blijven doen bla bla.![]()
Frenkie had er vorig seizoen in het begin wat moeite mee nadat zijn transfer rond was maar daarna was hij gewoon uitstekend.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:25 schreef Bolasie het volgende:
Aan de interviews heb je natuurlijk vrij weinig: iedereen zal een standaard politiek correct antwoord geven dat ze zolang ze shirt Y dragen altijd hun best blijven doen bla bla.
Ziyech zal ook wel gewoon nog de dubbel willen winnen en Europees wat laten zien.Oh.![]()
We hadden wel minimaal 60 miljoen moeten vragen als je bedenkt dat Chelsea die Drinkwater kocht voor 40 miljoen die al redelijk op leeftijd was en echt verre van een boeiende voetballer is.![]()
Totaal niet te vergelijken, maat. Drinkwater is Engels (dan ben je automatisch duurder), het ging om een binnenlandse transfer en won de Premier League.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:32 schreef Ramboetan het volgende:
We hadden wel minimaal 60 miljoen moeten vragen als je bedenkt dat Chelsea die Drinkwater kocht voor 40 miljoen die al redelijk op leeftijd was en echt verre van een boeiende voetballer is.![]()
Gewoon wat middelmaat zoals Marin en Martinez.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:21 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je hebt dan ongeveer 200 miljoen aan inkomsten binnengehaald. Als ze het dan in hun botte harses halen om de selectie niet te versterken met meer ervaren spelers dan weet ik het ook niet meer hoorDeuger, Woke & Gutmensch
Waarom zijn Engelsen automatisch duurder? Door de homegrown regel?quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken, maat. Drinkwater is Engels (dan ben je automatisch duurder), het ging om een binnenlandse transfer en won de Premier League.Deuger, Woke & Gutmensch
Naast dat Engelse spelers heel snel worden opgehyped (wat weer gevolgen heeft voor de transferwaarde) speelt dat inderdaad een zeer belangrijke rol met de hoeveelheid buitenlanders in de Premier League. Hetzelfde gold voor Maguire, dat is precies de reden waarom hij voor 90 miljoen gekocht is. Niet omdat het de nieuwe Van Dijk is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:35 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Waarom zijn Engelsen automatisch duurder? Door de homegrown regel?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 13-02-2020 13:39:34 ]![]()
Dit is zowel een mening als een feit. Ik vind dat transfers wel mag vergelijken.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:34 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Totaal niet te vergelijken, maat. Drinkwater is Engels (dan ben je automatisch duurder), het ging om een binnenlandse transfer en won de Premier League.
Vergelijkbaar met dat als AZ kampioen wordt we niet fucking Koopmeiners moeten kopen voor 30 miljoen omdat hij Nederlands is en de schaal heeft gewonnen.![]()
Een beetje vertrouwen mag ook wel. Uiteindelijk zijn ze ook 'ineens' met Tadic en Blind gekomen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:44 schreef Klopkoek het volgende:
[..]
Wen er maar aan als straks Onana, Tagliafico, Donny, Ziyech en Dest ook weg zijn. Misschien ook wel Neres.![]()
Als iedereen fit is, speelt hij ook niet natuurlijk, dan is hij back-up als 1 van de middenvelders wegvalt. Enige dat je inderdaad kan zeggen, is dat Alvarez of Marin eigenlijk die back-up zou moeten zijn in de huidige selectie en het geen goed teken is dat Gravenberch (met de tekortkomingen die hij nog heeft) al boven die 2 staat.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:40 schreef Zeroku het volgende:
Sowieso wel tekenend voor de huidige selectie dat zo'n jonge speler als Gravenberch al basisspeler is. Hij speelt meestal prima, maar inderdaad nog wel erg wisselvallig.![]()
Er komen echt nog wel goeie aankopen. Is er niks uit de Prem wat jullie halen kunnen?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]![]()
precies. wie weet wie ze op de radar hebben. Daarnaast hadden we deze zomer ook een complete leegloop verwacht, en dat viel uiteindelijk nog mee.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een beetje vertrouwen mag ook wel. Uiteindelijk zijn ze ook 'ineens' met Tadic en Blind gekomen.proberen is de eerste stap naar falen
Dat gaat dit keer niet meevallen gaan naast ziyech nog zeker 4 basisspelers vertrekken. Vergeet th zelf ook nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:49 schreef manny het volgende:
[..]
precies. wie weet wie ze op de radar hebben. Daarnaast hadden we deze zomer ook een complete leegloop verwacht, en dat viel uiteindelijk nog mee.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Rukken met een zak paprikachips bij de hand, krijg je vanzelf een oranje Duitse helm.![]()
Onana, Tagliafico, vd Beek ben je wel kwijt naast Ziyech en dan eventueel nog Neres en wat minder belangrijk Dest.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:49 schreef manny het volgende:
[..]
precies. wie weet wie ze op de radar hebben. Daarnaast hadden we deze zomer ook een complete leegloop verwacht, en dat viel uiteindelijk nog mee.![]()
Zullen we komende weken met onze bord op schoot kijken naar MOTD om te scouten?quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er komen echt nog wel goeie aankopen. Is er niks uit de Prem wat jullie halen kunnen?![]()
Eerder met een bakkie sjippies.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zullen we komende weken met onze bord op schoot kijken naar MOTD om te scouten?[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Een naam die al vaak rondzingt is Vertonghen. In principe haalbaar want afgeserveerd bij Spurs. Je kan Blind doorschuiven enzovoorts. Maar wil je Vertonghen in huidige vorm wel? Lastig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerder met een bakkie sjippies.
Nood is voornamelijk in defensie hoog met nieuwe rechtsback (bij vertrek Dest) en linksback. Verder is een verdedigende middenvelder nog altijd een must. Ervanuit gaande dat Neres en Promes blijven, Lang terugkomt en die Braziliaan goed genoeg is heb je voorin nog wat ademruimte.
Het wordt dan wel vooral het jaar voor de talenten zoals Gravenberch, Lang, Eiting, Schuurs, Scherpen, Traore.
Voorlopige wensenlijst is dan;
linksback
rechtsback
verdedigende middenvelder (6)![]()
Vertonghen kan wellicht ook op links.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een naam die al vaak rondzingt is Vertonghen. In principe haalbaar want afgeserveerd bij Spurs. Je kan Blind doorschuiven enzovoorts. Maar wil je Vertonghen in huidige vorm wel? Lastig.
Nood is voornamelijk in defensie hoog met nieuwe rechtsback (bij vertrek Dest) en linksback. Verder is een verdedigende middenvelder nog altijd een must. Ervanuit gaande dat Neres en Promes blijven, Lang terugkomt en die Braziliaan goed genoeg is heb je voorin nog wat ademruimte.
Het wordt dan wel vooral het jaar voor de talenten zoals Gravenberch, Lang, Eiting, Schuurs, Scherpen, Traore.
Voorlopige wensenlijst is dan;
linksback
rechtsback
verdedigende middenvelder (6)[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Vertonghen vind ik te oud om nog te halen eerlijk gezegd. Wat mij betreft is de eerste prioriteit om verdedigende middenvelder te halen en een opvolger voor Ziyech, iemand die zowel op '10' kan spelen en op de zijkanten. Eigenlijk zou Ittaharen wel ideaal zijn voor die rol, maar of die haalbaar is?![]()
Wil hij zelf niet en komt alleen als hij niet hoeft te concureren met zn maatje blindquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertonghen kan wellicht ook op links.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat zou kunnen maar met Blind op LCV heb je dan wel een heel trage defensie. Lijkt me geen wenselijke situatie. Merk op dat ik Alvarez en Pierie niet noem in dit verhaal, er zal wel wat moeten gebeuren moeten die twee een basisplaats willen opeisen. Op het middenveld heb je eigenlijk nog veel meer nodig als je Marin, Siem en Labyad gaat dumpen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertonghen kan wellicht ook op links.
In dat opzicht heb je bijna 7 a 8 aankopen nodig. Als linksback zou eventueel Juan Fama Castillo van Jong Ajax een optie zijn. Ik volg Jong nu te weinig om te zien of hij goed genoeg is.![]()
Ja is haalbaarquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vertonghen vind ik te oud om nog te halen eerlijk gezegd. Wat mij betreft is de eerste prioriteit om verdedigende middenvelder te halen en een opvolger voor Ziyech, iemand die zowel op '10' kan spelen en op de zijkanten. Eigenlijk zou Ittaharen wel ideaal zijn voor die rol, maar of die haalbaar is?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar wil je je concurrenten een flinke zak geld geven om Ihattaren te halen?quote:[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Die spoelen het toch door de plee. Krijgen ze ook wel als ze hem internationals verkopen. Aankoopbeleid bij psv is echt heel dramatischquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wil je je concurrenten een flinke zak geld geven om Ihattaren te halen?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Vermoedelijk zal de prijs wel hoger zijn, tenzij hij extreem graag naar Ajax wil.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Die spoelen het toch door de plee. Krijgen ze ook wel als ze hem internationals verkopen. Aankoopbeleid bij psv is echt heel dramatisch[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Dit is inderdaad iets waar ik geen voorstander van zou zijn, het leegkopen van de concurrentie is tevens geen gezonde situatie.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wil je je concurrenten een flinke zak geld geven om Ihattaren te halen?![]()
Wat ik mij goed kan voorstellen als Ajax wel cl speeltquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vermoedelijk zal de prijs wel hoger zijn, tenzij hij extreem graag naar Ajax wil.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hoe groot we het standbeeld van ziyech als hij ondanks het akkoord tussen Chelsea en Ajax gewoon persoonlijk alsog besluit te blijven?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ihattaren moet je toch niet willen. Dat gedrag van hem is bijna net zo erg als dat van Lang.
Gewoon vertrouwen hebben in Overmars en consorten, dat heeft 'ie wel verdiend door zijn beleid de afgelopen jaren. Wmb mag hij beginnen met wat degelijke spelers op het middenveld, zeker nu Ziyech gaat. Verdedigend staat het imo redelijk, zeker als Blind weg is en voorin is Traore toch een betere speler dan ik had verwacht. Achteraf blij dat ze die niet naar Sparta hebben laten gaan.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt regelrechte onzinquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is inderdaad iets waar ik geen voorstander van zou zijn, het leegkopen van de concurrentie is tevens geen gezonde situatie.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je vraagt je inderdaad weer af hoe ze Alvarez hebben kunnen scouten en daar 15 miljoen voor neerleggen. Je ziet toch in twee minuten dat ie zo'n ontzettend traag is in zowel zijn motoriek als absolute snelheid.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
niet noem in dit verhaal, er zal wel wat moeten gebeuren moeten die twee een basisplaats willen opeisen. Op het middenveld heb je eigenlijk nog veel meer nodig als je Marin, Siem en Labyad gaat dumpen.![]()
Zal er maar net aan liggen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Wat ik mij goed kan voorstellen als Ajax wel cl speelt[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Alvarez heeft letterlijk 1 wedstrijd op de plek gespeeld waar hij voor gehaald is. Op het middenveld hoort hij niet thuis inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je vraagt je inderdaad weer af hoe ze Alvarez hebben kunnen scouten en daar 15 miljoen voor neerleggen. Je ziet toch in twee minuten dat ie zo'n ontzettend traag is in zowel zijn motoriek als absolute snelheid.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Traore wel gewoon basis rest van t seizoen doen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En deed het gisteren echt niet zo slechtquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:38 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Alvarez heeft letterlijk 1 wedstrijd op de plek gespeeld waar hij voor gehaald is. Op het middenveld hoort hij niet thuis inderdaad.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Wat is zijn beste positie dan volgens jou?quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:48 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Alvarez heeft overal gespeeld behalve op zijn eigenlijke positie maar wordt alweer afgeschrevenOh.![]()
Precies, hij bleef op die beginfase na best makkelijk op de been, en ik vind het fijn dat ie ook de lengte heeft in de kopduels, Martinez is wel echt een bijter maar die moet qua lengte meer compenserenquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
En deed het gisteren echt niet zo slechtOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ik ben sowieso enorm huiverig met Eredivisie spelers aantrekken. Welke binnenlandse transfers zijn de afgelopen jaren nou echt een succes geworden (kijkend naar Ajax, PSV en Feyenoord)?
Ik vind dat een speler bij zijn club week in en uit de beste moet zijn en daarnaast duidelijk zijn stempel moet drukken. Zoals een Ziyech bij Twente deed (zelfs toen ze enorm drama waren) of een Suarez bij Groningen.
Ik heb dat gevoel bij Stengs en/of Boadu totaal niet. Heb nu meerdere wedstrijden gezien en op af en toe een leuke actie na zie ik ze niet wedstrijden domineren. Daarnaast is het de prijs gewoon niet meer waard. Voor rond de 10 miljoen kun je best een gokje nemen met Stengs, maar 25-30 miljoen voor een speler die alleen 2 jaar Eredivisie ervaring heeft, niet doen.![]()
Overmars wil nog eenmaal een paar nederlanders in de basis 11 hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:09 schreef Simmertje het volgende:
Ik ben sowieso enorm huiverig met Eredivisie spelers aantrekken. Welke binnenlandse transfers zijn de afgelopen jaren nou echt een succes geworden (kijkend naar Ajax, PSV en Feyenoord)?
Ik vind dat een speler bij zijn club week in en uit de beste moet zijn en daarnaast duidelijk zijn stempel moet drukken. Zoals een Ziyech bij Twente deed (zelfs toen ze enorm drama waren) of een Suarez bij Groningen.
Ik heb dat gevoel bij Stengs en/of Boadu totaal niet. Heb nu meerdere wedstrijden gezien en op af en toe een leuke actie na zie ik ze niet wedstrijden domineren. Daarnaast is het de prijs gewoon niet meer waard. Voor rond de 10 miljoen kun je best een gokje nemen met Stengs, maar 25-30 miljoen voor een speler die alleen 2 jaar Eredivisie ervaring heeft, niet doen.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik begin ook wel een beetje terug te komen op Stengs ja, is ook 'al' 21 en lijkt inderdaad niet wekelijks het verschil te kunnen maken... Idrissi is veel bepalender bij AZ momenteel
Boadu is dan weer een stuk jonger maar daarvoor hebben we dan al wel weer goede opties met Traoré en wellicht ook Brobbey....Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Ihattaren zou ik doen. Stengs waarschijnlijk ook te duurFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Links centraalquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat is zijn beste positie dan volgens jou?![]()
Met Traoré en Brobbey heb je inderdaad zelf al dat soort talenten, dan moet je echt geen 20+ gaan neerleggen. Daarnaast kan Tadic ook nog in de spits.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:14 schreef TheVulture het volgende:
Ik begin ook wel een beetje terug te komen op Stengs ja, is ook 'al' 21 en lijkt inderdaad niet wekelijks het verschil te kunnen maken... Idrissi is veel bepalender bij AZ momenteel
Boadu is dan weer een stuk jonger maar daarvoor hebben we dan al wel weer goede opties met Traoré en wellicht ook Brobbey....![]()
twitter:PantelicPodcast twitterde op donderdag 13-02-2020 om 16:35:19NUMMER 5⃣0⃣ IN DE ARENA!⬇️⬇️⬇️iTunes: https://t.co/pL9YXxsgi5Spotify: https://t.co/DilUp00jXn https://t.co/AkPlGujpLS reageer retweet
![]()
“Ploeggenoot, vriend, broer… Ik wil je graag het beste wensen voor dit nieuwe hoofdstuk”, begint de doelman op Instagram. “We zijn allebei met niets begonnen en we weten allebei dat niemand je iets cadeau geeft. We hebben vier seizoenen samengespeeld en in die periode momenten meegemaakt die ik nooit meer zal vergeten.”
“We hebben gelachen, gehuild, keihard gewerkt en samen zoveel meegemaakt, dat zou ik voor geen goud willen missen. Mijn vriend, het is een absoluut genoegen geweest. Je laat altijd een lach zien en je bent altijd bereid om je ploeggenoten te helpen. We hebben nog een paar maanden om mooie dingen te bereiken. Geniet van ieder moment en wij zullen iedere dag van je gezelschap genieten. Ga ervoor, broeder”, sluit de doelman af."
Aldus Onana. Einde van een tijdperk![]()
![]()
die wordt volgend seizoen weer zijn ploeggenootquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:40 schreef Simmertje het volgende:
“Ploeggenoot, vriend, broer… Ik wil je graag het beste wensen voor dit nieuwe hoofdstuk”, begint de doelman op Instagram. “We zijn allebei met niets begonnen en we weten allebei dat niemand je iets cadeau geeft. We hebben vier seizoenen samengespeeld en in die periode momenten meegemaakt die ik nooit meer zal vergeten.”
“We hebben gelachen, gehuild, keihard gewerkt en samen zoveel meegemaakt, dat zou ik voor geen goud willen missen. Mijn vriend, het is een absoluut genoegen geweest. Je laat altijd een lach zien en je bent altijd bereid om je ploeggenoten te helpen. We hebben nog een paar maanden om mooie dingen te bereiken. Geniet van ieder moment en wij zullen iedere dag van je gezelschap genieten. Ga ervoor, broeder”, sluit de doelman af."
Aldus Onana. Einde van een tijdperk![]()
Dit dacht ik dus ook meteenquote:Op donderdag 13 februari 2020 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
die wordt volgend seizoen weer zijn ploeggenootFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Frenkie was in principe ook een binnenlandse transfer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:09 schreef Simmertje het volgende:
Ik heb dat gevoel bij Stengs en/of Boadu totaal niet. Heb nu meerdere wedstrijden gezien en op af en toe een leuke actie na zie ik ze niet wedstrijden domineren. Daarnaast is het de prijs gewoon niet meer waard. Voor rond de 10 miljoen kun je best een gokje nemen met Stengs, maar 25-30 miljoen voor een speler die alleen 2 jaar Eredivisie ervaring heeft, niet doen.
Maar ik ben het met je eens. Je moet in de Eredivisie spelers halen die echt het verschil maken of waarbij zo overduidelijk is dat ze het gaan redden in de Europese top. "Talenten" halen bij AZ of vergelijkbare clubs waar de druk een stuk lager is en daar ook nog diep voor in de buidel tasten is echt weggegooid geld.
Aankopen blijven hoe dan ook altijd een gok. Soms heb je een Sanchez, soms een Alvarez of zelfs een Magallan. Spelers als Promes, Blind en Tadic kunnen je team naar een hoger niveau tillen, maar ze kunnen ook gewoon tegenvallen.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Haha die gozer kan niet opbouwen .Miskoop 1e klasquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:40 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
En deed het gisteren echt niet zo slecht![]()
Ach die jongen zou voor PSV een geschenk uit de hemel zijn.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:18 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Haha die gozer kan niet opbouwen .Miskoop 1e klas![]()
Magallan was geen gok maar blindheid , onkunde en heel wat meer . Daarvoor hebben ze zelfs 2 jaar op de tribune gezeten wat het nog triester maakt .quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:16 schreef Monolith het volgende:
[..]
Frenkie was in principe ook een binnenlandse transfer.
Maar ik ben het met je eens. Je moet in de Eredivisie spelers halen die echt het verschil maken of waarbij zo overduidelijk is dat ze het gaan redden in de Europese top. "Talenten" halen bij AZ of vergelijkbare clubs waar de druk een stuk lager is en daar ook nog diep voor in de buidel tasten is echt weggegooid geld.
Aankopen blijven hoe dan ook altijd een gok. Soms heb je een Sanchez, soms een Alvarez of zelfs een Magallan. Spelers als Promes, Blind en Tadic kunnen je team naar een hoger niveau tillen, maar ze kunnen ook gewoon tegenvallen.RED ONS HENNIEGOD![]()
dat blijft een vreemde dealquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Magallan was geen gok maar blindheid , onkunde en heel wat meer . Daarvoor hebben ze zelfs 2 jaar op de tribune gezeten wat het nog triester maakt .![]()
Tja, ik snap soms ook niet hoe ze bij dat soort transfers uitkomen. Ook zo'n Marin. Alles wat ik van die jongen heb gezien schreeuwt gewoon dat hij het niveau niet heeft voor Ajax. Dat moet een scout toch ook zien?quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:28 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Magallan was geen gok maar blindheid , onkunde en heel wat meer . Daarvoor hebben ze zelfs 2 jaar op de tribune gezeten wat het nog triester maakt .Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Hangt ervan af wie hem heeft 'gescout' maar die persoon in België heeft er niet echt een kijk op . Zie ook Bandé bijvoorbeeld .quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, ik snap soms ook niet hoe ze bij dat soort transfers uitkomen. Ook zo'n Marin. Alles wat ik van die jongen heb gezien schreeuwt gewoon dat hij het niveau niet heeft voor Ajax. Dat moet een scout toch ook zien?
En het zou me ook verder niet verbazen als Veldmate Magellan heeft gescout , die heeft altijd extreme wisselingen qua kijk op kwaliteit . Bij Groningen kwam die met Suarez aanzetten om vervolgens een rits miskopen uit zijn land te doen die niks toevoegden.RED ONS HENNIEGOD![]()
las een artikel in het Parool dat de internationale scouting van Ajax veel te klein is als je het vergelijkt met de jeugdscouting in NL. https://www.parool.nl/spo(...)-om-impuls~b3ed56e4/quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hangt ervan af wie hem heeft 'gescout' maar die persoon in België heeft er niet echt een kijk op . Zie ook Bandé bijvoorbeeld .
En het zou me ook verder niet verbazen als Veldmate Magellan heeft gescout , die heeft altijd extreme wisselingen qua kijk op kwaliteit . Bij Groningen kwam die met Suarez aanzetten om vervolgens een rits miskopen uit zijn land te doen die niks toevoegden.![]()
Tja, ik vind "extreme wisselingen van kwaliteit" toch wel duiden op "doet maar wat". Je hoeft geen specialistische vaardigheden te hebben om te gokken op verschillende spelers die aardige statistieken en goede beoordelingen in de media krijgen. Dan is het soms bagger en soms uitmuntendquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:34 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Hangt ervan af wie hem heeft 'gescout' maar die persoon in België heeft er niet echt een kijk op . Zie ook Bandé bijvoorbeeld .
En het zou me ook verder niet verbazen als Veldmate Magellan heeft gescout , die heeft altijd extreme wisselingen qua kijk op kwaliteit . Bij Groningen kwam die met Suarez aanzetten om vervolgens een rits miskopen uit zijn land te doen die niks toevoegden.Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
6 personen waarvan er slechts 4 de aarde rondreizen is toch wel behoorlijk triest ja voor een club met heel veel mogelijkheden.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:35 schreef Tarado het volgende:
[..]
las een artikel in het Parool dat de internationale scouting van Ajax veel te klein is als je het vergelijkt met de jeugdscouting in NL. https://www.parool.nl/spo(...)-om-impuls~b3ed56e4/RED ONS HENNIEGOD![]()
Heb wel het gevoel bij Zuid-Amerikaanse aankopen daar dat ze vooral kijken naar hoe ver iemand komt in de Copa of Sudamerica of bij welke club iemand speelt . Niet zozeer wat iemand daadwerkelijk kan .quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, ik vind "extreme wisselingen van kwaliteit" toch wel duiden op "doet maar wat". Je hoeft geen specialistische vaardigheden te hebben om te gokken op verschillende spelers die aardige statistieken en goede beoordelingen in de media krijgen. Dan is het soms bagger en soms uitmuntendRED ONS HENNIEGOD![]()
Ik wil het best doen voor een paar duizend euro per maand als Ajax de onkosten verder regeltquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
6 personen waarvan er slechts 4 de aarde rondreizen is toch wel behoorlijk triest ja voor een club met heel veel mogelijkheden.![]()
![]()
Bizar weinig ja.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:40 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
6 personen waarvan er slechts 4 de aarde rondreizen is toch wel behoorlijk triest ja voor een club met heel veel mogelijkheden.
In FM altijd iets van 20 scouts die overal zitten
Oh.![]()
Dat was vooral wel duidelijk bij Magallan ja "Oh basisspeler van Boca, dan zal die best wat kunnen ja".quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:45 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heb wel het gevoel bij Zuid-Amerikaanse aankopen daar dat ze vooral kijken naar hoe ver iemand komt in de Copa of Sudamerica of bij welke club iemand speelt . Niet zozeer wat iemand daadwerkelijk kan .
En nu willen ze die Colombiaan halen die blijkbaar wel kan voetballen maar nooit energie in wedstrijden legt (lol).Oh.![]()
Denk dat het vooral een totaal verkeerde inschatting is van het groeipotentieel van zo'n jongen. Kan me echt niet voorstellen dat ze geen verbeterpunten gezien hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2020 17:30 schreef Monolith het volgende:
[..]
Tja, ik snap soms ook niet hoe ze bij dat soort transfers uitkomen. Ook zo'n Marin. Alles wat ik van die jongen heb gezien schreeuwt gewoon dat hij het niveau niet heeft voor Ajax. Dat moet een scout toch ook zien?"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”![]()
Tagliafico speelde ook bij een grote club , beste speler van Zuid-Amerika en de aanvoerder die een grote prijs won , Sanchez die ver kwam in de Copa en zo nog wel een paar .quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:11 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat was vooral wel duidelijk bij Magallan ja "Oh basisspeler van Boca, dan zal die best wat kunnen ja".
En nu willen ze die Colombiaan halen die blijkbaar wel kan voetballen maar nooit energie in wedstrijden legt (lol).
Die Colombiaan kan inderdaad voetballen maar hij moet een riempje hebben lol.RED ONS HENNIEGOD![]()
Fredje Arroyo en Hans 'ik jat alles van Piet de Visser' van der Zee genot. Die overleven ook alles volgens mijquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Bizar weinig ja.
In FM altijd iets van 20 scouts die overal zittenRED ONS HENNIEGOD![]()
Ja maar Tagliafico werd in elk geval nog gezien als een grote held bij zijn vorige club en Sanchez was gewoon een groot talent.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:16 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Tagliafico speelde ook bij een grote club , beste speler van Zuid-Amerika en de aanvoerder die een grote prijs won , Sanchez die ver kwam in de Copa en zo nog wel een paar .
Die Colombiaan kan inderdaad voetballen maar hij moet een riempje hebben lol.
Maar die Magallan blijft een bijzonder geval, die werd daar continu al uitgelachen.Oh.![]()
Piet de VisserGodquote:Op donderdag 13 februari 2020 18:17 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Fredje Arroyo en Hans 'ik jat alles van Piet de Visser' van der Zee genot. Die overleven ook alles volgens mijspartelend in een vijver
Oh.![]()
Moest al een alarmbel afgaan omdat Maggelsjan niet bij de Argentijnse selecties zat ondanks dat ze mager in de verdedigers zitten/zaten terwijl die bij Boca speelt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ja maar Tagliafico werd in elk geval nog gezien als een grote held bij zijn vorige club en Sanchez was gewoon een groot talent.
Maar die Magallan blijft een bijzonder geval, die werd daar continu al uitgelachen.RED ONS HENNIEGOD![]()
Heeft Messi ondekt . Maar niet al die triljoen miskopen van Chelsea en PSV , die uiteraard niet.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Piet de VisserGodspartelend in een vijver
RED ONS HENNIEGOD![]()
Daar geloof ik niet zozeer in. Meer zodat hij tagliafico naast zich heeft.quote:Op donderdag 13 februari 2020 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hij is een rechtspoot.
Hoe kom je nou weer bij links centraal.![]()
Ja of dat hij niet kan voetballen, maar dat ging hij wel even leren bij Ajax op zijn 25e (lol)quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Moest al een alarmbel afgaan omdat Maggelsjan niet bij de Argentijnse selecties zat ondanks dat ze mager in de verdedigers zitten/zaten terwijl die bij Boca speelt.En Ghana is favoriet voor de wereldtitel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 18:22 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Heeft Messi ondekt . Maar niet al die triljoen miskopen van Chelsea en PSV , die uiteraard niet.Oh.![]()
Nog een dure miskoop had er wel bijgekund jaquote:Op donderdag 13 februari 2020 17:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ach die jongen zou voor PSV een geschenk uit de hemel zijn.![]()
Een Baumgartl met vertrouwen (begin van het seizoen) is een klasse beter dan die Mexicaanse slungel![]()
Het is allebei niet veel.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Nog een dure miskoop had er wel bijgekund ja![]()
Een Baumgartl met vertrouwen (begin van het seizoen) is een klasse beter dan die Mexicaanse slungelOh.![]()
Hadden beide miskopen geweest en beide basis gestaan bij psvquote:Op donderdag 13 februari 2020 19:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een Baumgartl met vertrouwen (begin van het seizoen) is een klasse beter dan die Mexicaanse slungelFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ajax moet alles op alles zetten om Ihattaren te halen. Bod van 20miljoen neerleggen. Waarom? Die jongen heeft de juiste (winnaars)mentaliteit.![]()
goeie speler maar op basis van wat die conclusie?quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:20 schreef AmaninFull het volgende:
Ajax moet alles op alles zetten om Ihattaren te halen. Bod van 20miljoen neerleggen. Waarom? Die jongen heeft de juiste (winnaars)mentaliteit.![]()
Ik heb meer vertrouwen in Schuurs.quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik heb hem nog niet opgegeven maar hij is geen watje en dat lijkt Baumgartl welOh.![]()
niet het idee dat die zoveel verder isquote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik heb meer vertrouwen in Schuurs.![]()
Ik vind hem wel beter dan Alvarez nu.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet het idee dat die zoveel verder is
Misschien dat hij ons nog kan verrassen, maar hij is traag en kan het niet echt compenseren met spelintelligentie heb ik het idee.Oh.![]()
quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:29 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Hadden beide miskopen geweest en beide basis gestaan bij psvBaumi was eem stuk goedkoper en heeft laten zien dat ie het niveau wel aankan.Heeft gewoon vertrouwen nodig.quote:
Die Mexicaan moet het nog maar bewijzen![]()
Lood om oud ijzer.quote:Op donderdag 13 februari 2020 19:15 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Een Baumgartl met vertrouwen (begin van het seizoen) is een klasse beter dan die Mexicaanse slungel![]()
waar baseer je dat op (dat van die mentaliteit) ?quote:Op donderdag 13 februari 2020 23:20 schreef AmaninFull het volgende:
Ajax moet alles op alles zetten om Ihattaren te halen. Bod van 20miljoen neerleggen. Waarom? Die jongen heeft de juiste (winnaars)mentaliteit.proberen is de eerste stap naar falen
Baumi kan wellicht het huidige psv niveau aan..... poepoe. Potentiele topspeler hoorquote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Baumi was eem stuk goedkoper en heeft laten zien dat ie het niveau wel aankan.Heeft gewoon vertrouwen nodig.
Die Mexicaan moet het nog maar bewijzenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Maar Alvarez kopte ons naar de 40 miljoen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 01:58 schreef PSVCL het volgende:
[..]
[..]
Baumi was eem stuk goedkoper en heeft laten zien dat ie het niveau wel aankan.Heeft gewoon vertrouwen nodig.
Die Mexicaan moet het nog maar bewijzen![]()
PSVCL zet zichzelf weer eens gigantisch voor lul
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."![]()
Ik vind Alvarez ook niet zo slecht als sommigen hier beweren. Heeft in het begin een paar aardige wedstrijden gespeeld. Natuurlijk geen basisspelers als iedereen fit is, maar een prima twaalfde of dertiende man.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 00:10 schreef Tarado het volgende:
[..]
niet het idee dat die zoveel verder is
Schuurs is niet veel beter, echter denk ik wel dat hij meer potentie heeft. Is opbouwend veel sterker. Zou Schuurs graag eens willen zien naast Blind.![]()
Dit zou ik als PSV-er ook graag willen zienquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vind Alvarez ook niet zo slecht als sommigen hier beweren. Heeft in het begin een paar aardige wedstrijden gespeeld. Natuurlijk geen basisspelers als iedereen fit is, maar een prima twaalfde of dertiende man.
Schuurs is niet veel beter, echter denk ik wel dat hij meer potentie heeft. Is opbouwend veel sterker. Zou Schuurs graag eens willen zien naast Blind.Een beetje spanning in de competitie is altijd goed
![]()
![]()
Weet ik dat ook weer.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 10:00 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dit zou ik als PSV-er ook graag willen zienEen beetje spanning in de competitie is altijd goed
![]()
Naast blind een wedstrijd of 5 en dan kan je zien of t wat isquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik vind Alvarez ook niet zo slecht als sommigen hier beweren. Heeft in het begin een paar aardige wedstrijden gespeeld. Natuurlijk geen basisspelers als iedereen fit is, maar een prima twaalfde of dertiende man.
Schuurs is niet veel beter, echter denk ik wel dat hij meer potentie heeft. Is opbouwend veel sterker. Zou Schuurs graag eens willen zien naast Blind.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
sowieso prettig om 1 van die 2 een paar wedstrijden naast Blind te zien spelenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schuurs is niet veel beter, echter denk ik wel dat hij meer potentie heeft. Is opbouwend veel sterker. Zou Schuurs graag eens willen zien naast Blind.![]()
Denk dat Blind en Ziyech wel zullen starten zondag en dan 60ste minuut wisselen. Wat hoop ik dat Promes en Neres weer snel terug zijn.![]()
0-3quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:40 schreef Paul het volgende:
Wat denken jullie van de halve finale boys![]()
wanneer is die?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:40 schreef Paul het volgende:
Tegen wie?quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:40 schreef Paul het volgende:
Interesseert niemand hierquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:40 schreef Paul het volgende:
Overigens best interessante Pantelic Podcast deze keer o.a. met commercieel directeur van Ajax. Klinkt als een fijne vent, legt dingen goed uit (o.a. waarom Ajax af en toe mee moet met dingen als buikschuifbaan).![]()
Vond die 2-3 in de laatste seconde wel een tegenvaller.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:40 schreef Paul het volgende:
Wat denken jullie van de halve finale boysOh.![]()
boeiendquote:Op vrijdag 14 februari 2020 11:40 schreef Paul het volgende:
UtReGt CuPfiGhTeRs
Cupfighters, wat een verschrikkelijke term. Omdat je Excelsior 31, Groningen, FC Eindhoven en GAE hebt verslagen ben je een FIGHTER.![]()
twitter:PieterZwartNL twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 13:52:12Joël Veltman is de komende tijd niet inzetbaar. Waarom Ajax hem meer gaat missen dan veel fans denken https://t.co/5ZGfBJcFyI reageer retweet
![]()
Groningen-uit altijd lastigquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:28 schreef Simmertje het volgende:
UtReGt CuPfiGhTeRs
Cupfighters, wat een verschrikkelijke term. Omdat je Excelsior 31, Groningen, FC Eindhoven en GAE hebt verslagen ben je een FIGHTER.![]()
Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Het is wel leuk om 'm elk jaar te pakken en best aardig als je daarvoor uit bij Vitesse, Utrecht en Feyenoord moet winnen. Dan heb je 'm niet in de schoot geworpen gekregen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Al die ophef rondom die beker .![]()
Alleen leuk als dubbel, anders voegt het niks toeOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Je hoeft het niet te huldigen en het zal je seizoen niet redden maar je moet er wel naar streven om er vijf te pakken in tien jaar. Is gewoon een prima prijsje, niet zoveel wedstrijden voor nodig ook.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:15 schreef Vjenne12345 het volgende:
Al die ophef rondom die beker .![]()
Alleen leuk als dubbel, anders voegt het niks toeOh.![]()
voor clubs als Utrecht, Vitesse is het natuurlijk wel heel interessant maar dat betekent niet dat je het maar aan hun moet latenquote:Op vrijdag 14 februari 2020 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft het niet te huldigen en het zal je seizoen niet redden maar je moet er wel naar streven om er vijf te pakken in tien jaar. Is gewoon een prima prijsje, niet zoveel wedstrijden voor nodig ook.![]()
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schuurs is niet veel beter, echter denk ik wel dat hij meer potentie heeft. Is opbouwend veel sterker. Zou Schuurs graag eens willen zien naast Blind.Sowieso kan je een Alvarez waarschijnlijk pas echt beoordelen als heel zijn priveleven weer tot rust is gekomen.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 09:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Schuurs is niet veel beter, echter denk ik wel dat hij meer potentie heeft. Is opbouwend veel sterker. Zou Schuurs graag eens willen zien naast Blind.
Je pas geboren dochtertje naar Londen moeten laten vliegen om haar zo af en toe te kunnen zien helpt niet mee als je al eenzaam en alleen in een nieuw land met een dusdanig andere cultuur bent![]()
De enige cupfighter is dit jaar toch echt wel NAC. Utrecht "hoort" er gewoon bij te zijn wanneer Ajax, PSV, Feyenoord en/of AZ eruit liggen in de halve finale.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Het leven van Jyske (en meer) is hier te lezen ---> https://frontpage.fok.nl/author/389368 Elke 14 dagen een nieuw verhaal!![]()
Ongezien. Nu al eensquote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:59 schreef Tarado het volgende:
twitter:PieterZwartNL twitterde op vrijdag 14-02-2020 om 13:52:12Joël Veltman is de komende tijd niet inzetbaar. Waarom Ajax hem meer gaat missen dan veel fans denken https://t.co/5ZGfBJcFyI reageer retweet
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:28 schreef Simmertje het volgende:
UtReGt CuPfiGhTeRs
Cupfighters, wat een verschrikkelijke term. Omdat je Excelsior 31, Groningen, FC Eindhoven en GAE hebt verslagen ben je een FIGHTER.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
We hoeven geen inteelt in Amsterdam.quote:Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mancity twee jaar geen CLFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Je bent echt aandoenlijkquote:FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat wordt oppassen voor Iwan van Duren.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 18:55 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Was op de scooter gesignaleerd in Amsterdam![]()
Sorry jrquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Ajax te maken?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Dat is al 1 tegenstander die ons volgend jaar kan verslaan minderquote:Op vrijdag 14 februari 2020 19:51 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Ajax te maken?![]()
![]()
Kevin is ook prima als vervanger van Hakim.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:00 schreef skysherrif het volgende:
Ajax moet David Silva proberen te halen als City 2 jaar geschorst is![]()
Overmars kennende is de Kevin die hij gaat halen Strootman.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kevin is ook prima als vervanger van Hakim.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."![]()
Dan mag hij van mij ontslagen worden.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 20:43 schreef Monolith het volgende:
[..]
Overmars kennende is de Kevin die hij gaat halen Strootman.Oh.![]()
Dat ie voor Nederland gekozen heeft i.p.v. Marrakech, wat sowieso al getuigd van gezond verstand, en verder hoe hij overkomt in het veld (ik weet het, dat is een beetje vaag).quote:Op vrijdag 14 februari 2020 07:18 schreef manny het volgende:
[..]
waar baseer je dat op (dat van die mentaliteit) ?![]()
Marrakech is geen landquote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:08 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dat ie voor Nederland gekozen heeft i.p.v. Marrakech, wat sowieso al getuigd van gezond verstand, en verder hoe hij overkomt in het veld (ik weet het, dat is een beetje vaag).![]()
Eerste zomeraankoop is binnentwitter:FabrizioRomano twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 05:14:47Ajax set to sign Antony from São Paulo as replacement of Hakim Ziyech. The agreement is almost ready between the two clubs for ¤20M + ¤5M add ons (and part to the agents).Good talent, 2000, Brazilian youngstar. 🇧🇷⚪️🔴 #Ajax #transfers reageer retweet
![]()
Wat vindt @Koffieplanter van hem?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 07:07 schreef skysherrif het volgende:
Eerste zomeraankoop is binnentwitter:FabrizioRomano twitterde op zaterdag 15-02-2020 om 05:14:47Ajax set to sign Antony from São Paulo as replacement of Hakim Ziyech. The agreement is almost ready between the two clubs for ¤20M + ¤5M add ons (and part to the agents).Good talent, 2000, Brazilian youngstar. 🇧🇷⚪️🔴 #Ajax #transfers reageer retweet
FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Neres afgekocht voor 7 mil van soapaoloFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Hangt ook wel van de bondscoach af. Met Koeman als bondscoach ipv die twee lapzwansen destijds had Ziyech ook wel voor NL gekozen.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 00:08 schreef AmaninFull het volgende:
[..]
Dat ie voor Nederland gekozen heeft i.p.v. Marrakech, wat sowieso al getuigd van gezond verstand, en verder hoe hij overkomt in het veld (ik weet het, dat is een beetje vaag).![]()
denk dat Afellay meer invloed op keuze Ihattaren heeft gehad dan de bondscoachquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:04 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Hangt ook wel van de bondscoach af. Met Koeman als bondscoach ipv die twee lapzwansen destijds had Ziyech ook wel voor NL gekozen.![]()
Dat was sulejmani sowieso al alle bonussen meegerekendquote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:47 schreef PicoMMP het volgende:
Ben wel blij dat Blind dan niet meer de duurste aankoop ooit is.
En hoezo??![]()
Nice dat ze 'm nu al binnen hebben en we niet alsnog naast de pot pissen zoals met RicharlisonOp maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
En ik neem aan ook geen EL toch?quote:Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Zit dan wel 7 mil voor neres in toch?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 08:47 schreef PicoMMP het volgende:
Ben wel blij dat Blind dan niet meer de duurste aankoop ooit is.
Edit: 20 plus 5 bonuses en plus 5 voor neres dusFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Ik neem aan van nietquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:36 schreef TheVulture het volgende:
[..]
En ik neem aan ook geen EL toch?FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
zeker maar toch jammer dat het geen wintertransfer is gewordenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:35 schreef TheVulture het volgende:
Nice dat ze 'm nu al binnen hebben en we niet alsnog naast de pot pissen zoals met Richarlison![]()
Naar alle waarschijnlijkheid geen voorrondes cl. Dus genoeg tijd om een beetje te settelenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:47 schreef Tarado het volgende:
[..]
zeker maar toch jammer dat het geen wintertransfer is gewordenFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
Flinke cash voor een jongen van 19. Hopelijk maakt hij de verwachtingen waar.Op zaterdag 28 april 2012 00:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Transfer neres brengt nu al bijna genoeg meer op om Die"gok" te rechtvaardigen. Nerves zal wel voor een leuk centje verkocht gaan wordenquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:55 schreef Zeroku het volgende:
Flinke cash voor een jongen van 19. Hopelijk maakt hij de verwachtingen waar.FOK!ker sinds 18 april 2004 ---
20 plus 5 bonusesquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:59 schreef JanCees het volgende:
Wie is Antony en waarom kost ie 30 miljoen?
@:el-stinhoFOK!ker sinds 18 april 2004 ---
En die ene Antonie bezwijkt straks voor de Hollandse wiet en de Hollandse hoeren want met zijn salaris kan hij al met pensioen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.![]()
Nu al de duurste flop in de geschiedenis van Ajax. Ach, Sulejmani moest ooit een keer een vervanger krijgen.
[ Bericht 36% gewijzigd door #ANONIEM op 15-02-2020 10:04:45 ]![]()
het ging me meer om nog een aanvallende optie nuquote:Op zaterdag 15 februari 2020 09:51 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Naar alle waarschijnlijkheid geen voorrondes cl. Dus genoeg tijd om een beetje te settelen![]()
wordt voor 75 miljoen verkocht in 2022quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:04 schreef Scrummie2.1 het volgende:
Nu al de duurste flop in de geschiedenis van Ajax. Ach, Sulejmani moest ooit een keer een vervanger krijgen.![]()
We noteren het.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 10:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
wordt voor 75 miljoen verkocht in 2022
Forum Opties Forumhop: Hop naar: