precies. wie weet wie ze op de radar hebben. Daarnaast hadden we deze zomer ook een complete leegloop verwacht, en dat viel uiteindelijk nog mee.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Een beetje vertrouwen mag ook wel. Uiteindelijk zijn ze ook 'ineens' met Tadic en Blind gekomen.
Dat gaat dit keer niet meevallen gaan naast ziyech nog zeker 4 basisspelers vertrekken. Vergeet th zelf ook nietquote:Op donderdag 13 februari 2020 14:49 schreef manny het volgende:
[..]
precies. wie weet wie ze op de radar hebben. Daarnaast hadden we deze zomer ook een complete leegloop verwacht, en dat viel uiteindelijk nog mee.
Onana, Tagliafico, vd Beek ben je wel kwijt naast Ziyech en dan eventueel nog Neres en wat minder belangrijk Dest.quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:49 schreef manny het volgende:
[..]
precies. wie weet wie ze op de radar hebben. Daarnaast hadden we deze zomer ook een complete leegloop verwacht, en dat viel uiteindelijk nog mee.
Zullen we komende weken met onze bord op schoot kijken naar MOTD om te scouten?quote:Op donderdag 13 februari 2020 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Er komen echt nog wel goeie aankopen. Is er niks uit de Prem wat jullie halen kunnen?
Eerder met een bakkie sjippies.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:19 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zullen we komende weken met onze bord op schoot kijken naar MOTD om te scouten?
Een naam die al vaak rondzingt is Vertonghen. In principe haalbaar want afgeserveerd bij Spurs. Je kan Blind doorschuiven enzovoorts. Maar wil je Vertonghen in huidige vorm wel? Lastig.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Eerder met een bakkie sjippies.
Vertonghen kan wellicht ook op links.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Een naam die al vaak rondzingt is Vertonghen. In principe haalbaar want afgeserveerd bij Spurs. Je kan Blind doorschuiven enzovoorts. Maar wil je Vertonghen in huidige vorm wel? Lastig.
Nood is voornamelijk in defensie hoog met nieuwe rechtsback (bij vertrek Dest) en linksback. Verder is een verdedigende middenvelder nog altijd een must. Ervanuit gaande dat Neres en Promes blijven, Lang terugkomt en die Braziliaan goed genoeg is heb je voorin nog wat ademruimte.
Het wordt dan wel vooral het jaar voor de talenten zoals Gravenberch, Lang, Eiting, Schuurs, Scherpen, Traore.
Voorlopige wensenlijst is dan;
linksback
rechtsback
verdedigende middenvelder (6)
Wil hij zelf niet en komt alleen als hij niet hoeft te concureren met zn maatje blindquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertonghen kan wellicht ook op links.
Dat zou kunnen maar met Blind op LCV heb je dan wel een heel trage defensie. Lijkt me geen wenselijke situatie. Merk op dat ik Alvarez en Pierie niet noem in dit verhaal, er zal wel wat moeten gebeuren moeten die twee een basisplaats willen opeisen. Op het middenveld heb je eigenlijk nog veel meer nodig als je Marin, Siem en Labyad gaat dumpen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vertonghen kan wellicht ook op links.
Ja is haalbaarquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:29 schreef Dale__Cooper het volgende:
Vertonghen vind ik te oud om nog te halen eerlijk gezegd. Wat mij betreft is de eerste prioriteit om verdedigende middenvelder te halen en een opvolger voor Ziyech, iemand die zowel op '10' kan spelen en op de zijkanten. Eigenlijk zou Ittaharen wel ideaal zijn voor die rol, maar of die haalbaar is?
Maar wil je je concurrenten een flinke zak geld geven om Ihattaren te halen?quote:
Die spoelen het toch door de plee. Krijgen ze ook wel als ze hem internationals verkopen. Aankoopbeleid bij psv is echt heel dramatischquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wil je je concurrenten een flinke zak geld geven om Ihattaren te halen?
Vermoedelijk zal de prijs wel hoger zijn, tenzij hij extreem graag naar Ajax wil.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:34 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Die spoelen het toch door de plee. Krijgen ze ook wel als ze hem internationals verkopen. Aankoopbeleid bij psv is echt heel dramatisch
Dit is inderdaad iets waar ik geen voorstander van zou zijn, het leegkopen van de concurrentie is tevens geen gezonde situatie.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar wil je je concurrenten een flinke zak geld geven om Ihattaren te halen?
Wat ik mij goed kan voorstellen als Ajax wel cl speeltquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vermoedelijk zal de prijs wel hoger zijn, tenzij hij extreem graag naar Ajax wil.
Echt regelrechte onzinquote:Op donderdag 13 februari 2020 15:35 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Dit is inderdaad iets waar ik geen voorstander van zou zijn, het leegkopen van de concurrentie is tevens geen gezonde situatie.
Je vraagt je inderdaad weer af hoe ze Alvarez hebben kunnen scouten en daar 15 miljoen voor neerleggen. Je ziet toch in twee minuten dat ie zo'n ontzettend traag is in zowel zijn motoriek als absolute snelheid.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
niet noem in dit verhaal, er zal wel wat moeten gebeuren moeten die twee een basisplaats willen opeisen. Op het middenveld heb je eigenlijk nog veel meer nodig als je Marin, Siem en Labyad gaat dumpen.
Zal er maar net aan liggen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:35 schreef mokkiemok het volgende:
[..]
Wat ik mij goed kan voorstellen als Ajax wel cl speelt
Alvarez heeft letterlijk 1 wedstrijd op de plek gespeeld waar hij voor gehaald is. Op het middenveld hoort hij niet thuis inderdaad.quote:Op donderdag 13 februari 2020 15:37 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Je vraagt je inderdaad weer af hoe ze Alvarez hebben kunnen scouten en daar 15 miljoen voor neerleggen. Je ziet toch in twee minuten dat ie zo'n ontzettend traag is in zowel zijn motoriek als absolute snelheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |