abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 13 februari 2020 @ 11:28:45 #101
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_191485874
Wat is zo goed aan die Gravenberch?

De nieuwe Oasim Bouy.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 13 februari 2020 @ 11:28:55 #102
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191485877
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 10:34 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Goede naam.
roepnaam Charles
  donderdag 13 februari 2020 @ 11:30:55 #103
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_191485900
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 10:20 schreef mokkiemok het volgende:
Giovanni Manson Ribeiro zeg het maar
Gezondheid.
pi_191486140
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 10:36 schreef Simmertje het volgende:
Toch vind ik dat er nog een ervaren Nederlandse middenvelder bij moet gaan komen. Ik vind het prachtig hoor al die exotische verassingen, maar de balans is denk ik wel belangrijk. Zou alleen nu Propper zijn contract heeft verlengd niet weten wie dit moet zijn.
Die hebben we al: Siem!

/eriktenhag
Op woensdag 25 april 2018 20:45 schreef Ronald-Koeman het volgende:
7e minuut Robben eraf met spierblessure.
  donderdag 13 februari 2020 @ 11:53:03 #105
131800 Tarado
capô de fusca
pi_191486174
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 10:36 schreef Simmertje het volgende:
Toch vind ik dat er nog een ervaren Nederlandse middenvelder bij moet gaan komen. Ik vind het prachtig hoor al die exotische verassingen, maar de balans is denk ik wel belangrijk. Zou alleen nu Propper zijn contract heeft verlengd niet weten wie dit moet zijn.
blijft moeilijk en volgend seizoen zou je eigenlijk alleen maar Martinez nog over hebben van het minst mankerende middenveld van dit seizoen Martinez - Ziyech - vd Beek want zelfs dat was niet in balans, aanvallend wel een genot.
pi_191486247
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:28 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is zo goed aan die Gravenberch?

De nieuwe Oasim Bouy.
Wat een vergelijking _O-
Oh.
pi_191486269
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 10:36 schreef Simmertje het volgende:
Toch vind ik dat er nog een ervaren Nederlandse middenvelder bij moet gaan komen. Ik vind het prachtig hoor al die exotische verassingen, maar de balans is denk ik wel belangrijk. Zou alleen nu Propper zijn contract heeft verlengd niet weten wie dit moet zijn.
Van Ginkel?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191486288
quote:
5s.gif Op donderdag 13 februari 2020 12:00 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Van Ginkel?
Die is toch al een jaar of drie geblesseerd?
Oh.
pi_191486289
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 11:28 schreef Klopkoek het volgende:
Wat is zo goed aan die Gravenberch?

De nieuwe Oasim Bouy.
Sterk, technisch goed, vrij snel, aanvallend solide, verdedigend mag het wat beter. Prima voetballer als hij een beetje topsportmentaliteit heeft.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191486319
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 12:02 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Die is toch al een jaar of drie geblesseerd?
Geen idee hoe dat momenteel zit, maar ik vond hem in zijn jaren bij PSV wel prima. Verder kan ik ook niet echt ervaren Nederlandse middenvelders van het gewenste niveau noemen die ook nog naar Ajax willen.

Dan kom je misschien zelfs mogelijk bij Strootman ( :') ) uit. Heel misschien dat je met CL-voetbal op zak nog zou kunnen kijken naar De Roon, maar verder?
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191486348
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2020 12:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geen idee hoe dat momenteel zit, maar ik vond hem in zijn jaren bij PSV wel prima. Verder kan ik ook niet echt ervaren Nederlandse middenvelders van het gewenste niveau noemen die ook nog naar Ajax willen.

Dan kom je misschien zelfs mogelijk bij Strootman ( :') ) uit. Heel misschien dat je met CL-voetbal op zak nog zou kunnen kijken naar De Roon, maar verder?
Strootman...

Als Ajax die koopt zeg ik oprecht mijn seizoenkaart op en word ik fan van SV Diemen.
pi_191486363
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2020 12:05 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Geen idee hoe dat momenteel zit, maar ik vond hem in zijn jaren bij PSV wel prima. Verder kan ik ook niet echt ervaren Nederlandse middenvelders van het gewenste niveau noemen die ook nog naar Ajax willen.

Dan kom je misschien zelfs mogelijk bij Strootman ( :') ) uit. Heel misschien dat je met CL-voetbal op zak nog zou kunnen kijken naar De Roon, maar verder?
Strootman en De Roon _O- dit kan niet.

Van Ginkel fit is wel een goede speler maar dat is hij al jarenlang niet meer dus niet meer aan beginnen. Qua Nederlandse ervaren middenvelders alleen Pröpper halen en anders gewoon ergens anders rondkijken.
Oh.
pi_191486398
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 12:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Strootman en De Roon _O- dit kan niet.

Van Ginkel fit is wel een goede speler maar dat is hij al jarenlang niet meer dus niet meer aan beginnen. Qua Nederlandse ervaren middenvelders alleen Pröpper halen en anders gewoon ergens anders rondkijken.
Als de eis is om een Nederlandse ervaren middenvelder te vinden denk ik echt dat je niet beter kan krijgen dan die drie op dit moment (als Pröpper niet komt). Dus dat wordt inderdaad een buitenlander als je voor niveau gaat.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
pi_191486414
Het is ook aan Pröpper zelf. Brighton staat nu 15de in de PL, ik snap op het salaris na de lol daar niet van. Bij Ajax speel je om de prijzen en speel je volgend jaar zeer waarschijnlijk groepsfase CL. De echte top gaat niet voor hem komen, dus wil je nog prijzen gaan winnen en op Europees top niveau voetballen dan kan hij beter naar Ajax komen.
pi_191486415
quote:
2s.gif Op donderdag 13 februari 2020 12:11 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Als de eis is om een Nederlandse ervaren middenvelder te vinden denk ik echt dat je niet beter kan krijgen dan die drie op dit moment (als Pröpper niet komt). Dus dat wordt inderdaad een buitenlander als je voor niveau gaat.
Zou ook niet weten waarom je je zou moeten beperken tot Nederlanders, Ajax kent al genoeg limieten tov buitenlandse clubs dus lijkt me onlogisch om dit er nog bij te gooien.
Oh.
pi_191486434
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou ook niet weten waarom je je zou moeten beperken tot Nederlanders, Ajax kent al genoeg limieten tov buitenlandse clubs dus lijkt me onlogisch om dit er nog bij te gooien.
Simmertje wil graag een ervaren Nederlandse middenvelder, wie ben ik dan om hem dat te ontzeggen.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 13 februari 2020 @ 12:20:57 #117
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_191486504
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2020 12:02 schreef Ludachrist het volgende:

[..]

Sterk, technisch goed, vrij snel, aanvallend solide, verdedigend mag het wat beter. Prima voetballer als hij een beetje topsportmentaliteit heeft.
Vond Gravenberch zijn handelingssnelheid tegen PSV niet zo best. Ook een probleem bij Stengs trouwens.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_191486509
Een ervaren speler halen is sowieso heel lastig, zeker als je verwacht dat hij een bepalende rol gaat spelen in je elftal. Dat soort spelers kunnen normaal gesproken elders veel meer verdienen en spelen dan in een grotere competitie. Dab moet je kijken naar spelers die een binding hebben met Ajax/Nederland en bereid zijn om salaris in te leveren. Met Blind/Tadic heb je daarbij 2 voltreffers gehad, maar de spoeling wordt dan heel erg dun..
pi_191486524
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 12:12 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Zou ook niet weten waarom je je zou moeten beperken tot Nederlanders, Ajax kent al genoeg limieten tov buitenlandse clubs dus lijkt me onlogisch om dit er nog bij te gooien.
Nederlandse kern ben ik wel voor hoor. Maar uiteraard niet als dat betekent dat je Strootman of de Roon koopt :D. Al speelt die laatste wel in een leuk en goed voetballend team, daar begrijp ik vrij weinig van.
pi_191486532
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 12:20 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Vond Gravenberch zijn handelingssnelheid tegen PSV niet zo best. Ook een probleem bij Stengs trouwens.
Wie vind jij wel goed?
pi_191486544
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 12:20 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Vond Gravenberch zijn handelingssnelheid tegen PSV niet zo best. Ook een probleem bij Stengs trouwens.
Ja, ook jongens van 17 hebben wel eens een mindere wedstrijd.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  donderdag 13 februari 2020 @ 12:28:36 #122
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_191486598
quote:
7s.gif Op donderdag 13 februari 2020 12:23 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Wie vind jij wel goed?
Dest was goed. Verdedigend niet geweldig maar stukken meer kwaliteit aan de bal en inzicht dan blind paard Dumfries. Die staat 'altijd' verkeerd.

Jammer dat hij niet voor Nederland heeft gekozen (net als Ziyech). Zal commercieel wel slimmer en interessanter zijn om voor USA te spelen... Ook voor Bayern commercieel interessant.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  donderdag 13 februari 2020 @ 12:29:07 #123
43675 TAV74
We're a virus with shoes
pi_191486604
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 12:20 schreef Klopkoek het volgende:

[..]

Vond Gravenberch zijn handelingssnelheid tegen PSV niet zo best. Ook een probleem bij Stengs trouwens.
Gastje is 17 en staat er net. Ik zou hem ook even tijd geven om te wennen aan meer weerstand en kleinere ruimtes.
"The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
pi_191486623
Hoe goed is Taylor eigenlijk? Je hoort daar toch vrij weinig over, terwijl die jongen na de zomer 18 is.
  donderdag 13 februari 2020 @ 12:33:23 #125
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_191486651
quote:
0s.gif Op donderdag 13 februari 2020 12:29 schreef TAV74 het volgende:

[..]

Gastje is 17 en staat er net. Ik zou hem ook even tijd geven om te wennen aan meer weerstand en kleinere ruimtes.
Handelingssnelheid leer je op vroege leeftijd aan en heb je of heb je niet. Dat gaat niet magisch met een toverstafje beter worden. Maar er zijn altijd uitzonderingen. Kan.
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')