Mooi!quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:39 schreef Arizona het volgende:
@:hawaii_tim ik ben zo vrij geweest het slot te maken:
...en in alle gewesten
wordt de stem van reclame
met zijn eeuwige suikers
steeds minder gehoord
twitter:bol_com twitterde op woensdag 12-02-2020 om 09:25:03Even een compliment aan alle dunne matrassen: jullie zijn toppers! reageer retweet
quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:41 schreef I het volgende:
twitter:bol_com twitterde op woensdag 12-02-2020 om 09:25:03Even een compliment aan alle dunne matrassen: jullie zijn toppers! reageer retweet
quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:41 schreef I het volgende:
Was er niet zo’n draadje over Seth Gaaikema die bij bol.com zou werken?quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:41 schreef I het volgende:
Quelle Gaaikema?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:29 schreef Dave het volgende:
[..]
Was er niet zo’n draadje over Seth Gaaikema die bij bol.com zou werken?
Het was van onze eigen Lammert:quote:
twitter:lammert twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 08:57:03Leuk, Seth Gaaikema werkt tegenwoordig bij @bol_com https://t.co/UozagjBpaO reageer retweet
Ahquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Het was van onze eigen Lammert:twitter:lammert twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 08:57:03Leuk, Seth Gaaikema werkt tegenwoordig bij @:bol_com https://t.co/UozagjBpaO reageer retweet
Handig. Meteen gekocht.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:38 schreef I het volgende:
[..]
Ah
Ja, Bol.com is meesterlijk bezig op social.
[ afbeelding ]
Het antwoord op "Quelle Gaaikema" had moeten zijn "Cette Gaaikema".quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:33 schreef Dave het volgende:
[..]
Het was van onze eigen Lammert:twitter:lammert twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 08:57:03Leuk, Seth Gaaikema werkt tegenwoordig bij @:bol_com https://t.co/UozagjBpaO reageer retweet
Jeetje.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:38 schreef I het volgende:
[..]
Ah
Ja, Bol.com is meesterlijk bezig op social.
[ afbeelding ]
Ze hebben natuurlijk die Balkenende norm en ook nog eens forse bezuinigingen achter de rug.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit nu dat fragment van Op1 te kijken over dat vrouwen niet meer natuurlijk kunnen bevallen. Man man, wat is die Giovanca slecht, en Tijs van den Brink kijkt ook van 'waar ben ik terecht gekomen'. Gaat natuurlijk over evolutie van miljoenen jaren geleden en daar denkt hij het zijne van![]()
Snap als ik dit zie echt niet dat mensen hiernaar kijken en niet naar Jinek maar oke.
Ik heb nog steeds geen minuut van Op1 gezienquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik zit nu dat fragment van Op1 te kijken over dat vrouwen niet meer natuurlijk kunnen bevallen. Man man, wat is die Giovanca slecht, en Tijs van den Brink kijkt ook van 'waar ben ik terecht gekomen'. Gaat natuurlijk over evolutie van miljoenen jaren geleden en daar denkt hij het zijne van![]()
Snap als ik dit zie echt niet dat mensen hiernaar kijken en niet naar Jinek maar oke.
Heb je dat gesprek tussen Lubach en v/d Brink over het geloof wel eens gezien? Dat was ook zo pijnlijk om te zien.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:06 schreef Guanabana het volgende:
Ik kijk elke dag of ik de gasten boeiend genoeg vind, en zo ja dan kijk ik het terugquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Ik heb nog steeds geen minuut van Op1 gezienJinek ook al een paar weken niet trouwens. Afleveringen waren me echt te lang dus ik kijk denk ik alleen als er echt iets nieuwswaardigs is.
Ja dat heb ik zelfs twee keer gezien, vond dat heel interessant!quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:20 schreef I het volgende:
[..]
Heb je dat gesprek tussen Lubach en v/d Brink over het geloof wel eens gezien? Dat was ook zo pijnlijk om te zien.
Adieu God heette dat programma geloof ik.
Maar heb jij ook de indruk dat het nou langer is dan voorheen? Of verbeeld ik het me?quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:20 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kijk elke dag of ik de gasten boeiend genoeg vind, en zo ja dan kijk ik het terugOf ik sla een stuk over wat me niet boeit.
Ik kijk eigenlijk pas weer echt sinds het op RTL4 is, daarvoor niet zo vaakquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:26 schreef Strani het volgende:
[..]
Maar heb jij ook de indruk dat het nou langer is dan voorheen? Of verbeeld ik het me?
Ja precies. Ik vind 50-60 minuten wel okay maar langer moet het niet duren.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:28 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk pas weer echt sinds het op RTL4 is, daarvoor niet zo vaak
Maar ik zie dat elke aflevering zo'n beetje 75 minuten is, dat is inderdaad een stuk langer dan een normale talkshow.
Ik denk niet dat ijs_beer er veel tegen kan doen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:13 schreef GeorgeM het volgende:
NEE NEE NEEEEEEEE NIET ZIYECH![]()
![]()
NEE @:ijs_beer NEEE![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |