Ik had het niet beter kunnen verwoordenquote:Op woensdag 25 maart 2020 23:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het is autopilot, niet autohufter. AI betekent ook niet Artificial Imbecile of wel?
Autonome auto's beplassen puur zichzelf en houden zich aan de regels, de rest zal daarmee moeten dealen.. Is niet aso, is zoals het hóórt. invoegHULP is een gúnst, en bepaald geen recht. Een zelfrijdende auto heeft geen empathisch vermogen, die gaat er gewoon vanuit dat de bestuurder van dat andere voertuig zelfstandig kan rijden, verkeer kan inschatten, zijn voertuig beheerst en de regels kent. Is dat niet het geval, zul je dat autonome ding ws een asociaal klotemachien vinden, maar feitelijk ben je zelf dan gewoon een incompetente zak hooi.
Hier op de A8 valt het reuze mee. Iedereen rijdt zelfs behoorlijk door viel me op. Ik reed gister zelfs in een treintje van 130 km/u rijders en achter me begon ie zelfs een beetje te drukken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 23:44 schreef Sounddragon het volgende:
Ik word overigens strontgallisch van dat 100 geklooi.. Echt niet te doen, en nu is het nog extreem rustig op de weg.. als straks de virusjes weer zijn opgehoepeld word het in de spitseen puinzooi op de weg die zijn weerga niet kent.. Mark my words
Iemand die mijn ergenis begrijpt: ik stop ook nooit, als ik voorrang heb. Bij station Eygelshoven kom ik altijd langs de spoorovergang gereden en als daar een trein stopt, zijn er altijd automobilisten die perse moeten stoppen om die irritante scholieren te laten oversteken.quote:Op donderdag 26 maart 2020 05:02 schreef Ridocar het volgende:
Ik had gisteren bijna een fietser aan m'n grille hangen. Voor wie er bekend is, de Bunkerbaan rondom Hoogerheide. Fietsers moeten voorrang verlenen op de rotonde. Jammer genoeg zijn er heel wat automobilisten (vooral Belgen, want die halen hun roze pasje al als ze een kwartier lang niets raken tijdens het examen) die in een vlaag van verstandsverbijstering of plotseling opkomend sociaal empathisch vermogen stoppen voor fietsers. En diezelfde fietsers gaan helemaal Pavlov en rijden dus gewoon door, ook al kom jij met een volle haspelwagen aangehobbeld.
Efin, ik heb dus wederom iemand op een fiets een enorme tumor toegewenst.
Nou ja, er zijn niet veel rotondes meer waarbij fietsers geen voorrang hebben, maar ze zijn er zeker nog. Het punt is alleen dat je er niet ALTIJD voorrang hebt als automobilist, de normale regels gelden. Dus de fietser moet idd voorrang verlenen als een auto de rotonde op komt rijden, maar de fietser hoeft GEEN voorrang te verlenen als een auto de rotonde afrijdt. Ze slaan dan immers af. Maar dit werkt verwarrend omdat de fietser wel haaientanden heeft en veel mensen de normale verkeersregels niet meer begrijpen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 05:02 schreef Ridocar het volgende:
Ik had gisteren bijna een fietser aan m'n grille hangen. Voor wie er bekend is, de Bunkerbaan rondom Hoogerheide. Fietsers moeten voorrang verlenen op de rotonde. Jammer genoeg zijn er heel wat automobilisten (vooral Belgen, want die halen hun roze pasje al als ze een kwartier lang niets raken tijdens het examen) die in een vlaag van verstandsverbijstering of plotseling opkomend sociaal empathisch vermogen stoppen voor fietsers. En diezelfde fietsers gaan helemaal Pavlov en rijden dus gewoon door, ook al kom jij met een volle haspelwagen aangehobbeld.
Efin, ik heb dus wederom iemand op een fiets een enorme tumor toegewenst.
Maaaaauw...quote:
Dat doe ik al twee jaar: ik haal nooit in, blijf lekker op de rechterrijstrook achter een vrachtwagen hangen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Houd rechts, dan kan ik lekker mijn ding doen.
Je hebt door dat je je gebrek aan een beetje discipline doorschuift op kabinetsdoelstellingen he?quote:Op donderdag 26 maart 2020 10:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maaaaauw...
Onze Noxies-uitstoot is inmiddels gedecimeerd, want iedereen zit thuis, dus die anderhalve auto die er rijdt omdat dat niet andes kan, kan prima de oude snelheden rijden; er is ruimte zat, je doet niemand pijn.
Ik heb er niet voorgekozen om de gehate TC op de A2 it te breiden naar landelijk. Ik ga om de dooie dood niet 3 - 400 km per dag 100 sukkelen op lege snelwegen.. Geweldig als jij dat wel doet, maar ikke niet. Houd rechts, dan kan ik lekker mijn ding doen.
We moesten 100 gaan rijden om te compenseren voor uitstoot, wat sowieso al een papieren tijgertje was wat ze niet anders opgelost kregen en dus bij de automobilist in de zak schoven.. nu zit iedereen thuis, en dus worden die doelstellingen straks ruimschoots gehaald. Zélfs als iedereen die nu wel moet rijden 150 gaat doen.
Dan moet je niet 300 400 km gaan rijdenquote:Op donderdag 26 maart 2020 10:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Maaaaauw...
Onze Noxies-uitstoot is inmiddels gedecimeerd, want iedereen zit thuis, dus die anderhalve auto die er rijdt omdat dat niet andes kan, kan prima de oude snelheden rijden; er is ruimte zat, je doet niemand pijn.
Ik heb er niet voorgekozen om de gehate TC op de A2 it te breiden naar landelijk. Ik ga om de dooie dood niet 3 - 400 km per dag 100 sukkelen op lege snelwegen.. Geweldig als jij dat wel doet, maar ikke niet. Houd rechts, dan kan ik lekker mijn ding doen.
We moesten 100 gaan rijden om te compenseren voor uitstoot, wat sowieso al een papieren tijgertje was wat ze niet anders opgelost kregen en dus bij de automobilist in de zak schoven.. nu zit iedereen thuis, en dus worden die doelstellingen straks ruimschoots gehaald. Zélfs als iedereen die nu wel moet rijden 150 gaat doen.
Hihihi, heb ik van de week ook een keertje gedaan om te kijken hoe zuinig ik kon rijden.. best grappig soms, alleen stomvervelend om jezelf zo te vervoeren over langere afstand. .Als ik nou lekker achterover gehangen een boek kon lezen onderweg ofzo zou ik er totaal geen problemen mee hebbenquote:Op donderdag 26 maart 2020 11:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat doe ik al twee jaar: ik haal nooit in, blijf lekker op de rechterrijstrook achter een vrachtwagen hangen.
Heb ik, and I don't give a flying fuck. Mijn discipline bestaat uit het om 4 uur mijn nest uit komen, om om 07.00 fris en fruitig aan mijn werk te kunnen beginnen wherever that is.quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Je hebt door dat je je gebrek aan een beetje discipline doorschuift op kabinetsdoelstellingen he?
Als jij effe regelt dat de grootste zeesluis ter wereld in Limurg gebouwd wordt, ben ik je man. Niet iedereen werkt op een vaste werkplek.quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:40 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan moet je niet 300 400 km gaan rijden
Is niet te meten die onzin.. allemaal momentopnames, wind, richting, weersomstandigheden... het is een papieren tijgert, bestaat helemaal niet.quote:Op donderdag 26 maart 2020 12:36 schreef daNpy het volgende:
Ik wil de objectieve metingen wel eens zien van vorig jaar in dezelfde periode met ongeveer hetzelfde weerbeeld en nu de laatste 2 weken.
Ik rijd gewoon op aankomsttijd, ben ik iets later rijd ik wat harder, maar ik baseer mijn rit zéker nu, nog steeds op 130p/u. Ik rijd ook het grootste deel van mijn rit voor 06.00..quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:07 schreef Elan het volgende:
Ik rij ook gewoon 140-170, er is toch geen hond op de weg en ze controleren hier amper
Dan had je ander werk moeten kiezen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Hihihi, heb ik van de week ook een keertje gedaan om te kijken hoe zuinig ik kon rijden.. best grappig soms, alleen stomvervelend om jezelf zo te vervoeren over langere afstand. .Als ik nou lekker achterover gehangen een boek kon lezen onderweg ofzo zou ik er totaal geen problemen mee hebben
[..]
Heb ik, and I don't give a flying fuck. Mijn discipline bestaat uit het om 4 uur mijn nest uit komen, om om 07.00 fris en fruitig aan mijn werk te kunnen beginnen wherever that is.
[..]
Als jij effe regelt dat de grootste zeesluis ter wereld in Limurg gebouwd wordt, ben ik je man. Niet iedereen werkt op een vaste werkplek.
Ik werkte de afgelopen weken in Breskens, Harderwijk, IJmuiden, Rotterdam, Kampen en Zwolle.. sommige mensen moeten gewoon naar hun werk reizen.. onderbouw een fatsoenlijk antwoord or GTFO.
Onze v70 wordt dan heel zuinig van 8.9 op 100 na 5.6 op 100.quote:Op donderdag 26 maart 2020 11:23 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat doe ik al twee jaar: ik haal nooit in, blijf lekker op de rechterrijstrook achter een vrachtwagen hangen.
Als ik het niet doe, moet iemand anders het doen.. degenen die jouw huis en alles om je heen hebben gebouwd, woonden ook vast niet 2 km verderop. Ik werk met een machine die bediend moet worden, en wherever ze dat ding nodig hebben en neerzetten zal ik heen moeten, simple as that. Niet iederen is bang om zijn eigen dorp/stad/streek/land te verlaten voor werk.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:09 schreef ManianMan het volgende:
[..]
Dan had je ander werk moeten kiezen.
Ik wilde eerst ook vliegtuigonderhoudsmonteur worden maar bedacht mij dat ze mij ook in het buitenland neer konden zetten.
Ik denk dat dit soort teksten het onder veertienjarige pubers veel indruk maakt, maar om vier uur uit je bed komen en je dan niet aan een simpele maximumsnelheid kunnen houden getuigt alleen maar van het ontbreken van een beetje ruggengraat. Als dat al te lastig is moet je je niet op de openbare weg begeven, denk ik.quote:Op donderdag 26 maart 2020 13:04 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb ik, and I don't give a flying fuck. Mijn discipline bestaat uit het om 4 uur mijn nest uit komen, om om 07.00 fris en fruitig aan mijn werk te kunnen beginnen wherever that is.
Ik denk dat dit soort teksten misschien bij je 70 jarige vrienden veel indruk maakt, maar hier noem ik dat gewoon ordinair GEJANK. Bijna alle auto's hebben voor je neus op het dashboard getallen van 200 km/u en hoger staan, dan is het niet gek dat mensen die snelheden gaan gebruiken waar dat kan. En als ze de overheid dat allemaal zo gevaarlijk vond dan hadden ze alle auto's fabrieks-af kunnen begrenzen.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort teksten het onder veertienjarige pubers veel indruk maakt, maar om vier uur uit je bed komen en je dan niet aan een simpele maximumsnelheid kunnen houden getuigt alleen maar van het ontbreken van een beetje ruggengraat. Als dat al te lastig is moet je je niet op de openbare weg begeven, denk ik.
Het gaat niet alleen om het gevaar wat schuilt in snelheid, maar ook geluidsoverlast omdat het nu eenmaal een bizar dichtbevolkt land is. En uitstoot voor het milieu. Er zijn veel meer zaken gerelateerd aan verkeer dan alleen gevaarlijke situaties. Men vraagt echt niet zo heel veel van je, de zaak verzekeren en je aan de regels houden. Ik heb het idee dat als iemand onverzekerd jouw peperdure auto naar de klote rijdt je ineens wel veel waarde hecht aan een paar basale regels.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:41 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort teksten misschien bij je 70 jarige vrienden veel indruk maakt, maar hier noem ik dat gewoon ordinair GEJANK. Bijna alle auto's hebben voor je neus op het dashboard getallen van 200 km/u en hoger staan, dan is het niet gek dat mensen die snelheden gaan gebruiken waar dat kan. En als ze de overheid dat allemaal zo gevaarlijk vond dan hadden ze alle auto's fabrieks-af kunnen begrenzen.
Opinions are like assholes.. everybody has onequote:Op donderdag 26 maart 2020 15:30 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik denk dat dit soort teksten het onder veertienjarige pubers veel indruk maakt, maar om vier uur uit je bed komen en je dan niet aan een simpele maximumsnelheid kunnen houden getuigt alleen maar van het ontbreken van een beetje ruggengraat. Als dat al te lastig is moet je je niet op de openbare weg begeven, denk ik.
Ja.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Opinions are like assholes.. everybody has one
en nu een ter zake doend voorbeeld? hoeveel mensen wonen er zó dicht bij een snelweg dat ze wakker worden van een langsrijdende auto om 05.00? En word je dan sneller wakker van een auto die 130 rijdt als van eentje die 100 rijdt? Die mensen lagen dus eigenlijk al jaren wakker van het verkeer? En hoe zit dat met een vrachtwagen met een lege container achterop? Spijkers op laag water verhaal..quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:45 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat niet alleen om het gevaar wat schuilt in snelheid, maar ook geluidsoverlast omdat het nu eenmaal een bizar dichtbevolkt land is. En uitstoot voor het milieu. Er zijn veel meer zaken gerelateerd aan verkeer dan alleen gevaarlijke situaties. Men vraagt echt niet zo heel veel van je, de zaak verzekeren en je aan de regels houden. Ik heb het idee dat als iemand onverzekerd jouw peperdure auto naar de klote rijdt je ineens wel veel waarde hecht aan een paar basale regels.
Hoe kom je nou in hemelsnaam bij dat onverzekerd verhaal man? heb je een onverwerkt traumaatje ofzo? Met mijn ruggengraat en karakter is niks mis.. ik zit iig niet anderen af te zeiken op futiliteiten. Ik rijd euro 6 met DPF, er is helemaal gen kont mis met mijn uitstoot, en buiten dat betaal ik me er nog krom aan ook, een overblijfsel van de tijd dat er nog brokken kolengruis uit dieseluitlaten vielen onderweg.quote:Op donderdag 26 maart 2020 15:50 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ja.
Maar als iemand besluit onverzekerd rond te rijden en schade bij jou maakt neem ik aan dat jij ook wijst op de basisregel dat je verzekerd moet zijn. Scheelt jou klauwen met geld voor de schade. Maar zelf wel tientallen kilometers te hard doorblazen terwijl je weet dat het op meerdere fronten nadelige effecten heeft. Het is allemaal niet zo heel moeilijk als je een beetje karakter in je donder hebt.
Het is niet aan jou om te bepalen of de regels realistisch zijn of niet. Als jij je op de openbare weg wilt begeven heb je je aan de regeltjes te houden. Als je dat te moeilijk vindt moet je niet gaan rijden, maar ga niet zelf bepalen dat bij weinig weggebruikers ineens de maximumsnelheden omhoog kunnen, want jij vindt dat nu eenmaal. Rare houding.quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:01 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
en nu een ter zake doend voorbeeld? hoeveel mensen wonen er zó dicht bij een snelweg dat ze wakker worden van een langsrijdende auto om 05.00? En word je dan sneller wakker van een auto die 130 rijdt als van eentje die 100 rijdt? Die mensen lagen dus eigenlijk al jaren wakker van het verkeer? En hoe zit dat met een vrachtwagen met een lege container achterop? Spijkers op laag water verhaal..
en Vwb je milieu verhal; zoals ik al zei; 60 - 75% van NL werkt momenteel thuis; als ide 25% verkeer die er nu nog rijdt 50% meer zouden uitstoten, gaan ze nog steeds met dikke stappen vooruit.. wmb zit je gewoon gutmensch verhalen op te hangen.
Je rijdt elektrisch zeker? en je hebt de kachel standaard op 16 graden en een jas aan op de bank?
[..]
Hoe kom je nou in hemelsnaam bij dat onverzekerd verhaal man? heb je een onverwerkt traumaatje ofzo? Met mijn ruggengraat en karakter is niks mis.. ik zit iig niet anderen af te zeiken op futiliteiten. Ik rijd euro 6 met DPF, er is helemaal gen kont mis met mijn uitstoot, en buiten dat betaal ik me er nog krom aan ook, een overblijfsel van de tijd dat er nog brokken kolengruis uit dieseluitlaten vielen onderweg.
Sowieso ga ik stoppen met deze kansloze discussie, want het is hier gewoon dik offtopic, en tevens zit je verdediging uit te lokken bij iemand die een irritatie post, en tevens mij uit te maken voor ruggengraatloos; lees de topicpointer als dat lukt vanaf je high horse.
En jij houdt je aan alle regels die we in Nederland hebben? Want we hebben er veel geloof me. De meeste zijn noodzakelijk, maar er zit ook zat bullshit tussen. 1 op de 3 automobilisten heeft in een jaar een boete gehad voor te hard rijden. Op het moment dat 33% van de rijdende bevolking te hard rijdt, zou je al kunnen stellen dat er iets niet klopt aan die regel...quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:05 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is niet aan jou om te bepalen of de regels realistisch zijn of niet. Als jij je op de openbare weg wilt begeven heb je je aan de regeltjes te houden. Als je dat te moeilijk vindt moet je niet gaan rijden, maar ga niet zelf bepalen dat bij weinig weggebruikers ineens de maximumsnelheden omhoog kunnen, want jij vindt dat nu eenmaal. Rare houding.
Er zit een bijzonder groot verschil tussen jouw voorbeelden en tientallen kilometers per uur te hard rijden. Alsof je alle regeltjes maar op 1 hoop moet gooien, want ze zijn allemaal hetzelfde.quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:09 schreef YoshiBignose het volgende:
[..]
En jij houdt je aan alle regels die we in Nederland hebben? Want we hebben er veel geloof me. De meeste zijn noodzakelijk, maar er zit ook zat bullshit tussen. 1 op de 3 automobilisten heeft in een jaar een boete gehad voor te hard rijden. Op het moment dat 33% van de rijdende bevolking te hard rijdt, zou je al kunnen stellen dat er iets niet klopt aan die regel...
Maar in een land waar je al een strafblad krijgt voor je vuilnisbak te vroeg buiten zetten vind ik het niet vreemd dat niet iedereen zich aan alle regels houdt.
Dat verleer je niet zomaar: misschien dat het wegrijden even schokkerig is, omdat je gevoel met de koppeling wellicht kwijt bent.quote:Op donderdag 26 maart 2020 16:55 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb al bijna twee weken niet meer auto gereden realiseer ik mij... Zou ik het nog kunnen?
Kan het even on topic? Dit is een topic over irritaties tijdens het autorijdenquote:Op donderdag 26 maart 2020 16:55 schreef dick_laurent het volgende:
Ik heb al bijna twee weken niet meer auto gereden realiseer ik mij... Zou ik het nog kunnen?
Twee weken niet autorijden kan ook prima een irritatie zijn toch?quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:41 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Kan het even on topic? Dit is een topic over irritaties tijdens het autorijden
Maar dat is dan geen irritatie op de weg.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 13:38 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
Twee weken niet autorijden kan ook prima een irritatie zijn toch?
Volgens mij is driekwart van de irritaties in dit topic omdat anderen (altijd anderen) niet kunnen autorijden. Dus het lijkt me ontopic.quote:Op donderdag 26 maart 2020 20:41 schreef LoveAtFirstDrive het volgende:
[..]
Kan het even on topic? Dit is een topic over irritaties tijdens het autorijden
Tenzij hij zelf voorin zit bij iemand anders en zich eraan stoortquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:53 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar dat is dan geen irritatie op de weg.
Juistquote:Op vrijdag 27 maart 2020 14:53 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar dat is dan geen irritatie op de weg.
Daar zit wel wat in!quote:Op vrijdag 27 maart 2020 15:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Volgens mij is driekwart van de irritaties in dit topic omdat anderen (altijd anderen) niet kunnen autorijden. Dus het lijkt me ontopic.
Het stuur vinden is ook lastig, misschien stap je aan de verkeerde kant in straks.quote:Op donderdag 26 maart 2020 17:10 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Dat verleer je niet zomaar: misschien dat het wegrijden even schokkerig is, omdat je gevoel met de koppeling wellicht kwijt bent.
Remmen, eens kijken of ze dan nog op tijd reageren: zo niet dan mogen ze flink in de buidel tasten. Het was bijna ¤ 2000 toen iemand mijn geparkeerd auto van achter aanreedquote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:58 schreef kanovinnie het volgende:
Mensen die in 't dorp waar je 30 mag zo dicht achter je gaan rijden als je er 40 rijd dat je hun koplampen niet meer ziet. Wat verwacht je? Dat ik 50 ga rijden?
Wat een debiel. Verbaasde me eigenlijk dat hij me niet inhaalde.
Dat soort dingen doe ik niet.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:02 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Remmen, eens kijken of ze dan nog op tijd reageren: zo niet dan mogen ze flink in de buidel tasten. Het was bijna ¤ 2000 toen iemand mijn geparkeerd auto van achter aanreed
Maar even serieus: niet doen, want schadeherstel is niet heilig en meestal blijf je een licht kleurverschil houden. Al is het alleen al door de lichtinval.
Dat kan natuurlijk ook, wat ik weleens gedaan heb bij een bumperklever: vinden ze heel leukquote:Op vrijdag 27 maart 2020 20:09 schreef TheWhiteCowboy het volgende:
Kwestie van nog langzamer rijden en meer midden op de weg.
Nu ik gewoon streep 100 ga op de snelweg heb ik ook af en toe een bumperklever achter mij zitten. Hij/zij betaalt mijn boete vast niet, dus dikke pech enzo.quote:Op vrijdag 27 maart 2020 19:58 schreef kanovinnie het volgende:
Mensen die in 't dorp waar je 30 mag zo dicht achter je gaan rijden als je er 40 rijd dat je hun koplampen niet meer ziet. Wat verwacht je? Dat ik 50 ga rijden?
Wat een debiel. Verbaasde me eigenlijk dat hij me niet inhaalde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
Ik probeer sinds onze MP en #Wimlex het verzochten op TV netjes die anderhalve meter aan te houden, maar dat wordt maar heel slecht geaccepteerd vind ik.. kijken die mensen geen TV of wat?Ik moet maandag op tijd in Alkmaar zijn,mag dus een anderhalf uurtje lekker doorgassen voordat het weer 06.00 is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom de fuck quote ik je eigenlijk...Graag verwijderen.
Geen ideequote:Op zaterdag 28 maart 2020 13:54 schreef Charged het volgende:
[..]
Ik moet maandag op tijd in Alkmaar zijn,mag dus een anderhalf uurtje lekker doorgassen voordat het weer 06.00 is.
Waarom de fuck quote ik je eigenlijk...
Dit soort mensen zulk tuig moet je aan de dichtstbijzijnde straatlantaarn hangen aan een pianosnaar met een bord om hun nek “ik gaf voorrang waar dat niet nodig was en nu hang ik hier” die mensen wachten ook tot de hele rotonde leeg is voordat ze erop rijden.quote:Op donderdag 26 maart 2020 09:46 schreef Diqiu-Long het volgende:
[..]
Iemand die mijn ergenis begrijpt: ik stop ook nooit, als ik voorrang heb. Bij station Eygelshoven kom ik altijd langs de spoorovergang gereden en als daar een trein stopt, zijn er altijd automobilisten die perse moeten stoppen om die irritante scholieren te laten oversteken.
Dan mag ik weer op de rem, omdat iemand denk dat jongeren niet zelfstandig over kunnen steken.
Nee,gewoon nee. Hoe klote het soms ook is,gewoon geven en nemen. Anticiperen is een zeldzaam iets tegenwoordig en het zal alleen maar erger worden,ik doe echt geen maffe km's per jaar,tussen de 50 en 60k. Ben er ook wel een beetje klaar mee na 13 jaar. Zie zoveel ongeduld op de weg en iedereen wilt nemen.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 15:13 schreef vipergts het volgende:
[..]
Dit soort mensen zulk tuig moet je aan de dichtstbijzijnde straatlantaarn hangen aan een pianosnaar met een bord om hun nek “ik gaf voorrang waar dat niet nodig was en nu hang ik hier” die mensen wachten ook tot de hele rotonde leeg is voordat ze erop rijden.
Let er maar eens op het is helemaal niet nodig want vlak na de voorranggever moet een andere auto stoppen om hij de rotonde niet op kan rijden. Als ik op de fiets ben wacht ik al ruim voor de haaientanden zodat ik mensen geen aanleiding geef om in de ankers te gaanquote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:19 schreef Charged het volgende:
[..]
Nee,gewoon nee. Hoe klote het soms ook is,gewoon geven en nemen. Anticiperen is een zeldzaam iets tegenwoordig en het zal alleen maar erger worden,ik doe echt geen maffe km's per jaar,tussen de 50 en 60k. Ben er ook wel een beetje klaar mee na 13 jaar. Zie zoveel ongeduld op de weg en iedereen wilt nemen.
Gelukkig mag ik een paar dagen minder op de bus komende maand.
Ik kom vaker moe thuis van het werk door het letten op het verkeer dan het werk an sich.
Mja oke,kan daar niks zinnigs op zeggen,ik stap pas op de fiets als alle fossiele meuk op is.quote:Op zaterdag 28 maart 2020 16:33 schreef vipergts het volgende:
[..]
Let er maar eens op het is helemaal niet nodig want vlak na de voorranggever moet een andere auto stoppen om hij de rotonde niet op kan rijden. Als ik op de fiets ben wacht ik al ruim voor de haaientanden zodat ik mensen geen aanleiding geef om in de ankers te gaan
quote:Op zaterdag 28 maart 2020 11:44 schreef Sounddragon het volgende:
Ik probeer sinds onze MP en #Wimlex het verzochten op TV netjes die anderhalve meter aan te houden, maar dat wordt maar heel slecht geaccepteerd vind ik.. kijken die mensen geen TV of wat?Ik zat al te wachten op iemand die het verband zou leggen tussen anderhalve meter en bumperkleven.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |