CHAPEAU!quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Niet door het slotje geplast gepost
Niet heel vreemd, opzichquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal is verdwenen na mijn squirt-opmerking
Is nu druk bezig met twee handenquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal is verdwenen na mijn squirt-opmerking
quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is nu druk bezig met twee handen
Ik wilde eigenlijk niet de LAPO.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het ook een prestatie van mezelf
Ik vind ze geweldig. Maar alleen de originele afleveringen uit 70/80quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:56 schreef UitStraling het volgende:
De Muppets heb ik echt nooit begrepen.
Ongelukje?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk niet de LAPO.
Jij bent zeker ook fan van de thunderbirds?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig. Maar alleen de originele afleveringen uit 70/80
Neequote:Op woensdag 12 februari 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook fan van de thunderbirds?
Ken alleen de stripsquote:
kon toch niet tippen aan de Fregglesquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig. Maar alleen de originele afleveringen uit 70/80
Ook leukquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kon toch niet tippen aan de Freggles
Die heb ik ook nog erg veel.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik allemaalAlthans tot ergens in de jaren 90.
Ik heb zeldzame versies geërfd van mijn oom. Liggen nu te beschimmelen in een doos in Hongarijequote:Op woensdag 12 februari 2020 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog erg veel.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zeldzame versies geërfd van mijn oom. Liggen nu te beschimmelen in een doos in Hongarije
De twee die je opnoemde: Hull & East Riding en Streetlife. Ik had ook nog naar die ijsbreker gewild, maar die was pleitequote:Op woensdag 12 februari 2020 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar Buda welke musea had je nou gedaan in Hull?
Oh okee. En is dat wat, die 2?quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De twee die je opnoemde: Hull & East Riding en Streetlife. Ik had ook nog naar die ijsbreker gewild, maar die was pleite
Streetlife viel een tikje tegen, maar heb me daar toch een klein uurtje vermaakt. East Riding verwachtte ik weinig van, maar wist me wel enorm te boeien. Leuke collectie met oudheden uit die streek.quote:
Coolquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Streetlife viel een tikje tegen, maar heb me daar toch een klein uurtje vermaakt. East Riding verwachtte ik weinig van, maar wist me wel enorm te boeien. Leuke collectie met oudheden uit die streek.
Sommige van die verhalen zijn echt sterk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:07 schreef UitStraling het volgende:
Suske en Wiske en het Hondenparadijs
Ik heb er een paar jaar geleden eentje doorgebladerd in de bieb. Dat was redelijk tragischquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
geen idee hoe Suske en Wiske tegenwoordig zijn
nu word ik wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar geleden eentje doorgebladerd in de bieb. Dat was redelijk tragisch
Aids. Regelrechte aids.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
geen idee hoe Suske en Wiske tegenwoordig zijn
Neuh, Jerommeke heeft, als Griek, een lening aangevraagd bij de EUquote:
Nee, dat niet. Maar het is allemaal wel hip en modern (en dus minder tijdloos). En de verhaaltjes zijn flauw.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu word ik wel nieuwsgierig.
Heeft Sidonia tegenwoordig toegegeven transgender te zijn? is Jerommeke bi?
Het verval trad in toen Wiske een spijkerbroek en naveltruitje kreegquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het is allemaal wel hip en modern (en dus minder tijdloos). En de verhaaltjes zijn flauw.
Jerom een Griek?quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, Jerommeke heeft, als Griek, een lening aangevraagd bij de EU
Ja, dat had Willy nooit toegestaanquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Het verval trad in toen Wiske een spijkerbroek en naveltruitje kreeg
quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, Jerommeke heeft, als Griek, een lening aangevraagd bij de EU
Ja, maar die vond ik niet leuk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:44 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Suske en Wiske had ook een animatie serie
Ik weet het ook allemaal niet meer preciesquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, maar hij was toch een ontdooid oermens?
Ja, zo kwam hij weer in contact met zijn moederquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:53 schreef Muck het volgende:
Wacht, was dat niet iets met de magische mergpijp?
Oooooohja moeke.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo kwam hij weer in contact met zijn moeder
Correct.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:45 schreef Budapestenaar het volgende:
De gekke gokker is lang mijn favoriete album geweest. Dat is volgens mij één van de eerste albums van Paul Geerts.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O ja, maar hij was toch een ontdooid oermens?
Met zijn magische mergpijp in contact met zijn moeder, ik weer niet wat voor strips jullie lezen hoorquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, zo kwam hij weer in contact met zijn moeder
rot op met je kutkerstquote:
End of the world as we know itquote:
Nou het kan zo maar gebeurenquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:54 schreef haags_kwartiertje het volgende:
De TT berust naar alle waarschijnlijkheid niet op de waarheid.
beetje ongelukkig struikelen en landen op een wijnglas.quote:
Zo bvquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
beetje ongelukkig struikelen en landen op een wijnglas.
lijkt me wel erg pijnlijkquote:
quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correct.
[..]
Hij kwam voor het eerst voor in een verhaal over musketiers, ben even de naam van het album kwijt.
Edit: De Dolle Musketiers dus.
Waarom zie je er tegenop?quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zo een afspraak waar ik tegenop zie.
Waarom zie je er tegenop?quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:35 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb zo een afspraak waar ik tegenop zie.
quote:
Omdat ik mij niet voorbereid heb. Nu is het ook maar kort, maar toch.quote:
Hm, geen dingen toezeggen die je niet kunt leveren he.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik mij niet voorbereid heb. Nu is het ook maar kort, maar toch.
En tevens: GMTA!quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:38 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
[..]
Omdat ik mij niet voorbereid heb. Nu is het ook maar kort, maar toch.
Dit dus!quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, geen dingen toezeggen die je niet kunt leveren he.
Sta mijn mannetje wel, komt goed.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hm, geen dingen toezeggen die je niet kunt leveren he.
Daar vertrouwen we op!quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sta mijn mannetje wel, komt goed.
Je hebt je paper toch al bijna af?quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben niet vooruit te branden vandaag
Die is zo goed als af, moet hem alleen nog even nakijken en voetnoten controleren.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt je paper toch al bijna af?
hele week al niequote:Op woensdag 12 februari 2020 14:42 schreef DerRabbit het volgende:
Ik ben niet vooruit te branden vandaag
Lekker, en dan snel op de mail!quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Die is zo goed als af, moet hem alleen nog even nakijken en voetnoten controleren.
Eerst even nakijken op spelfouten, daar heb ik nog wel eens een handje van om daar overheen te kijken als ik eenmaal aan het typen benquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker, en dan snel op de mail!
Dat ze geen vaste eind tijd heeft maar moet werken tot de laatste gasten weg zijn.quote:
Ik checkte altijd de papers van mijn ex. Als ze in het Engels waren danquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:49 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Eerst even nakijken op spelfouten, daar heb ik nog wel eens een handje van om daar overheen te kijken als ik eenmaal aan het typen ben
Even je Corona-kuchje oefenenquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:50 schreef bitterbal het volgende:
K sta door vanaaf. Hopelijk niet te laat
Dat doe ik ook dan weer nooit, maar ik ben als afgestudeerd Communicatie student echt extreem slecht in spellingsfouten te herkennenquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik checkte altijd de papers van mijn ex. Als ze in het Engels waren dan
Als ex-journalist en eindredacteur ben ik er best scherp opquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat doe ik ook dan weer nooit, maar ik ben als afgestudeerd Communicatie student echt extreem slecht in spellingsfouten te herkennen
Ik zal er wel extra op gaan letten hier voor ik weer notes hebquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ex-journalist en eindredacteur ben ik er best scherp op
Gesprek overleefd zo te zienquote:
Nee Tot nodig :p dus als de collega het alleen kanquote:Op woensdag 12 februari 2020 14:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat ze geen vaste eind tijd heeft maar moet werken tot de laatste gasten weg zijn.
Jij heb al bijna weekendquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Tot nodig :p dus als de collega het alleen kan
Dat is ook een mogelijkheid.quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee Tot nodig :p dus als de collega het alleen kan
Ja nog ff volhouden :pquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:27 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij heb al bijna weekend
Of het gaat over macro's en draaitabellenquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:38 schreef TaMieke het volgende:
Baas vroeg of ik een excel cursus wil gaan doen. Altijd interessant natuurlijk, maar beetje bang dat het een ga-met-je-muis-naar-de-rechterbovenhoek-cursus is....
Ja dat hoop ik dan maar. Draaitabellen lukt ook nog wel. Macro's heb ik geen kaas van gegeten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Of het gaat over macro's en draaitabellen
Ik knijp wel een oogje toequote:Op woensdag 12 februari 2020 15:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik zal er wel extra op gaan letten hier voor ik weer notes heb
Ze willen in je investerenquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:38 schreef TaMieke het volgende:
Baas vroeg of ik een excel cursus wil gaan doen. Altijd interessant natuurlijk, maar beetje bang dat het een ga-met-je-muis-naar-de-rechterbovenhoek-cursus is....
Gelukkigquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik knijp wel een oogje toeBehalve als iemand ‘me’ gebruikt als bezittelijk voornaamwoord. Dan vraag ik achter gelijk een permban aan.
quote:
Die premies zal allemaal wel, maar een internationale nota afhandelen, allejezus zegquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:47 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Wij moeten ergens onze glimmende kantoorgebouwen van betalen. Dus onze premies gaan omhoog en we keren zelden iets uit
Dat hoort bij het niet willen uitkeren. Daarom maken we alles supermoeilijkquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die premies zal allemaal wel, maar een internationale nota afhandelen, allejezus zeg
Dat is wel kut idd. Zelfs als je naar een eerste hulp in België gaat doen ze vaak kutquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Die premies zal allemaal wel, maar een internationale nota afhandelen, allejezus zeg
Je zou het haast gaan denken ja, was een rekening die ik eerst bij mijn reisverzekering had ingediend, die zeiden dat ik het eerst bij mijn normale verzekering moest indienen. Die stuurden me dan weer door naar SOS international die me vervolgens weer naar de zorgverzekering toesturen die me vervolgens weer terugsturenquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat hoort bij het niet willen uitkeren. Daarom maken we alles supermoeilijk
Als het een zorgnota is, moet je idd in eerste instantie bij je zorgverzekering zijn. Als die het bedrag niet volledig vergoeden omdat de behandeling duurder is dan in Nederland, kun je dat gedeelte claimen bij je reisverzekering. Als je daar een dekking voor geneeskundige kosten hebt tenminste.quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zou het haast gaan denken ja, was een rekening die ik eerst bij mijn reisverzekering had ingediend, die zeiden dat ik het eerst bij mijn normale verzekering moest indienen. Die stuurden me dan weer door naar SOS international die me vervolgens weer naar de zorgverzekering toesturen die me vervolgens weer terugsturen![]()
![]()
![]()
Komt nog een rekening van $3000 aan, die gaat gewoon direct naar ze toe, ze zoeken nu maar zelf gewoon uit hoe het moet
Chili con carnequote:Op woensdag 12 februari 2020 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten?
Ja dat heb ik gedaan, maar de zorgverzekering heeft het dus gewoon alsnog klakkeloos naar de reisverzekering gestuurd. Toen ik net belde en vroeg hoe het stond zeiden ze bij CZ dat het niet hun probleem was (niet zo letterlijk maar kwam het wel op neer) maar dat ik de reisverzekering niet hoefde te bellen voor de statusquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als het een zorgnota is, moet je idd in eerste instantie bij je zorgverzekering zijn. Als die het bedrag niet volledig vergoeden omdat de behandeling duurder is dan in Nederland, kun je dat gedeelte claimen bij je reisverzekering. Als je daar een dekking voor geneeskundige kosten hebt tenminste.
O, dat is wel vreemd ja. Ik weet dat er bij ons ook wel behoorlijke achterstanden zijn met uitbetalen. Kan soms wel twee maanden durenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja dat heb ik gedaan, maar de zorgverzekering heeft het dus gewoon alsnog klakkeloos naar de reisverzekering gestuurd. Toen ik net belde en vroeg hoe het stond zeiden ze bij CZ dat het niet hun probleem was (niet zo letterlijk maar kwam het wel op neer) maar dat ik de reisverzekering niet hoefde te bellen voor de status. Reisverzekering toch maar gebeld en die gaan nu uitzoeken waarom het allemaal zo lang moet duren, zeker omdat ik de nota ter plekke al volledig heb betaald.
Ik blaas ze allemaal omverquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:03 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Sterkte aan je collega's morgen.
Het is inmiddels ruim 3 maanden geleden ...quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, dat is wel vreemd ja. Ik weet dat er bij ons ook wel behoorlijke achterstanden zijn met uitbetalen. Kan soms wel twee maanden duren
Weer iets normaals denk ikquote:Op woensdag 12 februari 2020 15:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Wat gaan jullie straks eten?
Lekker man.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik blaas ze allemaal omver
O, er zijn dus bedrijven die nog rampzaliger zijnquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het is inmiddels ruim 3 maanden geleden ...
Ja gelukkig heb ik die getroffenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O, er zijn dus bedrijven die nog rampzaliger zijn
Ja ga ik ook doen. Hij heeft me al opgegeven.quote:Op woensdag 12 februari 2020 15:46 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ze willen in je investerenPositief! Gewoon doen dus. En al die cursussen beginnen met ‘klik hier’. En daarna zelf oefenen.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:15 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja ga ik ook doen. Hij heeft me al opgegeven.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:18 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]![]()
O, een draaitabel is de Nederlandse benaming voor een pivot table.Weer wat geleerd.
Ja ik dacht dat na die eerste rekening die Amerikaanse zorgkosten nog wel meevielen, tot er van de week dus nog een extra rekening van 3k bijkwamquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:15 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lekker is dat. Zeker als het om zulke forse bedragen gaat.
Ik alleen tijdens mijn bachelor op school, wat een zoekwerk was dat somsquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met de Nederlandse versie van Excel gewerkt.
En dat was voor het plakken van een pleister, of serieuze shit?quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ik dacht dat na die eerste rekening die Amerikaanse zorgkosten nog wel meevielen, tot er van de week dus nog een extra rekening van 3k bijkwam
Op school en thuis de Nederlandse versie. Op het werk de Engelse versie.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit met de Nederlandse versie van Excel gewerkt.
Ja, ik geloof dat ik daar ook niet uit zou komenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik alleen tijdens mijn bachelor op school, wat een zoekwerk was dat soms
Ma, GTST zit op je tv, niet in Excelquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Op school en thuis de Nederlandse versie. Op het werk de Engelse versie.
Lastiger is nog als je de Engelse versie voor je hebt en dan in het Nederlands moet gaan uitleggen waar iets zit (aan je moeder bijv die toch al nergens verstand van heeft)
Spoedbezoekje naar het ziekenhuis en wat onderzoekjes (lange versie). De ambulance was wel gratis want dat viel onder community servicequote:Op woensdag 12 februari 2020 16:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En dat was voor het plakken van een pleister, of serieuze shit?
Wij hebben een keer uit coulance de helft van een factuur betaalt voor een klant die daar geen recht op had. Die moest 50k aftikken voor opname voor een blindedarmontsteking
Ik heb nog rösti rondjes in de vriezer. En vega kipcorns (best te pruimen). Twee ons rauwe worteltjes uit het vuistje erbij, Mars icecream toe. Niks mis mee.quote:
Nog lastiger: in functies worden argumenten gescheiden door puntkomma's in het Nederlands, maar door komma's in het Engelsquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Op school en thuis de Nederlandse versie. Op het werk de Engelse versie.
Lastiger is nog als je de Engelse versie voor je hebt en dan in het Nederlands moet gaan uitleggen waar iets zit (aan je moeder bijv die toch al nergens verstand van heeft)
Wow man, heftig verhaal!quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spoedbezoekje naar het ziekenhuis en wat onderzoekjes (lange versie). De ambulance was wel gratis want dat viel onder community service
Lange versie gelezen. Heftig man!quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:25 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Spoedbezoekje naar het ziekenhuis en wat onderzoekjes (lange versie). De ambulance was wel gratis want dat viel onder community service
Gelukkig had ik een AMEX Gold bij mequote:Op woensdag 12 februari 2020 16:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lange versie gelezen. Heftig man!Zijn die klachten sindsdien weggebleven?
Je zal dat geld maar niet op kunnen hoesten als je daar staat. Dat lijkt me erg ongemakkelijk
Ow ligt dat daar aan?!quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nog lastiger: in functies worden argumenten gescheiden door puntkomma's in het Nederlands, maar door komma's in het Engels
@bitterbal, meer argumenten om te trouwen heb je toch niet nodig. Amex Gold!quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gelukkig had ik een AMEX Gold bij me. Maar sindsdien niks meer gehad dat ik weet, nu alleen nog wachten tot eind van de maand totdat ze eindelijk mijn hoofd gaan scannen en alles.
Kan ook andersom zijn als wat ik zeg hoor. Moejeem kijkm. Geen zin om te testen nuquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ligt dat daar aan?!
Bij mn vorige werk was het idd puntkomma en nu ineens een komma.
Maar volgens mij waren de formules wel in het Engels en alle andere functies ook in het Engels. Dus dat strookt niet echt.
Ik dacht dat je dat ook handmatig kon instellen, maar dat weet ik niet helemaal zekerquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:34 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow ligt dat daar aan?!
Bij mn vorige werk was het idd puntkomma en nu ineens een komma.
Maar volgens mij waren de formules wel in het Engels en alle andere functies ook in het Engels. Dus dat strookt niet echt.
Ja hopelijk kunnen ze wat vinden, of het nou de oorzaak of het gevolg is geweest van het ongeluk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
@:bitterbal, meer argumenten om te trouwen heb je toch niet nodig. Amex Gold!![]()
Hm, ik ben benieuwd of ze het nog kunnen verklaren. Maar misschien was je hoofd gewoon nog niet helemaal hersteld van je ongeluk.
Ik snap het nu. En gok niet dat het handig is als ik als enige ; ga gebruiken. Dan werken formules voor collega's niet gok ik.quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat ook handmatig kon instellen, maar dat weet ik niet helemaal zeker
Hoeft ook nietquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:37 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Kan ook andersom zijn als wat ik zeg hoor. Moejeem kijkm. Geen zin om te testen nuMaar ik heb daar weleens een uur op zitten kauwen voor ik erachter kwam
![]()
Ik zit net te lezen. Er zitten wel voordelen aan zo’n kaartquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja hopelijk kunnen ze wat vinden, of het nou de oorzaak of het gevolg is geweest van het ongeluk.
En Amex gold kun je gewoon om het jaar voor 1 jaar gratis aanvragen
quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:40 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik snap het nu. En gok niet dat het handig is als ik als enige ; ga gebruiken. Dan werken formules voor collega's niet gok ik.
[..]
Hoeft ook nietik vond het ook heel raar dat mijn formules ineens niet meer werkte. Tot ik eens goed naar dat uitlegblakje ging kijken.
Deze heb ik al eens voorbij zien komen paar weken terugquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)mijn-vader~a174ab4a/
Jezus
Ja daaromquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zit net te lezen. Er zitten wel voordelen aan zo’n kaart
Nee, dit is de sequel! Vers van de persquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Deze heb ik al eens voorbij zien komen paar weken terug
Ja zat net het verhaal te lezen nadat ik die post had gemaaktquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dit is de sequel! Vers van de pers
Die spaar ik wel, maar ik doe er niks mee. De laatste tijd vlieg ik te vaak met de Balkan Express en te weinig met KLM. Het is inmiddels weer wat jaartjes geleden dat ik naar een ander continent ben geweest. Jesse Klaver zal trots op me zijnquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daaromMocht je ook nog Flying Blue miles sparen kan ik geloof ik mensen uitnodigen dat je 20.000 miles krijgt
En thuis wachten er nog meer!quote:Op woensdag 12 februari 2020 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags, ga naar huis joh, die boterhammen met kipfilet zijn allang verteerd.
Ik dacht dat je Karzai wasquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Haags, ga naar huis joh, die boterhammen met kipfilet zijn allang verteerd.
Whutquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:47 schreef Budapestenaar het volgende:
https://www.ad.nl/binnenl(...)mijn-vader~a174ab4a/
Jezus
Goeie imitatie dusquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik dacht dat je Karzai was
Niet met de Royal Dutch KLM vliegenquote:Op woensdag 12 februari 2020 16:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die spaar ik wel, maar ik doe er niks mee. De laatste tijd vlieg ik te vaak met de Balkan Express en te weinig met KLM. Het is inmiddels weer wat jaartjes geleden dat ik naar een ander continent ben geweest. Jesse Klaver zal trots op me zijn
Ze moeten daar ook gewoon de Nederlandse namen aannemenquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, ze noemen storm Ciara in Hongarije KárokDan wordt Dennis dus Dénes
Komt die storm helemaal daar joh?quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja, maar dat is het juist: dit zijn internationale namen, specifiek met dit doel gekozen. Maar daar kunnen die Hongaren weer niet mee omgaanquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:04 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ze moeten daar ook gewoon de Nederlandse namen aannemen
Nou en?quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:03 schreef Budapestenaar het volgende:
Dat hele kuthongarije moet gewoon ene hoge betonnen muur omheen. Orbanquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het juist: dit zijn internationale namen, specifiek met dit doel gekozen. Maar daar kunnen die Hongaren weer niet mee omgaan
quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet met de Royal Dutch KLM vliegen
In Györ is een dak weggewaaidquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:05 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Komt die storm helemaal daar joh?
Dat willen ze zelf ook graagquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat hele kuthongarije moet gewoon ene hoge betonnen muur omheen. Orban
De GP van Hongarije is ook een van de weinige die de 'officiele naam' in hun eigen taal hebben staanquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:05 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dat is het juist: dit zijn internationale namen, specifiek met dit doel gekozen. Maar daar kunnen die Hongaren weer niet mee omgaan
Mooi! Waar wachten we nog opquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat willen ze zelf ook graag
Dan heb je inderdaad de dichtheid aan gram per CCquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:14 schreef Arch-Indar het volgende:
Iemand hier handig in rekenen?
Als ik 330 Kubieke centimers aan volume heb. En ik heb 2636 Gram aan massa.
Wat is dan de dichtheid in gram per kubieke centimer?
Dat is toch gewoon 2636 / 330?
quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De GP van Hongarije is ook een van de weinige die de 'officiele naam' in hun eigen taal hebben staan
En die waarde die daar uit komt zit bijzonder dicht bij de waarde van ijzer kwa dichtheid.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dan heb je inderdaad de dichtheid aan gram per CC
Datquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:17 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
En die waarde die daar uit komt zit bijzonder dicht bij de waarde van ijzer kwa dichtheid.
Kortom, de “meteoriet” die ooit langs de weg gevonden is door familie is een blok ijzer
Het zou dus nog steeds kunnen...quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DatAlleen je "" zijn nogal misplaatst. IJzer is namelijk een zeer gebruikelijk bestanddeel van meteorieten.
Tof, waarom denkt je familie dat het een meteoriet is eigenlijk? Ziet het er heel buitenaards uit?quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:21 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Het zou dus nog steeds kunnen...
Waar zou je met zoiets heen moeten om dat te laten bekijken?
Zo even foto regelen. Na het eten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Tof, waarom denkt je familie dat het een meteoriet is eigenlijk? Ziet het er heel buitenaards uit?
Klinkt wel bijzonderquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:30 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Zo even foto regelen. Na het eten.
Gevonden in een weiland, maar is dus een steentje van 15 bij 15 cm of zo maar weegt dus meer dan 2.5 kilo en heeft hele rare structuur. Met vezeltjes of zo.
Ik hoop hetquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:46 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
BOSSIEEEE
Ado-psv wordt pijnlijk voor ado
Lange dag man.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:55 schreef FranticDJ het volgende:
nog een uur en dan laden naar het schijnt
Goeie plaat. Geen idee wat het is, maar je kunt er allicht even mee langs een sterrenwacht lopen. Die kunnen je vast meer vertellen, eventueel ook over waarom het geen meteoriet kan zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Werkt dit?
https://imgur.com/gallery/CYyxhY0
Als je dus op die eerste inzoomt zie je die vezeldingetjes die ik bedoelde.
Ik zat ook te denken dat het een klomp gesmolten metaal is of zo. Miss van een of andere satelliet of zo die ze hebben laten terugkeren.quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:01 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Goeie plaat. Geen idee wat het is, maar je kunt er allicht even mee langs een sterrenwacht lopen. Die kunnen je vast meer vertellen, eventueel ook over waarom het geen meteoriet kan zijn.
Ik zie geen roest bijvoorbeeld. Wel een typische schroeikleur. Zou me niet verbazen als het een meteoriet blijkt te zijn.
Nice.quote:Op woensdag 12 februari 2020 18:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Zo is t leven van een beroeps piraat
Apartquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Werkt dit?
Vet dat jullie zoiets gevonden hebben! Benieuwd wat het nu precies blijkt te zijn.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:43 schreef Arch-Indar het volgende:
Werkt dit?
Lekker onder de baas zijn tijdquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag chili con carne gegeten, morgen storm Buda![]()
![]()
Maar de B komt niet na de Cquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:16 schreef Budapestenaar het volgende:
Vandaag chili con carne gegeten, morgen storm Buda![]()
![]()
Gehaktballenquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:18 schreef DerRabbit het volgende:
Hier lekker Hollandse kost. Gehaktballen met gebakken aardappels en erwten
Wel lekker gezondquote:
Jaquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zijn er groenten die je wel lust?
Ik besef me net iets te laat dat het wel gewoon past in het alfabethquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar ik heet geen Duda
Ja, zo heb ik zondag diepvrieserwten gegeten. Die zak had ik als een soort van koelelement gekocht toen ik boodschappen deed in Duitslandquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wel lekker gezond![]()
Het was meer dat we nog een potje al twee maanden in de kast hadden staan wat we eigenlijk aan het negeren waren
quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:23 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jabonen. rode kool, bietjes, bloemkool, asperges (uiteraard) en prei.
Champignons![]()
![]()
alle liefde voor champignons
![]()
[..]
Ik besef me net iets te laat dat het wel gewoon past in het alfabethsorry
Panningen! Ja die waren zalig.quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]dat je champignons lust, was me wel opgevallen
Die in hoe-heet-dat-dorp waren wel lekker.
Valt me nog wel mee wat je allemaal lust
Goeie herinneringen aan. Maar de volgende keer gaan we schnitzel etenquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Panningen! Ja die waren zalig.
Ja toch?!best trost
Dealquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:44 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Goeie herinneringen aan. Maar de volgende keer gaan we schnitzel eten
Jammer van die zooi op de schnitzel en patat. Zonder dat had ik hem gelijk opgegeten.quote:
Ziet er goed uit als je champignons eraf laatquote:
Nog anderehalve week... en dan een week lang schnitzel!quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jawel. Maar van schnitzel krijg ik honger
Ja ik ookquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:02 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jawel. Maar van schnitzel krijg ik honger
Ow?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog anderehalve week... en dan een week lang schnitzel!
Owquote:
Ehm? Ah, wintersportquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:04 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Nog anderehalve week... en dan een week lang schnitzel!
Je zou gelijk verhuizen?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:10 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ow
Ik dacht even dat het gebruikelijk was in andere dorpen om met carnaval continue schnitzel te etenik vond het al raar
Ik ken een dorp waar het traditie is om champignons te eten met carnavalquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Hahahah nee zo erg is het ook wel niet.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik roep dit niet snel, maar nu mag het: Hup Vitesse
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:45 schreef Bos81 het volgende:
Ik roep dit niet snel, maar nu mag het: Hup Vitesse
Tweede aflevering was minder, deze was topquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:46 schreef Arch-Indar het volgende:
Net pas Picard gezien!
Engage!!!
Wordt steeds beter die serie!
Moet ik even bellen dat je huis in brand staat / rat vermist is / stiefmonster overleden is?quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
En we gaan nog niet naar huis. Nnog lange niet nog lange niet
Heb niet eens gegeten
Niet veel, maar het is altijd leuk als Ajax verliest, ook in oefenwedstrijdenquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:47 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]![]()
Wat kan jou heel dat bekertoernooi nog schelen man
Ja. Doe maar een combi van alle 3 anders is het niet ernstig genoegquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Moet ik even bellen dat je huis in brand staat / rat vermist is / stiefmonster overleden is?
Gewoon van je stokje gaanquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
Heb niet eens gegeten
En je stiefmonster ook niet. En alles is weggewaaid.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:51 schreef Bos81 het volgende:
Okee, Ik ben met je scooter je huis binnen gereden, net toen je stiefmonster op de stoep stond. Je huis is in brand gevlogen, en je rat heeft het niet overleefd
quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja. Doe maar een combi van alle 3 anders is het niet ernstig genoeg
Je moet wel goed voor jezelf zorgen, vooral tijdens werk uren!quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:47 schreef bitterbal het volgende:
Heb niet eens gegeten
Ninja editquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:59 schreef Budapestenaar het volgende:
@:cherrylips, nu op 1 een programma over wilde hamsters
Welke game momenteel?quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
Mijn ogen vallen bijna dicht, maar ik heb nog zin om te gamen.
Ja, om een of andere reden associeer ik de EO met Nederland 2quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ninja edit![]()
Hier staat dat programma ook op
Ik ben eergister opnieuw begonnen met Assins Creed 2quote:
Leuk, ik moet weer eens Odyssee oppakken.. maar nooit genoeg tijd voor.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben eergister opnieuw begonnen met Assins Creed 2
Ik twijfel om morgen eens langs de game mania te rijden om nog eens naar wat 2e hands assasins creed spellen te zoeken. Begin langzaam toch weer verliefd te worden op die seriequote:Op woensdag 12 februari 2020 21:03 schreef Arch-Indar het volgende:
[..]
Leuk, ik moet weer eens Odyssee oppakken.. maar nooit genoeg tijd voor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |