CHAPEAU!quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Niet door het slotje geplast gepost
Niet heel vreemd, opzichquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal is verdwenen na mijn squirt-opmerking
Is nu druk bezig met twee handenquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Bitterbal is verdwenen na mijn squirt-opmerking
quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:57 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is nu druk bezig met twee handen
Ik wilde eigenlijk niet de LAPO.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Vond het ook een prestatie van mezelf
Ik vind ze geweldig. Maar alleen de originele afleveringen uit 70/80quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:56 schreef UitStraling het volgende:
De Muppets heb ik echt nooit begrepen.
Ongelukje?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk niet de LAPO.
Jij bent zeker ook fan van de thunderbirds?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig. Maar alleen de originele afleveringen uit 70/80
Neequote:Op woensdag 12 februari 2020 11:59 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook fan van de thunderbirds?
Ken alleen de stripsquote:
kon toch niet tippen aan de Fregglesquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vind ze geweldig. Maar alleen de originele afleveringen uit 70/80
Ook leukquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:02 schreef gianni61 het volgende:
[..]
kon toch niet tippen aan de Freggles
Die heb ik ook nog erg veel.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:04 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die heb ik allemaalAlthans tot ergens in de jaren 90.
Ik heb zeldzame versies geërfd van mijn oom. Liggen nu te beschimmelen in een doos in Hongarijequote:Op woensdag 12 februari 2020 12:05 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog erg veel.
quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:07 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb zeldzame versies geërfd van mijn oom. Liggen nu te beschimmelen in een doos in Hongarije
De twee die je opnoemde: Hull & East Riding en Streetlife. Ik had ook nog naar die ijsbreker gewild, maar die was pleitequote:Op woensdag 12 februari 2020 12:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee maar Buda welke musea had je nou gedaan in Hull?
Oh okee. En is dat wat, die 2?quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
De twee die je opnoemde: Hull & East Riding en Streetlife. Ik had ook nog naar die ijsbreker gewild, maar die was pleite
Streetlife viel een tikje tegen, maar heb me daar toch een klein uurtje vermaakt. East Riding verwachtte ik weinig van, maar wist me wel enorm te boeien. Leuke collectie met oudheden uit die streek.quote:
Coolquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Streetlife viel een tikje tegen, maar heb me daar toch een klein uurtje vermaakt. East Riding verwachtte ik weinig van, maar wist me wel enorm te boeien. Leuke collectie met oudheden uit die streek.
Sommige van die verhalen zijn echt sterk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:07 schreef UitStraling het volgende:
Suske en Wiske en het Hondenparadijs
Ik heb er een paar jaar geleden eentje doorgebladerd in de bieb. Dat was redelijk tragischquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
geen idee hoe Suske en Wiske tegenwoordig zijn
nu word ik wel nieuwsgierig.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik heb er een paar jaar geleden eentje doorgebladerd in de bieb. Dat was redelijk tragisch
Aids. Regelrechte aids.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:26 schreef Dr_Flash het volgende:
geen idee hoe Suske en Wiske tegenwoordig zijn
Neuh, Jerommeke heeft, als Griek, een lening aangevraagd bij de EUquote:
Nee, dat niet. Maar het is allemaal wel hip en modern (en dus minder tijdloos). En de verhaaltjes zijn flauw.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
nu word ik wel nieuwsgierig.
Heeft Sidonia tegenwoordig toegegeven transgender te zijn? is Jerommeke bi?
Het verval trad in toen Wiske een spijkerbroek en naveltruitje kreegquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Maar het is allemaal wel hip en modern (en dus minder tijdloos). En de verhaaltjes zijn flauw.
Jerom een Griek?quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:34 schreef Muck het volgende:
[..]
Neuh, Jerommeke heeft, als Griek, een lening aangevraagd bij de EU
Ja, dat had Willy nooit toegestaanquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:35 schreef Muck het volgende:
[..]
Het verval trad in toen Wiske een spijkerbroek en naveltruitje kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |