quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:58 schreef ViviRAWRS het volgende:
Hier een peuter die mijn nieuwe kleding en dergelijke juist níet kan waarderen:
ZZ: Welke trui heb je aan, een nieuwe?
Ik: Ja klopt, deze had jij nog niet gezien hè?
ZZ: Oh. Ik vind dat niet zo mooi..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder gaat het hier best lekker, psz gaat gelukkig goed nu, de ene keer gaat het wegbrengen beter dan de andere keer maar ze is gelijk nadat ik weg ben weer rustig zegt de juf.And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
Verder doet ze goed mee zegt de juf en gaat ze ook lekker spelen, als ik haar kom ophalen is er vaak eerst een stukje emotie en daarna neem ik een heel vrolijk kind mee naar huis, dus mijn gevoel er bij wordt ook steeds prettiger. En bij Gunther?quote:Op woensdag 12 februari 2020 19:44 schreef minilot het volgende:
Fijn dat het nu zoveel beter gaat met wegbrengen @:Rena!
Hoe vindt ze het er verder?
Die foto's!![]()
En gele krokodillen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Overigens vertrok -ie vanmorgen om half negen weer fris en fruitig naar zwemles, merk nu verder vanmorgen niks bijzonders qua vermoeidheid
Hoe het precies gaat op de peuterschool als ik weg ben weet ik eerlijk gezegd nog niet zo na pas twee keer, en meer dan vijf zinnetjes overdracht is er nog niet meer de juffen geweest. Maar hij lijkt er enthousiast over, dus primaNa eergisteren eerste keer spijbelen, morgen weer
[ Bericht 21% gewijzigd door minilot op 13-02-2020 11:52:42 ]Let me see you stripped down to the bone
Uh.....jaaaaa, dat zou kunnenquote:Op donderdag 13 februari 2020 13:55 schreef minilot het volgende:
Maar goed, als ook papa 'm niet terug in bed krijgt, dan kun jij met hetzelfde resultaat toch een ochtenddienst overnemen, of begrijp ik je niet goed?
We gaan volgend jaar waarschijnlijk naar Disneyland Anaheim (als deel van onze grote vakantie) dus dan slaan we Parijs over. Maar mijn man en ik vinden het zelf al leuk, dus de kinderen hebben de mazzel dat ze mee mogenquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:23 schreef minilot het volgende:
@:FlyingFish Gaan jullie elk jaar?![]()
Hier waren Phantom Manor en vooral Pirates een groot succes: spannend, maar indrukwekkend en 'nogeenkeernogeenkeernogeenkeer!'-veroorzakend
Jaaaaaaaa, lief! Sinds hij op de psz zit heb ik een overload aan knutsels! En dat uit de klas naar mij toe komen rennen met zijn knutsels zodra de deur open gaat =quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:05 schreef minilot het volgende:
Aaah! Een enthousiaste Günther ophalen van de peuterschool is op zichzelf al cute, maar als er ook nog een Valentijnsknutsel-voor-mama wordt meegeleverd dan gaat het de grens van wanstaltig snoezig wel over!
Dat lijkt me een goede constructie, vader en resetten. Succes vandaag, want jij sliep niet om 17:30 uur denk ik.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 13:09 schreef Lemijn het volgende:
Dat klinkt goed minilot!
En Quoivoor het uitslapen. Nu hopen dat hij dit ritme vasthoudt... wij hadden een nacht van 17:30 tot 5 uur. Niet mijn idee van een ideaal ritme maar ja, peuters
. Misschien kan zijn vader hem even resetten vannacht.
Echt comfortabel kan denk ik nietquote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:16 schreef minilot het volgende:
Oh ja kapper! Dank voor de reminder @:Rena - ik wilde vandaag bellen voor een afspraak voor Günther (4578999ste kappersbezoek, het groeit als een malle!) maar het was me ontschoten.
Ik zou lang haar hartstikke leuk bij Günther vinden, maar hij vindt het logischerwijs rete-irritant zodra haar in zijn ogen gaat hangen, dus dan laten we het toch steeds maar bijpunten. Iemand suggesties voor een comfortabele manier van lang laten groeien? Speldjes en haarbandjes worden resoluut losgetrokken.
Doorbijten, mijn oudste heeft nu halflang haar en is de irritantste tussenfase nu wel voorbij. Hij moet nu alleen nog leren om zijn haar steeds achter zijn oren te vegen, anders hangt hij z'n haar overal in.quote:Op vrijdag 14 februari 2020 14:16 schreef minilot het volgende:
Oh ja kapper! Dank voor de reminder @:Rena - ik wilde vandaag bellen voor een afspraak voor Günther (4578999ste kappersbezoek, het groeit als een malle!) maar het was me ontschoten.
Ik zou lang haar hartstikke leuk bij Günther vinden, maar hij vindt het logischerwijs rete-irritant zodra haar in zijn ogen gaat hangen, dus dan laten we het toch steeds maar bijpunten. Iemand suggesties voor een comfortabele manier van lang laten groeien? Speldjes en haarbandjes worden resoluut losgetrokken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oooh kindje twee is er ook alquote:Op zaterdag 15 februari 2020 18:03 schreef BellaaElisa het volgende:
Ik kom mij melden met N. 7 februari is zij 2 jaar geworden en dus een peuter. Het dramatische is ook gelijk om de hoek komen kijken, ze was al een pittig meisje maar nu..
![]()
Ik kom later nog even een foto posten. Spruit is haar broertje van 3 maanden en heeft ontstoken eczeem (soort krentenbaard?) Dus ben de hele dag bezig daarmee.
Had er ook niet aan gedacht maar een andere moeder die ook problemen had met haar dochter op dit vlak had me getipt. Fysio kan bijsturen als het probleem ligt in verkeerde houding, verkeerd gebruik spieren (bekkenbodem). Ze heeft veel tips gegeven qua bewegen dat de darmen stimuleert zoals springen. En ze zag meteen dat A. hypermobiel is, dat zorgt vaak ook voor problemen met de stoelgang en zindelijkheid. We wisten niet dat ze hypermobiel is en nu vallen er direct wat andere puzzelstukjes op hun plek: bv waarom ze zo langzaam loopt en veel valt. Daar kan we ook mee aan de slag. Ben er na 35 jaar achter dat ik ook hypermobiel benquote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:01 schreef FlyingFish het volgende:
Wat fijn dat het beter gaat met zindelijk worden @:Chanty. Wat heeft de fysio gedaan? Dat zou voor mij geen logische stap zijn bij dergelijke problemen.
Hier mogen kinderen ook pas weg nadat de leraar de ouder heeft gezien en op die school ook, maar dit was tijdens het buitenspelen gebeurd.
En waarom verwacht je dat je ontslag nog wel een dingetje gaat worden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chanty's wegen zijn ondoorgrondelijk :p
Dat is lief maar loop nu toch bij de fysio met A. en voor mezelf moet eerst in kaart gebracht worden in hoeverre mijn klachten samenhangen met hypermobiliteitquote:Op zondag 16 februari 2020 11:19 schreef BellaaElisa het volgende:
@:Chanty hier ook hypermobiliteit, evt heb ik nog wel oefeningen voor je? Die je zowel bij jouw zelf kan toepassen als bij A.
Dat klinkt op Bollo na toch echt hartstikke goed manquote:Op zondag 16 februari 2020 10:21 schreef Quoi het volgende:
@:BellaaElisa welkom! En een driemaander erbij!![]()
@:Chanty klinkt goed van de zindelijkheid. En succes met het aankondigen van je ontslag.
Onze vakantie is geboekt. Naast me zit een peuter volledig gebiologeerd door ....... BolloWe gaan dus niet naar de Canarische Eilanden, waar ik mezelf al helemaal zag zitten, maar naar Landal. We schaffen in het voorjaar een campertje aan, dus alles samen maar even wat meer low budget gekozen. Rijden we wel vanaf april gewoon in een VW busje (wordt ook onze auto).
Gister hadden we iemand geregeld via een oppasdienst. Al tijden flyerden ze in de buurt en we mochten het een keer uitproberen. Ons eerste oppasmeisje zegde gistermiddag af (), maar er werd snel een nieuwe geregeld, die hier om de hoek woont. Dikke hit, want hele lieve
Heeft Max ook naar bed gebracht zonder problemen. En wij hadden een heerlijk avondje in de kroeg
quote:Op zondag 16 februari 2020 10:34 schreef Chanty het volgende:
[..]
Had er ook niet aan gedacht maar een andere moeder die ook problemen had met haar dochter op dit vlak had me getipt. Fysio kan bijsturen als het probleem ligt in verkeerde houding, verkeerd gebruik spieren (bekkenbodem). Ze heeft veel tips gegeven qua bewegen dat de darmen stimuleert zoals springen. En ze zag meteen dat A. hypermobiel is, dat zorgt vaak ook voor problemen met de stoelgang en zindelijkheid. We wisten niet dat ze hypermobiel is en nu vallen er direct wat andere puzzelstukjes op hun plek: bv waarom ze zo langzaam loopt en veel valt. Daar kan we ook mee aan de slag. Ben er na 35 jaar achter dat ik ook hypermobiel bendat verklaart ook wat klachten van vroeger en nu. Dus ga dat ook uitzoeken wat ik daarmee kan.
Mja, is toch niet te voorkomenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Na veel, veeeeeeel, gedoe met mijn werk heb ik een hele toffe nieuwe baan gevonden waar ik per maart begin.
Tijdig laten weten en het is dermate puin in mijn organisatie dat er niemand gevonden kan worden die iets wil overnemen.
Ze hebben van mijn functie nooit een officiële functie kunnen (lees: willen) maken en dat is één van de redenen dat ik opstap.
Maar om die reden kunnen ze nu niemand extern werven![]()
En kreeg ik vrijdag het verwijt dat ik toch wel op een heel cruciaal moment in projecten e.d. wegga.
Sodemieter op man, zo kun je alles wat krom is wel recht lullen.
Ik zit er totaal niet mee en heb het ook even duidelijk aangegeven.
Als er in jouw geval zelfs bekeken wordt of de functie nog wel blijft bestaan zou ik er ook nul waarde aan hechten hoe belangrijk het is dat je blijft bla bla. De werkvloer kan het wel belangrijk vinden, maar als de organisatie het niet belangrijk vindt en dus niet faciliteert gaat het het nooit worden.
Op naar je nieuwe job dus. Wat ga je voor leuks doen?
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
Ik app je evenquote:Op zondag 16 februari 2020 12:24 schreef Arja het volgende:
Bollo is geweldig! Dat koppie van Emmy als ze hem ziet. Helemaal idolaat en daar geniet je als ouder dan ook erg van. Welk Landal park?
Wat voor werk ga je doen Molo?
Klopt, alleen de laatste maanden is de sfeer eindelijk best ok. Die collega die straks waarschijnlijk niet meer tegen me praat daar klikte 't nooit heel lekker mee maar sinds we samen de sollicitatieprocedure deden voor de nieuwe collega boterde het beter. Ik kon op sommige dagen echt met een knoop in mijn maag naar 't werk aan, wetende dat die collega er is en ik in een lading negativiteit zit. Dat gaat de komende tijd weer zo zij, gelukkig einde in zicht wel maar kan me dat behoorlijk aantrekken. Wordt een goede les van mij af laten glijden.quote:Op zondag 16 februari 2020 12:00 schreef Molo het volgende:
[..]
Mja, is toch niet te voorkomen
Na veel, veeeeeeel, gedoe met mijn werk heb ik een hele toffe nieuwe baan gevonden waar ik per maart begin.
Tijdig laten weten en het is dermate puin in mijn organisatie dat er niemand gevonden kan worden die iets wil overnemen.
Ze hebben van mijn functie nooit een officiële functie kunnen (lees: willen) maken en dat is één van de redenen dat ik opstap.
Maar om die reden kunnen ze nu niemand extern werven![]()
En kreeg ik vrijdag het verwijt dat ik toch wel op een heel cruciaal moment in projecten e.d. wegga.
Sodemieter op man, zo kun je alles wat krom is wel recht lullen.
Ik zit er totaal niet mee en heb het ook even duidelijk aangegeven.
Als er in jouw geval zelfs bekeken wordt of de functie nog wel blijft bestaan zou ik er ook nul waarde aan hechten hoe belangrijk het is dat je blijft bla bla. De werkvloer kan het wel belangrijk vinden, maar als de organisatie het niet belangrijk vindt en dus niet faciliteert gaat het het nooit worden.
Op naar je nieuwe job dus. Wat ga je voor leuks doen?
Bollo loopt rond op de parken maar er is ook een tv-serie van (waarvan ik nu dus de hele tijd het liedje in mijn hoofd hebquote:Op zondag 16 februari 2020 14:48 schreef Quoi het volgende:
Max vond Bollo tot op heden maar een gek en eng beest. Bollo is geen schermtijd @:Venco, hij is echt! Ofwel, hij loopt op bungalowparken rond.
Ik ben niet zo wantrouwend aangelegd. Familie kan niet altijd (en wil ik er ook niet standaard mee opzadelen) en dit meisje kan weleens een vaste worden. Zo'n avond met z'n tweetjes vind ik bovendien heel belangrijk.
Persoonlijk dingetje denk ik
Deze?quote:Op zondag 16 februari 2020 16:55 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier een fan van Chuggington (chuuuuugington chuggachuggachugga chuuuginton!)een van de weinige dingen waar hij echt geboeid naar kan kijken zonder tegelijk keihard rondjes te rennen door de kamer
zo klinkt het wel een beetje als el capitan meezingtquote:
Heerlijkquote:Op zondag 16 februari 2020 21:20 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
zo klinkt het wel een beetje als el capitan meezingt
quote:Op maandag 17 februari 2020 21:45 schreef Quoi het volgende:
Onze peuter probeerde ons gisteren uit te leggen wat voor fruit hij altijd eet bij het kdv. Serieus, dat kind is al exotischer dan ikDacht ik eerder nog dat hij het over een koekje had, hij ging verder beschrijven en het was een ....... kaki
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh en let niet op de rommel![]()
And you know I might
Heerlijk is dat he. Vorig jaar had l 'verkeer' als thema op de opvang. Sindsdien bij elk willekeurig rood stoplicht: mama, STOPPEN!!! IS ROOD!quote:Op woensdag 19 februari 2020 13:12 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh jongens wat zijn peuters (naast kutzakken) toch ontzettend leuk.
Wij hebben om de hoek zo'n speelpleintje met een verkeersplein erop geschilderd. Dus net even de eerste verkeersles gedaan met kapitein op zn loopfietszebrapaden, stoplichten, haaientanden, oversteken, parkeerplaatsen. Hij weet nu overal de regels voor
kleine spons.
Oepsquote:Op woensdag 19 februari 2020 15:28 schreef littledrummergirl het volgende:
Oh en in het kader van peuters zijn kutzakkende mijne heeft net tijdens zijn slaapje (wat ie dus niet ging doen
) zijn hele gordijnroede, incl gordijn en een stuk muur naar beneden getrokken
![]()
Nu maar even n tijdelijke oplossing geïmproviseerdvriend moet morgen ofzo maar even kijken hoe we dat gat moeten fixen
Nope, wat is daar erg aan?quote:Op woensdag 19 februari 2020 23:25 schreef Adrian4 het volgende:
Worden jullie ook zo helemaal gestoord van peuters in de modder?
Aah, wat zielig. Sterkte.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:57 schreef Miezziej het volgende:
Inbreekpost:
Ik heb vanochtend te horen gekregen dat mijn kat is aangereden en overleden. M. was echt gek op hem. Ik weet niet zo goed of ik haar mee moet nemen met het afscheid e.d., wat zouden jullie doen? Aan de ene kant denk ik dat het wel kan, maar mijn man heeft het liever niet omdat ze het concept dood nog niet echt begrijpt.
S. heeft afgelopen zomer ook afscheid genomen van onze hond toen hij al overleden in de auto lag. Hij wilde hem geen knuffel meer geven, maar heeft er verder helemaal geen last van gehad. Ik denk dat door het afscheid hij juist wel snapt wat er is ipv ineens geen hond meer.quote:Op vrijdag 21 februari 2020 12:57 schreef Miezziej het volgende:
Inbreekpost:
Ik heb vanochtend te horen gekregen dat mijn kat is aangereden en overleden. M. was echt gek op hem. Ik weet niet zo goed of ik haar mee moet nemen met het afscheid e.d., wat zouden jullie doen? Aan de ene kant denk ik dat het wel kan, maar mijn man heeft het liever niet omdat ze het concept dood nog niet echt begrijpt.
Och, hoe gaat het nu? Het kan soms uitzichtloos lijken, zo lang ziek zijn. Hopelijk knapt ze snel op.quote:Op zaterdag 22 februari 2020 20:13 schreef Arja het volgende:
Hij leest Q? Wauw.
Hoe is het eigenlijk met je rug?
Pff ik weet het niet meer. Emmy heeft al sinds dinsdag forse keelontsteking. Woensdag de hele dag gespuugd en nu heeft ze ook nog oorpijn en pijn aan haar wang, 38,6 koorts net. Vrijdag was de keelontsteking weg volgens de dokter, maar waren haar amandelen nog erg vergroot. We zijn al 2 keer bij de dokter geweest en 1 keer doorgestuurd naar de kinderarts.
En waarom heeft mijn man altijd nachtdiensten als ze ziek is? Ik ben uitgeput intussen en mijn werk komt verder en verder achter te liggen en daar ervaar ik ook veel stress van.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij hebben ook een nogal driftige peuter. Hier werkte uiteindelijk een meditatie muziekje heel goed. De eerste keer heb ik haar echt in de houdgreep moeten houden maar kalmeerde ze wel snel en nu vraagt ze af en toe zelf om haar muziekje.quote:Op donderdag 27 februari 2020 07:28 schreef LeSage het volgende:
Ik kom hier eens om opvoedkundige tips vragen. Mijm is op het moment moeilijk. Zijn dag bestaat uit een aaneenschakeling van driftbuien (krijsen, haren trekken, bijten, schoppen, slaan, compleet buiten zichzelf) en tussendoor is het vooral testen wat niet mag en zoeken naar een nieuwe reden voor een driftbui.
Ik weet uiteraard dat dit niet letterlijk zo is, hij zoekt er zelf niet naar en het is tussendoor ook af en toe wel gezellig, maar het voelt nu wel zo.
Hebben jullie tips?
Ooooh, Jacob zou zo jaloers zijn als hij dat zag! Die bladert dagelijks door zijn Poli-boek en vraagt af en toe 'mama, brandweer kopen? Amber? Winkel toe? Hebben?quote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:30 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Wat kunnen jullie peuters al veel!Hier een blije peuter want ik heb 3 autootjes van robocar poli aangeschaft en nu zit ie eraan vastgeplakt
C vindt het inmiddels ook best leuk, gisteren ging het wegbrengen helemaal probleemloosquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:08 schreef LeSage het volgende:
Quoi, dat is echt heel knap
![]()
Mijm vindt de speelzaal zo leuk! Hij werd vanmorgen wakker en ik zei dat hij vandaag naar de speelzaal zou gaan. ‘Naar de speelzaal, joepieeeeee!’![]()
En ik vind de tijd voor mezelf even heel handig (vandaag op zoek geweest naar een nieuwe niet-mamafiets) en het ophalen is fantastisch, want dan springt hij in mijn armen en is zo blij me weer te zien!
Hoe is het met de andere PSZ’ers?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.And you know I might
Ah wat schattig!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 15:38 schreef Lemijn het volgende:
[..]
Ooooh, Jacob zou zo jaloers zijn als hij dat zag! Die bladert dagelijks door zijn Poli-boek en vraagt af en toe 'mama, brandweer kopen? Amber? Winkel toe? Hebben?![]()
'.
Misschien een leuk vooruitzicht: S. huilde bij de PSZ en opvang 2 jaar lang iedere keer. Op school nog niet een keer in de maand dat hij er nu zit. Sterker nog, maandag zong hij ‘we zijn er bijna’ om 8.15u op de fiets. Het ontdooide zelfs wat chagrijnige pubers die voorbij fietstenquote:Op dinsdag 3 maart 2020 14:30 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Hier gewoon de opvang maar het achterlaten is nog steeds tranen met tuiten. Wanneer ik de deur uit ben gaat het meteen goed (gelukkig).
Wat kunnen jullie peuters al veel!Hier een blije peuter want ik heb 3 autootjes van robocar poli aangeschaft en nu zit ie eraan vastgeplakt
quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:08 schreef Lemijn het volgende:
- meer brood!
- zeg maar mama mag ik meer brood alsjeblieft?
- ja mag wel.
.
- meer brood!
- ja mag wel.
.
Fijn om te horen! Ik hoop dat het hier ook zo zal gaan. En chagrijnige pubers ontdooienquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:02 schreef LeSage het volgende:
[..]
Misschien een leuk vooruitzicht: S. huilde bij de PSZ en opvang 2 jaar lang iedere keer. Op school nog niet een keer in de maand dat hij er nu zit. Sterker nog, maandag zong hij ‘we zijn er bijna’ om 8.15u op de fiets. Het ontdooide zelfs wat chagrijnige pubers die voorbij fietsten
- meer brood!
- ja mag wel.
.
Och!quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:02 schreef LeSage het volgende:
[..]
Het ontdooide zelfs wat chagrijnige pubers die voorbij fietsten
Wauwquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:08 schreef Lemijn het volgende:
- meer brood!
- ja mag wel.
.
Ik krijg dat er hier ook echt nog niet in en hij wordt zondag dus 3.quote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:08 schreef Lemijn het volgende:
- meer brood!
- ja mag wel.
.
Oh dat klinkt ook grappig ja en ergens klinkt er ook wel een logica in doorquote:Op dinsdag 3 maart 2020 18:37 schreef PKM het volgende:@:rena al die dingen die begrepen worden vind ik ook leuk. En wat hij niet snapt ook. Zo is er "de echo hangt aan de muur" of "de vuurpijl maakt een kaarsje in de lucht" of "de rookmelder zegt hee is rook, daar moet je niet aan krabben".
![]()
Tegen dit soort prikkels kan ik gek genoeg heel goedquote:Op dinsdag 3 maart 2020 19:36 schreef minilot het volgende:
@:Rena Toffe foto zo!Trek je het geluid zelf ook nog een beetje?
Als ZZ mij commandeert, zeg ik altijd:quote:Op woensdag 4 maart 2020 09:32 schreef SQ het volgende:
Ik krijg dat er hier ook echt nog niet in en hij wordt zondag dus 3.
Noud: Mama, SAP!!
Ik: vraag eens: "Mama, mag ik nog wat sap?
Noud:
Ik: kun je dat vragen? Mama, mag ik nog wat sap?
Noud: ja, lekker, sap!![]()
Banaan wil als mijn man wat enthoudiast vertelt weleens beginnen met "mja ja dat euhm ja mja".quote:Op woensdag 4 maart 2020 11:20 schreef Quoi het volgende:
Soms gaat hij hier ook fonetisch mee "babbelen" als wij met elkaar praten, met zo'n ontdeugende blik. Ofwel: gesprekken bewaren we maar voor na 20en 's avonds
And you know I might
Hier was het trouwens ook prachtig weer! Heerlijke foto rena![]()
quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:26 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
‘Casper lach eens’HahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
Ik zal ook weer eens een noudje delen, van het kdv gisteren
disclaimer
quote:Op woensdag 4 maart 2020 18:26 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
‘Casper lach eens’SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
quote:Op vrijdag 6 maart 2020 23:23 schreef LaBelleFleur27 het volgende:
Caspers hygiëne-level is nu nog zo![]()
SQ wat is Noud een leukerd!
Ben ik niet helemaal met je eens, sarah heeft dat ook wel eens gehad... en mijn zus vroeger ook als ik t goed herinner, koorts-slapen-beterquote:
[ Bericht 8% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 08-03-2020 09:22:55 ]
Ik geef haar elke dag een scheutje Pokonquote:Op donderdag 5 maart 2020 20:39 schreef Quoi het volgende:
En @:rena wat heb jij met je dochter gedaan? Ze is gegroeid man sinds ik haar voor het laatst zag. Of het is gewoon lang geleden
Het kwekken hier vooral, is veel duidelijker geworden. Ik praat ook de hele dag met haar maar ik merk dat door de psz ze (nog) meer en duidelijker praat. Kan natuurlijk ook de fase zijn, ik weet niet of dat niet net zo gegaan was als ze niet naar de psz gingquote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:02 schreef minilot het volgende:
Toch wel even benieuwd waar die duidelijk merkbare ontwikkeling door de peuterspeelzaal bij jullie koters dan concreet in zit. Hebben jullie voorbeelden?
Wel andere situatie, want 3+ groep hier (ervoor zou ik het misschien niet zo hebben gedaan, want ook kdv), maar even wat voorbeelden:quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:02 schreef minilot het volgende:
Toch wel even benieuwd waar die duidelijk merkbare ontwikkeling door de peuterspeelzaal bij jullie koters dan concreet in zit. Hebben jullie voorbeelden?
Och, sterkte met je temperamentje. Heeft hij het ook als hij niet thuis is of zonder zijn broer in de buurt? Lastig.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 17:39 schreef LeSage het volgende:
En ik heb al de hele dag barstende koppijn. Nu liggen we dus maar op de bank, met een filmpje.
Terrorpeuterbui boks.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 14:02 schreef LeSage het volgende:
Hier ging die overgang geheel probleemloos, rena. Mijm ligt al tijden alleen onder een deken.
Mijm was gisteren zó boos. Ik heb nog nooit zoveel woede gezien bij een van mijn kinderen. Compleet door het lint.
Hij was tijdens het eten aan het stieren, dus moest hij naar bed (want ook heel moe enzo) en in de badkamer ging hij zo tekeer, ik kon zijn luier niet verschonen. Uiteindelijk zelfs maar in bed gelegd, al gillend. Pas na 4 keer teruggaan met een verzoeningspoging kwam hij weer bij zinnen en is hij lekker gaan slapen.
Verschrikkelijk zeg
Haha, zij wel, maar gaan wij dat dan samen aan kunnen?quote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:16 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Terrorpeuterbui boks.
Misschien kunnen we Mijm en Kevin een keer samen ergens neerzetten. Volgens mij kunnen die elkaar wel aan qua temperament.
Dit is hier ook altijd. Het voordeel hier is dat papa twee zijden heeft en ook twee zonenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:18 schreef FlyingFish het volgende:
Wij hebben vooral kinderen met een eigen wil. En aangezien papa een stuk toegeeflijker is wilde er vanavond niemand naast me zitten met het eten. En ik mocht niemand naar bed brengen maar moest gewoon op de bank gaan zitten. Mijn man was het daar overigens niet mee eens
Ik merk hier niet zoveel van 'school' eigenlijk. Alleen dat ze daar veel liedjes oppikken en blijkbaar het haar van de juffen mogen doen want dat willen ze hier ook continu en heb ik zeker nooit geïnitieerd. Verder hoeven ze van mij, behalve het sociale gedeelte, nog niets te leren op school. Maar ze zitten dan ook op het kdv en niet op een peuterschool.
Oei. Kevins peuterbui in het kwadraatquote:Op dinsdag 10 maart 2020 19:48 schreef LeSage het volgende:
[..]
Haha, zij wel, maar gaan wij dat dan samen aan kunnen?![]()
Gelukkig hoort bij dat temperament ook af en toe geknuffel, gekus en ‘ik-hou-van-jous’ in het extreem!
tandarts zou ik toch doen.. gewoon meenemen als je zelf gaat en de tandarts hoeft niet echt iets te doen behalve "tandjes tellen". (en bij ons liggen ze dan nog op schoot ook). Voor mijn oudste was laat tandarts geen probleem, maar mijn jongste heeft nu met 5 al 5 gaatjes..en gaat al lang mee naar de tandarts. Ook wij poetsen goed en hij snoept weinig (wel eet hij heel langzaam en wellicht heeft lactoseintolerantie en antibioticumgebruik toen hij klein was ermee te maken).quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:25 schreef rena het volgende:
Oh MaxWat een heerlijk plaatje!
Nazil, fijn dat jullie uit de school zijn!
Ik ga hier van de week een poging doen C onder een dekbedje te gaan laten slapen, ze groeit uit de Hema slaapzakken 86-104Ik vind wel wat grotere slaapzakken op internet maar allemaal stervensduur
Hoe ging dat bij jullie met de overgang van slaapzak naar dekbed?
Oh en ik heb ook besloten dat ik nog een jaartje wacht met de tandarts bij C, de kapper was een paar weken terug zo’n hel dat ik hiermee toch liever wacht tot ik het haar beter uit kan leggen. Dan ben ik maar een loedermoederWe poetsen goed en ze eet weinig zoetigheid verder dus op hoop van zegen dan maar.
Deze had ik gemist. Banaan is twee keer mee geweest, eerste keer alleen tandjes tellen en tweede keer voor echte controle. Hij vond dat best leuk en ook de controle was binnen vijf minuten klaar. Ik kan je dus echt wel aanraden om het gewoon te doen.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 13:25 schreef rena het volgende:
Oh en ik heb ook besloten dat ik nog een jaartje wacht met de tandarts bij C, de kapper was een paar weken terug zo’n hel dat ik hiermee toch liever wacht tot ik het haar beter uit kan leggen. Dan ben ik maar een loedermoederWe poetsen goed en ze eet weinig zoetigheid verder dus op hoop van zegen dan maar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gewoon is voor de spin, is chaos voor de vlieg.
quote:Op woensdag 11 maart 2020 08:52 schreef PKM het volgende:
[..]
Deze had ik gemist. Banaan is twee keer mee geweest, eerste keer alleen tandjes tellen en tweede keer voor echte controle. Hij vond dat best leuk en ook de controle was binnen vijf minuten klaar. Ik kan je dus echt wel aanraden om het gewoon te doen.
De kapper was hier al echt de hel op aardeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja de positieve ervaringen hoor ik vaker, maar als ik al zie hoe vreselijk ze tegenstribbelt bij de kapper, de dokter en dat soort dingen.. Ik heb in bijna alles wel de controle over haar hoor, het is geen gebrek aan opvoeding, maar haar in lichamelijke dingen nu zo dwingen voelt gewoon verkeerd of zo. Ik maak denk ik wel een afspraak voor haar apart binnenkort en ga vandaag voor mezelf, ik ben zelf ook altijd wat gespannen dus dat werkt misschien ook niet mee.quote:Op woensdag 11 maart 2020 07:46 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
tandarts zou ik toch doen.. gewoon meenemen als je zelf gaat en de tandarts hoeft niet echt iets te doen behalve "tandjes tellen". (en bij ons liggen ze dan nog op schoot ook). Voor mijn oudste was laat tandarts geen probleem, maar mijn jongste heeft nu met 5 al 5 gaatjes..en gaat al lang mee naar de tandarts. Ook wij poetsen goed en hij snoept weinig (wel eet hij heel langzaam en wellicht heeft lactoseintolerantie en antibioticumgebruik toen hij klein was ermee te maken).
Maar t was heel fijn dat ie al wat positieve tandarts ervaring had voor zn eerste gaatje..Oh, die houd ik in gedachtenquote:Op woensdag 11 maart 2020 06:52 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
@:Rena als je toch langere slaapzakken zoekt: die van Wibra en terstal zijn hier wel nog lang genoeg (dochter draagt inmiddels maat 104) én budgetvriendelijk.Dank!
And you know I might
Hier was (en is) de tandarts heel lief voor de kinderen.. De eerste keer durfde L zijn mond maar heel kort open te doen, de tandarts heeft echt niets kunnen zien maar hem wel de hemel in geprezen en hij mocht toen een speeltje uitzoeken.. was ie erg trots op. (van mij had de tandarts best nog mogen vragen of ie nog een keer mocht kijken maar hij was er duidelijk op gebrand het alleen een positieve ervaring te maken, controle kwam later wel een keer.. misschien van te voren even overleggen hoe jou tandarts het doet?quote:Op woensdag 11 maart 2020 09:43 schreef rena het volgende:
[..]
[..]
Ja de positieve ervaringen hoor ik vaker, maar als ik al zie hoe vreselijk ze tegenstribbelt bij de kapper, de dokter en dat soort dingen.. Ik heb in bijna alles wel de controle over haar hoor, het is geen gebrek aan opvoeding, maar haar in lichamelijke dingen nu zo dwingen voelt gewoon verkeerd of zo. Ik maak denk ik wel een afspraak voor haar apart binnenkort en ga vandaag voor mezelf, ik ben zelf ook altijd wat gespannen dus dat werkt misschien ook niet mee.
[..]
Ik heb vandaag eens geoefend met het middagdutje en dat ging eigenlijk best goed, ze lag er nog redelijk onder toen ik haar er uit kwam halen. Ze slaapt nog wel in een ledikant en zolang ze niet protesteert houd ik haar daar nog wel evenquote:Op dinsdag 10 maart 2020 20:18 schreef FlyingFish het volgende:
Rena, wij zijn rond de 2e verjaardag overgestapt, vooral zodat ze in de zomer konden wennen aan het zonder slaapzak slapen omdat het dan ook niet gelijk koud is als ze niet onder de deken slapen. Alle drie hebben ze de eerste periode na de overstap namelijk amper onder de deken geslapen, die lag er meer voor de vorm. Nu nog steeds regelmatig overigens, maar ze weten hem wel zelf te pakken en er onder te kruipen als ze dat willen. Zorg dus wel voor een extra warme pyjama als je nu wilt gaan starten. Slaapt ze al in een peuter/gewoon bed?
Ik ga binnenkort een afspraak voor haar alleen maken, ik ben nu weer geweest en hoef dan zelf niet, dat scheelt denk ik ook welquote:Op woensdag 11 maart 2020 10:06 schreef watmoetikkiezen het volgende:
[..]
Hier was (en is) de tandarts heel lief voor de kinderen.. De eerste keer durfde L zijn mond maar heel kort open te doen, de tandarts heeft echt niets kunnen zien maar hem wel de hemel in geprezen en hij mocht toen een speeltje uitzoeken.. was ie erg trots op. (van mij had de tandarts best nog mogen vragen of ie nog een keer mocht kijken maar hij was er duidelijk op gebrand het alleen een positieve ervaring te maken, controle kwam later wel een keer.. misschien van te voren even overleggen hoe jou tandarts het doet?
maar als je t zelf spamnend vindt is dat lastiger idd, dat pikken ze snel op. Is er niet iemand anders met wie ze eens mee kan kijken? oma ofzo?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan wel uren blijven kijken als ze zo lief ligt te wezen
![]()
And you know I might
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen geen idee hoe ik 'm nu mee moet zien te krijgen naar de kinderboerderij.
Let me see you stripped down to the bone
quote:Op vrijdag 13 maart 2020 09:34 schreef minilot het volgende:
Met de peuterspeelzaal momenteel off limits hebben we al Günthers boeken onderhand maar eens verplaatst naar een plank waar -ie zelf bij kan. Al de hele ochtend helemaal gelukkig met zijn 'bieb'. Als een biggetje in de modder, noemde mijn lief het net.Is het gelukt? Hier is de kinderboerderij ook dichtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen geen idee hoe ik 'm nu mee moet zien te krijgen naar de kinderboerderij.![]()
Hier nog zo eentjequote:Op zaterdag 14 maart 2020 14:39 schreef Nanuke het volgende:
Dirk mag niet naar buiten vanwege ziek en zo. Hij kan niet goed zelf spelen, kan z'n energie niet kwijt en wordt daardoor dwars, opstandig en vervelend. Ik denk oprecht dat we elkaar de komende weken de tent uitvechten.
Oja. En ik moet thuis ook nog iets doen met werken.
Ach..quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:43 schreef FlyingFish het volgende:
De kinderen hebben geen flauw benul van wat er speelt in de wereld, dus we hebben ze verteld dat 'Mickey Mouse ziek is' en we daardoor wat later gaan werd verrassend makkelijk geaccepteerd
Het werkt andersom denk ik, hij is al risicogroep en nu extra verminderde weerstand, dus dubbel oppassen. We gaan straks wel het bos opzoeken denk ik, maar we hebben geen geschikte tuin verder dus ik vind het echt een uitdaging de komende weken. Het is een klein offer vergeleken met het risico, maar lastig vind ik het wel.quote:Op zaterdag 14 maart 2020 23:43 schreef FlyingFish het volgende:
Nanuke, mag hij helemaal niet naar buiten omdat hij besmettelijk is? Want anders is wellicht naar het bos ofzo, waar je amper andere mensen tegen komt, nog een optie? Ik probeer in ieder geval nog wel dagelijks met de kinderen naar buiten te gaan, anders wordt ik zelf gek. En gelukkig wordt het komende week ook wat beter weer en hebben we een tuin en loopfietsen waar ze flink mee oefenen.
Gek, op de Landal-site staat dat ze een maximum van 80 mensen voor zwembad etc hanteren. (Wij hebben in mei een Landalvakantie gepland staan dus ik hou de site momenteel goed in de gatenquote:Op zondag 15 maart 2020 18:29 schreef Quoi het volgende:
Ha, groeten uit Landalland. Hier blijft over: het bos met de bolderkar![]()
Maar voor horecatijgers zoals wij wel een dingetje.
Bizarre is wel dat het zwembad hier gewoon open is/was, waarin we vanmorgen samen met 97+ mensen hebben gezwommen.
Back to basics mensen. Wij zijn deze week eerst nog op vakantie, dus de echte impact is nog niet duidelijk.
Klopt. Alleen vanmorgen even geen toezicht daarop. Zal vanaf nu wel anders zijn.quote:Op zondag 15 maart 2020 18:33 schreef lunapuella het volgende:
[..]
Gek, op de Landal-site staat dat ze een maximum van 80 mensen voor zwembad etc hanteren. (Wij hebben in mei een Landalvakantie gepland staan dus ik hou de site momenteel goed in de gaten).
Wij hebben gisteren gevoetbald op het lege parkeerterrein van blijdorpquote:Op woensdag 18 maart 2020 08:00 schreef Molo het volgende:
Thuiswerken met zijn tweetjes is dik kut met peuter om ons heen en ik ga over twee weken een echtscheiding aanvragen denk ik![]()
Maarrrrrrr, het is mooi weer en mijn nieuwe baan en nieuwe collega's zijn supergaaf dus we komen er wel doorheen uiteindelijk![]()
Dame hier vraagt elke dag of we naar de dierentuin gaan (heb een Blijdorp abo), verder wil ze vooral lekker aandacht en knuffelen nu, wat logisch is.
Koos had verteld dat we even niet naar een aantal mensen gaan omdat die anders misschien ziek worden. Dat had ze in haar hoofd nogal heftig uitgelegd en was beetje angstig door, dus manlief even geïnstrueerd dat graag op een andere manier aan te pakken![]()
Verder velen koffie en ik denk dat ik vanavond maar aan de alcohol ga
Misschien proberen het van het weekend te compenseren als je man thuis is? Ik kan me voorstellen dat het voor hem ook wennen is de aandacht fulltime te moeten delenquote:Op woensdag 18 maart 2020 10:49 schreef LeSage het volgende:
Mijm en ik missen geloof ik allebei wat me-time. Hij vanwege de constante aanwezigheid van een grote broer die van alles van hem verwacht.
Ik omdat ik dus de hele dag met 2 kinderen thuis zit.
Gistermiddag wel naar de hei gefietst en stiekem op een berg even met mijn ogen dicht de ellende weg laten waaien toen de kinderen even rustig waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk om zo zorgeloos te zijn als peuter
And you know I might
[ Bericht 1% gewijzigd door LaBelleFleur27 op 18-03-2020 19:26:20 ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat leuk om alle bekende gezichtjes weer te zien!
Thuiswerken met U. is al lastig. Dat hij de hele nacht hoest en niet slaapt maakt het extra lastig. Zat er vandaag bijna doorheen, dus heb na het eten even een uur gewandeld over de dijken. Ben nu weer een beetje zen.
[ Bericht 4% gewijzigd door arvensis op 18-03-2020 22:49:39 ]Protège moi de mes désirs.
Aah, begrijpelijk.quote:Op zaterdag 21 maart 2020 15:27 schreef rena het volgende:
Oh die foto’s van Casper, U en MaxGelukkig kunnen onze peuters zich nog wel vermaken in deze rare tijd.
Ik heb besloten om me voorlopig terug te trekken van Fok, tot de coronastorm een beetje is gaan liggen. Ik merk dat ik er door er constant over te lezen en zien niet lekkerder van in mijn vel ga zitten, en ik weet absoluut dat dat een enorm luxeprobleem is tov de mensen die in de zorg werken en andere vitale functies die er niet omheen kunnen, en waarvoor ik ongelovelijk veel respect hebMaar mijn geestelijke gezondheid is me ook wat waard en ik merk nu al dat ik slechter slaap en me constant nerveus voel door al het slechte nieuws. C is wel een goede afleiding gelukkig
![]()
Een bilibo misschien?quote:Op maandag 23 maart 2020 22:27 schreef Nanuke het volgende:
@:Molo; In die trant kocht ik een loopfiets. Supertof, Dirk is er helemaal weg van. Maar wel nog te klein. Of de fiets te groot. In elk geval werkt het dus niet. Hopelijk heb jij meer geluk.
Verder heb ik echt geen idee wat ik zou kunnen aanschaffen voor onze rauwdauwer. Dus we doen het maar met wat we hebben.
Echt hèquote:Op maandag 23 maart 2020 22:33 schreef littledrummergirl het volgende:
De kapitein was laatst n hele week idolaat van een ballon aan een touwtjepeuters
Vandaag wakker vanaf 3 uurquote:Op maandag 23 maart 2020 23:13 schreef Molo het volgende:
Oh dat kun je er nu ook wel fijn bij hebben ja...
Sterkte! Die fase gaat gelukkig echt weer over.
Tip van flip, wij hebben (met aanvankelijk een flinke muggenbultenallergie als reden) een grote klamboe gekocht en mevrouw heeft heel lang gedacht dat ze er niet uit kon daardoor. Wat ons niet verkeerd uit kwam
En nu vindt ze het een gezellig knus hutje. Dus geen trauma's![]()
Ledikant weer dicht maken? Nachtrustquote:Op maandag 23 maart 2020 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
Hier trws nog steeds team no-sleep in t open ledikantelke nacht komt hij eruit en maakt net zo lang stampij tot ie bij ons in bed mag.
Hij valt er nu wel s avonds in in slaap, als wij op n stoel zitten waar ie ons kan zien. Das al een vooruitgang met de eerste avonden waar ie gillend aan ons hing en wij op de grond naast t bedje zaten.
Maar dat gedonder snachts![]()
![]()
![]()
Dan klimt ie er head first weer uitquote:
Ik heb net eens gekeken wat het is, maar wat leuk! Die had ik vroeger ook wel willen hebben.quote:
Denkt je werk niet mee? Hier wordt gewoon geaccepteerd dat mijn man en ik niet tegelijkertijd aan het werk kunnen zijn. En dus moeten sommige dingen wijken.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:07 schreef Molo het volgende:
Leuk ding die bilibo, wel een waanzinnig foute naam ja 😅
Ik hoop echt dat de crèches weer open gaan... Het is woensdag en je kunt me nu alweer opvegen voor deze week
Terwijl Koos en ik even in videooverleg zaten besloot mevrouw haar haar en de houten loer in te zepen met (kinder)lijm....
Héél fijn.
Kan zij niks aan doen, maar ik vind het zo'n ruksituatie allemaal zo![]()
Ik werk er net drie weken dus proeftijd (en vind dat erg spannend) en Koos rondt net deze week zijn werk af (projecten enzo waar hij lead is) want die begint volgende week met een andere baan.quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:14 schreef SQ het volgende:
[..]
Denkt je werk niet mee? Hier wordt gewoon geaccepteerd dat mijn man en ik niet tegelijkertijd aan het werk kunnen zijn. En dus moeten sommige dingen wijken.
Met slapen ist echt drie keer niks, twee uur bezig geweest met m in bed in slaap laten vallen, steeds weer terugleggen.. en zodra ie ook maar denkt dat je weg gaat zit ie weer rechtopquote:Op woensdag 25 maart 2020 19:47 schreef LeSage het volgende:
LDG, hoe is het met het slapen gegaan?
Mijm is echt ontzettend aan het testen. Sloopt het halve huis, doet alsof ie mij niet hoort, of laat duidelijk zien dat ie me hoort en doet dan exact het tegenovergestelde. Ik vind het allemaal even niet zo leuk geloof ik.
quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:12 schreef Nazil het volgende:
Met mijn goede gedrag die samen gemaakt maar meneer hoefde hem niet
Hey LeSage, je hebt er niks aan maar hier ging meneer mij enorm uittesten in de kerstvakantie toen ik er fulltime was en man weg...quote:Op woensdag 25 maart 2020 19:47 schreef LeSage het volgende:
Poh Molo, dan is de planning nu ook gewoon hartstikke beroerd![]()
LDG, hoe is het met het slapen gegaan?
Ik vind het hier nog steeds echt heel heftig. Geen werk op dit moment, want horeca. Dus vriend werkt gewoon fulltime op zolder of alleen op kantoor. En ik ben nu vrijwel alle tijd alleen met de jongens. Mijm is echt ontzettend aan het testen. Sloopt het halve huis, doet alsof ie mij niet hoort, of laat duidelijk zien dat ie me hoort en doet dan exact het tegenovergestelde. Ik vind het allemaal even niet zo leuk geloof ik.
Maar goed, hij ligt nu in ieder geval in bed, uiteraard nog roepend om van alles. Morgen weer een dag, met frisse moed weer aan de slag
Wij hebben ook alleen een tasje met een kleurplaat en potloodjes gekregen. Maar U. z’n lievelingsleidster kwam het persoonlijk (op afstand) langs brengen. De glundering in U. z’n ogen..quote:Op woensdag 25 maart 2020 22:12 schreef Nazil het volgende:
We hebben hier van de opvang alleen een kleurplaat ditigaal ontvangen en het recept van de smoothie die ze vaak maken. Met mijn goede gedrag die samen gemaakt maar meneer hoefde hem niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Let me see you stripped down to the bone
quote:Op maandag 30 maart 2020 21:33 schreef Quoi het volgende:
Och @:Arja beterschap! Ze lijken het wel een beetje te snappen he? Hier klinkt het minstens eek keer per dag: "Als de mensen niet meer ziek zijn, dan......" Hij heeft gelijk, zo denken wij ook![]()
We stonden op het punt een camper te kopen en hadden van alles besproken. Het was een beetje mijn lichtpuntje voor de komende periode, maar nu heb ik dat ook allemaal geannuleerd. Ik moet dat wel een beetje te boven komen hoorWe bevriezen nu onze spaarpot maar en hopen op later dit jaar. Allemaal klein leed in vergelijking met ziek worden, maar toch, dat gebrek aan leuke plannen vind ik een bittere pil.
Zo, even geklaagd, en door![]()
Mooi manneke onder de spoilert:MaxSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik vind het ook stom van mezelf, maar het gebrek aan leuke plannen kan ik ook niet goed hebben.
En ik heb Kevin geprobeerd buiten onze zorgen te houden, maar wederom: peuters pakken meer op dan ik denk.
“Echt oude mensen worden ziek buiten. Opa en oma mogen niet buiten komen (incl vingertje). Opa en oma zijn echt oud! Mama is niet echt oud. Beetje oud”
Beetje oudquote:Op dinsdag 31 maart 2020 06:18 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Max![]()
Ik vind het ook stom van mezelf, maar het gebrek aan leuke plannen kan ik ook niet goed hebben.
En ik heb Kevin geprobeerd buiten onze zorgen te houden, maar wederom: peuters pakken meer op dan ik denk.
“Echt oude mensen worden ziek buiten. Opa en oma mogen niet buiten komen (incl vingertje). Opa en oma zijn echt oud! Mama is niet echt oud. Beetje oud”
110-115 cm ofzo? Benen zijn idd lang (maar de onze ookquote:Op dinsdag 31 maart 2020 09:43 schreef Arja het volgende:
Oh Q wat een lange benen! Hoe lang is hij nu?
Emmy groeit ook als kool en ziet er al een half jaar uit als een kleuter.
Herkenbaar van de leuke plannen missen en dingen om naar uit te kijken.
Stikgevaar... net als met alle kleine ronde dingenquote:Op woensdag 1 april 2020 09:06 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Geven jullie (multi)vitamines aan jullie peuters?
U. krijgt vitamine D en een multivitamine-kauwtablet. Ik ben op zoek naar goede, biologische vitamines. Als iemand tips heeft....
Weet iemand waarom veel multivitamines trouwens pas geschikt zijn vanaf 3 jaar?
Ah.. hmm, oké. Dankjewel.quote:Op woensdag 1 april 2020 09:12 schreef SQ het volgende:
[..]
Stikgevaar... net als met alle kleine ronde dingen
Hier alleen vit dquote:Op woensdag 1 april 2020 09:06 schreef D.U.M.A.N. het volgende:
Geven jullie (multi)vitamines aan jullie peuters?
U. krijgt vitamine D en een multivitamine-kauwtablet. Ik ben op zoek naar goede, biologische vitamines. Als iemand tips heeft....
Weet iemand waarom veel multivitamines trouwens pas geschikt zijn vanaf 3 jaar?
Hier gaat fruit en groente moeizaam, dus ik heb een keer navraag gedaan bij de cb-arts. Die gaf aan dat jonkies echt niet snel een tekort oplopen, helemaal niet zolang ze afwisselend eten en met volkoren producten en vlees.quote:Op woensdag 1 april 2020 10:16 schreef Arja het volgende:
Ik geef ook alleen vitamine d. Emmy eet genoeg groente en fruit etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |