quote:
Op woensdag 18 maart 2020 10:49 schreef LeSage het volgende:Mijm en ik missen geloof ik allebei wat me-time. Hij vanwege de constante aanwezigheid van een grote broer die van alles van hem verwacht.
Ik omdat ik dus de hele dag met 2 kinderen thuis zit.
Gistermiddag wel naar de hei gefietst en stiekem op een berg even met mijn ogen dicht de ellende weg laten waaien toen de kinderen even rustig waren.
Misschien proberen het van het weekend te compenseren als je man thuis is? Ik kan me voorstellen dat het voor hem ook wennen is de aandacht fulltime te moeten delen

Gogo, ik kan me heel goed voorstellen dat je daar even verdrietig van bent geweest! Een verjaardag is toch wel een dingetje voor kinderen

Nazil, beterschap! Hopelijk knap je snel op!
Molo, herkenbare post, inclusief de behoefte aan een borrel

LDG, hopelijk went hij snel aan zijn bedje, kan me voorstellen dat het doodvermoeiend is!
Wij maken hier maar het beste van de veel thuis situatie, nu moet ik zeggen dat we dat normaal ook al zijn dus in die zin valt het voor ons allemaal erg mee tot noch toe, ik word zo verdrietig van verhalen dat voedselbanken moeten sluiten en zo, ik kan me niet voorstellen hoeveel stress mensen daarvan moeten hebben

. Met dit weer ben ik zo gelukkig met onze redelijk ruime achtertuin waar ze toch lekker buiten kan scharrelen en lieveheersbeestjes kan spotten;
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heerlijk om zo zorgeloos te zijn als peuter
And you know I might
Have just flown too far from the floor this time
Cause they calling me by my name..