Nou. Het is ernstig genoeg om president Donna Brazile te impeachen blijkbaar.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas, ik volg al die twijfelachtige conservatieve blogjes niet. Dus verlicht ons, beste Aardbei, wat voor schokkends is er voorgevallen met een 'extreemlinks activistisch jurylid'?
Ze was ooit een never-trumper.twitter:realDonaldTrump twitterde op woensdag 12-02-2020 om 22:29:03.@NMalliotakis is running for Congress in NY, I know her well, we need her to defeat Max Rose, who voted for Impeachment! Nicole is Strong on Crime & Borders, #2A, Cutting Taxes, & she Loves our Military & Vets. Nicole has my Complete & Total Endorsement! https://t.co/N0FIGeyjaw reageer retweet
Welke hoax?quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Gaan we het nog hebben over dat extreemlinkse activistische jurylid dat op de foto staat met Donna Brazile? Of is deze Roger Stone hoax nu het enige waar jullie over kunnen jammeren?
Straks roept men op Trump te impeachen omdat hij ketchup op zijn biefstuk deed. Het is voorbij. Geef het op.
Zonder verder te zoeken ga ik gokken dat iemand in de jury van Stone ooit op de foto heeft gestaan met Donna Brazile én ook nog eens activistisch extreemlinks is.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Helaas, ik volg al die twijfelachtige conservatieve blogjes niet. Dus verlicht ons, beste Aardbei, wat voor schokkends is er voorgevallen met een 'extreemlinks activistisch jurylid'?
Ik neem trouwens aan dat de users dit allemaal prima vinden om het vervolg ook niet meer huilen over het proces van Wildersje.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zonder verder te zoeken ga ik gokken dat iemand in de jury van Stone ooit op de foto heeft gestaan met Donna Brazile én ook nog eens activistisch extreemlinks is.
Nou, als dat geen deepstate is, dan weet ik het ook niet meer. Volkomen terecht dat de president even de strafmaat naar beneden laat bijstellen danwel een pardon gaat uitdelen.
Slordig van de verdediging dat dit jurylid niet gewraakt is dan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:14 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Zonder verder te zoeken ga ik gokken dat iemand in de jury van Stone ooit op de foto heeft gestaan met Donna Brazile én ook nog eens activistisch extreemlinks is.
Nou, als dat geen deepstate is, dan weet ik het ook niet meer. Volkomen terecht dat de president even de strafmaat naar beneden laat bijstellen danwel een pardon gaat uitdelen.
Waarom wraken als je het ook gewoon kan gebruiken om de complotgekkies te overtuigen dat dit een goede reden is om hem minder (of helemaal geen) straf te geven.quote:Op donderdag 13 februari 2020 09:53 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Slordig van de verdediging dat dit jurylid niet gewraakt is dan.
Zou het advocatenteam van Roger Stone incompetent zijn?
Oh ja, tornen aan de legitimiteit van de rechtstaat is een doel, geen middel, van autocratenquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:00 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Waarom wraken als je het ook gewoon kan gebruiken om de complotgekkies te overtuigen dat dit een goede reden is om hem minder (of helemaal geen) straf te geven.
Fox news neemt het ook zonder blikken of blozen over hoor.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:55 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Tsja, dan moet je niet met jury's werken. Daar nemen immers doorsnee burgers met allerhande meningen zitting in.quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:29 schreef archito het volgende:
[..]
Fox news neemt het ook zonder blikken of blozen over hoor.
https://www.foxnews.com/p(...)i-trump-social-media
Waarom mogen mensen die het oneens zijn met Trump geen jurylid zijn? Een jurylid heeft zelfs een democraat gesteund, de horror!
Roger Stone hoax? Het word met de dag gekker met met jullie.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Gaan we het nog hebben over dat extreemlinkse activistische jurylid dat op de foto staat met Donna Brazile? Of is deze Roger Stone hoax nu het enige waar jullie over kunnen jammeren?
Straks roept men op Trump te impeachen omdat hij ketchup op zijn biefstuk deed. Het is voorbij. Geef het op.
Jij bent een groot voorstander van politieke bemoeienis bij rechtzaken?quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:18 schreef Vader_Aardbei het volgende:
[..]
Behalve als het om Geertje gaat natuurlijk.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:26 schreef The_End het volgende:
[..]
Jij bent een groot voorstander van politieke bemoeienis bij rechtzaken?
Dat lijkt me wel zo slim. Laat die lui maar ON THE RECORD verklaren dat ze helemaal niks gaan doen.twitter:jimsciutto twitterde op woensdag 12-02-2020 om 23:43:46Strikes me we should stop asking GOP lawmakers what they *think* of Trump’s moves, only what they will *do* - or believe they should do - in response. As the “he will learn a lesson” comments showed, votes are all that matter. reageer retweet
Als Trump doorgaat met het afbreken van de rechtsstaat, dan heeft het uberhaupt nog weinig zin om te stemmen denk je ook niet?quote:
Artikel niet gelezen. Maar wat jij beschrijft is niet zo slecht toch? De kandidaat met de meeste stemmen steunen. Lijkt me democratie ten top, zouden alle staten moeten doen.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:40 schreef Chivaz het volgende:
https://edition.cnn.com/2(...)ular-vote/index.html
Het heeft blijkbaar weinig zin om te stemmen in Virginia, de delegates gaan voortaan naar de winnaar van de popular vote op nationaal niveau.
Op weg naar een echte democratie dus?quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:40 schreef Chivaz het volgende:
Het heeft blijkbaar weinig zin om te stemmen in Virginia, de delegates gaan voortaan naar de winnaar van de popular vote op nationaal niveau.
Dit is dus echt totaal het tegenovergesteld van een echte democratie.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:56 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Op weg naar een echte democratie dus?
Ook de stemmen in Virginia tellen mee voor de nationale telling, dus ik zou dat toch niet overslaan als ik jou was.quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:40 schreef Chivaz het volgende:
Uiteraard. De scheiding der machten is ook iets wat alleen in landen als Noord Korea voorkomt.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:02 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Dit is dus echt totaal het tegenovergesteld van een echte democratie.
En effectief de stem van Virginia teniet doen?quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:54 schreef ITs_relative het volgende:
[..]
Artikel niet gelezen. Maar wat jij beschrijft is niet zo slecht toch? De kandidaat met de meeste stemmen steunen. Lijkt me democratie ten top, zouden alle staten moeten doen.
Ze kunnen niet gekker en meer gehersenspoeld zijn dat dat ze al waren. We mogen ze geen trollen meer noemen, maar wat zijn ze dan wél?quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:50 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Roger Stone hoax? Het word met de dag gekker met met jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |