Leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 februari 2020 17:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sigme-kampeermeet in het Midzomernachtweekend.
Echter is de midzomernacht van 23 op 24.quote:
Niet zo pietluttigquote:Op zondag 9 februari 2020 17:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Echter is de midzomernacht van 23 op 24.
Ik schaar me bij boris.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sigme-kampeermeet in het Midzomernachtweekend.
Opgegeven (naast sigme en partner): Barreltje, Kaatje, leintjuh, Isabeau, Aure, z80, Whiskers (ovb), minilot, Krea, L_S, PdeHoog, borisz (ovb)
Ovb Whiskers: mits ik een tent en een lift kan regelen.
Ovb borisz: mits de verjaardag van zijn moeder niet gevierd wordt dat weekend.
Maandag de 22e toch?quote:Op zondag 9 februari 2020 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Terug van Robért...leek erop dat het dak van de schouwburg eraf ging/waaide.
Wat een leuke show, relaxed, gezellige sfeer, en voorlopig hoef ik niet meer te eten.
Net ook maar even alle voerdingen voor de vogels naar binnengehaald, alles waaide leeg
21 juni staat in de agenda, gezellig weer. En ja, J. meeslepen hoor. Nederland speelt zondag de 22e om 18 uur, dus dat lukt wel
Erg jammer! Maar we'll meet somewhere, ooit, ergens, hoop ik.quote:
Owh, vandaarquote:Op zondag 9 februari 2020 18:16 schreef Blues het volgende:
@:Whiskers2009 we posten hetzelfde op hetzelfde moment, daarom mijn
quote:Op zondag 9 februari 2020 18:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja zat lekker muziek te maken uit mijn nieuwe boekie
Dat zijn 3 (wrsch wel smakelijke) happenquote:Op zondag 9 februari 2020 18:24 schreef fietsie het volgende:
Kritharaki met champignon knoflook saus en @:sigme lamskebab :
[ afbeelding ]
It's all I get. Klein bordje, kleine portie. En veel koffie.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zijn 3 (wrsch wel smakelijke) happen
Ok, ik overdrijf. Maar veel is het niet.
Dat lijkt mij ook best wel leuk om eens lekker bij Robért te gaan kijken.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Terug van Robért...leek erop dat het dak van de schouwburg eraf ging/waaide.
Wat een leuke show, relaxed, gezellige sfeer, en voorlopig hoef ik niet meer te eten.
Net ook maar even alle voerdingen voor de vogels naar binnengehaald, alles waaide leeg
21 juni staat in de agenda, gezellig weer. En ja, J. meeslepen hoor. Nederland speelt zondag de 22e om 18 uur, dus dat lukt wel
Ja, daar vertelde hij ook enthousiast over. Eens kijken waar dat is en wat voor workshops er te volgen zijnquote:Op zondag 9 februari 2020 18:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook best wel leuk om eens lekker bij Robért te gaan kijken.
Arme jijquote:Op zondag 9 februari 2020 18:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
It's all I get. Klein bordje, kleine portie. En veel koffie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |