Dat klinkt best intrigerend, die specifieke eisen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:Lucky_Strike
Nee, geen maand op vakantie. Maar dat is de maand die ik block voor mijn vakantie. En dat ga ik in juli/aug een vakantie zoeken. Ik heb nogal specifieke eisen, dus het valt meestal niet mee. En ik weet dus niet lang vantevoren wanneer ik daadwerkelijk op vakantie ben.
Ga je weer vliegen naar een trein bestemming?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:40 schreef borisz het volgende:
Vakantie... Wrs ergens in mei nog weg. Alleen nog geen idee waarheen. Stedentripje
Ohja ik neem vrij tijdens voor de OS
Specifieke eisen klinkt zeker intrigerend.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:Lucky_Strike
Nee, geen maand op vakantie. Maar dat is de maand die ik block voor mijn vakantie. En dat ga ik in juli/aug een vakantie zoeken. Ik heb nogal specifieke eisen, dus het valt meestal niet mee. En ik weet dus niet lang vantevoren wanneer ik daadwerkelijk op vakantie ben.
Wij ook. Of in elk geval zo veel mogelijk. Heb er al zin in.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:40 schreef borisz het volgende:
Vakantie... Wrs ergens in mei nog weg. Alleen nog geen idee waarheen. Stedentripje
Ohja ik neem vrij tijdens voor de OS
Niet heel spannend hoor. Meer zaken als in een (niet te kleine) plaats ipv er buiten want we huren geen auto, echt zelf kunnen koken (voldoende materialen + 4 pitten + koelkast die liefst ook een vriesgedeelte heeft), supermarkt op loop/sjouwafstand, geen hoogbouw, graag een bad, rustig maar niet te ver vh centrum etc.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat klinkt best intrigerend, die specifieke eisen.
Met dank aan @:Kreator zit ik nu achter een campari soda
Ja dat weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ga je weer vliegen naar een trein bestemming?
Geen idee of jij gaat interessant vind, maar ben je bekend met de Route der Industriekultur?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet.. Ik heb nog geen idee wat ik wil. Ik neig wel weer Duitsland of meer richting het oosten.
Ah duidelijk. Ik dacht meer aan minimale hoge bergen of zo, of een enorm zwembadquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet heel spannend hoor. Meer zaken als in een (niet te kleine) plaats ipv er buiten want we huren geen auto, echt zelf kunnen koken (voldoende materialen + 4 pitten + koelkast die liefst ook een vriesgedeelte heeft), supermarkt op loop/sjouwafstand, geen hoogbouw, graag een bad, rustig maar niet te ver vh centrum etc.
Zegt mij niets. Ziet er wel interessant uit.quote:
Er is echt geen zak te doen in Brno. Er is een toren en er is een plein. Toeristenboekjes zeggen dat het happened op dat plein maar daar happened dus echt helemaal niets.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Zegt mij niets. Ziet er wel interessant uit.![]()
Het lijkt me ook leuk om gewoon bij Enschede de DB te pakken en zonder al te veel te plannen Duitsland in.
Qua stedentripje zat ik nu Brno te bekijken. Al dan niet in combo met Ostrava.
Ohh ben heel benieuwd naar jullie foto’s. Memo was er een paar maanden geleden, prachtige foto’s. En ik volg een fotograaf, Theo Bosboom, die er veel komtquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
September al geboekt wij gaan in juni naar IJsland.
Kopenhagen!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:26 schreef Barreltje het volgende:
Hier staat lapland op de planning.. gevolgd door Kopenhagen en de combi Aberdeen/Edinburgh.. en waarschijnlijk nog een weekje Naar de zon.. Montenegro of Ibiza.. nog even kiezen..![]()
En daarna maar een beetje sparen ofzo..
K. Neemt me mee.. dus ik ben benieuwd.. we gaan in ieder geval skieen vanaf de elektriciteitscentrale..quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kopenhagen!![]()
![]()
![]()
Als je nog tips nodig hebt, ik heb er eind 2017 gewoond
Het stond al zo lang op mijn lijstje en ben zooo benieuwd!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ohh ben heel benieuwd naar jullie foto’s. Memo was er een paar maanden geleden, prachtige foto’s. En ik volg een fotograaf, Theo Bosboom, die er veel komt
Lapland wil ik eigenlijk volgende winter heenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:26 schreef Barreltje het volgende:
Hier staat lapland op de planning.. gevolgd door Kopenhagen en de combi Aberdeen/Edinburgh.. en waarschijnlijk nog een weekje Naar de zon.. Montenegro of Ibiza.. nog even kiezen..![]()
En daarna maar een beetje sparen ofzo..
Daar waren jullie nog niet zo lang geleden ook geweest toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:42 schreef golfer het volgende:
Youp was ouderwets op dreef. Scherp, grof en humoristisch.![]()
Nu weer met de trein terug naar huis.
Wij waren een tijdje geleden bij Freek de Jonge.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:46 schreef derLudolf het volgende:
Daar waren jullie nog niet zo lang geleden ook geweest toch?
Is dit nog steeds "met de kennis van nu"?
Ja, toen ik er was kreeg de uil van Minerva er in het begin flink van langs, die zal nu wel al gevlogen zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij waren een tijdje geleden bij Freek de Jonge.
Dit was inderdaad 'Met de kennis van nu' met aangepaste actuele grappen.
Waarom specifiek Enschede? Omdat je vanaf daar met NRW ticket kun reizen?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Zegt mij niets. Ziet er wel interessant uit.![]()
Het lijkt me ook leuk om gewoon bij Enschede de DB te pakken en zonder al te veel te plannen Duitsland in.
Ja. De vorige keer was het geen campari. Weet niet meer wst het wel was. Maar het was goed te drinken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat klinkt best intrigerend, die specifieke eisen.
Met dank aan @:Kreator zit ik nu achter een campari soda
Ik denk dat je aperol had, da’s iets zoeter. Campari is wat bitterder. Maar erg lekkerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. De vorige keer was het geen campari. Weet niet meer wst het wel was. Maar het was goed te drinken.
Nee het was een of andere Italiaans drankje.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je aperol had, da’s iets zoeter. Campari is wat bitterder. Maar erg lekker
Aperol IS Italiaans.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee het was een of andere Italiaans drankje.
Niet specifiek. Maar dat zat nu in mijn hoofd vanwege vorige weekquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom specifiek Enschede? Omdat je vanaf daar met NRW ticket kun reizen?
Ach so. Met zo'n ticket kun je voor rond de ¤25 vanaf 9u 's ochtends (weekend hele dag) in alle RE/RB en S-Bahnen en ook in bussen in NRW.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet specifiek. Maar dat zat nu in mijn hoofd vanwege vorige week. Ergens anders Duitsland in kan natuurlijk ook.
Die is ook alleen in het weekend?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach so. Met zo'n ticket kun je voor rond de ¤25 vanaf 9u 's ochtends (weekend hele dag) in alle RE/RB en S-Bahnen en ook in bussen in NRW.
Daarnaast is het voor ¤44 een Quer durchs Land, dat is nagenoeg hetzelfde maar dan voor heel Duitsland.
Neh, zometeen even lekker uitwaaien met honden. En ook nog even varkenshok afmesten + vers stro erin, voordat het gaat regenen.quote:Op zondag 9 februari 2020 06:37 schreef Barreltje het volgende:
Wind!![]()
Met dit weer wil je toch het liefst gewoon in bed blijven liggen.. om vervolgens halverwege de dag met een dekentje te verplaatsen naar de bank
Ik. Weet. Niet. Meer. Wat. Het. Was. Maar. Het. Was. Geen. Aperol. Spritz. Ik. Weet. Wat. Aperol. Spritz. Is. Ik. Weet. Niet. Hoe. Ik. Duidelijk. Kan. Maken. Dat. Het. Geen. Aperol. Spritz. Was.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aperol IS Italiaans.
Aperol Spritz wordt veel gedronken in Italië. Zeker in Rome. Al lees ik op Wikipedia dat de Spritz uit regio Venetië komt.
Ik zie het probleem. Je bent de hoofdletters vergeten consequent door te voeren in je communicatie. Dat heb ik mensen zien doen. Valt op door irritatie.quote:Op zondag 9 februari 2020 08:08 schreef Kreator het volgende:
Ik. Weet. Niet. Meer. Wat. Het. Was. Maar. Het. Was. Geen. Aperol. Spritz. Ik. Weet. Wat. Aperol. Spritz. Is. Ik. Weet. Niet. Hoe. Ik. Duidelijk. Kan. Maken. Dat. Het. Geen. Aperol. Spritz. Was.
quote:Op zondag 9 februari 2020 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie het probleem. Je bent de hoofdletters vergeten consequent door te voeren in je communicatie. Dat heb ik mensen zien doen. Valt op door irritatie.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:09 schreef Kreator het volgende:
Volgende week rond deze tijd zit ik in Spanje. Bierra.
LS, je pakje is hier, maar we laten het nog even dicht omdat speelgoed doseren enzo....ik ben benieuwd!quote:Op zondag 9 februari 2020 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Groetjes uit Twente! Wellicht nog een extra nachtje hier slapen vanwege de storm, vanmiddag maar eens kijken...
In de buurt van Alicante. Weekje zon. Oom en tante van vriendin wonen er.quote:Op zondag 9 februari 2020 08:44 schreef minilot het volgende:
[..]Waar in Spanje? En wat ga je er doen?
SPOILER: VoorraadkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan toch veruit de meeste varkens weg zijn, kunnen wij eindelijk weer eens naar Spanje. Het is een jaar geleden dat we daar 'echt' waren - in juni zijn we er even 2 dagen geweest om het spul voor te bereiden op nóg 9 maanden afwezigheid.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILER: Spaanse voorraadkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dan mag je wel komen logeren hoor..quote:Op zondag 9 februari 2020 08:42 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen! Wat een waanzinnig goed festival, dat Grauzone!Volgend jaar ga ik twee dagen
Maar drie uur geslapen, maar het meer dan waardKoffie nu.
quote:Op zondag 9 februari 2020 09:14 schreef sigme het volgende:
Oh ja, voorraadkasten en vakantieplannen.Mijn ex had ook altijd enorme hoeveelheden voorraad maar was niet zo georganiseerd dus alles was over datum. Alles. Zelfs de pasta.SPOILER: VoorraadkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan toch veruit de meeste varkens weg zijn, kunnen wij eindelijk weer eens naar Spanje. Het is een jaar geleden dat we daar 'echt' waren - in juni zijn we er even 2 dagen geweest om het spul voor te bereiden op nóg 9 maanden afwezigheid.
Dat zou het bij mij ook zijn maar dat komt meer omdat ik zoveel eieren Bv niet op zou krijgen.
Oh dat is wel heel erg zonde inderdaad. Ik kijk iedere week even of er nog iets op moet.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn ex had ook altijd enorme hoeveelheden voorraad maar was niet zo georganiseerd dus alles was over datum. Alles. Zelfs de pasta.
Dat zou het bij mij ook zijn maar dat komt meer omdat ik zoveel eieren Bv niet op zou krijgen.
quote:Op zondag 9 februari 2020 09:14 schreef sigme het volgende:
Oh ja, voorraadkasten en vakantieplannen.Wat netjes opgeruimd ookSPOILER: VoorraadkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan toch veruit de meeste varkens weg zijn, kunnen wij eindelijk weer eens naar Spanje. Het is een jaar geleden dat we daar 'echt' waren - in juni zijn we er even 2 dagen geweest om het spul voor te bereiden op nóg 9 maanden afwezigheid.
We have far more in common than that which devides us..
Daar maken we speciaal een stop voor in Frankrijkquote:Op zondag 9 februari 2020 09:41 schreef Myraela het volgende:
Ik kan zoveel chaos niet aan.Maar er staat wel Amora mayonaise, dus dat is wel fijn.
Volgens mij heeft Dirk ze. Weet niet hoe hoog in het land ze vestigingen hebben. Amora is fijn ja.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar maken we speciaal een stop voor in Frankrijk.
Hier in Noord Nederland zijn ze niet meer te koop.
Ja. Wel heel mosterdachtig, daar moet je van houden.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:56 schreef Kreator het volgende:
Is amore lekkerder dan zaanse uit een tube?
Anders. Soms zin in Zaanse, soms in Amora. Frikandel speciaal met Amora is bijvoorbeeld echt niets.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:56 schreef Kreator het volgende:
Is amore lekkerder dan zaanse uit een tube?
quote:
Mooi ditquote:Op zondag 9 februari 2020 09:41 schreef Myraela het volgende:
Ik kan zoveel chaos niet aan.Maar er staat wel Amora mayonaise, dus dat is wel fijn.
Mijne ookquote:Op zondag 9 februari 2020 10:18 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn lievelingsmayonaise is Thomy, binnenkort weer wat tubes inslaan in Zwitserland
Da’s best jammer ja.quote:Op zondag 9 februari 2020 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb de mayo van D<ikkie zurig
Maar het schijnt allemaal niet zo gezond te zijn
Moet je zomaar ineens rekening houden met schoolvakantiesquote:Op zondag 9 februari 2020 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
Vakantieplannen beginnen hier ook te komenIn de voorjaarsvakantie (17 feb) een midweekje Slowakije en een ontmoeting met de schoonouders na een autorit van 6 uur
Ik geloof dat ik in de meivakantie met de boot naar Schotland moet
Zowel G als haar zoon hadden daar wel oren naar toen ik het terloops riep
Ik twijfel alleen of het veel zin heeft voor een week of een midweek
Een en ander hangt nog af van de hoeveelheid verlofuren van G. En dan van de zomer wordt het denk ik een roadtrip naar Slowakije
Ik begreep ook dat G's ouders binnenkort een varken slachten en dat ik dus verse worst en andere vage dingen te eten ga krijgen![]()
Je hebt nu alle schoolvakanties en studiedagen in je agenda staan?quote:Op zondag 9 februari 2020 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
Vakantieplannen beginnen hier ook te komenIn de voorjaarsvakantie (17 feb) een midweekje Slowakije en een ontmoeting met de schoonouders na een autorit van 6 uur
Ik geloof dat ik in de meivakantie met de boot naar Schotland moet
Zowel G als haar zoon hadden daar wel oren naar toen ik het terloops riep
Ik twijfel alleen of het veel zin heeft voor een week of een midweek
Een en ander hangt nog af van de hoeveelheid verlofuren van G. En dan van de zomer wordt het denk ik een roadtrip naar Slowakije
Ik begreep ook dat G's ouders binnenkort een varken slachten en dat ik dus verse worst en andere vage dingen te eten ga krijgen![]()
Jaquote:Op zondag 9 februari 2020 10:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Moet je zomaar ineens rekening houden met schoolvakanties
quote:Op zondag 9 februari 2020 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je hebt nu alle schoolvakanties en studiedagen in je agenda staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zondag 9 februari 2020 10:58 schreef Barreltje het volgende:
Over die virus uitbraak..OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
Over die virus uitbraak..Vertel hem dan even dat de standaard griep dodelijker is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ja dat is wat de media je doet geloven..maar wat ze je niet vertellen...quote:Op zondag 9 februari 2020 11:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Vertel hem dan even dat de standaard griep dodelijker is.
En hij verklaart jou natuurlijk voor gek dat jij niet gelooft wat hij zegtquote:Op zondag 9 februari 2020 11:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja dat is wat de media je doet geloven..maar wat ze je niet vertellen...
*insert alu-hoedje*
Ook allemaal aangebroken?quote:Op zondag 9 februari 2020 10:49 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben altijd 10 verschillende varianten mayo in huis geloof ik.. amora,Zaanse,kewpie,hellman.. het is allemaal wel eens langs gekomen
.
Loebes was ook al niet te houden. Rende van het losloop veld. Sprong het beekje in.. Helemaal koekkoekquote:Op zondag 9 februari 2020 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Wij gaan zo nog even lange wandeling doen in de flinke woei (godsamme wat is Dora onrustig.) en dan hoop ik de middag opgekruld op de bank door te brengen. Kop vol, druk op m'n hoofd, hoesten, neus verstopt. Blerf.
Beterschap. Ik ben er na tien dagen weer doorheen.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Wij gaan zo nog even lange wandeling doen in de flinke woei (godsamme wat is Dora onrustig.) en dan hoop ik de middag opgekruld op de bank door te brengen. Kop vol, druk op m'n hoofd, hoesten, neus verstopt. Blerf.
Interessant artikel. Dit is de goede link trouwens: https://www.volkskrant.nl(...)w-ophemelt~bbc08e0f/quote:Op zondag 9 februari 2020 11:26 schreef derLudolf het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)he-landbouw-ophemelt
![]()
![]()
Wij zijn nu onderweg vanaf het hoge noorden. Staat nu al een flink briesje zegmaarquote:Op zondag 9 februari 2020 11:51 schreef fietsie het volgende:
Hmmm ik zou vanavond koken voor meerdere mensen; toch maar in overleg verplaatst.
Om nou vanavond met de auto te moeten gaan reizen lijkt me toch wat ehm, solliciteren naar gedoe.
Dus dan maar @:Sigme Lams-kebab met zn drietjes
Je rijdt tegen de storm in? Dat wordt dan zeker wel 3x laden tussendoorquote:Op zondag 9 februari 2020 12:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Wij zijn nu onderweg vanaf het hoge noorden. Staat nu al een flink briesje zegmaar
Het ligt op het puntje van mn tong wat het wel wasquote:Op zondag 9 februari 2020 08:08 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik. Weet. Niet. Meer. Wat. Het. Was. Maar. Het. Was. Geen. Aperol. Spritz. Ik. Weet. Wat. Aperol. Spritz. Is. Ik. Weet. Niet. Hoe. Ik. Duidelijk. Kan. Maken. Dat. Het. Geen. Aperol. Spritz. Was.
Nu we het toch over landbouwers hebben. Ook uit de Volkskrant:quote:Op zondag 9 februari 2020 11:26 schreef derLudolf het volgende:
https://www.volkskrant.nl(...)he-landbouw-ophemelt
Idd nu in zwolle aan de netflix.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:21 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je rijdt tegen de storm in? Dat wordt dan zeker wel 3x laden tussendoor
KNMI grapte dat als je meewind rijdt het even kan lijken alsof het niet waait, bij 100km/hquote:
Aperol spritz toevallig?quote:Op zondag 9 februari 2020 12:23 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Het ligt op het puntje van mn tong wat het wel was
Ik denk er nog even over.
Oow ik las net dat ze hebben aangeboden gratis omgevallen bomen te verwijderen, inclusief een noodnummer daarvoor.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:38 schreef Kreator het volgende:
Die domme boeren staan de laatste weken elke dag op elk viaduct boven de 1, file te veroorzaken. Dood aan alle boeren.
quote:Charmeoffensief boeren
Ondertussen heeft Farmers Defence Force (FDF) in storm Ciara een kans gezien voor een charmeoffensief. De boeren-actieclub heeft een tijdelijk noodnummer geopend om te helpen bij eventuele omgevallen bomen en grote takken die wegen blokkeren. ,,Talloze strijders hebben al aangegeven dat zij paraat staan om burgers te helpen", aldus de actieclub. ,,FDF stelt haar netwerk, trekkers en manschappen ter beschikking om hulp te bieden indien nodig."
Hmm dat zit er vandaag, deze kant op, niet in vrees ik.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
KNMI grapte dat als je meewind rijdt het even kan lijken alsof het niet waait, bij 100km/h
Zoiets heb ik niet geïnterpreteerd? De eventuele technologie die gebruikt wordt, heeft niets met biologische (= geen synthetische meststoffen en synthetische gewasbeschermingsmiddelen) teelt te maken vind ik.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:06 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Interessant artikel. Dit is de goede link trouwens: https://www.volkskrant.nl(...)w-ophemelt~bbc08e0f/
Zaadveredeling kan niet biologisch,
Buiten dat ik dat heel lekker vind...quote:
Ik verdenk de loopsheid als triggerquote:Op zondag 9 februari 2020 11:42 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Loebes was ook al niet te houden. Rende van het losloop veld. Sprong het beekje in.. Helemaal koekkoek
Ik zit op een festival op 20/21, dus ik veto die.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:38 schreef sigme het volgende:
Ok, even eerste inventarisatie: 13/14 juni of 20/21 juni. Wie vetoot wat?
13/14 : Barrel(ovb) , Kaat ; Lonaa ( + Doraquote:Op zondag 9 februari 2020 12:38 schreef sigme het volgende:
Hmm mijn moeder is dan ergens jarig.. geen idee wanneer ze dat gaat vieren.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:56 schreef Lonaa het volgende:
13/14 juni : Barrel(ovb) , Kaatje, Lonaa
20/21 juni: Barrel, Kaatje
Beide op vakantie.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:38 schreef sigme het volgende:
Mja maar dan zit de vervulling in frankrijk.. dus is het niet erg.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:56 schreef derLudolf het volgende:
Verder vind ik zelf het biologische een beetje door slaan soms.
Het stro wat gebruikt wordt moet bijvoorbeeld ook biologisch zijn, nu is er in Nederland niet veel aanbod van biologisch stro dus wordt het uit Frankrijk gehaald.
En dierlijke mest op biologische akkerbouw bedrijven moet ook biologisch zijn. Dus ipv mest van de buurman moet het ver weg komen.
Nee, de vervuiling zit dan in de reis vanuit Frankrijk naar Nederland.quote:Op zondag 9 februari 2020 13:02 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja maar dan zit de vervulling in frankrijk.. dus is het niet erg.
Geldt ook voor stroom opgewekt dmv water in frankrijk... WIJ hebben groene stroom... en franke de vervulling want die moeten het water eerst oppompen voor het wat gaat opleveren.
Doorpakken.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:38 schreef sigme het volgende:
Ik ben zon”slim” geweest om te zeggen dat ik morgen kom (is mijn vrije dag) omdat dinsdag een 3-daagse meeting begint en er nog wat last minute dingen geregeld moeten worden. Als de wind zo blijft ben ik in een recordtijd op kantoor 🤣quote:Op zondag 9 februari 2020 14:04 schreef Myraela het volgende:
Ik ben stiekem aan het hopen dat er iets op het spoor valt zodat ik morgen kan zeggen dat ik vanuit huis werk.
Treinen ontsporen ook spontaan bij de suggestie dat er een boom in de verte zou kunnen omvallen he.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:12 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht dat ProRail zo'n beetje alle bomen dichtbij het spoor wel had gekapt.
Nee hoor, op het 'mijn' traject zeker nietquote:Op zondag 9 februari 2020 14:12 schreef derLudolf het volgende:
Ik dacht dat ProRail zo'n beetje alle bomen dichtbij het spoor wel had gekapt.
Mijn bed staat onder een schuin dak en aangezien ik een hoekhuis heb, kan het hier flink spoken als het waait.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:25 schreef golfer het volgende:
Lekker lang in bed liggen luisteren naar het briesje hier. Intussen is het hier aan de kust een storm geworden met kracht 8 tot 9.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
Jullie hebben vast erop ingerichte spullenboel.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:25 schreef Barreltje het volgende:
wij hadden hier net even een piekje van 144 km/h
ik ben maar binnen aan het werk
Voor jou is altijd plekquote:Op zondag 9 februari 2020 13:06 schreef Aure het volgende:
Ik zou wel 20/21 juni kunnen als ik met @:Leintjeuh mee kan/mag rijden
Ik veto niks, hoe eerder een datum hoe beter. En als je tegen die tijd nog varkensvlees of lamsvlees te koop hebt, neem ik een koelbox mee als t magquote:Op zondag 9 februari 2020 12:38 schreef sigme het volgende:
Aiquote:Op zondag 9 februari 2020 15:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm hier duidelijk een afgebroken tak gespot...
helaas wel midden op de vooruit.
Dat wordt een rondje carglass ergens
Mijn oudste kan ook zo lekker pruttelen als er duiven in de kersenboom voor de deur zittenquote:Op zondag 9 februari 2020 15:02 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ai![]()
Hier zat een duif op het balkon te... chillen? Het verenpak was voortdurend in beweging door de wind.
Bekkie van poes trouwens ook
I wish I wishquote:Op zondag 9 februari 2020 14:52 schreef fietsie het volgende:
@:Blues dit is het moment om die coniferen stilletjes om te zagen!![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:00 schreef Uhmmpie het volgende:
Hmm hier duidelijk een afgebroken tak gespot...
helaas wel midden op de vooruit.
Dat wordt een rondje carglass ergens
Ja, ik dacht ook vanmiddag 'oh even naar het park' maar realiseerde me daar pas hoeveel bomen daar eigenlijk staan. Er lagen al beste takken.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Ik wil met de hond gaan lopen besef mij nu pas hoeveel grote bomen deze wijk rijk is. In het park zijn de eerste al om helaas bij de vorige storm zijn er toen ook een hoop omgegaan. Ze zijn schijnbaar ziek
Ruim van te voren besloten (voor eind april) kan ik beide weekenden.quote:Op zondag 9 februari 2020 12:38 schreef sigme het volgende:
Over die virus uitbraak..HelpSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Dat betwijfel ik ook. Wat je krijgt van dit virus is niet best, ook al ben je gezond.quote:Op zondag 9 februari 2020 11:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Vertel hem dan even dat de standaard griep dodelijker is.
Ligt er aan waar je woont, maar ik las op de NS website 14.00quote:Op zondag 9 februari 2020 15:30 schreef FutureFairytale het volgende:
Terug van zwemmen. Heerlijk gehad.
Nu voel ik me lekker rozig maar moet ik eigenlijk paar boodschappen hebben. Moet me er zien toe te zetten om naar buiten te gaan, voor het nog harder gaat.
Hoe laat zou t hoogtepunt moeten zijn?
Hier niet, in een bericht van de brandweer van 14:37 was 'het hoogtepunt er nog niet in Twente'quote:Op zondag 9 februari 2020 15:31 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ligt er aan waar je woont, maar ik las op de NS website 14.00
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:35 schreef Isabeau het volgende:
Concl: diverse bronnen zeggen iets anders
Bron: www.lc.nlquote:Hoewel het hoogtepunt van storm Ciara voor Friesland pas tussen 16 en 22 uur wordt verwacht, is er zondagmiddag al heel wat van te merken. Veerboten varen amper naar de Waddeneilanden, bomen waaien op het wegdek en op een aantal plekken vallen de pannen van het dak. De Elfstedenhal in Leeuwarden is ontruimd vanwege klapperende dakplaten.
Loebes is iig weer even lekker uitgewaaid.. En wij ook.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:20 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook vanmiddag 'oh even naar het park' maar realiseerde me daar pas hoeveel bomen daar eigenlijk staan. Er lagen al beste takken.
Moet zo nog 1x wandelen, maar heb maar weinig zin.
Schud je die lijnen zo uit je mouw?quote:Op zondag 9 februari 2020 15:56 schreef Myraela het volgende:
Kijk mij even creabea bezig zijn.Ik weet niet waarom, maar alles is toffer op servies. Alleen dit servies had ik gekregen bij de stiften. Wil eigenlijk nieuwe bordjes halen zonder randje.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 februari 2020 16:01 schreef fietsie het volgende:
Voor mensen met vragen over wanneer het heftigst enzo:
[ afbeelding ]
Was het maar zo'n feest. Ik teken ze na van een plaatjes op internet.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:04 schreef sigme het volgende:
Schud je die lijnen zo uit je mouw?
Leuk hoor!
quote:Op zondag 9 februari 2020 16:01 schreef fietsie het volgende:
Voor mensen met vragen over wanneer het heftigst enzo:
[ afbeelding ]
Geinig!quote:Op zondag 9 februari 2020 15:56 schreef Myraela het volgende:
Kijk mij even creabea bezig zijn.Ik weet niet waarom, maar alles is toffer op servies. Alleen dit servies had ik gekregen bij de stiften. Wil eigenlijk nieuwe bordjes halen zonder randje.
[ afbeelding ]
13/14 juni : Barrel(ovb) , Kaatje, Lonaa, Leintjeuh, Isabeauquote:Op zondag 9 februari 2020 12:56 schreef Lonaa het volgende:
13/14 juni : Barrel(ovb) , Kaatje, Lonaa
20/21 juni: Barrel, Kaatje
Oei zeker op de fietsquote:Op zondag 9 februari 2020 16:04 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Waneer ik naar het station moet dus
Nee, ik loop met dit weer. Route is redelijk boomvrij.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:11 schreef FutureFairytale het volgende:
Oei zeker op de fiets![]()
Is niet te doen hoor. Kun je niet gebracht worden?
Ik trek mn luie rozige billen nu van de bank af en ga maar. Dan heb ik het gehad. Als m'n tas maar niet wegvliegt.
Ik was bang dat Dora weg zou waaien.quote:Op zondag 9 februari 2020 15:54 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Loebes is iig weer even lekker uitgewaaid.. En wij ook.
Deze keer maar aan de lijn gehouden..
Hier staat al een paar uur een redelijke wind. Geen regen, wel staat de wind uit een ongebruikelijke hoek.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Jullie hebben vast erop ingerichte spullenboel.
Mijn dakpannen vinden met name de hoek waarop de wind aankomt nu niet leuk.
Er komt hier nu ook regen mee met de wind.
Dat doe ik al de hele middagquote:Op zondag 9 februari 2020 16:11 schreef fietsie het volgende:
Ik zit een live-feed van London Heathrow te kijken: landende vliegtuigen die kunstjes doen om niet al te hard in de aardkorst te bouncen
quote:
Ik kon van schiphol niet een vinden, en het Engelse commentaar is briljant:quote:
Haaks op de baan afkomen? Of zwabberend?quote:Op zondag 9 februari 2020 16:11 schreef fietsie het volgende:
Ik zit een live-feed van London Heathrow te kijken: landende vliegtuigen die kunstjes doen om niet al te hard in de aardkorst te bouncen
Alle varianten van maagomkerend. Zeker als je achterin zou zittenquote:Op zondag 9 februari 2020 16:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Haaks op de baan afkomen? Of zwabberend?
Meermaals meegemaakt dat je naar buiten kijkt en de landingbaan door je raampje ziet naderen. En pas op het laatste moment draait het vliegtuig de neus in de goede richting. Zwabberend landen is niet mijn ding. Zwabberend opstijgen nog minder.
Schiphol: https://www.nhnieuws.nl/n(...)-van-megastorm-ciaraquote:Op zondag 9 februari 2020 16:28 schreef fietsie het volgende:
[..]
[..]
Ik kon van schiphol niet een vinden, en het Engelse commentaar is briljant:
Komt er meeuw voorbij: "Albatros!"
Jaloers!quote:
Dat doe ze met opzet he? Anders sort je sowieso neer..quote:Op zondag 9 februari 2020 16:29 schreef z80 het volgende:
[..]
Haaks op de baan afkomen? Of zwabberend?
Meermaals meegemaakt dat je naar buiten kijkt en de landingbaan door je raampje ziet naderen. En pas op het laatste moment draait het vliegtuig de neus in de goede richting. Zwabberend landen is niet mijn ding. Zwabberend opstijgen nog minder.
Link!!quote:Op zondag 9 februari 2020 16:30 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Schiphol: https://www.nhnieuws.nl/n(...)-van-megastorm-ciara
Maar die van Heathtow is beter. Filmer staat op een betere positie.
Haha ik was niet van plan T. en Jip mee te nemenquote:Op zondag 9 februari 2020 14:56 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Voor jou is altijd plekalleen kunnen Jip en T. alleen mee als kaas en babi A. thuisblijven
Ik zit als het even kan helemaal achterin. En er is weinig maagomkerend.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
Alle varianten van maagomkerend. Zeker als je achterin zou zitten
Hee, tegelijk! Aangezien jij de laatste bent, zet mij er even bij je tussenquote:Op zondag 9 februari 2020 16:31 schreef z80 het volgende:
13/14 juni : Barrel(ovb) , Kaatje, Lonaa, Leintjeuh, Isabeau, z80
20/21 juni: Barrel, Kaatje, Leintjeuh, Aure, Isabeau, z80
Indien niet last minute naar verwegistan.
Ik weet nog niet of kaas en A. meegaan. Denk dat niet beter is...quote:Op zondag 9 februari 2020 16:32 schreef Aure het volgende:
Haha ik was niet van plan T. en Jip mee te nemen
Miniquote:Op zondag 9 februari 2020 16:32 schreef Whiskers2009 het volgende:
13/14 juni : Barrel(ovb) , Kaatje, Lonaa, Leintjeuh, Isabeau, z80, Whiskers (ovb)
20/21 juni: Barrel, Kaatje, Leintjeuh, Aure, Isabeau, z80, Whiskers (ovb)
Voorbehoud:
Mits ik een lift kan regelen en kampeerspul kan lenen.
quote:Op zondag 9 februari 2020 16:34 schreef minilot het volgende:
13/14 juni : Barrel(ovb) , Kaatje, Lonaa, Leintjeuh, Isabeau, z80, Whiskers (ovb), minilot
20/21 juni: Barrel, Kaatje, Leintjeuh, Aure, Isabeau, z80, Whiskers (ovb), minilot
Zo dan!
Er bestaan voor jouw soort mensen ook opblaastentjes met een co2 patroonquote:Op zondag 9 februari 2020 16:38 schreef minilot het volgende:
Ik ben overigens motorisch volkomen ongeschikt om eigenhandig een tentje op te zetten. Ik broed nog op een olijke verhouding voor wie me helpen wil.
Ik zoek nog een tentje...quote:Op zondag 9 februari 2020 16:38 schreef minilot het volgende:
Ik ben overigens motorisch volkomen ongeschikt om eigenhandig een tentje op te zetten. Ik broed nog op een olijke vergoeding voor wie me helpen wil.
Ik heb mijn tent in tien minuten staan. Hij is wel suoerknus 1-persoons.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:38 schreef minilot het volgende:
Ik ben overigens motorisch volkomen ongeschikt om eigenhandig een tentje op te zetten. Ik broed nog op een olijke verhouding voor wie me helpen wil.
Ja doei, afgelopen jaar niet voor jan lul een vijfpersoonstent aangeschaft!quote:Op zondag 9 februari 2020 16:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er bestaan voor jouw soort mensen ook opblaastentjes met een co2 patroon
Wat is dat dan?! Is dat omdat ik alleen maar 13/14 kan? zeg dan gewoon dat je me stom vindtquote:Op zondag 9 februari 2020 16:37 schreef Kreator het volgende:
13/14 juni : Barrel(ovb) , Kaatje, Lonaa, Leintjeuh, Isabeau, z80, Whiskers (ovb), minilot, Krea 50/50,
20/21 juni: Barrel, Kaatje, Leintjeuh, Aure, Isabeau, z80, Whiskers (ovb), minilot, Krea,
Je zoekt dus concreet 4 tent opzettertsquote:Op zondag 9 februari 2020 16:40 schreef minilot het volgende:
[..]
Ja doei, afgelopen jaar niet voor jan lul een vijfpersoonstent aangeschaft!
quote:Op zondag 9 februari 2020 16:39 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ik heb mijn tent in tien minuten staan. Hij is wel suoerknus 1-persoons.
Ik help je wel.
Ja. Het is of dat. Of omdat die vrijdag in Horst be voor een personeelsfeest en dat volgens mij tot en met zaterdag is maar weet niet zeker.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:40 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Wat is dat dan?! Is dat omdat ik alleen maar 13/14 kan? zeg dan gewoon dat je me stom vindt
Mijn hele tent is voor mij.quote:
Ja. Maar ik heb een nieuwe zelfooblazende gekocht die wel past.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:41 schreef minilot het volgende:
[..]
Is dat die ene waar je luchtbed niet in paste?
Of van die tenten die je de lucht in gooit en uit zichzelf in model gaan.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:39 schreef fietsie het volgende:
[..]
Er bestaan voor jouw soort mensen ook opblaastentjes met een co2 patroon
quote:Op zondag 9 februari 2020 16:42 schreef minilot het volgende:
[..]
Mijn hele tent is voor mij.Gesteld op privacy. Sporadische tentvisite daargelaten
Drank en gezelligheid.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:42 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Of van die tenten die je de lucht in gooit en uit zichzelf in model gaan.
Als ik al kom rijdt ik 's avonds wel naar huis. Om voor één nacht alles op te zoeken en op te ruimen en met een beetje pech te moeten drogen is me te veel van het goede
Si.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:44 schreef minilot het volgende:
[..]
Ludolf drinkt niet, toch? Dacht ik?
Hoiquote:Op zondag 9 februari 2020 16:44 schreef Kreator het volgende:
Ik heb trouwens ook nog wel een vierpersoonstent met twee vakken. Die ligt nog in de opslag bij Loon. Mocht iemand geen tent hebben.
Idem. Hoewel: wel luchtbed en slaapzak.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:46 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik heb nul kampeerspullen. En kan niet lang autorijden. Ik vind het lastig.
Na een bepaald tijdstip beginnen de zaken die je mist juist, dude!quote:Op zondag 9 februari 2020 16:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach, na een bepaald tijdstip mis je niks meer hoor
quote:Op zondag 9 februari 2020 16:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Na een bepaald tijdstip beginnen de zaken die je mist juist, dude!
quote:Op zondag 9 februari 2020 16:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op zondag 9 februari 2020 16:37 schreef Kreator het volgende:
13/14 juni : Barrel(ovb) , Kaatje, Lonaa, Leintjeuh, Isabeau, z80, Whiskers (ovb), minilot, Krea 50/50, LS
20/21 juni: Barrel, Kaatje, Leintjeuh, Aure, Isabeau, z80, Whiskers (ovb), minilot, Krea, LS
Ik ga niet stoken/steken in goede relatiesquote:Op zondag 9 februari 2020 16:48 schreef minilot het volgende:
[..]
Na een bepaald tijdstip beginnen de zaken die je mist juist, dude!
J. mee als chauffeur?quote:Op zondag 9 februari 2020 16:49 schreef Lucky_Strike het volgende:
13/14 juni : Barrel(ovb) , Kaatje, Lonaa, Leintjeuh, Isabeau, z80, Whiskers (ovb), minilot, Krea 50/50, LS
20/21 juni: Barrel, Kaatje, Leintjeuh, Aure, Isabeau, z80, Whiskers (ovb), minilot, Krea, LS
Drentse teken dragen vaak lyme bij zichquote:Op zondag 9 februari 2020 16:49 schreef minilot het volgende:
Als het toevallig lekker warm weer is kan ik trouwens ook moeiteloos gewoon in het gras slapen. Scheelt gesjouw in de trein.
Günther navigeert beter?quote:Op zondag 9 februari 2020 16:50 schreef minilot het volgende:
Morgenochtend vanaf 05:30 eentje van ca. vijf uur, Disneylandwaarts. Naja, ik zit erbij op de achterbank.
Valt een beetje tegen. Wat gezwabber en hoog over. Dusseldorf is helemaal niets aan. Landen recht op de wind.quote:
Oow ik dacht dat hij tegen die tijd jou meesleeptequote:Op zondag 9 februari 2020 16:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mja, dat kan. Maar is het wel cool om hem steeds mee te slepen?
Ik vind J wel een leuke toevoeging. En anders haal je hem alsnog over mee te posten. Dan mag hij op eigen meritesquote:Op zondag 9 februari 2020 16:52 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Mja, dat kan. Maar is het wel cool om hem steeds mee te slepen?
Hij stopt er mee; z'n kleding is door aan het lekken. Vanmorgen om 9:30 stond ie er al.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen. Wat gezwabber en hoog over. Dusseldorf is helemaal niets aan. Landen recht op de wind.
Dan probeer Schiphol. Link heb ik al gegeven.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:52 schreef z80 het volgende:
[..]
Valt een beetje tegen. Wat gezwabber en hoog over. Dusseldorf is helemaal niets aan. Landen recht op de wind.
Kpn heeft blijkbaar bedacht dat je alleen nog maar regionale zenders van buurprovincies krijgt. Waarom we dan in vredesnaam AT5 hebben snap ik niet.quote:
Dat is apart jaquote:Op zondag 9 februari 2020 16:57 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Kpn heeft blijkbaar bedacht dat je alleen nog maar regionale zenders van buurprovincies krijgt. Waarom we dan in vredesnaam AT5 hebben snap ik niet.
Mooiquote:Op zondag 9 februari 2020 17:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok ok, ik ben hem aan al het overhalen. Als zelfs Krea het goed vindt, zal het wel goed zijn.
J is wel pro-meet maar het EK voetbal is dan net begonnen en als Nederland speelt, gaat hij echt thuis blijven.
Joh, dat hoeft écht niet. We hebben hier gewoon een café, met tv enzo.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:01 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ok ok, ik ben hem aan al het overhalen. Als zelfs Krea het goed vindt, zal het wel goed zijn.
J is wel pro-meet maar het EK voetbal is dan net begonnen en als Nederland speelt, gaat hij echt thuis blijven.
Hij is leuk! Dus eens dat 'ie moet komen!quote:Op zondag 9 februari 2020 17:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Joh, dat hoeft écht niet. We hebben hier gewoon een café, met tv enzo.
En ik wil 'm wel graag zien natuurlijk.
En jij ook! Ik wil jou graag een keer ontmoeten!quote:Op zondag 9 februari 2020 17:08 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hij is leuk! Dus eens dat 'ie moet komen!
Is al lang afgeblazen ivm de te harde windquote:Op zondag 9 februari 2020 17:08 schreef AnneX het volgende:
NK kampioenschap ‘Tegenwind fietsen’ gaan door.
https://twitter.com/nktegenwind/status/1226434127592857600![]()
Hij wil zo graag met onze vrienden kijken. Dat zijn altijd enorm gezellige avonden en het is al lang geleden dat we meededen aan een EK/WK. Ik zou het ook wel jammer vinden om zo'n avond te missen.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:07 schreef sigme het volgende:
[..]
Joh, dat hoeft écht niet. We hebben hier gewoon een café, met tv enzo.
En ik wil 'm wel graag zien natuurlijk.
Ow...ik begreep andere berichten.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Is al lang afgeblazen ivm de te harde wind
Ze zijn er wel aan begonnen, maar ze hebben het niet afgemaakt ivm de te harde wind.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:13 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ow...ik begreep andere berichten.
https://twitter.com/NKTegenwind
Dan doe een ovbquote:Op zondag 9 februari 2020 17:13 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Hij wil zo graag met onze vrienden kijken. Dat zijn altijd enorm gezellige avonden en het is al lang geleden dat we meededen aan een EK/WK. Ik zou het ook wel jammer vinden om zo'n avond te missen.
Heet geen borisz, maar zo te zien wel jaquote:Op zondag 9 februari 2020 17:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:borisz Als ik dit zie, komt het goed met het speelschema en de meet toch?
https://www.ek2020-voetbal.nl/speelschema-ek-2020/
Sankt Hansquote:Op zondag 9 februari 2020 17:08 schreef sigme het volgende:
Jongens, de knoop is door, het wordt een midzomernachtsigmemeetkampeerfestival. Kaartjes kunnen geboekt worden bij de bekende verkooppunten.
Een ring van vuur.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:26 schreef golfer het volgende:
[..]
Sankt Hans
Met dansen om vreugdevuren.
Maestro?quote:Op zondag 9 februari 2020 17:30 schreef Kreator het volgende:
Burger besteld.
Brooklyn NineNine kijken.zondag
Stifadoquote:Op zondag 9 februari 2020 17:31 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Maestro?
Ik heb Stifado in de slowcooker en meot nog aardappelpurre maken maar zo geen zin. Dus ik overweeg ook burger. Of pizza.
Ja, dat wel. Maar toch niet zoveel zin in en al helemaaaaaaaal geen zin in aardappelpuree maken.quote:
Zakje Zakje Zakje Zakjequote:Op zondag 9 februari 2020 17:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar toch niet zoveel zin in en al helemaaaaaaaal geen zin in aardappelpuree maken.
Het is al besloten dat het het 2e weekend wordtquote:Op zondag 9 februari 2020 17:35 schreef PdeHoog het volgende:
13/14 juni : Barrel(ovb) , Kaatje, Lonaa, Leintjeuh, Isabeau, z80, Whiskers (ovb), minilot, Krea 50/50, LS, PdeHoog
20/21 juni: Barrel, Kaatje, Leintjeuh, Aure, Isabeau, z80, Whiskers (ovb), minilot, Krea, LS, PdeHoog
Eet het met friet dan. Of stuur die stifado maar hierheenquote:Op zondag 9 februari 2020 17:34 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja, dat wel. Maar toch niet zoveel zin in en al helemaaaaaaaal geen zin in aardappelpuree maken.
Oh echt? Oh.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:36 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Het is al besloten dat het het 2e weekend wordt
@Loonaquote:Op zondag 9 februari 2020 17:08 schreef sigme het volgende:
Jongens, de knoop is door, het wordt een midzomernachtsigmemeetkampeerfestival. Kaartjes kunnen geboekt worden bij de bekende verkooppunten.
quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 17:08 schreef sigme het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |