Dat klinkt best intrigerend, die specifieke eisen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:Lucky_Strike
Nee, geen maand op vakantie. Maar dat is de maand die ik block voor mijn vakantie. En dat ga ik in juli/aug een vakantie zoeken. Ik heb nogal specifieke eisen, dus het valt meestal niet mee. En ik weet dus niet lang vantevoren wanneer ik daadwerkelijk op vakantie ben.
Ga je weer vliegen naar een trein bestemming?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:40 schreef borisz het volgende:
Vakantie... Wrs ergens in mei nog weg. Alleen nog geen idee waarheen. Stedentripje
Ohja ik neem vrij tijdens voor de OS
Specifieke eisen klinkt zeker intrigerend.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:33 schreef Whiskers2009 het volgende:
@:Lucky_Strike
Nee, geen maand op vakantie. Maar dat is de maand die ik block voor mijn vakantie. En dat ga ik in juli/aug een vakantie zoeken. Ik heb nogal specifieke eisen, dus het valt meestal niet mee. En ik weet dus niet lang vantevoren wanneer ik daadwerkelijk op vakantie ben.
Wij ook. Of in elk geval zo veel mogelijk. Heb er al zin in.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:40 schreef borisz het volgende:
Vakantie... Wrs ergens in mei nog weg. Alleen nog geen idee waarheen. Stedentripje
Ohja ik neem vrij tijdens voor de OS
Niet heel spannend hoor. Meer zaken als in een (niet te kleine) plaats ipv er buiten want we huren geen auto, echt zelf kunnen koken (voldoende materialen + 4 pitten + koelkast die liefst ook een vriesgedeelte heeft), supermarkt op loop/sjouwafstand, geen hoogbouw, graag een bad, rustig maar niet te ver vh centrum etc.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat klinkt best intrigerend, die specifieke eisen.
Met dank aan @:Kreator zit ik nu achter een campari soda
Ja dat weet ik nog niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ga je weer vliegen naar een trein bestemming?
Geen idee of jij gaat interessant vind, maar ben je bekend met de Route der Industriekultur?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:49 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja dat weet ik nog niet.. Ik heb nog geen idee wat ik wil. Ik neig wel weer Duitsland of meer richting het oosten.
Ah duidelijk. Ik dacht meer aan minimale hoge bergen of zo, of een enorm zwembadquote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:48 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Niet heel spannend hoor. Meer zaken als in een (niet te kleine) plaats ipv er buiten want we huren geen auto, echt zelf kunnen koken (voldoende materialen + 4 pitten + koelkast die liefst ook een vriesgedeelte heeft), supermarkt op loop/sjouwafstand, geen hoogbouw, graag een bad, rustig maar niet te ver vh centrum etc.
Zegt mij niets. Ziet er wel interessant uit.quote:
Er is echt geen zak te doen in Brno. Er is een toren en er is een plein. Toeristenboekjes zeggen dat het happened op dat plein maar daar happened dus echt helemaal niets.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Zegt mij niets. Ziet er wel interessant uit.![]()
Het lijkt me ook leuk om gewoon bij Enschede de DB te pakken en zonder al te veel te plannen Duitsland in.
Qua stedentripje zat ik nu Brno te bekijken. Al dan niet in combo met Ostrava.
Ohh ben heel benieuwd naar jullie foto’s. Memo was er een paar maanden geleden, prachtige foto’s. En ik volg een fotograaf, Theo Bosboom, die er veel komtquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:18 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
September al geboekt wij gaan in juni naar IJsland.
Kopenhagen!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:26 schreef Barreltje het volgende:
Hier staat lapland op de planning.. gevolgd door Kopenhagen en de combi Aberdeen/Edinburgh.. en waarschijnlijk nog een weekje Naar de zon.. Montenegro of Ibiza.. nog even kiezen..![]()
En daarna maar een beetje sparen ofzo..
K. Neemt me mee.. dus ik ben benieuwd.. we gaan in ieder geval skieen vanaf de elektriciteitscentrale..quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:33 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Kopenhagen!![]()
![]()
![]()
Als je nog tips nodig hebt, ik heb er eind 2017 gewoond
Het stond al zo lang op mijn lijstje en ben zooo benieuwd!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ohh ben heel benieuwd naar jullie foto’s. Memo was er een paar maanden geleden, prachtige foto’s. En ik volg een fotograaf, Theo Bosboom, die er veel komt
Lapland wil ik eigenlijk volgende winter heenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:26 schreef Barreltje het volgende:
Hier staat lapland op de planning.. gevolgd door Kopenhagen en de combi Aberdeen/Edinburgh.. en waarschijnlijk nog een weekje Naar de zon.. Montenegro of Ibiza.. nog even kiezen..![]()
En daarna maar een beetje sparen ofzo..
Daar waren jullie nog niet zo lang geleden ook geweest toch?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:42 schreef golfer het volgende:
Youp was ouderwets op dreef. Scherp, grof en humoristisch.![]()
Nu weer met de trein terug naar huis.
Wij waren een tijdje geleden bij Freek de Jonge.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:46 schreef derLudolf het volgende:
Daar waren jullie nog niet zo lang geleden ook geweest toch?
Is dit nog steeds "met de kennis van nu"?
Ja, toen ik er was kreeg de uil van Minerva er in het begin flink van langs, die zal nu wel al gevlogen zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:50 schreef golfer het volgende:
[..]
Wij waren een tijdje geleden bij Freek de Jonge.
Dit was inderdaad 'Met de kennis van nu' met aangepaste actuele grappen.
Waarom specifiek Enschede? Omdat je vanaf daar met NRW ticket kun reizen?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 22:03 schreef borisz het volgende:
[..]
Zegt mij niets. Ziet er wel interessant uit.![]()
Het lijkt me ook leuk om gewoon bij Enschede de DB te pakken en zonder al te veel te plannen Duitsland in.
Ja. De vorige keer was het geen campari. Weet niet meer wst het wel was. Maar het was goed te drinken.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:38 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat klinkt best intrigerend, die specifieke eisen.
Met dank aan @:Kreator zit ik nu achter een campari soda
Ik denk dat je aperol had, da’s iets zoeter. Campari is wat bitterder. Maar erg lekkerquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:07 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja. De vorige keer was het geen campari. Weet niet meer wst het wel was. Maar het was goed te drinken.
Nee het was een of andere Italiaans drankje.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:09 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik denk dat je aperol had, da’s iets zoeter. Campari is wat bitterder. Maar erg lekker
Aperol IS Italiaans.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:09 schreef Kreator het volgende:
[..]
Nee het was een of andere Italiaans drankje.
Niet specifiek. Maar dat zat nu in mijn hoofd vanwege vorige weekquote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:06 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Waarom specifiek Enschede? Omdat je vanaf daar met NRW ticket kun reizen?
Ach so. Met zo'n ticket kun je voor rond de ¤25 vanaf 9u 's ochtends (weekend hele dag) in alle RE/RB en S-Bahnen en ook in bussen in NRW.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:18 schreef borisz het volgende:
[..]
Niet specifiek. Maar dat zat nu in mijn hoofd vanwege vorige week. Ergens anders Duitsland in kan natuurlijk ook.
Die is ook alleen in het weekend?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ach so. Met zo'n ticket kun je voor rond de ¤25 vanaf 9u 's ochtends (weekend hele dag) in alle RE/RB en S-Bahnen en ook in bussen in NRW.
Daarnaast is het voor ¤44 een Quer durchs Land, dat is nagenoeg hetzelfde maar dan voor heel Duitsland.
Neh, zometeen even lekker uitwaaien met honden. En ook nog even varkenshok afmesten + vers stro erin, voordat het gaat regenen.quote:Op zondag 9 februari 2020 06:37 schreef Barreltje het volgende:
Wind!![]()
Met dit weer wil je toch het liefst gewoon in bed blijven liggen.. om vervolgens halverwege de dag met een dekentje te verplaatsen naar de bank
Ik. Weet. Niet. Meer. Wat. Het. Was. Maar. Het. Was. Geen. Aperol. Spritz. Ik. Weet. Wat. Aperol. Spritz. Is. Ik. Weet. Niet. Hoe. Ik. Duidelijk. Kan. Maken. Dat. Het. Geen. Aperol. Spritz. Was.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:12 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Aperol IS Italiaans.
Aperol Spritz wordt veel gedronken in Italië. Zeker in Rome. Al lees ik op Wikipedia dat de Spritz uit regio Venetië komt.
Ik zie het probleem. Je bent de hoofdletters vergeten consequent door te voeren in je communicatie. Dat heb ik mensen zien doen. Valt op door irritatie.quote:Op zondag 9 februari 2020 08:08 schreef Kreator het volgende:
Ik. Weet. Niet. Meer. Wat. Het. Was. Maar. Het. Was. Geen. Aperol. Spritz. Ik. Weet. Wat. Aperol. Spritz. Is. Ik. Weet. Niet. Hoe. Ik. Duidelijk. Kan. Maken. Dat. Het. Geen. Aperol. Spritz. Was.
quote:Op zondag 9 februari 2020 08:22 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie het probleem. Je bent de hoofdletters vergeten consequent door te voeren in je communicatie. Dat heb ik mensen zien doen. Valt op door irritatie.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 23:09 schreef Kreator het volgende:
Volgende week rond deze tijd zit ik in Spanje. Bierra.
LS, je pakje is hier, maar we laten het nog even dicht omdat speelgoed doseren enzo....ik ben benieuwd!quote:Op zondag 9 februari 2020 09:06 schreef Jagärtrut het volgende:
Groetjes uit Twente! Wellicht nog een extra nachtje hier slapen vanwege de storm, vanmiddag maar eens kijken...
In de buurt van Alicante. Weekje zon. Oom en tante van vriendin wonen er.quote:Op zondag 9 februari 2020 08:44 schreef minilot het volgende:
[..]Waar in Spanje? En wat ga je er doen?
SPOILER: VoorraadkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan toch veruit de meeste varkens weg zijn, kunnen wij eindelijk weer eens naar Spanje. Het is een jaar geleden dat we daar 'echt' waren - in juni zijn we er even 2 dagen geweest om het spul voor te bereiden op nóg 9 maanden afwezigheid.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
SPOILER: Spaanse voorraadkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
Dan mag je wel komen logeren hoor..quote:Op zondag 9 februari 2020 08:42 schreef minilot het volgende:
Goedemorgen! Wat een waanzinnig goed festival, dat Grauzone!Volgend jaar ga ik twee dagen
Maar drie uur geslapen, maar het meer dan waardKoffie nu.
quote:Op zondag 9 februari 2020 09:14 schreef sigme het volgende:
Oh ja, voorraadkasten en vakantieplannen.Mijn ex had ook altijd enorme hoeveelheden voorraad maar was niet zo georganiseerd dus alles was over datum. Alles. Zelfs de pasta.SPOILER: VoorraadkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan toch veruit de meeste varkens weg zijn, kunnen wij eindelijk weer eens naar Spanje. Het is een jaar geleden dat we daar 'echt' waren - in juni zijn we er even 2 dagen geweest om het spul voor te bereiden op nóg 9 maanden afwezigheid.
Dat zou het bij mij ook zijn maar dat komt meer omdat ik zoveel eieren Bv niet op zou krijgen.
Oh dat is wel heel erg zonde inderdaad. Ik kijk iedere week even of er nog iets op moet.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:27 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mijn ex had ook altijd enorme hoeveelheden voorraad maar was niet zo georganiseerd dus alles was over datum. Alles. Zelfs de pasta.
Dat zou het bij mij ook zijn maar dat komt meer omdat ik zoveel eieren Bv niet op zou krijgen.
quote:Op zondag 9 februari 2020 09:14 schreef sigme het volgende:
Oh ja, voorraadkasten en vakantieplannen.Wat netjes opgeruimd ookSPOILER: VoorraadkastOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nu dan toch veruit de meeste varkens weg zijn, kunnen wij eindelijk weer eens naar Spanje. Het is een jaar geleden dat we daar 'echt' waren - in juni zijn we er even 2 dagen geweest om het spul voor te bereiden op nóg 9 maanden afwezigheid.
We have far more in common than that which devides us..
Daar maken we speciaal een stop voor in Frankrijkquote:Op zondag 9 februari 2020 09:41 schreef Myraela het volgende:
Ik kan zoveel chaos niet aan.Maar er staat wel Amora mayonaise, dus dat is wel fijn.
Volgens mij heeft Dirk ze. Weet niet hoe hoog in het land ze vestigingen hebben. Amora is fijn ja.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:45 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar maken we speciaal een stop voor in Frankrijk.
Hier in Noord Nederland zijn ze niet meer te koop.
Ja. Wel heel mosterdachtig, daar moet je van houden.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:56 schreef Kreator het volgende:
Is amore lekkerder dan zaanse uit een tube?
Anders. Soms zin in Zaanse, soms in Amora. Frikandel speciaal met Amora is bijvoorbeeld echt niets.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:56 schreef Kreator het volgende:
Is amore lekkerder dan zaanse uit een tube?
quote:
Mooi ditquote:Op zondag 9 februari 2020 09:41 schreef Myraela het volgende:
Ik kan zoveel chaos niet aan.Maar er staat wel Amora mayonaise, dus dat is wel fijn.
Mijne ookquote:Op zondag 9 februari 2020 10:18 schreef Clubsoda het volgende:
Mijn lievelingsmayonaise is Thomy, binnenkort weer wat tubes inslaan in Zwitserland
Da’s best jammer ja.quote:Op zondag 9 februari 2020 10:26 schreef PdeHoog het volgende:
Ik heb de mayo van D<ikkie zurig
Maar het schijnt allemaal niet zo gezond te zijn
Moet je zomaar ineens rekening houden met schoolvakantiesquote:Op zondag 9 februari 2020 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
Vakantieplannen beginnen hier ook te komenIn de voorjaarsvakantie (17 feb) een midweekje Slowakije en een ontmoeting met de schoonouders na een autorit van 6 uur
Ik geloof dat ik in de meivakantie met de boot naar Schotland moet
Zowel G als haar zoon hadden daar wel oren naar toen ik het terloops riep
Ik twijfel alleen of het veel zin heeft voor een week of een midweek
Een en ander hangt nog af van de hoeveelheid verlofuren van G. En dan van de zomer wordt het denk ik een roadtrip naar Slowakije
Ik begreep ook dat G's ouders binnenkort een varken slachten en dat ik dus verse worst en andere vage dingen te eten ga krijgen![]()
Je hebt nu alle schoolvakanties en studiedagen in je agenda staan?quote:Op zondag 9 februari 2020 10:49 schreef PdeHoog het volgende:
Vakantieplannen beginnen hier ook te komenIn de voorjaarsvakantie (17 feb) een midweekje Slowakije en een ontmoeting met de schoonouders na een autorit van 6 uur
Ik geloof dat ik in de meivakantie met de boot naar Schotland moet
Zowel G als haar zoon hadden daar wel oren naar toen ik het terloops riep
Ik twijfel alleen of het veel zin heeft voor een week of een midweek
Een en ander hangt nog af van de hoeveelheid verlofuren van G. En dan van de zomer wordt het denk ik een roadtrip naar Slowakije
Ik begreep ook dat G's ouders binnenkort een varken slachten en dat ik dus verse worst en andere vage dingen te eten ga krijgen![]()
Jaquote:Op zondag 9 februari 2020 10:50 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Moet je zomaar ineens rekening houden met schoolvakanties
quote:Op zondag 9 februari 2020 10:52 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Je hebt nu alle schoolvakanties en studiedagen in je agenda staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op zondag 9 februari 2020 10:58 schreef Barreltje het volgende:
Over die virus uitbraak..OkSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 9 februari 2020 10:58 schreef Barreltje het volgende:
Over die virus uitbraak..Vertel hem dan even dat de standaard griep dodelijker is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Ja dat is wat de media je doet geloven..maar wat ze je niet vertellen...quote:Op zondag 9 februari 2020 11:02 schreef z80 het volgende:
[..]
Vertel hem dan even dat de standaard griep dodelijker is.
En hij verklaart jou natuurlijk voor gek dat jij niet gelooft wat hij zegtquote:Op zondag 9 februari 2020 11:04 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja dat is wat de media je doet geloven..maar wat ze je niet vertellen...
*insert alu-hoedje*
Ook allemaal aangebroken?quote:Op zondag 9 februari 2020 10:49 schreef Barreltje het volgende:
Wij hebben altijd 10 verschillende varianten mayo in huis geloof ik.. amora,Zaanse,kewpie,hellman.. het is allemaal wel eens langs gekomen
.
Loebes was ook al niet te houden. Rende van het losloop veld. Sprong het beekje in.. Helemaal koekkoekquote:Op zondag 9 februari 2020 11:27 schreef Lonaa het volgende:
Wij gaan zo nog even lange wandeling doen in de flinke woei (godsamme wat is Dora onrustig.) en dan hoop ik de middag opgekruld op de bank door te brengen. Kop vol, druk op m'n hoofd, hoesten, neus verstopt. Blerf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |