Leuk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 9 februari 2020 17:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sigme-kampeermeet in het Midzomernachtweekend.
Echter is de midzomernacht van 23 op 24.quote:
Niet zo pietluttigquote:Op zondag 9 februari 2020 17:48 schreef z80 het volgende:
[..]
Echter is de midzomernacht van 23 op 24.
Ik schaar me bij boris.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:45 schreef Whiskers2009 het volgende:
Sigme-kampeermeet in het Midzomernachtweekend.
Opgegeven (naast sigme en partner): Barreltje, Kaatje, leintjuh, Isabeau, Aure, z80, Whiskers (ovb), minilot, Krea, L_S, PdeHoog, borisz (ovb)
Ovb Whiskers: mits ik een tent en een lift kan regelen.
Ovb borisz: mits de verjaardag van zijn moeder niet gevierd wordt dat weekend.
Maandag de 22e toch?quote:Op zondag 9 februari 2020 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Terug van Robért...leek erop dat het dak van de schouwburg eraf ging/waaide.
Wat een leuke show, relaxed, gezellige sfeer, en voorlopig hoef ik niet meer te eten.
Net ook maar even alle voerdingen voor de vogels naar binnengehaald, alles waaide leeg
21 juni staat in de agenda, gezellig weer. En ja, J. meeslepen hoor. Nederland speelt zondag de 22e om 18 uur, dus dat lukt wel
Erg jammer! Maar we'll meet somewhere, ooit, ergens, hoop ik.quote:
Owh, vandaarquote:Op zondag 9 februari 2020 18:16 schreef Blues het volgende:
@:Whiskers2009 we posten hetzelfde op hetzelfde moment, daarom mijn
quote:Op zondag 9 februari 2020 18:16 schreef Blues het volgende:
[..]
Ja zat lekker muziek te maken uit mijn nieuwe boekie
Dat zijn 3 (wrsch wel smakelijke) happenquote:Op zondag 9 februari 2020 18:24 schreef fietsie het volgende:
Kritharaki met champignon knoflook saus en @:sigme lamskebab :
[ afbeelding ]
It's all I get. Klein bordje, kleine portie. En veel koffie.quote:Op zondag 9 februari 2020 18:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Dat zijn 3 (wrsch wel smakelijke) happen
Ok, ik overdrijf. Maar veel is het niet.
Dat lijkt mij ook best wel leuk om eens lekker bij Robért te gaan kijken.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:56 schreef Kaatje1 het volgende:
Terug van Robért...leek erop dat het dak van de schouwburg eraf ging/waaide.
Wat een leuke show, relaxed, gezellige sfeer, en voorlopig hoef ik niet meer te eten.
Net ook maar even alle voerdingen voor de vogels naar binnengehaald, alles waaide leeg
21 juni staat in de agenda, gezellig weer. En ja, J. meeslepen hoor. Nederland speelt zondag de 22e om 18 uur, dus dat lukt wel
Ja, daar vertelde hij ook enthousiast over. Eens kijken waar dat is en wat voor workshops er te volgen zijnquote:Op zondag 9 februari 2020 18:36 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
[..]
Dat lijkt mij ook best wel leuk om eens lekker bij Robért te gaan kijken.
Arme jijquote:Op zondag 9 februari 2020 18:30 schreef fietsie het volgende:
[..]
It's all I get. Klein bordje, kleine portie. En veel koffie.
Naar de pied a terre?quote:Op zondag 9 februari 2020 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan dan naar sigme wandelen
Alles onder voorbehoud
Zo dit ziet er lekker uit!quote:Op zondag 9 februari 2020 18:24 schreef fietsie het volgende:
Kritharaki met champignon knoflook saus en @:sigme lamskebab :
[ afbeelding ]
Maar houw wandelingen duren meestal wat langer dan die van mijquote:Op zondag 9 februari 2020 18:58 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan dan naar sigme wandelen
Alles onder voorbehoud
Pied a terre is (flinke) kruipafstand voor uniekje. Ik vrees dat ik dat dronken wel eens gedaan hebquote:Op zondag 9 februari 2020 19:00 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Naar de pied a terre?
Nog gefeliciteerd met je koophuis!![]()
quote:Op zondag 9 februari 2020 19:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Pied a terre is (flinke) kruipafstand voor uniekje. Ik vrees dat ik dat dronken wel eens gedaan heb
Hoe is het eigenlijk met de pied a terre? Komen jullie er nog wel eens of is het vaker verhuurd?quote:Op zondag 9 februari 2020 19:05 schreef sigme het volgende:
[..]
Pied a terre is (flinke) kruipafstand voor uniekje. Ik vrees dat ik dat dronken wel eens gedaan heb
Ja, ik jou ook! Ik moet echt even bekijken met vriend of ik kan, maar als het uitkomt - of ik nu met de auto of met de trein moet - kom ik hoorquote:Op zondag 9 februari 2020 17:09 schreef sigme het volgende:
[..]
En jij ook! Ik wil jou graag een keer ontmoeten!
Het is nu voor een iets langere tijd bezet, ergens deze zomer komt het weer vrij. Ik weet nog niet of we het daarna opnieuw soms willen verhuren, of dat we het dan echt enkel voor onszelf + vrienden/familie houden.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:08 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Hoe is het eigenlijk met de pied a terre? Komen jullie er nog wel eens of is het vaker verhuurd?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn stukken van 1,2 tot 1,6 kg. Ik hoop dat dat ook naar wens is, maar zo niet: no problem
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
quote:Op zondag 9 februari 2020 19:48 schreef sigme het volgende:
Terug naar CUL.
@:Vanyel, @:golfer: de slager heeft stukken buikspek gesneden. Van 1/2 varken komen 4 stukken buikspek.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn stukken van 1,2 tot 1,6 kg. Ik hoop dat dat ook naar wens is, maar zo niet: no problemZo mooi recht
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Dat zou leuk zijn!quote:Op zondag 9 februari 2020 19:58 schreef Lonaa het volgende:
De ham @:sigme, ik laat dinsdag het laatste stukje snijden. Het is heerlijk.Wel balen dat ik niet kan tijdens de meet, want had graag wat vleesch mee naar huis genomen. tzt maar eens kijken of ik niet gewoon even op en neer kan.
quote:Op zondag 9 februari 2020 19:48 schreef sigme het volgende:
Terug naar CUL.
@:Vanyel, @:golfer: de slager heeft stukken buikspek gesneden. Van 1/2 varken komen 4 stukken buikspek.Prachtig. Nu is de grote vraag: hoe kom ik daar aan. Want voor een stuk buikspek met zwoerd 5 uur in de auto te gaan zitten is mij wat te veel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zijn stukken van 1,2 tot 1,6 kg. Ik hoop dat dat ook naar wens is, maar zo niet: no problem
Is het (tegen betaling van de kosten natuurlijk) goed te houden en opstuurbaar?There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Ik ga mn best doen.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:00 schreef sigme het volgende:
Oh ja, even algemeen punt van orde:
Partners en kinderen zijn -wat mijn kampeerterrein betreft- van harte welkom.
Ik heb twee honden; gewoonlijk zijn ze enthousiast en prima in de omgang, maar het blijven honden. Ze zijn jaarlijks een weekje kampeerkinderen gewend, maar het is wel allemaal op eigen risico.
Hmm. Ik kan gaan uitzoeken hoe anderen dat doen, er zijn wel een aantal vleesverzenders.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtig. Nu is de grote vraag: hoe kom ik dar aan. Want voor een stuk buikspek met zwoerd 5 uur in de auto te gaan zitten is mij wat te veel.
Is het (tegen betaling van de kosten natuurlijk) goed te houden en opstuurbaar?
Hmm ik las vandaag hoe je reuzel maakt..quote:Op zondag 9 februari 2020 19:54 schreef sigme het volgende:
En verder leverde 1/2 varken aan 'grote stukken' op:
3 stukken varkensfilet van elk 1,1 kg
2 procureur van 1,4 kg
braadstuk 1,2 kg
schouder 0,7
spareribs 0,5
En dan komt later de ham natuurlijk nog, en zijn in 'kleine porties' geleverd: gehakt,vetspek, lever, poot, rollade (en wat dies meer zij, want het was samen met de andere helft en die was in kleine porties uitgesneden).
Er komt natuurlijk nog een heel varken bij; ik zit wat te dubben hoe ik die laat uitsnijden. Weer de helft klein, de helft groot, of alles groot?
De kans dat wij in juni komen is nog erg klein en het tot die tijd goed houden is ook weer zoiets.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:17 schreef sigme het volgende:
Hmm. Ik kan gaan uitzoeken hoe anderen dat doen, er zijn wel een aantal vleesverzenders.
We kunnen natuurlijk ook gewoon afspreken dat je 5 uur in de auto gaat zitten voor de CULmidzomernachtmeeting met hotel naar keuze én meeneembuikspekstuk. Met zwoerd.
Reuzel maak je van niervet; dat is geen buik- of rugvet.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:18 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Hmm ik las vandaag hoe je reuzel maakt..
Daarvoor heb je buik- en/of rugvet voor nodig.
Is goed, ik ga kijken naar de verzendmogelijkheden!quote:Op zondag 9 februari 2020 20:22 schreef golfer het volgende:
[..]
De kans dat wij in juni komen is nog erg klein en het tot die tijd goed houden is ook weer zoiets.
Laat maar weten of het te verzenden is en anders gun ik het graag aan een andere liefhebber.
quote:Op zondag 9 februari 2020 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Reuzel maak je van niervet; dat is geen buik- of rugvet.
Ik heb vééél reuzel (in blokjes), en spekblokjes (rug). Veel teveel voor mezelf; wie op de meet komt krijg waarschijnlijk verplicht een pakje mee naar huis. Ook @:candaasje en @:Tele6(Geintje).
Rugvet gebruik je voor lardo; ik moet er eigenlijk aan denken de slager bij de komende big te vragen het rugspek in grote blokken te laten.
Mja ik vond een chinees kookboek waar in ze het veel gebruiken... nu toch wel benieuwd.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:26 schreef derLudolf het volgende:
Reuzel stinkt best als het smelt vind ik
Daar staat het toch ook gewoon? Het beste vet is dat rond de organen (dat is niervet), maar je kan ook wel rug- of buikvet gebruiken.quote:
Ik koop het in een pakje, net als boter. Geen idee welk soort vet dat is.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:30 schreef Uhmmpie het volgende:
[..]
Mja ik vond een chinees kookboek waar in ze het veel gebruiken... nu toch wel benieuwd.
Het is geen gerookt spek, het is diepgevroren rauw spekquote:Op zondag 9 februari 2020 20:24 schreef derLudolf het volgende:
Gerookt spek blijft vacuüm toch wel even goed op kamertemperatuur. Gewoon verzenden moet kunnen denk ik.
Misschien ben ik volgende week (die van 17 februari) in Amsterdam, Flowervalley Hbf is 20 minuutjes dus kan eventueel het dan meenemen.
Ik las er overheen :/quote:Op zondag 9 februari 2020 20:34 schreef sigme het volgende:
[..]
Daar staat het toch ook gewoon? Het beste vet is dat rond de organen (dat is niervet), maar je kan ook wel rug- of buikvet gebruiken.
Beef en Steak verstuurde tot een jaar geleden gewoon via de pakketdienst; piepschuim box, wat vries elementen (weggooi variant) en goed dichtplakken.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:35 schreef sigme het volgende:
[..]
Het is geen gerookt spek, het is diepgevroren rauw spek
En dan was het vlees diepbevroren helaasquote:Op zondag 9 februari 2020 20:40 schreef fietsie het volgende:
[..]
Beef en Steak verstuurde tot een jaar geleden gewoon via de pakketdienst; piepschuim box, wat vries elementen (weggooi variant) en goed dichtplakken.
Laatste keer kwam er een postbezorger met een koelbox, maar volgens mij was dat ook een andere webshop.
Dat is bij B&S standaard ja; diepgevroren, tenzij expliciet anders vermeld bij het artikelquote:Op zondag 9 februari 2020 20:43 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En dan was het vlees diepbevroren helaas
Had het ook bij een ander, gekoeld bleek diepgevroren, en de 2x 500;gr gehakt was 1 diepgevroren pak van een kilo. Was ik niet blij meequote:Op zondag 9 februari 2020 20:49 schreef fietsie het volgende:
[..]
Dat is bij B&S standaard ja; diepgevroren, tenzij expliciet anders vermeld bij het artikel
Ja daar zijn sommigen wel erg "vrij" in, om bestelde items bij elkaar te salderen.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:51 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Had het ook bij een ander, gekoeld bleek diepgevroren, en de 2x 500;gr gehakt was 1 diepgevroren pak van een kilo. Was ik niet blij mee
Ik had heel veel pastasaus 🤣quote:Op zondag 9 februari 2020 20:53 schreef fietsie het volgende:
[..]
Ja daar zijn sommigen wel erg "vrij" in, om bestelde items bij elkaar te salderen.
Waarom bestel je het dan?quote:Op zondag 9 februari 2020 20:15 schreef golfer het volgende:
[..]
Prachtig. Nu is de grote vraag: hoe kom ik daar aan. Want voor een stuk buikspek met zwoerd 5 uur in de auto te gaan zitten is mij wat te veel.
Is het (tegen betaling van de kosten natuurlijk) goed te houden en opstuurbaar?
Ik neem het alleen mee als het varken er nog levend aan vastzitquote:Op zondag 9 februari 2020 20:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Reuzel maak je van niervet; dat is geen buik- of rugvet.
Ik heb vééél reuzel (in blokjes), en spekblokjes (rug). Veel teveel voor mezelf; wie op de meet komt krijg waarschijnlijk verplicht een pakje mee naar huis. Ook @:candaasje en @:Tele6(Geintje).
Rugvet gebruik je voor lardo; ik moet er eigenlijk aan denken de slager bij de komende big te vragen het rugspek in grote blokken te laten.
Nee, dan hebben wij er niets aanquote:Op zondag 9 februari 2020 21:02 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik neem het alleen mee als het varken er nog levend aan vastzit![]()
(Ik kan hem zeker niet adopteren hè?)
Wat is stressquote:Op zondag 9 februari 2020 21:14 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Mag je hem komen knuffelen. Schijnt heel heilzaam te zijn, tegen stress enzo
Nee veel oostelijker.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:28 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Daarvoor moet je hier (nouja, in IJsselstein) om de hoek solliciteren
Ik had er wel eens van gehoord ja, helaas.quote:
Zal je leren slechte voorraadbeheer-skills te hebbenquote:Op zondag 9 februari 2020 21:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik had er wel eens van gehoord ja, helaas.
Klacht: de koekjes zijn opEn ik heb ook geen chips of nootjes meegenomen. Wat is een zondagavond zonder snoeperij?
Broodje met een kruidendop?quote:Op zondag 9 februari 2020 21:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Klacht: de koekjes zijn opEn ik heb ook geen chips of nootjes meegenomen. Wat is een zondagavond zonder snoeperij?
Ben ik ook geen fan van, en ik ben niet zo van het 'omdat het ene ook mag..', maar ik ben wel met je eens dat paardrijden vaak een beetje vergeten wordt als we het hebben over diergebruik/uitbuiting/etc.quote:
quote:Op zondag 9 februari 2020 21:47 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zal je leren slechte voorraadbeheer-skills te hebben![]()
Ik at net een valentijnsgebakje. In mijn eentje![]()
Ik heb er nog eentje over, hebben? Want ze waren zo lekker goedkoop als duo en ik had lekkere trek toen in de supermarkt was. Over slechte inkoopvoorbereiding gesproken
Harpquote:Op zondag 9 februari 2020 21:55 schreef Candaasje het volgende:
Ok lieve dames en heren, ik ga mijn bed opzoeken met daarbij iets van een goed boek. Of gewoon een vermakelijk Donald Duckje, als ik hier nog een ongelezen exemplaar heb liggen.
Ik heb trouwens mijn kleine harpjemeegenomen naar mijn 'kot'. Afgelopen week speelde een vriendin er bij ons thuits op, en het klonk toch wel weer zo leuk dat ik toch - na jaren - een 2e poging om het een beetje fatsoenlijk te leren wil ondernemen. (Alleen nu niet om 22:00 uur 's avonds, dat vind ik wat sneu voor mijn huisgenoten, want ik begin weer vanaf 0)
fotoow!quote:Op zondag 9 februari 2020 21:55 schreef Candaasje het volgende:
Ok lieve dames en heren, ik ga mijn bed opzoeken met daarbij iets van een goed boek. Of gewoon een vermakelijk Donald Duckje, als ik hier nog een ongelezen exemplaar heb liggen.
Ik heb trouwens mijn kleine harpjemeegenomen naar mijn 'kot'. Afgelopen week speelde een vriendin er bij ons thuits op, en het klonk toch wel weer zo leuk dat ik toch - na jaren - een 2e poging om het een beetje fatsoenlijk te leren wil ondernemen. (Alleen nu niet om 22:00 uur 's avonds, dat vind ik wat sneu voor mijn huisgenoten, want ik begin weer vanaf 0)
Hij zit nu nog in de reistas (want wat beter met de temperatuurswisselingen in mijn kamerquote:
Leuk dat je die wel hebt gehouden! En er is altijd wel even een half uurtje per dag te vinden om te spelen. Ook lekker om even tijdens je lastige vakken die je moet leren je hoofd leeg te spelen toch!quote:Op zondag 9 februari 2020 22:20 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Hij zit nu nog in de reistas (want wat beter met de temperatuurswisselingen in mijn kamer)
maar het is een Harpsicle harpje:
[ afbeelding ]
Een jaar of 10 terug ben ik daar ooit eens mee begonnen. Maar eigenlijk al snel via Marktplaats een grotere harp kunnen aanschaffen (grotere harp is toch wat makkelijker, meer mogelijkheden qua toonhoogtes en daardoor begeleidingen, en het gemak van even een haakje kunnen omklappen om de toon te verhogen of te verlagen).
Dat was er zo een:
[ afbeelding ]
Maar uiteindelijk toch te vroeg opgegeven (vooral door agenda-technische zaken), helaas, en daarom na een aantal jaar de grote harp verkocht. (Enigszins met buikpijn, maar een harp laten staan is doodzonde, en niet goed voor de harp zelf.)
De Harpsicle heb ik wel gehouden. Die was wat minder 'gevoelig', en klinkt nog altijd fantastisch. Is ook lichtgewicht, dus makkelijk mee te nemen
Dat komt toch niet per ongeluk van je schutting of boom hèquote:Op zondag 9 februari 2020 22:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
Huis (hoekhuis) doet woei![]()
Ik hoor piepjes en kraakjes die ik eerder nooit gehoord heb.
Jup, dat wel. Al moet ik zeggen dat deze zo licht speelt, dat het wel minder is dan bij die grotere. Die speelde veel zwaarder, daarbij had ik al heel snel blarenquote:Op zondag 9 februari 2020 22:27 schreef Cat-astrophe het volgende:
HarpsicleWat een fantastische naam voor zo’n lollig instrument.
Hopelijk weten je vingers snel weer hoe ze moeten spelen. Moet je nog eelt bijkweken?
Ja, zeker. Is ook wel een van de redenen dat ik hem nu meegenomen hebquote:Op zondag 9 februari 2020 22:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Leuk dat je die wel hebt gehouden! En er is altijd wel even een half uurtje per dag te vinden om te spelen. Ook lekker om even tijdens je lastige vakken die je moet leren je hoofd leeg te spelen toch!![]()
Dat hoor ik was niet want ik ben helemaal ingerolluikt.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:31 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat komt toch niet per ongeluk van je schutting of boom hè
Nopequote:Op zondag 9 februari 2020 22:35 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Dat hoor ik was niet want ik ben helemaal ingerolluikt.(komen de piepjes en kraakjes wsch ook vandaan)
En woonkamer ligt aan de voorkant terwijl schutting- en omvallende bomenactie voor 95% aan de achterkant zou plaatsvinden.
Bedacht me vanavond wel dat ik me serieus afvraag wat de katten zouden doen als schutting of boom omviel. Ik gok (hoop) toch op bibberend binnenzitten en niet op wandel gaan...
Bij jullie nog geen conifeer omgevallen?
Ah hier is het nu juist wat heftiger dan eerder vandaag. Hopelijk trekt het ook snel weg. Want wat cat zegt. Ons vorige huis was een tussenwoning. Hier lijkt het toch wat meer rond het huis te zingen omdat het een twee kapper is ofzo.quote:Op zondag 9 februari 2020 22:46 schreef AnneX het volgende:
Het lijkt wat rustiger buiten.
Gelukkig maar...ik moet echt mijn verstand gebruiken om niet in paniek te zijn van een beetje storm in de polder. Komop.
Ondertussen in Europa in Portugal beland met Geert Mak.
Goed bedacht, dat wij daar onze vakantie euro’s besteden.
Ja, Candaasje...ik herinner jullie topic in K & W en de plek voor de harp.
Leuke afleiding wat Blues zegt, tussendoor.
Kom maar langs voor nieuwe voorraadquote:Op zondag 9 februari 2020 21:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Ik heb gewoon zelf gemaakt.quote:Op zondag 9 februari 2020 21:36 schreef Candaasje het volgende:
[..]
Sorry, ze zijn alweer opquote:Op zondag 9 februari 2020 23:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil olieburgers.
Ik kan ook mijn geniale plan om een avondje oliebolletjes, churros en domuts te frituren in de vleesfonduepan maar niet uit mijn hoofd zetten.
Ik ben het eens met dit geniale planquote:Op zondag 9 februari 2020 23:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik wil olieburgers.
Ik kan ook mijn geniale plan om een avondje oliebolletjes, churros en domuts te frituren in de vleesfonduepan maar niet uit mijn hoofd zetten.
Wel op 2quote:Op maandag 10 februari 2020 05:39 schreef Isabeau het volgende:
Nou, @:sarabi de winnende film had je vast niet op 1 staan in je Oscarlijstje? Of juist wel?
Winnende acteur en actrice was geen verrassing.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |