In het geval van Malta mag je ook best de olifant in de kamer benoemen hoorquote:Op maandag 15 maart 2021 17:24 schreef molloot200 het volgende:
Dit heeft ook wel potentieel om jurywinnaar te worden
- Ligt lekker in het gehoor
- Fantastisch goede zangeres
- Mogelijkheid om vocale trucjes te laten zien
- Boodschap
- Mogelijkheid voor een degelijke staging
- Geldquote:Op maandag 15 maart 2021 17:46 schreef Fred_B het volgende:
[..]
In het geval van Malta mag je ook best de olifant in de kamer benoemen hoor![]()
[ afbeelding ]
Ennnn daar is ie. Het is nu al op 12%. Veel weet ik er verder niet vanaf maar het gaat in ieder geval lekker.quote:Op maandag 15 maart 2021 18:19 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Gaat nog naar plek twee als Bet Stars en Betway worden geüpdatet.
Ik twijfel er niet aan dat de Maltese delegatie hier zelf ook wel grotendeels voor verantwoordelijk is. Al is het maar voor de persaandacht die het oplevert.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:10 schreef Em31 het volgende:
Wow huh, ik had vanmiddag even snel geluisterd en dacht ja wel oké, maar meer ook niet. En dan nu gewoon tweede bij de bookmakers![]()
Spreek je Cee uit als “sie”quote:Op maandag 15 maart 2021 19:27 schreef Greys het volgende:
Ook Destiny
heeft een nieuwe header van Cee!
DAT RIJMT!
Zag haar al langskomen bij het AD, dus het is gelukt!quote:Op maandag 15 maart 2021 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat de Maltese delegatie hier zelf ook wel grotendeels voor verantwoordelijk is. Al is het maar voor de persaandacht die het oplevert.
Dat dacht ik ook meteen ja, hier zit wel een propagandamachine achter zoals de Bulgaren ook altijd doen. Wat me wel zorgen baart is dat Malta er ook al jaren in slaagt met middelmatige liedjes om de jurystemmen binnen te vegen, om dan bij de televote vaak onderuit te gaan. Dit gaat dus denk ik wel in ieder geval bij de jury's de Top 5 halen, zeker met haar vocale kwaliteiten.quote:Op maandag 15 maart 2021 21:25 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ik twijfel er niet aan dat de Maltese delegatie hier zelf ook wel grotendeels voor verantwoordelijk is. Al is het maar voor de persaandacht die het oplevert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |