Dit liedje doet mij ook denken aan 2016. Ik vind het een leeg liedje.quote:Op maandag 9 maart 2020 18:53 schreef grazz het volgende:
[..]
Ja, op zoiets zat ik ook te wachten, maar we moeten niet vergeten dat er niet elk jaar inzendingen zijn met dezelfde impact. En bovendien kan een inzending live ineens wel meer impact hebben. Maar nee, ik had hier meer van verwacht, maar dit doet me ergens een beetje denken aan hun inzending uit 2016 en daar was ik ook niet weg van.
Ja dat denk ik ook. En dan in Malta-stijl 6e bij de jury en 17e bij het publiek ofzo.quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:50 schreef ato het volgende:
[..]
Dit liedje doet mij ook denken aan 2016. Ik vind het een leeg liedje.
Zou best wel door een goede live uitvoering de finale halen en 12e worden of zo.
In de 21e eeuw vinden we dit soort opmerkingen niet meer helemaal gepast. You're welcome.quote:Op dinsdag 10 maart 2020 00:41 schreef fatix het volgende:
Destiny is een enorme/immense vrouw qua proporties waarbij ze haar hebben gecamoufleerd met specifieke extravaganza kledingelementen (i/d video toch althans)
Dat klopt idd. Die proporties waren bedoelt als antecedent ivm de ademhalingstechnieken en longvolume tijdens het zingen .. in positieve zin bedoelt. Ze kan 3 minuten goed doorzingen met deze proporties daar waar de Ierse zangeres het niet lukt om deze tempo aan te houden. (mijn commentaar op de Maltese inzending kwam na mijn commentaar op de Ierse. Met deze gedachtengang heb ik hier geschreven) mijn verontschuldigingen voor een eventuele misverstand. 👍quote:Op woensdag 11 maart 2020 10:56 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
In de 21e eeuw vinden we dit soort opmerkingen niet meer helemaal gepast. You're welcome.
twitter:Eurovoix twitterde op zaterdag 16-05-2020 om 13:52:18#Malta: Destiny Chukunyere Will Compete in #Eurovision 2021 https://t.co/nDMh4CqdpU reageer retweet
Kunnen jullie het liedje ook bij de OP doen, ik vind het leuk straks de liedjes te vergelijken.quote:Op zondag 24 mei 2020 15:47 schreef Greys het volgende:
Ook dit topic heeft een verse Cee-header en TT!
ESF / [2020] Alle ESF deelnemers A-Zquote:Op zondag 24 mei 2020 16:10 schreef ato het volgende:
[..]
Kunnen jullie het liedje ook bij de OP doen, ik vind het leuk straks de liedjes te vergelijken.
Ja, ik zal ze van de week allemaal nog nalopen. Eerst even alle TT's aanpassen naar 2021 voor de artiesten die al bekend zijn en nieuwe headers.quote:Op zondag 24 mei 2020 16:10 schreef ato het volgende:
[..]
Kunnen jullie het liedje ook bij de OP doen, ik vind het leuk straks de liedjes te vergelijken.
Reminderquote:Destiny Chukunyere’s entry for the contest in May will be revealed at 17:00 CET. Little is currently known about the song that Destiny will be performing at Eurovision.
PBS made an open call for songwriters and producers interested in creating Destiny’s Eurovision entry in October 2020 but made no further public announcement after that date.
Dit is een nep-account.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:53 schreef GeorgeM het volgende:
Is dit 'm? Ik vind er niet veel aan...clip volgt om 10 uur?
Zie berichten hierboven, 10 uur preview, clip om 5 uur.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:53 schreef GeorgeM het volgende:
Is dit 'm? Ik vind er niet veel aan...clip volgt om 10 uur?
Dat had ik niet gezienquote:Op maandag 15 maart 2021 09:56 schreef Cee het volgende:
[..]
Dit is een nep-account.
Wiwi tweet net dat ze het al hebben mogen zien als preview en dat het Charlston-invoeden heeft? 1920's achtig? Lijkt me ook raarrrrr maar goed, ze zullen het wel weten.
Had ik wel gezien, maar dacht dat ze 'm wat eerder uitbrachten.quote:Op maandag 15 maart 2021 09:58 schreef Momo het volgende:
[..]
Zie berichten hierboven, 10 uur preview, clip om 5 uur.
Soms gebeurd dat wel als het nummer lekt inderdaad, maar er zijn ook veel neppe accounts op YouTube die doen alsof ze de nummers hebben. Om te trollen denk ik....quote:Op maandag 15 maart 2021 11:38 schreef GeorgeM het volgende:
[..]
Had ik wel gezien, maar dacht dat ze 'm wat eerder uitbrachten.
Daar heb ik nog wat te lerenquote:Op maandag 15 maart 2021 11:39 schreef Momo het volgende:
[..]
Soms gebeurd dat wel als het nummer lekt inderdaad, maar er zijn ook veel neppe accounts op YouTube die doen alsof ze de nummers hebben. Om te trollen denk ik....
..Waarvan aktequote:Op maandag 15 maart 2021 17:03 schreef Cee het volgende:
Mwoah. Niet heel sterk. Denk dat Je Me Casse als 'catchphrase' niet begrepen wordt door veel mensen.
Een soort Yu no man broko mi maar dan net iets anders ? Ze laat zich niet breken ?quote:
Spot on. Het klinkt wel heel lekker met die riedeltjes.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:03 schreef koffieleuk het volgende:
Eerste indruk: Caro Emerald die Toy probeert te coveren of zo
Dit, precies dit.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:03 schreef koffieleuk het volgende:
Eerste indruk: Caro Emerald die Toy probeert te coveren of zo
Ja, mensen hebben ineens de winnaar gehoord hiermee. Wat ik een beetje overdreven vind maar hé, de competitie ligt wijd open.quote:Op maandag 15 maart 2021 17:07 schreef Momo het volgende:
Zo te zien zijn sommige mensen online super positief
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |