abonnementen ibood.com bol.com
pi_191932857
Malta is meestal ook wel goed qua staging. De staging van The Mamas is niet bepaald spectaculair te noemen, dus ik denk dat Malta nog best wel eens een betere show neer kan gaan zetten.
  dinsdag 10 maart 2020 @ 00:41:04 #52
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_191933150
Destiny is een enorme/immense vrouw qua proporties waarbij ze haar hebben gecamoufleerd met specifieke extravaganza kledingelementen (i/d video toch althans)

• 17 jaar zijn en het lied kunnen dragen.. dat is gewoonweg chapeau.
• enerzijds heeft het weg van mystieke fragmenten zoals in een Harry Potter film
• anderzijds is dit een zeer Amerikaans getinte video met non-stop beweging full continu´teit waarbij het ritme maar niet wil stoppen en constant groeit zonder een momentum van een ademhaling
• er gebeurd veel in de video met mooie prachtige Maltese landschap achtergrond-beelden .. op een bepaald ogenblik werd ik duizelig.
• kritieke vraag is: is deze tempo houdbaar en haalbaar in de rehearsals.. zij steunt qua vocalen heel veel op haar diafragma.. dit immens lichaam heeft tegelijkertijd heel veel long/adem inhoud natuurlijk.
• het is inderdaad beter dan het simpele optreden v/d black-Zweedse mama’s.. hopende tot slot dat het niet dreigt te verdrinken in TE VEEL stage-act. ik heb schrik dat dit goed gecomposeerde lied rommelig of overdreven op scherm komt als er gehouden wordt aan het concept in de video
pi_191955877
quote:
0s.gif Op maandag 9 maart 2020 18:53 schreef grazz het volgende:

[..]

Ja, op zoiets zat ik ook te wachten, maar we moeten niet vergeten dat er niet elk jaar inzendingen zijn met dezelfde impact. En bovendien kan een inzending live ineens wel meer impact hebben. Maar nee, ik had hier meer van verwacht, maar dit doet me ergens een beetje denken aan hun inzending uit 2016 en daar was ik ook niet weg van.
Dit liedje doet mij ook denken aan 2016. Ik vind het een leeg liedje.
Zou best wel door een goede live uitvoering de finale halen en 12e worden of zo.
Life can be a bitch, so like it..
pi_191955931
quote:
1s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:50 schreef ato het volgende:

[..]

Dit liedje doet mij ook denken aan 2016. Ik vind het een leeg liedje.
Zou best wel door een goede live uitvoering de finale halen en 12e worden of zo.
Ja dat denk ik ook. En dan in Malta-stijl 6e bij de jury en 17e bij het publiek ofzo.
De Sahara is zonder meer erg droog.
pi_191955965
quote:
1s.gif Op dinsdag 10 maart 2020 00:41 schreef fatix het volgende:
Destiny is een enorme/immense vrouw qua proporties waarbij ze haar hebben gecamoufleerd met specifieke extravaganza kledingelementen (i/d video toch althans)
In de 21e eeuw vinden we dit soort opmerkingen niet meer helemaal gepast. You're welcome.
  woensdag 11 maart 2020 @ 12:12:14 #56
487661 fatix
Italie2017/panta-rei/heraclitu
pi_191957123
quote:
0s.gif Op woensdag 11 maart 2020 10:56 schreef blackswangreen het volgende:

[..]

In de 21e eeuw vinden we dit soort opmerkingen niet meer helemaal gepast. You're welcome.
Dat klopt idd. Die proporties waren bedoelt als antecedent ivm de ademhalingstechnieken en longvolume tijdens het zingen .. in positieve zin bedoelt. Ze kan 3 minuten goed doorzingen met deze proporties daar waar de Ierse zangeres het niet lukt om deze tempo aan te houden. (mijn commentaar op de Maltese inzending kwam na mijn commentaar op de Ierse. Met deze gedachtengang heb ik hier geschreven) mijn verontschuldigingen voor een eventuele misverstand. 👍
abonnementen ibood.com bol.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')