Mag geloof ik niet omdat een nummer van hem meedeedquote:Op zondag 9 februari 2020 01:28 schreef ijs_beer het volgende:
Geen gastoptreden van Mahmood kunnen fixen ofzo?
Ja, ik had toch wel even de vrees dat ze voor zo’n Achille Lauro of Piero Pelu zouden gaan.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja precies! Ik heb wel duidelijk een top 3 maar ook de nummer 3 is prima dus wat dat betreft gaat dat sowieso prima zijn voor me.
Je verveelde je intussen zo dat je je ui maar ff aan bent gaan passen?quote:Op zondag 9 februari 2020 01:28 schreef ijs_beer het volgende:
Geen gastoptreden van Mahmood kunnen fixen ofzo?
Wat boffen we toch met Edsilia, Jan en Chantal he.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:28 schreef BramVeen het volgende:
Moet je eens voorstellen hoe het zou zijn als die twee het ESF zouden presenteren
Gadverquote:Op zondag 9 februari 2020 01:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je verveelde je intussen zo dat je je ui maar ff aan bent gaan passen?
Ja.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je verveelde je intussen zo dat je je ui maar ff aan bent gaan passen?
Fantastisch zou dat zijn!quote:Op zondag 9 februari 2020 01:28 schreef BramVeen het volgende:
Moet je eens voorstellen hoe het zou zijn als die twee het ESF zouden presenteren
Shit, je loopt bijna een minuut voorquote:
En de derde...quote:Op zondag 9 februari 2020 01:29 schreef Em31 het volgende:
Jury van gister had Diadato bovenaan en de eerste twee dagen won Gabbani toch?
Ja maar hij wint niet denk ik dus dat vraagstuk of ie wil kan ik dan overslaan in m'n hoofdquote:
Uiquote:
Ik spreek tot u vanuit de toekomstquote:Op zondag 9 februari 2020 01:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Shit, je loopt bijna een minuut voor
Ik denk eigenlijk van welquote:Op zondag 9 februari 2020 01:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hij wint niet denk ik dus dat vraagstuk of ie wil kan ik dan overslaan in m'n hoofd![]()
Heb inmiddels een stream kunnen vinden die net weer iets sneller is gelukkigquote:
Denk het niet. Het zou de italianen een rotzorg zijn.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:31 schreef Greys het volgende:
Zou de jury weten wie wel en niet naar ESF willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |