Al gok ik dat iedereen wat minder teleurgesteld is als het toch een ander wordt, zoals vanochtendquote:Op zondag 9 februari 2020 01:23 schreef molloot200 het volgende:
Leuk dat het hier op het forum zo verdeeld is over wie moet winnen
Jij bent bevooroordeeld.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:24 schreef Momo het volgende:
Denk dat Pinguïns het beste voor ESF zijn.
Volgens mij hebben de artiesten in deze 5 dagen nog geen woord gesproken (behalve de rappers dan).quote:Op zondag 9 februari 2020 01:24 schreef remlof het volgende:
[..]
Heel irritant nderdaad. Interview de kanshebbers ofzo.
Ja dat was leuker in de wtf-erigheidsfactorquote:
Jaquote:Op zondag 9 februari 2020 01:23 schreef molloot200 het volgende:
Leuk dat het hier op het forum zo verdeeld is over wie moet winnen
Dat werkt elkaar hand in handquote:Op zondag 9 februari 2020 01:25 schreef Funhouse het volgende:
Is dit Italiaanse humor? Of komt dit door het slaapgebrek van de afgelopen 5 dagen?
Het een zal het ander versterken denk ikquote:Op zondag 9 februari 2020 01:25 schreef Funhouse het volgende:
Is dit Italiaanse humor? Of komt dit door het slaapgebrek van de afgelopen 5 dagen?
Toen ik gisteravond de TV aanzette, en die bij bijzonder hoge uitzondering nog op Rai Uno stond, viel ik wel midden in een interview met Francesco.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:24 schreef Cee het volgende:
[..]
Volgens mij hebben de artiesten in deze 5 dagen nog geen woord gesproken (behalve de rappers dan).
En ik gok aan het einde van de show (over vier uur ofzo) ook niet meerquote:Op zondag 9 februari 2020 01:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Vijf minuten geleden ook al niet meer.
Ja precies! Ik heb wel duidelijk een top 3 maar ook de nummer 3 is prima dus wat dat betreft gaat dat sowieso prima zijn voor me.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:24 schreef Em31 het volgende:
[..]
Al gok ik dat iedereen wat minder teleurgesteld is als het toch een ander wordt, zoals vanochtend
Dat gehalte heeft het heel erg inderdaadquote:Op zondag 9 februari 2020 01:26 schreef Momo het volgende:
Wel kinderen met hun nieuwe speelgoedauto idd.
En dat ze die wagen tegen je benen rammen
Hij moet ook nog willen als hij wintquote:Op zondag 9 februari 2020 01:26 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja
Ach ik stel me erop in dat ie niet wint. En dan luister ik Viceversa gewoon de komende maanden heel vaak.
Mag geloof ik niet omdat een nummer van hem meedeedquote:Op zondag 9 februari 2020 01:28 schreef ijs_beer het volgende:
Geen gastoptreden van Mahmood kunnen fixen ofzo?
Ja, ik had toch wel even de vrees dat ze voor zo’n Achille Lauro of Piero Pelu zouden gaan.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:27 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ja precies! Ik heb wel duidelijk een top 3 maar ook de nummer 3 is prima dus wat dat betreft gaat dat sowieso prima zijn voor me.
Je verveelde je intussen zo dat je je ui maar ff aan bent gaan passen?quote:Op zondag 9 februari 2020 01:28 schreef ijs_beer het volgende:
Geen gastoptreden van Mahmood kunnen fixen ofzo?
Wat boffen we toch met Edsilia, Jan en Chantal he.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:28 schreef BramVeen het volgende:
Moet je eens voorstellen hoe het zou zijn als die twee het ESF zouden presenteren
Gadverquote:Op zondag 9 februari 2020 01:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je verveelde je intussen zo dat je je ui maar ff aan bent gaan passen?
Ja.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:28 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Je verveelde je intussen zo dat je je ui maar ff aan bent gaan passen?
Fantastisch zou dat zijn!quote:Op zondag 9 februari 2020 01:28 schreef BramVeen het volgende:
Moet je eens voorstellen hoe het zou zijn als die twee het ESF zouden presenteren
Shit, je loopt bijna een minuut voorquote:
En de derde...quote:Op zondag 9 februari 2020 01:29 schreef Em31 het volgende:
Jury van gister had Diadato bovenaan en de eerste twee dagen won Gabbani toch?
Ja maar hij wint niet denk ik dus dat vraagstuk of ie wil kan ik dan overslaan in m'n hoofdquote:
Uiquote:
Ik spreek tot u vanuit de toekomstquote:Op zondag 9 februari 2020 01:29 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Shit, je loopt bijna een minuut voor
Ik denk eigenlijk van welquote:Op zondag 9 februari 2020 01:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar hij wint niet denk ik dus dat vraagstuk of ie wil kan ik dan overslaan in m'n hoofd![]()
Heb inmiddels een stream kunnen vinden die net weer iets sneller is gelukkigquote:
Denk het niet. Het zou de italianen een rotzorg zijn.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:31 schreef Greys het volgende:
Zou de jury weten wie wel en niet naar ESF willen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |