Houd er gewoon rekening mee dat ie niet een tweede keer wil, dan kan het alleen nog maar meevallen.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ga dood als Gabbani wint en morgen blijkt dat 'ie niet nog een keer naar het ESF wil![]()
![]()
![]()
Zo deed ik dat "vroeger" (tot vorig jaar) wel altijdquote:Op zondag 9 februari 2020 01:40 schreef Moira het volgende:
dit is echt zo'n ding dat je moet opnemen en doorspoelen, de tering zeg
Ik vroeg me hetzelfde afquote:Op zondag 9 februari 2020 01:41 schreef BramVeen het volgende:
Kunnen we in dit optreden ook autotune grappen verwachten?
Neequote:Op zondag 9 februari 2020 01:41 schreef ijs_beer het volgende:
Maar ik ga het wel opgeven.
Goedenavund.
That's the spirit!quote:
Je loopt ook zeker de marathon en stapt dan in de 41e kilometer uit omdat je veter los zit.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:41 schreef ijs_beer het volgende:
Goedenavund.
Slaap lekkerquote:Op zondag 9 februari 2020 01:41 schreef ijs_beer het volgende:
Goedenavund.
Truequote:Op zondag 9 februari 2020 01:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Houd er gewoon rekening mee dat ie niet een tweede keer wil, dan kan het alleen nog maar meevallen.
echt hoe die mensen daar in de zaal het in godsnaam vol houdenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:41 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Zo deed ik dat "vroeger" (tot vorig jaar) wel altijd![]()
Heb tot die tijd ook nooit beseft hoeveel intervalacts er wel niet zijn
Inderdaad. Hier is het pas 1.42 uur.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:41 schreef Moira het volgende:
Het is in Italië ook gewoon bijna 2 uur 's nachts hegeen haast, geen haast
Sabato sera, domani niente da farequote:Op zondag 9 februari 2020 01:41 schreef Moira het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:40 schreef Moira het volgende:
[..]
Ik ga dood als Gabbani wint en morgen blijkt dat 'ie niet nog een keer naar het ESF wil![]()
![]()
![]()
Die zijn gemummificeerd. Je ziet ze ook zelden bewegen; verdachtquote:Op zondag 9 februari 2020 01:42 schreef Moira het volgende:
echt hoe die mensen daar in de zaal het in godsnaam vol houdendie achter de buis zijn toch wel in slaap gevallen
Zitten ook gewoon kinderen in de zaal, die moeten het ook maar volhouden.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:41 schreef Moira het volgende:
oh my godquote:Op zondag 9 februari 2020 01:43 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Zitten ook gewoon kinderen in de zaal, die moeten het ook maar volhouden.
Echt?quote:
oh ik ben nog niet bij reclame maar ik heb wel die van ESCplus aanquote:Op zondag 9 februari 2020 01:48 schreef Momo het volgende:
We lopen nog maar 17 minuten uit, tuurlijk reclame
De Italianen vonden dat toen ook lekker snel gaan.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:48 schreef Cee het volgende:
Madonna in Tel Aviv heeft ze niets geleerd.
ik zat ook al te wachten op vlaggen op ruggen van dansers oidquote:Op zondag 9 februari 2020 01:48 schreef Cee het volgende:
Madonna in Tel Aviv heeft ze niets geleerd.
Wij lopen gelijk.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:48 schreef Moira het volgende:
[..]
oh ik ben nog niet bij reclame maar ik heb wel die van ESCplus aan
twitter:thefakeSilong twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 04:54:37Tupperware after you store spaghetti in it https://t.co/l2Q026Swgj reageer retweet
Ik dacht is makkelijk ff hier posten maar kan ook gewoon naar dat topic gaanquote:Op zondag 9 februari 2020 01:45 schreef Moira het volgende:
Zeg in de WIDM-San Remo hype ben ik helemaal vergeten de finale van Letland te kijken, iemand een filmpje van het winnende nummer om te posten terwijl we wachten?
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:49 schreef Momo het volgende:
twitter:thefakeSilong twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 04:54:37Tupperware after you store spaghetti in it https://t.co/l2Q026Swgj reageer retweet
omgquote:Op zondag 9 februari 2020 01:49 schreef Momo het volgende:
Hier blijf ik me ook over verbazen. Geen tijdverschil, alles in de hand en je show alsnog lekker tot diep in de nacht laten durenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:41 schreef Moira het volgende:
In elk ander land zouden ze er alles aan doen om dat juist in te korten, hier hebben ze genoeg knipbaars om uit te kiezen en ze stoppen er alleen maar meer bijquote:Op zondag 9 februari 2020 01:51 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Hier blijf ik me ook over verbazen. Geen tijdverschil, alles in de hand en je show alsnog lekker tot diep in de nacht laten duren
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:49 schreef Momo het volgende:
Dude zat in een rolstoel. Ik begin me steeds meer af te vragen waaromquote:
Voor hem was dit ook een lange zit.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dude zat in een rolstoel. Ik begin me steeds meer af te vragen waarom
Er is niet heel veel anders op tv. Meer.quote:
Elke keer denk je 'we zijn bij het einde', maar dan komt er weer watquote:Op zondag 9 februari 2020 01:52 schreef Moira het volgende:
[..]
In elk ander land zouden ze er alles aan doen om dat juist in te korten, hier hebben ze genoeg knipbaars om uit te kiezen en ze stoppen er alleen maar meer bij
Desondanks liep het op rolletjesquote:
In Amerika denken ze nu "wtf, beginnen we net op de hoogte te raken van dat Eurovision komen die Italianen ff door de buitenbocht!".quote:Op zondag 9 februari 2020 01:53 schreef koffieleuk het volgende:
Sanremo is #2 in wereldwijd trending
Die homo sapiens zijn wel gek hoor.
Gouden krabpalenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:53 schreef Cee het volgende:
Oh ja en mensen let op er komen ook eerst nog andere prijzen.
De echte gekken zijn natuurlijk de mensen die dit kijken maar helemaal geen Italiaans verstaan.quote:Op zondag 9 februari 2020 01:53 schreef koffieleuk het volgende:
Sanremo is #2 in wereldwijd trending
Die homo sapiens zijn wel gek hoor.
ja dat maakt het eigk alleen ondraaglijkerquote:Op zondag 9 februari 2020 01:56 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Elke keer denk je 'we zijn bij het einde', maar dan komt er weer wat
Niemand heeft nog tijdquote:
MS denk ikquote:Op zondag 9 februari 2020 01:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dude zat in een rolstoel. Ik begin me steeds meer af te vragen waarom
quote:
Alleen nog tijd om zich te haasten.quote:
Of opnemen en doorspoelenquote:Op zondag 9 februari 2020 01:57 schreef Cee het volgende:
Weet je wat het erge is? We hadden ook gewoon kunnen slapen en dan morgen wakker worden en in 5 seconden opzoeken wie heeft gewonnen.
dit dacht ik net nogquote:Op zondag 9 februari 2020 01:57 schreef Cee het volgende:
Weet je wat het erge is? We hadden ook gewoon kunnen slapen en dan morgen wakker worden en in 5 seconden opzoeken wie heeft gewonnen.
quote:Op zondag 9 februari 2020 01:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
In het midden van de achttiende eeuw overspoelden golven van geweld onze Brabantse Kempen en het Limburgse platteland. Horden van gewetenloos boevenpak trokken plunderend en brandstichtend door onze vredige dreven. Zij noemden zich intervalacts, naar schimmige luchtgeesten, die volgens de middeleeuwse mythe op bokken gezeten door donkere, nachtelijke hemel zwermden en zelfs afgesloten huizen konden binnendringen
Marie:
Intervalacts, addergebroed dat is 't. Ze moete ze uitroeie mî wortel en tak. Dat moete ze!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |