Poll: Het is terecht dat ze alle wedstrijden hebben afgelasttwitter:KNVB twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 16:58:04❗️ | Vanwege de verwachte weersomstandigheden worden de Eredivisiewedstrijden en het gehele amateurvoetbal van zondag afgelast. Lees hier meer: https://t.co/Uxc5Z41QnO. reageer retweet
Oke Bronsonquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:08 schreef Boussaadia het volgende:
Genot.
Ajax op volle sterkte tegen Utrecht.
Moet je morgen weer doenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:09 schreef fetX het volgende:
Kan me vorig jaar nog eenkeer code oranje herinneren. Toen zat ik gewoon met een biertje in het zonnetje op een terras
Gaat er meer om dat ze er mokervaak naast zitten wbt het weer.quote:
Ik niet, ik werk in Breukelen morgen en ik wil graag thuiskomenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat ze er mokervaak naast zitten wbt het weer.
Dus ik hoop dat het in ieder geval ergens goed voor is en dat het helemaal losgaat.
Die waaien weg allen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:16 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen met dozen folders naar Zeist.
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:09 schreef fetX het volgende:
Kan me vorig jaar nog eenkeer code oranje herinneren. Toen zat ik gewoon met een biertje in het zonnetje op een terras
#GUDDEWEGquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:16 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen met dozen folders naar Zeist.
Ga morgen even live-streamen dat je op de pier in Scheveningen staat wil je? Kunnen we lachenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:03 schreef tompsv18 het volgende:
Beetje wind en meteen heel het land in paniek. Genot.
Ok Herqules, is wel een leuke avond om een strandwandelingetje te maken btw.quote:
Kunnen ze alsnog de boot inquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:08 schreef Boussaadia het volgende:
Genot.
Voorspellingen voor morgen zijn wel wat extremer, maar ook dan kan het alsnog meevallen uiteraard.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:09 schreef fetX het volgende:
Daar wil je niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga morgen even live-streamen dat je op de pier in Scheveningen staat wil je? Kunnen we lachen
Competitievervalsing!!_11!!!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:08 schreef Boussaadia het volgende:
Genot.
Eredivisie is veel meer reden om te doen Hans.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:49 schreef Zorro het volgende:
Wat een kneuterigheid
Amateur ok, maar eredivisie
Och wat, ze doen of het nog nooit gewaaid heeft.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:54 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Eredivisie is veel meer reden om te doen Hans.
Ben je aan het trollen of meen je dit serieus?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Och wat, ze doen of het nog nooit gewaaid heeft.
Rubbertegelgeneratie,
En toevallig komt het ajax goed uit. Handig he.
Nee dat is de irritatie dat ze weer eens het geluk hebben. Maar de rest wel. Het is echt niet de eerste keer dat het waait ofzoquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:56 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ben je aan het trollen of meen je dit serieus?
Denk je dat Ajax een storm met windstoten van 140 km per uur besteld heeft?
Ok boomer.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rubbertegelgeneratie,
ze zouden mensen met jouw iq in kampen moeten stoppenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Rubbertegelgeneratie,
Daar woont Jaap Stam al (lol)quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:57 schreef Tjacka het volgende:
[..]
ze zouden mensen met jouw iq in kampen moeten stoppen
Poll: Het is terecht dat ze alle wedstrijden hebben afgelastquote:
Je IP is zichtbaarquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Poll: Het is terecht dat ze alle wedstrijden hebben afgelast
Je hebt gestemd op: Ja, veiligheid voorop
Je IP is: 18891945
De mensen met de trein waren waarschijnlijk toch niet ver gekomen. Een zuchtje wind en alles ligt plat.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:03 schreef AFCNiels het volgende:
Wel handig zo, anders reizen al die supporters morgen voor jan lul ergens heen.
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:05 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Dat is een geboortedatum/sterfdatum. @:caland
Daar kan het ook flink waaien anders!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:07 schreef zakjapannertje het volgende:
Ze konden beter in Qatar blijven op deze manier.
Volgens mij heb je mijn reactie niet gezienquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dit kan niet.
@:maxi-mus
@:Scrummie2.1
@:Lenny_Leonard
@:Kingroland
@:GGMM
hehehehequote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:10 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee. Dit kan niet.
@:maxi-mus
@:Scrummie2.1
@:Lenny_Leonard
@:Kingroland
@:GGMM
hahaahahhaa madquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:12 schreef yats het volgende:
Belachelijke actie van de KNVB dit. In het recente verleden moesten wij gewoon een keer spelen tijdens een sneeuwstorm met hardere windstoten dan die van morgen. En nu word het ineens wel allemaal afgelast?
Verder wel heel toevallig dat Ajax nu komende woensdag lekker uitgerust op bezoek komt. Idem met Feyenoord bij Heerenveen. Lekker toevallig dit...
Gek he? Dit benadeeld de kleinere clubs weer eens. Maar als supporter van een topclub zul je nooit begrijpen hoe onrechtvaardig dat voelt.quote:
Jij kan echt over alles boos en verongelijkt wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:12 schreef yats het volgende:
Belachelijke actie van de KNVB dit. In het recente verleden moesten wij gewoon een keer spelen tijdens een sneeuwstorm met hardere windstoten dan die van morgen. En nu word het ineens wel allemaal afgelast?
Verder wel heel toevallig dat Ajax nu komende woensdag lekker uitgerust op bezoek komt. Idem met Feyenoord bij Heerenveen. Lekker toevallig dit...
Het Nederlands elftal heeft het al moeilijk genoeg met de blessure van Depay om te gaan.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:12 schreef yats het volgende:
Nee hoor, ik ben prima tevreden met wat ik voor mijn salaris moet doen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:15 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Jij kan echt over alles boos en verongelijkt worden
Inderdaad! Denk dat deze storm zelfs met voorbedachte rade is bedacht door de KNVB!quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:14 schreef yats het volgende:
[..]
Gek he? Dit benadeeld de kleinere clubs weer eens. Maar als supporter van een topclub zul je nooit begrijpen hoe onrechtvaardig dat voelt.
Jij bent echt een parodie op een user. Verdient een eigen topic.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:12 schreef yats het volgende:
Dat is iets wat alleen ajacieden zouden beweren.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:18 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Inderdaad! Denk dat deze storm zelfs met voorbedachte rade is bedacht door de KNVB!
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:12 schreef yats het volgende:
Nee hoor, de treinen rijden gewoon door.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:03 schreef tompsv18 het volgende:
Beetje wind en meteen heel het land in paniek. Genot.
HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:12 schreef yats het volgende:
Als zelfs de NS gewoon rijd zal het wel meevallen. Die haken immers al af van wat blaadjes op het spoor.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:38 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, de treinen rijden gewoon door.
Even afwachten Anne Frank.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:38 schreef Sigaartje het volgende:
[..]
Nee hoor, de treinen rijden gewoon door.
Je IP is: 34quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:04 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Poll: Het is terecht dat ze alle wedstrijden hebben afgelast
Je hebt gestemd op: Ja, veiligheid voorop
Je IP is: 18891945
Dikke onzin dat het afgelast is.quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 19:32 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Dikke onzin dat het afgelast is.
Beter lassen ze alle wedstrijden ooit af!
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:12 schreef yats het volgende:
Je stem is vastgelegd, bedankt voor het stemmenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:12 schreef yats het volgende:
Zeeuw gespot.quote:Op zondag 9 februari 2020 09:40 schreef johannes_vermeer het volgende:
Bij ons in de provincie is het altijd windkracht 10.
Wtfquote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:12 schreef yats het volgende:
Ja want dit gaat niet voornamelijk om de supporters ofzo.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:06 schreef BasEnAad het volgende:
Onze voetballers waren bang dat er een takje tegen hun Bentley of Maserati zou waaien en met de afgelasting kunnen die fijn in de garage blijven staan.
Nu ben je gewoon aan het trollen, zo dom kan je niet zijn.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 18:12 schreef yats het volgende:
Jij kent yats niet?quote:Op zondag 9 februari 2020 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het trollen, zo dom kan je niet zijn.
Vooraf gezien ook. Het was al lang bekend dat de storm pas aan het eind van de middag zou komen.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:53 schreef yats het volgende:
Achteraf gezien had Utrecht-Ajax gewoon door kunnen gaan. Om voor dit beetje wind al in paniek te raken...
Ja en nee. Ik vind het inderdaad onzin dat alles er zo vroeg al uit gegooid is terwijl een paar jaar geleden wij gewoon moesten spelen tijdens een sneeuwstorm met code rood (want stadion met een dicht dak, idem met Ajax toen die ook moesten spelen). Zeker gezien de wind tot nu toe had Utrecht-Ajax gewoon door kunnen gaan. Maar een beetje overdrijven moet kunnen toch?quote:Op zondag 9 februari 2020 11:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu ben je gewoon aan het trollen, zo dom kan je niet zijn.
quote:Op zondag 9 februari 2020 14:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vooraf gezien ook. Het was al lang bekend dat de storm pas aan het eind van de middag zou komen.
Precies, alles had naar 12.15 uur gemoeten, of misschien nog beter: naar gisteren. Stond al heel lang vast dat de storm pas in het tweede deel van de middag zou oprukken. Maja, dan moet je weer met lokale driehoeken gaan praten, plus supporters hebben natuurlijk ook hun eigen agenda.quote:Op zondag 9 februari 2020 14:55 schreef Zorro het volgende:
[..]
Vooraf gezien ook. Het was al lang bekend dat de storm pas aan het eind van de middag zou komen.
Deze storm zou toch minder heftig zijn dan die van vorige week?quote:Op zaterdag 15 februari 2020 20:29 schreef yats het volgende:
Gaat het morgen wel door? Het waait nu al harder dan het vorige week deed...
Het waait hier nu harder dan vorig weekend.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:04 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Deze storm zou toch minder heftig zijn dan die van vorige week?
Denk dat het wel losloopt allemaal
Ja maar er zitten niet echt harde windstoten tussen, zo ervaar ik dat en volgens mij wonen jij en ik niet zo heel ver van elkaar vandaanquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Het waait hier nu harder dan vorig weekend.
Ik weet niet waar jullie wonen maar hier aan de kust is het vandaag erger dan vorige week.quote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:16 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ja maar er zitten niet echt harde windstoten tussen, zo ervaar ik dat en volgens mij wonen jij en ik niet zo heel ver van elkaar vandaan
Ja wind vol uit het westen denk ik, ik zit veel meer in het binnenland dus ik kan daar ook niks zinnigs over zeggen verderquote:Op zaterdag 15 februari 2020 22:37 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jullie wonen maar hier aan de kust is het vandaag erger dan vorige week.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |