Poll: Het is terecht dat ze alle wedstrijden hebben afgelasttwitter:KNVB twitterde op zaterdag 08-02-2020 om 16:58:04❗️ | Vanwege de verwachte weersomstandigheden worden de Eredivisiewedstrijden en het gehele amateurvoetbal van zondag afgelast. Lees hier meer: https://t.co/Uxc5Z41QnO. reageer retweet
Oke Bronsonquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:08 schreef Boussaadia het volgende:
Genot.
Ajax op volle sterkte tegen Utrecht.
Moet je morgen weer doenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:09 schreef fetX het volgende:
Kan me vorig jaar nog eenkeer code oranje herinneren. Toen zat ik gewoon met een biertje in het zonnetje op een terras
Gaat er meer om dat ze er mokervaak naast zitten wbt het weer.quote:
Ik niet, ik werk in Breukelen morgen en ik wil graag thuiskomenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:11 schreef fetX het volgende:
[..]
Gaat er meer om dat ze er mokervaak naast zitten wbt het weer.
Dus ik hoop dat het in ieder geval ergens goed voor is en dat het helemaal losgaat.
Die waaien weg allen.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:16 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen met dozen folders naar Zeist.
Moet jij weten.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:09 schreef fetX het volgende:
Kan me vorig jaar nog eenkeer code oranje herinneren. Toen zat ik gewoon met een biertje in het zonnetje op een terras
#GUDDEWEGquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:16 schreef Zipportal het volgende:
Iedereen met dozen folders naar Zeist.
Ga morgen even live-streamen dat je op de pier in Scheveningen staat wil je? Kunnen we lachenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:03 schreef tompsv18 het volgende:
Beetje wind en meteen heel het land in paniek. Genot.
Ok Herqules, is wel een leuke avond om een strandwandelingetje te maken btw.quote:
Kunnen ze alsnog de boot inquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:08 schreef Boussaadia het volgende:
Genot.
Ajax op volle sterkte tegen Utrecht.
Voorspellingen voor morgen zijn wel wat extremer, maar ook dan kan het alsnog meevallen uiteraard.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:09 schreef fetX het volgende:
Daar wil je niet dood gevonden wordenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 17:23 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Ga morgen even live-streamen dat je op de pier in Scheveningen staat wil je? Kunnen we lachen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |