SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#thisis4thep(l)ayers
[ Bericht 0% gewijzigd door 2dope op 12-02-2020 23:02:45 ]You're Fucking Out, I'm Fucking In
Stardew valley 2 confirmedquote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:46 schreef DKUp het volgende:
Winter Paradise
Spring Break
Delay Summer
Next Fall Gen
Sinds 2014 niet zo dramatisch geweest. Vorig jaar was al enorm slecht buiten een handje vol games. Nauwelijks toppers vergeleken met 2017 en 2018. Nu lekker wachten op Doom Eternal, Resident Evil 3 en The Last Of Us Part II.quote:
Allemaal worden die uitgesteld behalve RE3. Heb die secret sources, herinner het broer.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 21:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sinds 2014 niet zo dramatisch geweest. Vorig jaar was al enorm slecht buiten een handje vol games. Nauwelijks toppers vergeleken met 2017 en 2018. Nu lekker wachten op Doom Eternal, Resident Evil 3 en The Last Of Us Part II.
Bethesda heeft al aangegeven dat er een Next gen versie/update komt voor Doom Eternal.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:03 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Allemaal worden die uitgesteld behalve RE3. Heb die secret sources, herinner het broer.
Wat doe jij hier überhaupt, met je nazistische xbox lovequote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed dat het andere topic gesloten is. God of War laster wordt NIET geaccepteerd.
In ieder geval lovende woorden spreken over één van de beste PS4-exclusives van deze generatie! In tegenstelling tot bepaalde andere figuren.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:08 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Wat doe jij hier überhaupt, met je nazistische xbox lovevuile groene! Ook nog verkapt altijd nintendo loven!
Heerlijk om te zeiken over de beste games van een console.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Goed dat het andere topic gesloten is. God of War laster wordt NIET geaccepteerd.
Zijn wel direct de enige exclusives die de moeite zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Heerlijk om te zeiken over de beste games van een console.
Aseksuele Aloy
Uncharted Sam’s Deception
God of War The Intro
Spider-Man Sneaky The Game
Ratchet And Clank The Movie Remake
Doe rustig broer, kan DKup niks aan doen, zo is hij. Gewoon een beetje een manual nodig.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:10 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
In ieder geval lovende woorden spreken over één van de beste PS4-exclusives van deze generatie! In tegenstelling tot bepaalde andere figuren.
Is ook zo. En de laatste maanden zijn nogal teleurstellend natuurlijk met al die Batman geruchten.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:13 schreef Broodje_Zaad het volgende:
[..]
Doe rustig broer, kan DKup niks aan doen, zo is hij. Gewoon een beetje een manual nodig.
Ik heb niet gezegd dat de game slecht is. Het is allen meer gestandariseerd en de oude Kratos was veel interessanter. Deze kan je gewoon in Uncharted/TLOU/Tombraider copy pasten. Hij is generiek saai. Oude combat systeem was ook dieper dan dit. Dit is de zoveelste collect-a-thon die als een hollywood film speelt.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ok cool. Ik ga me wel vermaken met het vervolg.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat de game slecht is. Het is allen meer gestandariseerd en de oude Kratos was veel interessanter. Deze kan je gewoon in Uncharted/TLOU/Tombraider copy pasten. Hij is generiek saai. Oude combat systeem was ook dieper dan dit. Dit is de zoveelste collect-a-thon die als een hollywood film speelt.
GoW1 start: Vette Bossight Vechten tegen Hydra
GoW2 start: Colussus of Rhodes
GoW3 start: Bossfight vs Poseidon terwijl je al vechtend op de rug van Gaia omhoog klimt ( multi phase)
GoW start? Ik leur met een boomstam. Kratos was veel leuker toen die 24/7 pissed off op alles was omdat Zeus en consorten hem genaaid hebben.
Ik vermaak me best hoor, maar het oude stijltje beviel beter.
GoW3 was al niet zo sterk meer, het verhaal was ontzettend verslapt. GoW Ascension sloeg al helemaal nergens op. De oude opzet van GoW was klaar, over.quote:Op vrijdag 7 februari 2020 22:43 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Ik heb niet gezegd dat de game slecht is. Het is allen meer gestandariseerd en de oude Kratos was veel interessanter. Deze kan je gewoon in Uncharted/TLOU/Tombraider copy pasten. Hij is generiek saai. Oude combat systeem was ook dieper dan dit. Dit is de zoveelste collect-a-thon die als een hollywood film speelt.
GoW1 start: Vette Bossight Vechten tegen Hydra
GoW2 start: Colussus of Rhodes
GoW3 start: Bossfight vs Poseidon terwijl je al vechtend op de rug van Gaia omhoog klimt ( multi phase)
GoW start? Ik leur met een boomstam. Kratos was veel leuker toen die 24/7 pissed off op alles was omdat Zeus en consorten hem genaaid hebben.
Ik vermaak me best hoor, maar het oude stijltje beviel beter.
Ik ben goed op weg op mijn platina in Witcher 3 eindelijk te halenquote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:00 schreef Jimbo het volgende:
hmm nieuw deel, heb ik nog iets gemist?
Nog geen nieuwe games uit. Nauwelijks game nieuws, het is een donkere tijd.....quote:Op zaterdag 8 februari 2020 02:00 schreef Jimbo het volgende:
hmm nieuw deel, heb ik nog iets gemist?
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:42 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nog geen nieuwe games uit. Nauwelijks game nieuws, het is een donkere tijd.....
twitter:jumpbuttoncb twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 01:52:10CRASH BANDICOOT MOBILE GAME REVEALEDinvestigation by myself and @Motwera This game can be signed up for NOW it seems.The way the link was found was by searching the name on FB after previously being a fan of the FB page tied to the Brazilian ads.https://t.co/98Qq3jkJCZ https://t.co/AE6bPek4rq reageer retweet
Mobile kunnen ze in hun aars stoppen. Ze hebben toch allemaal mobiles?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:19 schreef KennyPowers het volgende:
[..]twitter:jumpbuttoncb twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 01:52:10CRASH BANDICOOT MOBILE GAME REVEALEDinvestigation by myself and @:Motwera This game can be signed up for NOW it seems.The way the link was found was by searching the name on FB after previously being a fan of the FB page tied to the Brazilian ads.https://t.co/98Qq3jkJCZ https://t.co/AE6bPek4rq reageer retweet
SSX, Burnout, Skate, Mass Effect, SimCity, Harry Potter, Need For Speed (soort van...), Kingdoms of Amalur......quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:26 schreef Broodje_Zaad het volgende:
EA heeft mn homies Westwood en Bullfrog gedood
Hopelijk beter dan de filmsquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:31 schreef DKUp het volgende:
Oh ja Resident Evil krijgt een Netflix-serie
Spoileredquote:
For real?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 21:17 schreef 7nightwing7 het volgende:
Vanochtend Generation zero opgepikt bij de mediamarkt voor ¤ 25. Afgelopen maand is er blijkbaar een flinke update uitgekomen. Lovin this. Heerlijke vibe.
Dead Space... RIPquote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
SSX, Burnout, Skate, Mass Effect, SimCity, Harry Potter, Need For Speed (soort van...), Kingdoms of Amalur......
Je kan wel even doorgaan.
Ik had precies hetzelfde. De gameplay sprak me op zich wel aan. Maar toen ik na de release de slechte reviews las, zag ik er toch vanaf. Nadat ze vorige maand een grote update hadden uitgebracht waren verschillende reviewers positief. De bugs zijn eruit gehaald, alles is opgepoetst. Zo had de game dus eigenlijk op launch moeten zijn. Toen hij voor ¤ 25 bij de mediamarkt lag, heb ik de gok genomen. Tot nu toe bevalt hij me prima. Heerlijke vibe, mooie graphics. Mag niet klagen. Ben maar in een kerk gebouw gevlucht. Machines lopen rond. Creepy shit. I love itquote:Op zondag 9 februari 2020 02:36 schreef Drankster het volgende:
[..]
For real?
Ik was tijdens de ontwikkeling wel geïnteresseerd maar bij reease bleek ie echt super matig te zijn. Wat is er precies verbeterd?
Ik ben benieuwd wanneer we eindelijk eens wat gaan horen over Kingoms of Amalur.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:27 schreef DKUp het volgende:
[..]
SSX, Burnout, Skate, Mass Effect, SimCity, Harry Potter, Need For Speed (soort van...), Kingdoms of Amalur......
Je kan wel even doorgaan.
Ik verwacht daar wel een remaster of een remake van zoals Mass Effect.quote:
Ze zijn bij THQ met zoveel projecten, maar ze komen nauwelijks uit.... Biomutant moest in 2018 al uitkomenquote:Op zondag 9 februari 2020 08:32 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wanneer we eindelijk eens wat gaan horen over Kingoms of Amalur.
Aangzien THQ Nordic de rechten al een tijd geleden gekocht heeft.
Cool, zet hem wel op de wishlist, koop hem sowieso digitaal zodat m’n vriendin hem ook kan spelen.quote:Op zondag 9 februari 2020 07:56 schreef 7nightwing7 het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfde. De gameplay sprak me op zich wel aan. Maar toen ik na de release de slechte reviews las, zag ik er toch vanaf. Nadat ze vorige maand een grote update hadden uitgebracht waren verschillende reviewers positief. De bugs zijn eruit gehaald, alles is opgepoetst. Zo had de game dus eigenlijk op launch moeten zijn. Toen hij voor ¤ 25 bij de mediamarkt lag, heb ik de gok genomen. Tot nu toe bevalt hij me prima. Heerlijke vibe, mooie graphics. Mag niet klagen. Ben maar in een kerk gebouw gevlucht. Machines lopen rond. Creepy shit. I love it![]()
Voor ¤ 25 is dit nu echt een steal. Komen nog meer vernieuwingen aan. Aldus de devs. Ben benieuwd.
Ik snap echt niet hoe je in de films zo ver van het werkelijke verhaal af kan gaan zitten. Maar goed.quote:
Jezus wat kutquote:
quote:
Ja het leven van een trophy hunter gaat niet over rozen.quote:
Vreselijk om kut games of kut onderdelen van games te moeten spelen en/of herhalenquote:Op zondag 9 februari 2020 15:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja het leven van een trophy hunter gaat niet over rozen.
quote:Op zondag 9 februari 2020 15:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Vreselijk om kut games of kut onderdelen van games te moeten spelen en/of herhalen
Yepquote:Op zondag 9 februari 2020 16:07 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Zodra ik iets niet (meer) leuk vind dan ben ik er klaar mee.
Het is tenslotte een hobby en moet leuk zijn. Het is geen werk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Good Clean Fun"
You're Fucking Out, I'm Fucking In
Niet echt mijn genre maar deze was wel te doen ook omdat hij zo kort was. En veel verborgen "lore".quote:Op zondag 9 februari 2020 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
What remains of Edith Finch eindelijk eens gespeeld. Bijzonder. Maar wel boeiende 2,5 uur.
quote:Op zondag 9 februari 2020 16:44 schreef KennyPowers het volgende:
CRASHEDSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Good Clean Fun"
[ afbeelding ]
Applausje voor Kenny
Talent wins
SOONY
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Good Clean Fun"
[ afbeelding ]![]()
Prachtig spel, geen spijt er van.quote:Op zondag 9 februari 2020 16:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
What remains of Edith Finch eindelijk eens gespeeld. Bijzonder. Maar wel boeiende 2,5 uur.
Lekker!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Good Clean Fun"
[ afbeelding ]
En je trofee mag er ook zijn
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
Get fucked.quote:Op zondag 9 februari 2020 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overcooked 2 is 30 euro.
Overcooked 1 en 2 bundel is 25 euro.
Hmmmmm.
Elvi, weet jij wat er is veranderd aan verzenden vanuit Engeland sinds de Brexit?quote:
Overcooked 2 is 18 euro inc verzenden bij Amazon.co.ukquote:Op zondag 9 februari 2020 17:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
Overcooked 2 is 30 euro.
Overcooked 1 en 2 bundel is 25 euro.
Hmmmmm.
Oei, had ik eerder moeten weten. Nouja, die paar euro gaan we niet moeilijk over lopen doen.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:59 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Overcooked 2 is 18 euro inc verzenden bij Amazon.co.uk
De duo pack is 23 euro bij dezelfde winkel.
Niet aan denken, lekker gamenquote:Op zondag 9 februari 2020 20:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Oei, had ik eerder moeten weten. Nouja, die paar euro gaan we niet moeilijk over lopen doen.
Precies.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:04 schreef s0ul1991 het volgende:
[..]
Niet aan denken, lekker gamenZe zijn het geld toch waard!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dat kan niet allebei
[ Bericht 26% gewijzigd door KennyPowers op 09-02-2020 20:28:19 ]You're Fucking Out, I'm Fucking In
Volgens @CherryLips niks omdat er nog een jaar overbrugging hebben ofzo.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Elvi, weet jij wat er is veranderd aan verzenden vanuit Engeland sinds de Brexit?
Ik weet niet man.quote:Op zondag 9 februari 2020 19:38 schreef Kaneelstokje het volgende:
Zal ik de special collector's edition kopen van Neverwinter Nights, Baldur's Gate en Icewind Dale?
Hmm, wel prijzig.
Dat is inderdaad wat ik ervan heb begrepen.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens @:CherryLips niks omdat er nog een jaar overbrugging hebben ofzo.
Die is natuurlijk expert op het gebied van spullen uit de UK halen.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:29 schreef Elvi het volgende:
[..]
Volgens @:CherryLips niks omdat er nog een jaar overbrugging hebben ofzo.
Ik snap je wel. Maar ik wil ook graag de mooie gegraveerde dobbelstenen voor mijn D&D spel, het mooie leren aantekeningen boekje en de mooie kaarten die erbij geleverd worden.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik weet niet man.
Uit nostalgie wil ik de games wel halen maar merk toch vaak dat ik er snel mee stop. Met Nintendo games heb ik dat btw niet.
Ik heb met dingen als Mega Man en Duck Tales dat ik het te frustrerend vindt. Het lijkt wel alsof ik slechter ben geworden in die dingen.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:31 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik weet niet man.
Uit nostalgie wil ik de games wel halen maar merk toch vaak dat ik er snel mee stop. Met Nintendo games heb ik dat btw niet.
Oh shit, misschien dit jaar de laatste Black Friday deals uit de UK dus!quote:Op zondag 9 februari 2020 20:36 schreef CherryLips het volgende:
https://www.rijksoverheid(...)-verenigd-koninkrijk
Gelukkig hebben we Duitsland nog.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh shit, misschien dit jaar de laatste Black Friday deals uit de UK dus!
Nu je hier toch bent, wanneer koop jij een PS4?quote:Op zondag 9 februari 2020 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Duitsland nog.
Als ik ooit alle boeken heb gelezen.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, wanneer koop jij een PS4?
wtf ik haat brexit nuquote:Op zondag 9 februari 2020 20:37 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Oh shit, misschien dit jaar de laatste Black Friday deals uit de UK dus!
Ok dan zie ik je bij de release van de ps8quote:Op zondag 9 februari 2020 20:40 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik ooit alle boeken heb gelezen.
Anders misschien wel gewoon Amazon NL die helemaal los gaatquote:Op zondag 9 februari 2020 20:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we Duitsland nog.
Ze kan beter voor de PS5 gaan. Nu nog een PS4 kopen heeft weinig nut. Kun je beter boeken gaan lezen!quote:Op zondag 9 februari 2020 20:39 schreef Elvi het volgende:
[..]
Nu je hier toch bent, wanneer koop jij een PS4?
Of lekker goedkoop tweedehands.quote:Op zondag 9 februari 2020 20:43 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Anders misschien wel gewoon Amazon NL die helemaal los gaat
[..]
Ze kan beter voor de PS5 gaan. Nu nog een PS4 kopen heeft weinig nut. Kun je beter boeken gaan lezen!
Dat raden we af in verband met de kwaliteit van de PS4-hardware.quote:
Goku met grijs haar. Is dat nog sterker dan blauw haar?quote:
power creepquote:Op zondag 9 februari 2020 21:55 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Goku met grijs haar. Is dat nog sterker dan blauw haar?
GOTHICquote:Op maandag 10 februari 2020 08:27 schreef StateOfMind het volgende:
Gisteren begonnen aan Elex, van Piranha Bytes.
Ik had hem al een tijd op mijn lijstje staan en kwam hem tegen voor weinig op Marktplaats.
Erg leuke game, als je door de typische Piranha Bytes/Spiders heen kunt kijken tenminste.
?quote:
Ze moeten steeds sterkere dingen verzinnen.quote:
Ja. Maar dat is dus idd weer stapje verder dan die ssj god?quote:Op maandag 10 februari 2020 10:16 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze moeten steeds sterkere dingen verzinnen.
Sterkere vijand, sterkere vorm, repeat
Echte homies.quote:Op maandag 10 februari 2020 10:51 schreef Bananenpap het volgende:
Zijn Goku en Frieza tegenwoordig vrienden?
<3quote:Op zaterdag 8 februari 2020 08:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik ben goed op weg op mijn platina in Witcher 3 eindelijk te halen
Zonder THPS2 soundtrack is het een kut gamequote:Op zaterdag 8 februari 2020 11:25 schreef DKUp het volgende:
Activision brengt dit jaar ports/remakes/remasters uit van meerdere titels.
Tony Hawk Pro Skater 2/3/4, een oude COD en nog wat anders
Heel wat bandjes leren kennen door die soundtracks.quote:Op maandag 10 februari 2020 15:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zonder THPS2 soundtrack is het een kut game
Daar gaan we danquote:Op maandag 10 februari 2020 15:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Zonder THPS2 soundtrack is het een kut game
Aan Death Stranding mis je toch grotendeels niks aan.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Aangezien mijn Dungeons & Dragons groep me helemaal lyrisch suf lulde over Divinity: Original Sin II, heb ik m gisteren toch maar besteld.:D
Nu loopt Death Stranding dus wel gevaar he
Deel 1 was mijn GOTY 2014.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:06 schreef Ang3l het volgende:
Aangezien mijn Dungeons & Dragons groep me helemaal lyrisch suf lulde over Divinity: Original Sin II, heb ik m gisteren toch maar besteld.:D
Nu loopt Death Stranding dus wel gevaar he
quote:Op maandag 10 februari 2020 15:17 schreef Cryothic het volgende:
mij betreft best een nieuwe soundtrack w
Volgens mij hier iets van twee of drie mensen.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:16 schreef Jimbo het volgende:
Heeft iemand die DBZ:K al uitgespeeld? Is het wat, of kan ik beter even wachten met kopen?
Ik hoorde dat t vooral een hele divesre RPG was a la D&D, met heel veel manieren om iets op te lossen. Ik ben normala niet zo van de "view from the top" (ik weet niet hoe dat heet) spellen, vind ik vaak iets te strategisch en saai. Maar we zullen zien! Vind Fantasy settings en D&D erg leuk, dus kom maar op voor die 25,-.quote:
Geduldig even afwachten dusquote:Op maandag 10 februari 2020 17:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Volgens mij hier iets van twee of drie mensen.
Ook maar eens checken, maar hoe meer meningen hoe meer vreugd i guessquote:Op maandag 10 februari 2020 17:27 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Er staat een review op FOK!games
Ik ga eerlijk tegen je zijn: ik heb het spel nooit uitgespeeld.quote:Op maandag 10 februari 2020 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde dat t vooral een hele divesre RPG was a la D&D, met heel veel manieren om iets op te lossen. Ik ben normala niet zo van de "view from the top" (ik weet niet hoe dat heet) spellen, vind ik vaak iets te strategisch en saai. Maar we zullen zien! Vind Fantasy settings en D&D erg leuk, dus kom maar op voor die 25,-.
Onze DM was er iig erg enthousiast over, hardcore RPG.
Hij komt morgen binnen en dan gaat t natuurlijk kriebelen. maar eigenlijk wil ik eerst Death Stranding uitspelen voordta ik iets installeer. Ik ken mezelf, ik kan geen 2 grote spellen tegelijk spelen. Dan laat ik de oude meestal liggen.
twitter:TheDivisionGame twitterde op maandag 10-02-2020 om 18:00:16Big news, Agents. Tune-in tomorrow to discover the future of The Division 2.🟠https://t.co/TymAcnhWJn 🟠https://t.co/XmGjoZ7q6C🟠https://t.co/TeKxuI710J🟠https://t.co/ekr1HThj7S https://t.co/7IxLZjDzNA reageer retweet
Ghost Recon Breakpoint Update met al die survey shit om de boel flink te verbeteren komt er ook aan.quote:The Future of Anthem (Official)
Hey everyone!
One year ago, we were preparing to launch Anthem - a game that represented a big leap into new territory for us as a studio. It was an exhilarating and terrifying experience to go out to the world with something new and different, and we are grateful to all the players who have come along with us on the journey. It has been a thrill for us to see the creativity of our players in designing customized Javelins, and watching them master Anthem's flying and fighting gameplay. I am so proud of the work the team has put into this game, and at the same time there's so much more that we - and you - would have wanted from it.
Over the last year, the team has worked hard to improve stability, performance and general quality of life while delivering three seasons of new content and features. We have also heard your feedback that Anthem needs a more satisfying loot experience, better long-term progression and a more fulfilling end game. So we recognize that there's still more fundamental work to be done to bring out the full potential of the experience, and it will require a more substantial reinvention than an update or expansion. Over the coming months we will be focusing on a longer-term redesign of the experience, specifically working to reinvent the core gameplay loop with clear goals, motivating challenges and progression with meaningful rewards - while preserving the fun of flying and fighting in a vast science-fantasy setting. And to do that properly we'll be doing something we'd like to have done more of the first time around - giving a focused team the time to test and iterate, focusing on gameplay first.
In the meantime, we will continue to run the current version of Anthem, but move away from full seasons as the team works towards the future of Anthem. We'll keep the game going with events, store refreshes, and revisiting past seasonal and cataclysm content - starting with our anniversary towards the end of the month.
Creating new worlds is central to our studio mission, but it's not easy. Sometimes we get it right, sometimes we miss. What keeps us going is the support from players like you. Your feedback gives us guidance on how we can improve, and your passion inspires us with the courage to create. I look forward to working together with your involvement and feedback towards the best possible future for Anthem.
Casey
https://blog.bioware.com/2020/02/10/anthem-update-february-10/
what did I just readquote:Op maandag 10 februari 2020 18:41 schreef DKUp het volgende:
[..]twitter:TheDivisionGame twitterde op maandag 10-02-2020 om 18:00:16Big news, Agents. Tune-in tomorrow to discover the future of The Division 2.🟠https://t.co/TymAcnhWJn 🟠https://t.co/XmGjoZ7q6C🟠https://t.co/TeKxuI710J🟠https://t.co/ekr1HThj7S https://t.co/7IxLZjDzNA reageer retweet
Ghost Recon Breakpoint Update met al die survey shit om de boel flink te verbeteren komt er ook aan.
Gaat lekker allemaal om spellen flink na dato te verbeteren![]()
Zoiets ja.....quote:Op maandag 10 februari 2020 19:03 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
what did I just read
we fucked up
het wordt beter
maar voorlopig niet
zoiets?
Wat is de Division 2 updates dan? Heb de game laatst gekocht maar nog niet veel gespeeld.quote:Op maandag 10 februari 2020 18:41 schreef DKUp het volgende:
[..]twitter:TheDivisionGame twitterde op maandag 10-02-2020 om 18:00:16Big news, Agents. Tune-in tomorrow to discover the future of The Division 2.🟠https://t.co/TymAcnhWJn 🟠https://t.co/XmGjoZ7q6C🟠https://t.co/TeKxuI710J🟠https://t.co/ekr1HThj7S https://t.co/7IxLZjDzNA reageer retweet
Ghost Recon Breakpoint Update met al die survey shit om de boel flink te verbeteren komt er ook aan.
Gaat lekker allemaal om spellen flink na dato te verbeteren![]()
Dat gaat morgen bekend worden wat na die Coney Island update komt waarschijnlijk. Misschien wel Free 2 Play, meer missies, betere loot en/of nieuwe map....quote:Op maandag 10 februari 2020 19:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wat is de Division 2 updates dan? Heb de game laatst gekocht maar nog niet veel gespeeld.
Ik heb net dragonball z fighter gekochtquote:Op maandag 10 februari 2020 10:16 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze moeten steeds sterkere dingen verzinnen.
Sterkere vijand, sterkere vorm, repeat
twitter:ZhugeEX twitterde op maandag 10-02-2020 om 19:53:25Sony Interactive Entertainment paid $229 million, mainly in cash, for Insomniac Games in November 2019.According to recent SEC filing -https://t.co/I3zKLKHydU https://t.co/ebJTX716pe reageer retweet
Koopjequote:Op maandag 10 februari 2020 20:01 schreef DKUp het volgende:
twitter:ZhugeEX twitterde op maandag 10-02-2020 om 19:53:25Sony Interactive Entertainment paid $229 million, mainly in cash, for Insomniac Games in November 2019.According to recent SEC filing -https://t.co/I3zKLKHydU https://t.co/ebJTX716pe reageer retweet
Die hebben ze vast alweer terugverdiend met Spiderman 4.quote:
Die film zie ik liever dan Spider-Boy 3 in Europaquote:Op maandag 10 februari 2020 20:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die hebben ze vast alweer terugverdiend met Spiderman 4.
Jaarlijkse updatesquote:Op maandag 10 februari 2020 20:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die hebben ze vast alweer terugverdiend met Spiderman 4.
quote:Op maandag 10 februari 2020 20:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die film zie ik liever dan Spider-Boy 3 in Europa![]()
Spider-Man 2 (PS4) wordt fucking geil![]()
Super handig ook dat zowel Titans als Arrowverse op Netflix staan. Allebei hebben ze een Lex Luthor, Superman, Bat(wo)man en Death Stroke. Maar geen connectie met elkaar.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:43 schreef DKUp het volgende:
Met al die reboots, remakes, spin-offs, comics, films, games, mobiele games en series is het bijna niet meer te volgen
Gelukkig krijgen we een Batman Game reboot in 2032 als het zo doorgaat in Montréalquote:Op maandag 10 februari 2020 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Super handig ook dat zowel Titans als Arrowverse op Netflix staan. Allebei hebben ze een Lex Luthor, Superman, Bat(wo)man en Death Stroke. Maar geen connectie met elkaar.
Toch wel tof hoor.
Een Batman game zoals God of War. Waarin je Robin opleidt. Dat zou wel tof kunnen zijn.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we een Batman Game reboot in 2032 als het zo doorgaat in Montréal
Met nog minder variatie qua vijandenquote:Op maandag 10 februari 2020 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een Batman game zoals God of War. Waarin je Robin opleidt. Dat zou wel tof kunnen zijn.
Verschillende 'werelden' met verschillende vijanden. Penguin world in een stad in 1920's setting. IJswereld met ijsberen en eskimo's voor Mr Freeze. Jungle of bos voor Ivy.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met nog minder variatie qua vijanden
Batman nog zuurder.
Behalve Peter Parker, MJ (mits hot) en de vijanden boeit het geen reet. De rest bestaat niet.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:43 schreef DKUp het volgende:
Met al die reboots, remakes, spin-offs, comics, films, games, mobiele games en series is het bijna niet meer te volgen
Klinkt als Spyroquote:Op maandag 10 februari 2020 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillende 'werelden' met verschillende vijanden. Penguin world in een stad in 1920's setting. IJswereld met ijsberen en eskimo's voor Mr Freeze. Jungle of bos voor Ivy.
Bruce around the world.
Een saaie broke whining bitchquote:Op maandag 10 februari 2020 20:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Behalve Peter Parker, MJ (mits hot) en de vijanden boeit het geen reet. De rest bestaat niet.
Wel chill dat Spiderman (PS4) gewoon een ervaren PP is en niet dat hij net begint.
Ik moet ineens denken aan zo'n slecht action man spel dat ik hadquote:Op maandag 10 februari 2020 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillende 'werelden' met verschillende vijanden. Penguin world in een stad in 1920's setting. IJswereld met ijsberen en eskimo's voor Mr Freeze. Jungle of bos voor Ivy.
Bruce around the world.
Nicequote:Op maandag 10 februari 2020 19:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb net dragonball z fighter gekochtVoor 13 euro kon ik het niet laten liggen
quote:
Topidee dus.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan zo'n slecht action man spel dat ik had
[ afbeelding ]
Action Man
Divinity 2 is echt een top rpg!quote:Op maandag 10 februari 2020 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde dat t vooral een hele divesre RPG was a la D&D, met heel veel manieren om iets op te lossen. Ik ben normala niet zo van de "view from the top" (ik weet niet hoe dat heet) spellen, vind ik vaak iets te strategisch en saai. Maar we zullen zien! Vind Fantasy settings en D&D erg leuk, dus kom maar op voor die 25,-.
Onze DM was er iig erg enthousiast over, hardcore RPG.
Hij komt morgen binnen en dan gaat t natuurlijk kriebelen. maar eigenlijk wil ik eerst Death Stranding uitspelen voordta ik iets installeer. Ik ken mezelf, ik kan geen 2 grote spellen tegelijk spelen. Dan laat ik de oude meestal liggen.
Die zijn nog grands prix aan het maken tot in 2024quote:Op maandag 10 februari 2020 22:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Spuro??
Vind het wel karig als er dit jaar weer een crash zou komen.. vorig jaar hadden we al ctr...
waar?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb net dragonball z fighter gekochtVoor 13 euro kon ik het niet laten liggen
waar?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
ivy <3quote:Op maandag 10 februari 2020 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Bruce around the world.
LEAKEDquote:
New York is under threat. Aaron Keener, a former Division Agent turned rogue, has taken control of Lower Manhattan, backed by four devoted and highly skilled lieutenants. Trained by The Division but disavowing its ideals, they are now the highest authority in town and the most formidable force the Agents have ever faced.
Play in single-player or online co-op:
- A gripping new story, hunting down your nemesis
- A level 30 boost, allowing you to jump right into the Warlords of New York campaign
- A new open world in New York
- A revamped progression system with a level cap increased to 40
- New tactical options: exotics, gears, and skills
- An extended endgame, including thematic three-month seasons
Waar? De pS store?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee voor op de pc. Steam keyquote:
Owquote:
Over deel 2 heb ik hetzelfde gehoord, dus ben wel bang dat t TE open en TE veel zoeken en keuzes gaat zijn voor me, maar wil t wel proberen. Lang geleden dat ik eene chte rpg heb gespeeld (dragon age, maar die is veel simpeler en rechtlijniger). Vanavond ff installeren encharacter maken en eerste run.... en daarna eerst Death Strandingquote:Op maandag 10 februari 2020 17:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik ga eerlijk tegen je zijn: ik heb het spel nooit uitgespeeld.
Heb hem op de PC en PS4 gespeeld en ik zeg het je nu al vast: het spel houdt totaal niet je hand vast.
Quests hebben niet de meest uitgebreide beschrijvingen en je kan quests op meerdere manieren oplossen (ook door magic te gebruiken buiten de combat!). Het is echt mega satisfying om een quest op jouw manier op te lossen maar merkte toch dat ik daar niet altijd het geduld voor had.
Combat is mega uitgebreid, je kan met de classes en perks alle kanten op maar dat kan de tegenstander ook. Je moet wel echt gaan kijken naar strategieën en dat soort zaken want vijanden kunnen je echt one hit killen.
Ga niet te lang dwalen op keuzes die je maakt want er is niet altijd een juiste keuze.
De lore, wereld, graphics en muziek (RIP Kirill Pokrovsky!) zijn allemaal 10/10 en daarom weet ik niet of je deze moet spelen terwijl je met Death Stranding bezig bent aangezien Divinity je aandacht en tijd helemaal gaat opzuigen.
edit: bovenstaande gaat dus over deel 1!
Interessant, New York was zó veel beter dan DC.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
LEAKED
Washington DC is gewoon meh vergeleken met New York.
Ps controller aansluiten en je ziet geen verschilquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:41 schreef Drankster het volgende:
Interessant, New York was zó veel beter dan DC.
Zal wel net buiten de Year 1 pass vallen.
De sfeer van het eerste deel was zo tof.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Interessant, New York was zó veel beter dan DC.
Zal wel net buiten de Year 1 pass vallen.
Kan gebeuren, is pas vier keer vermeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Had ik ff helemaal gemist dat er een RE serie op netflix komt
https://www.serietotaal.n(...)-erg-af-van-de-games
Vast in t weekend wanneer ik t leven aan t vieren benquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan gebeuren, is pas vier keer vermeld.
Lame, de Year 1 content is niet echt bijzonder. Gelukkig maar ¤20,- voor de ultimate edition betaald maar dit vind ik wel jammer.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:02 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep, wel ontzettend benieuwd naar deze uitbreiding. New York was inderdaad stukken beter.
Wordt sowieso beter de komende tijd aangezien ook de gehele gear / stats op de schop gaan en wat minder complex / random worden.
Ik heb er wel een hoop vertrouwen in, gear is nu veel te complex en veel te veel RNG waardoor ik niet meer speel.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Lame, de Year 1 content is niet echt bijzonder. Gelukkig maar ¤20,- voor de ultimate edition betaald maar dit vind ik wel jammer.
De komende veranderen moeten wel heel positief uitpakken voordat ik nieuwe content ga kopen.
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:51 schreef KennyPowers het volgende:
Alle miracles, sorceries and pyromancies![]()
[ afbeelding ]
Maar wist je al dat er een RE serie komt op netflix?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan gebeuren, is pas vier keer vermeld.
Terwijl je The Witcher 3 zou moeten spelen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast in t weekend wanneer ik t leven aan t vieren ben
Zou haar vroeger zo hard hebben geraakt dat degene die mijn penis uit haar anus zou trekken tot koning van Engeland gekroond zou worden.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou haar vroeger zo hard hebben geraakt dat degene die mijn penis uit haar anus zou trekken tot koning van Engeland gekroond zou worden.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:00 schreef Jimbo het volgende:
Maar oké, niemand iets zinnigs te zeggen over DBZ:K dus?
Damnquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou haar vroeger zo hard hebben geraakt dat degene die mijn penis uit haar anus zou trekken tot koning van Engeland gekroond zou worden.
[..]
[..]
Je kan inmiddels net zo goed wachten op een sale.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:00 schreef Jimbo het volgende:
Maar oké, niemand iets zinnigs te zeggen over DBZ:K dus?
Gelukkig is er al zo ontzettend veel nieuw te spelenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je kan inmiddels net zo goed wachten op een sale.
jezusquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik zou inderdaad even wachten of die game misschien wel F2P gaat worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:21 schreef KennyPowers het volgende:
The division 2 standard edition is 3 dollar in de US store (lol)
Trap er niet in
when tho...quote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je kan inmiddels net zo goed wachten op een sale.
Ondanks dat ik graag de creds neem was ik niet degene met de platquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:42 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
i tip my hat to you sir. veel te veel werk. blijft een bazengame trouwens.
was maar een silver trophyquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:09 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Ondanks dat ik graag de creds neem was ik niet degene met de plat
Die komt ooit nog wel, dat wel
oefquote:Op dinsdag 11 februari 2020 22:10 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
was maar een silver trophy(3 eigenlijk - miracles, sorceries, pyro, maar vond die screenshot wel nice)
moet nog een paar rare weapons
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 20:42 schreef DKUp het volgende:
Er is een mode toegevoegd in Modern Warfare in de nieuwe update naast Campaign, Multiplayer en Co-op die nog niet beschikbaar is.
Update Season 2 van vandaag
51 GB PS4
68GB Xbox One
67GB PC
Wat zou dat zijn die nieuwe mode![]()
![]()
Ja Gijs. I know. Prachtvrouw. Maar die omschrijving. Pure poëzie.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:06 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Kijk dan. Zou verboden moeten worden.
jammer dat mn Nederlandse creditcard niet geaccepteerd wordtquote:Op dinsdag 11 februari 2020 23:40 schreef Jimbo het volgende:
https://store.playstation(...)_00-TCTD2BASEGAME001
division 2 2.99 usd
Over die modes hebben we de afgelopen maanden niks over gehoord in leaksquote:
Grote kans dat ie bij ons ook nog in de aanbieding komt. Bij de uplay store is ie ok 2.99 nuquote:Op woensdag 12 februari 2020 07:10 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
jammer dat mn Nederlandse creditcard niet geaccepteerd wordt
Nederlandse psn store ¤9,99 nu @ standard edition.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Grote kans dat ie bij ons ook nog in de aanbieding komt. Bij de uplay store is ie ok 2.99 nu
Mooi zo. Wil je nu een sticker?quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:55 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vind Lego City Undercover echt heel leuk.
M'n vriendin speelt nu de Harry Potter variant en stiekem wil ik het ook spelen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:55 schreef Bananenpap het volgende:
Ik vind Lego City Undercover echt heel leuk.
Oh Nice. Voor 3 euro ga ik het wel even proberenquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Grote kans dat ie bij ons ook nog in de aanbieding komt. Bij de uplay store is ie ok 2.99 nu
Goed verschik wel, dan koop ik wel een 10usd kaart en een andere game erbijquote:Op woensdag 12 februari 2020 11:25 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Nederlandse psn store ¤9,99 nu @ standard edition.
ultimate edition ¤16,99
Duke Nukem 3D en Doom (1993)quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed verschik wel, dan koop ik wel een 10usd kaart en een andere game erbij
Ja joh, ik heb zelf de Utlimate Edition gekocht voor 2 tientjes. Heb het zo'n 25 uur gespeeld coop met m'n vriendin, was wel vermakelijk maar na een tijdje was ik de interesse wel verloren. Ben wel benieuwd naar de nieuwe updates want het was wel tof alleen veel hetzelfde.quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oh Nice. Voor 3 euro ga ik het wel even proberen
koop jij die kaart bij pcgamesupply?quote:Op woensdag 12 februari 2020 12:47 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Goed verschik wel, dan koop ik wel een 10usd kaart en een andere game erbij
Ja precies mijn idee. Alleen dan co op met vrienden ipv vriendin. 1 avondje lol er van en dan is het dat geld al waard.quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:46 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ja joh, ik heb zelf de Utlimate Edition gekocht voor 2 tientjes. Heb het zo'n 25 uur gespeeld coop met m'n vriendin, was wel vermakelijk maar na een tijdje was ik de interesse wel verloren. Ben wel benieuwd naar de nieuwe updates want het was wel tof alleen veel hetzelfde.
Oui.quote:Op woensdag 12 februari 2020 14:40 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ja precies mijn idee. Alleen dan co op met vrienden ipv vriendin. 1 avondje lol er van en dan is het dat geld al waard.
En als het na een tijdje steeds het zelfde is stop ik gewoon.
quote:EA will move Need for Speed development back to Criterion
Ghost Games to become an EA engineering hub with 30 staff at risk
EA will return the Need for Speed franchise to UK games studio Criterion.
Current franchise leader Ghost Games in Gothenburg is set to become EA Gothenburg once again (pending Swedish Union approval). The studio will refocus itself as an engineering hub supporting development across EA's portfolio. EA told GamesIndustry.biz that: "The engineering expertise in our Gothenburg team, some of whom are architects of the Frostbite engine, is vital to a number of our ongoing projects, and they would remain in that location."
As for the Ghost Games creative team, EA is looking to transfer many of the staff to positions at Criterion and other places within the wider organisation. However, 30 roles remain at risk. "Outside of the engineers and those that we plan to transfer to other positions, there would be 30 additional staff in Gothenburg, and we would hope to place as many of them as possible into other roles in the company," EA tells us.
Ghost Games has been the franchise home for Need for Speed for the last four games in the series: 2013's Need for Speed: Rivals, the 2015 reboot, 2017's Need for Speed: Payback and last year's Need for Speed: Heat.
However, EA says it has struggled to attract the right talent to Gothenburg to work on the series. By contrast, Criterion is based in Guildford, which is one of the UK's biggest game development hubs.
Criterion is known for creating the Burnout series of video games, and had previously developed two Need for Speed titles: 2010's Need for Speed: Hot Pursuit and 2012's Need for Speed: Most Wanted. However, in 2013 the studio downsized with many employees moving to Ghost Games (a UK Ghost Games team currently exists within Criterion's offices). At the time, Criterion was to begin working on new projects, including a cancelled extreme sports game.
Following the departure of studio founders Alex Ward and Fiona Sperry in 2014, Criterion has spent the last five years supporting EA DICE on Star Wars: Battlefront (with its VR mission), Battlefront II and Battlefield V. During that time, the studio has also collected three GamesIndustry.biz Best Places To Work Awards wins.
"With a strong history and passion for racing games and vision for what we can create, the Criterion team is going to take Need for Speed into the next-generation," EA stated.
"Ghost Games have helped to bring some great Need for Speed experiences to our players. Consistently delivering that at AAA levels means we need teams with diverse skills in locations where we can continually support them and bring in new team members to join. Despite our best efforts to establish an independent development group in Gothenburg over several years, it's become clear that the breadth of talent we need to maintain a full AAA studio is just not available to us there. Criterion can also provide the consistent leadership that we need to continue creating and delivering new Need for Speed experiences for a long time to come.
"Criterion is a fantastic studio, and we're looking forward to adding to their talented team and building a great future for Need for Speed. The engineering teams in Gothenburg are also vital to our ongoing plans across EA."
https://www.gamesindustry(...)nt-back-to-criterion
goeie vraag, ik deed ze altijd bij offgamers kopen, maar zou nu even moeten kijkenquote:Op woensdag 12 februari 2020 13:46 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
koop jij die kaart bij pcgamesupply?
Duke heb ik al, die was ooit PS+quote:Op woensdag 12 februari 2020 13:27 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Duke Nukem 3D en Doom (1993)
black box > allquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:05 schreef DKUp het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Talent wins![]()
Hot Pursuit 2021 JAAAAAA
Criterion![]()
GHOSTED
alle lego games zijn geweldigquote:Op woensdag 12 februari 2020 12:17 schreef Drankster het volgende:
[..]
M'n vriendin speelt nu de Harry Potter variant en stiekem wil ik het ook spelen.
ik vind die activation fee altijd zo stom.quote:Op woensdag 12 februari 2020 17:27 schreef Jimbo het volgende:
[..]
goeie vraag, ik deed ze altijd bij offgamers kopen, maar zou nu even moeten kijken
Is wel een leuke game. Een van de betere games van vorig jaar, wat niet heel moeilijk was btwquote:Op woensdag 12 februari 2020 17:30 schreef Jimbo het volgende:
hmm Twijfel wel over division, heb hem op de pc en speel hem nooit :/
Sjeffie de paaipeuwrt komt niet op de E3quote:Geoff Keighley is skipping E3
Longtime gaming journalist and personality Geoff Keighley, host and creator of The Game Awards, will not be attending the Electronic Entertainment Expo for the first time in 25 years. To that end, he will not hold the E3 Coliseum event, a highly anticipated newsbreaking platform with panel discussions of game developers providing more details on their biggest titles.
https://www.washingtonpos(...)ps://t.co/W4zo9iROy8
ORagnarokquote:Op woensdag 12 februari 2020 18:06 schreef KennyPowers het volgende:
Ik hou niet zo van shooters tenzij het iets heeft dat het uniek maakt (een goed verhaal of zo)
dus zeker geen generic ubisoft grindfest
Beter maken ze Origins of Odyssey 3$
Waar? Niet in nederland? Want ik zie het voor 10quote:Op woensdag 12 februari 2020 11:16 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Morgenquote:Op woensdag 12 februari 2020 18:20 schreef KennyPowers het volgende:
Waar is de gameplay?
Laat maar, gewoon zelfde trailer als gisteren
yup wij hebben een crappy 10 euro dealquote:Op woensdag 12 februari 2020 18:25 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Waar? Niet in nederland? Want ik zie het voor 10
Ach. 3 of 10 maakt ook niet zoveel uit. Koop hem alsnog welquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:02 schreef Jimbo het volgende:
^ dit, maar de gold/ultimate is wel weer 'goedkoop'
Dan is E3 nu echt voorbijquote:Op woensdag 12 februari 2020 18:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Sjeffie de paaipeuwrt komt niet op de E3
Little Big Planet ook en dat vond ik echt een vreselijke gamequote:Op woensdag 12 februari 2020 19:53 schreef Dagger87 het volgende:
Dreams heeft een 10/10 gekregen van pushsquare. Ff de rest van de reviews afwachten. Ben benieuwd.
Vind het wel een comfy game eigenlijk.quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Little Big Planet ook en dat vond ik echt een vreselijke game
Ik ga morgen met media molecule zelf eens ondervinden wat het is. Ik heb de beta niet gedaan, ben benieuwdquote:Op woensdag 12 februari 2020 19:53 schreef Dagger87 het volgende:
Dreams heeft een 10/10 gekregen van pushsquare. Ff de rest van de reviews afwachten. Ben benieuwd.
LBP was geweldig... deel 1 en 2 dan, deel 3 spreken we niet overquote:Op woensdag 12 februari 2020 20:36 schreef DKUp het volgende:
[..]
Little Big Planet ook en dat vond ik echt een vreselijke game
Nioh 2quote:Op woensdag 12 februari 2020 20:59 schreef DKUp het volgende:
Qua concurrentie van andere games hoeven ze niks te vrezen voorlopig.....
Net weer een bol bon gekregen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:03 schreef DKUp het volgende:
Best grappig dat ik waarschijnlijk pas een nieuwe game ga kopen in april of mei van dit jaar.
Zo erg was het nog nooit voor mij
Doom Eternal misschien maar daar komt ook een next-gen versie van.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:04 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Net weer een bol bon gekregen.
Tijd voor een sale.
Doom? Nah. Die is voor de next-gen verschijnt te koop voor een tientje. Dan gaat men die niet nog eens kopen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:07 schreef DKUp het volgende:
[..]
Doom Eternal misschien maar daar komt ook een next-gen versie van.
quote:
Hopen dat het maar een update is en geen volledige game die je opnieuw moet kopen om de geile graphics en ander GENOT te hebben.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Doom? Nah. Die is voor de next-gen verschijnt te koop voor een tientje. Dan gaat men die niet nog eens kopen.
Ik had Nioh 1 verkocht, omdat ik die frog boss niet kon verslaan. Voor de rest was het wel een goede game. Wel moeilijk.quote:
Wtf er waren eerder in de game veel moeilijkere bosses, Giant Toad was een soort kado'tje. Grappig hoezeer dat verschilt wie welke bosses pittig vinden. Spreekt voor de gamequote:Op woensdag 12 februari 2020 21:35 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik had Nioh 1 verkocht, omdat ik die frog boss niet kon verslaan. Voor de rest was het wel een goede game. Wel moeilijk.
Was dit voor of na dat je kutje doorgekomen was?quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:35 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Ik had Nioh 1 verkocht, omdat ik die frog boss niet kon verslaan. Voor de rest was het wel een goede game. Wel moeilijk.
Denk aan al het moois dat je kan spelen zodra hij er wél isquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:41 schreef DKUp het volgende:
Dreams, eigenlijk wil ik het wel kopen maar die game is waarschijnlijk pas over een paar maanden interessant qua games en PS5-ondersteuning.
Wat een kut tijd is het toch met die next gen consoles om de hoek.
ik ben wel benieuwd of last of us 2 ps4 en ps5 in 1 is of dat ze het re releasen op de 5 en dat de game niet backwards compatible isquote:Op woensdag 12 februari 2020 21:41 schreef DKUp het volgende:
Dreams, eigenlijk wil ik het wel kopen maar die game is waarschijnlijk pas over een paar maanden interessant qua games en PS5-ondersteuning.
Wat een kut tijd is het toch met die next gen consoles om de hoek.
Op de PS5 bedoel je? Ja tegen die tijd zijn er veel games die ik veel interessanter vind.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Denk aan al het moois dat je kan spelen zodra hij er wél is
We weten dat bijna iedere PS4 game speelbaar is op de PS5. Het is nog steeds onduidelijk of de PS4-versies worden geüpdate op de PS5. De vraag is meer komt er een PS5-versie uit die beter is dan de PS4-versie op de PS5.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:43 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
ik ben wel benieuwd of last of us 2 ps4 en ps5 in 1 is of dat ze het re releasen op de 5 en dat de game niet backwards compatible is
Dat sowieso.quote:
Sowieso, ze gaan geen enkele kans onbenut laten om geld te verdienen. Komt gewoon een PS5 editie uit, zoals bij GTA V met PS3&4.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
De vraag is meer komt er een PS5-versie uit die beter is dan de PS4-versie op de PS5.
Niet, want heb bloodborne wel kunnen uitspelen. En dat was voor dit spel uitkwam. Eternal penis status.quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:39 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Was dit voor of na dat je kutje doorgekomen was?
Was Last of Us 1 niet een voor de hand liggendere vergelijking?quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:55 schreef lord_bono het volgende:
[..]
Sowieso, ze gaan geen enkele kans onbenut laten om geld te verdienen. Komt gewoon een PS5 editie uit, zoals bij GTA V met PS3&4.
Had je niet voor die ene Boss een random encouter kunnen oproepen om te helpen? Na het uitspelen van de game in de tweede playtrough heb ik ook nog wat mensen verder geholpen. Doordat je dan een hoger level bent gaat dat ook vrij makkelijk, en die persoon kan weer verder.quote:Op woensdag 12 februari 2020 22:08 schreef Dagger87 het volgende:
[..]
Niet, want heb bloodborne wel kunnen uitspelen. En dat was voor dit spel uitkwam. Eternal penis status.
Ik summon de NPCs niet eens in Dark Souls, al kost het me 100 pogingen.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:46 schreef papert het volgende:
[..]
Had je niet voor die ene Boss een random encouter kunnen oproepen om te helpen? Na het uitspelen van de game in de tweede playtrough heb ik ook nog wat mensen verder geholpen. Doordat je dan een hoger level bent gaat dat ook vrij makkelijk, en die persoon kan weer verder.
Mijn traditie is ook altijd geweest om bij alle Souls-games de eerste run in offline mode te doen. Online mode is dan gewoon cheaten.quote:Op woensdag 12 februari 2020 23:51 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik summon de NPCs niet eens in Dark Souls, al kost het me 100 pogingen.
HERE I GO AGAIN ON MY OWN
GOING DOWN THE ONLY ROAD I'VE EVER KNOWN
Maar niks mis mee als je het wel doet hoor. Gewoon één van mijn velen autistische trekjes.
Dat is wel echt heel gaaf om te hebben.quote:Op donderdag 13 februari 2020 06:02 schreef Notorious_Roy het volgende:
De beste PlayStation ooit is nu te koop via een online veiling
https://comics.ha.com/itm(...)-1992/a/7224-93060.s
Waarom eng? De clickers, het duistere, het geweld of de lesbische seks?quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:09 schreef wolfrolf het volgende:
ik durf tlou 2 toch niet te spelen dus ik ga het sws niet kopen
lekker op youtube kijken jatoch
Ik kan totaal niet tegen horrorgames.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:22 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waarom eng? De clickers, het duistere, het geweld of de lesbische seks?
Ik ook beetje last vanquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik kan totaal niet tegen horrorgames.
de 1e game heb ik mijn spel gestaakt na dat schoolgebouw, ofzoiets, ik sliep letterlijk slecht van die game.
Nou, ik speel geregeld horror spellen (van vroeger Phantasmagoria, tot Silent Hill en Untill Dawn), maar er zaten wel degelijk enge (of eerder flink spannende) momenten in TLOU met die clickers. Of in die tunnels met die stomme bloater achter je aan.quote:Op donderdag 13 februari 2020 08:22 schreef dud0r het volgende:
tlou is toch niet eng? ik heb geen moment gehad dat ik het eng of spannend vond
Ja, daarom heb ik dus nu toch Death Stranding gekocht, en Divinity. Ik zag een enorm gat aankomen! (pun slightly intended)quote:Op woensdag 12 februari 2020 21:03 schreef DKUp het volgende:
Best grappig dat ik waarschijnlijk pas een nieuwe game ga kopen in april of mei van dit jaar.
Zo erg was het nog nooit voor mij
resi 7 in vrquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, ik speel geregeld horror spellen (van vroeger Phantasmagoria, tot Silent Hill en Untill Dawn), maar er zaten wel degelijk enge (of eerder flink spannende) momenten in TLOU met die clickers. Of in die tunnels met die stomme bloater achter je aan.
Maar daar kan ik verder wel tegen. Enige waar ik NIET tegen kan is horror games in VR. Dat gaat me echt te verZelfde als dat ik horror films heerlijk vind, maar een spookhuis ga ik niet in
Dat gedeelte in die kelder kwam ik YouTube zelfs bijna niet doorheenquote:
dat had ik met silent hill 1 en 2. gewoon twee weken slecht slapen totdat het uitgespeeld isquote:Op donderdag 13 februari 2020 10:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
de 1e game heb ik mijn spel gestaakt na dat schoolgebouw, ofzoiets, ik sliep letterlijk slecht van die game.
Op het moment dat mijn werk eronder begon te lijden ben ik gekapt met tlouquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
dat had ik met silent hill 1 en 2. gewoon twee weken slecht slapen totdat het uitgespeeld is
quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:17 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Op het moment dat mijn werk eronder begon te lijden ben ik gekapt met tlou
Ik heb alleen nog een gymzaal gezien ofzo?quote:Op donderdag 13 februari 2020 10:11 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
dan heb je nog wel een paar uur te gaanquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:28 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb alleen nog een gymzaal gezien ofzo?
Ik heb geen idee waar ik zit op het momentVolgens mij net na het autoritje, dat je in een andere stad komt.
Voor ik bij die school ben? of voor ik klaar ben?quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
dan heb je nog wel een paar uur te gaan
Die gymzaal zat in die school. Volgens mij is er geen andere school.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Voor ik bij die school ben? of voor ik klaar ben?
Iedereen was zo hyped, dus toen die een paar maanden terug in de aanbieding was voor 12 euro ofzo heb ik hem gekocht. Maar het heeft me tot op heden nog niet heel erg lang kunnen boeien.
Same. Ik vind de gameplay maar saai en clunky ofzo. Kan het niet goed uitleggen. En die zwemsecties zijn ook verschrikkelijk. Het verhaal daarentegen is wel zeer goed.quote:Op donderdag 13 februari 2020 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Iedereen was zo hyped, dus toen die een paar maanden terug in de aanbieding was voor 12 euro ofzo heb ik hem gekocht. Maar het heeft me tot op heden nog niet heel erg lang kunnen boeien.
voor je klaar bentquote:Op donderdag 13 februari 2020 11:52 schreef Cryothic het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 13 februari 2020 12:55 schreef DKUp het volgende:
The Last Of Us, oh mensen moeten die game nog uitspelen.....
No spoilers please!
SWEAR TO ME!
Valt weinig te spoileren zoveel gebeurt er niet in de game![]()
Die komt pas in FY22 ergens of zoquote:Op donderdag 13 februari 2020 12:54 schreef DKUp het volgende:
Een enorm gat zien aankomen? @:Ang3l
Je bedoelt zeker de PS5![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja spider-man ook idd. Je doet de hele tijd hetzelfde in de story missies. Ga naar locatie, schakel boeven uit, ga naar binnen of zoek even rond. Einde missie. Bij god of war had ik er dan weer geen problemen mee.quote:Op donderdag 13 februari 2020 13:10 schreef DKUp het volgende:
[..]
Klopt en daar hebben God of War en Spider-Man ook last van
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |