Dat gaat morgen bekend worden wat na die Coney Island update komt waarschijnlijk. Misschien wel Free 2 Play, meer missies, betere loot en/of nieuwe map....quote:Op maandag 10 februari 2020 19:08 schreef Drankster het volgende:
[..]
Wat is de Division 2 updates dan? Heb de game laatst gekocht maar nog niet veel gespeeld.
Ik heb net dragonball z fighter gekochtquote:Op maandag 10 februari 2020 10:16 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ze moeten steeds sterkere dingen verzinnen.
Sterkere vijand, sterkere vorm, repeat
twitter:ZhugeEX twitterde op maandag 10-02-2020 om 19:53:25Sony Interactive Entertainment paid $229 million, mainly in cash, for Insomniac Games in November 2019.According to recent SEC filing -https://t.co/I3zKLKHydU https://t.co/ebJTX716pe reageer retweet
Koopjequote:Op maandag 10 februari 2020 20:01 schreef DKUp het volgende:
twitter:ZhugeEX twitterde op maandag 10-02-2020 om 19:53:25Sony Interactive Entertainment paid $229 million, mainly in cash, for Insomniac Games in November 2019.According to recent SEC filing -https://t.co/I3zKLKHydU https://t.co/ebJTX716pe reageer retweet
Die hebben ze vast alweer terugverdiend met Spiderman 4.quote:
Die film zie ik liever dan Spider-Boy 3 in Europaquote:Op maandag 10 februari 2020 20:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die hebben ze vast alweer terugverdiend met Spiderman 4.
Jaarlijkse updatesquote:Op maandag 10 februari 2020 20:30 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Die hebben ze vast alweer terugverdiend met Spiderman 4.
quote:Op maandag 10 februari 2020 20:40 schreef DKUp het volgende:
[..]
Die film zie ik liever dan Spider-Boy 3 in Europa![]()
Spider-Man 2 (PS4) wordt fucking geil![]()
Super handig ook dat zowel Titans als Arrowverse op Netflix staan. Allebei hebben ze een Lex Luthor, Superman, Bat(wo)man en Death Stroke. Maar geen connectie met elkaar.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:43 schreef DKUp het volgende:
Met al die reboots, remakes, spin-offs, comics, films, games, mobiele games en series is het bijna niet meer te volgen
Gelukkig krijgen we een Batman Game reboot in 2032 als het zo doorgaat in Montréalquote:Op maandag 10 februari 2020 20:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Super handig ook dat zowel Titans als Arrowverse op Netflix staan. Allebei hebben ze een Lex Luthor, Superman, Bat(wo)man en Death Stroke. Maar geen connectie met elkaar.
Toch wel tof hoor.
Een Batman game zoals God of War. Waarin je Robin opleidt. Dat zou wel tof kunnen zijn.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:49 schreef DKUp het volgende:
[..]
Gelukkig krijgen we een Batman Game reboot in 2032 als het zo doorgaat in Montréal
Met nog minder variatie qua vijandenquote:Op maandag 10 februari 2020 20:52 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Een Batman game zoals God of War. Waarin je Robin opleidt. Dat zou wel tof kunnen zijn.
Verschillende 'werelden' met verschillende vijanden. Penguin world in een stad in 1920's setting. IJswereld met ijsberen en eskimo's voor Mr Freeze. Jungle of bos voor Ivy.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:53 schreef DKUp het volgende:
[..]
Met nog minder variatie qua vijanden
Batman nog zuurder.
Behalve Peter Parker, MJ (mits hot) en de vijanden boeit het geen reet. De rest bestaat niet.quote:Op maandag 10 februari 2020 20:43 schreef DKUp het volgende:
Met al die reboots, remakes, spin-offs, comics, films, games, mobiele games en series is het bijna niet meer te volgen
Klinkt als Spyroquote:Op maandag 10 februari 2020 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillende 'werelden' met verschillende vijanden. Penguin world in een stad in 1920's setting. IJswereld met ijsberen en eskimo's voor Mr Freeze. Jungle of bos voor Ivy.
Bruce around the world.
Een saaie broke whining bitchquote:Op maandag 10 februari 2020 20:58 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Behalve Peter Parker, MJ (mits hot) en de vijanden boeit het geen reet. De rest bestaat niet.
Wel chill dat Spiderman (PS4) gewoon een ervaren PP is en niet dat hij net begint.
Ik moet ineens denken aan zo'n slecht action man spel dat ik hadquote:Op maandag 10 februari 2020 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillende 'werelden' met verschillende vijanden. Penguin world in een stad in 1920's setting. IJswereld met ijsberen en eskimo's voor Mr Freeze. Jungle of bos voor Ivy.
Bruce around the world.
Nicequote:Op maandag 10 februari 2020 19:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb net dragonball z fighter gekochtVoor 13 euro kon ik het niet laten liggen
quote:
Topidee dus.quote:Op maandag 10 februari 2020 21:02 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Ik moet ineens denken aan zo'n slecht action man spel dat ik had
[ afbeelding ]
Action Man
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |