Divinity 2 is echt een top rpg!quote:Op maandag 10 februari 2020 17:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoorde dat t vooral een hele divesre RPG was a la D&D, met heel veel manieren om iets op te lossen. Ik ben normala niet zo van de "view from the top" (ik weet niet hoe dat heet) spellen, vind ik vaak iets te strategisch en saai. Maar we zullen zien! Vind Fantasy settings en D&D erg leuk, dus kom maar op voor die 25,-.
Onze DM was er iig erg enthousiast over, hardcore RPG.
Hij komt morgen binnen en dan gaat t natuurlijk kriebelen. maar eigenlijk wil ik eerst Death Stranding uitspelen voordta ik iets installeer. Ik ken mezelf, ik kan geen 2 grote spellen tegelijk spelen. Dan laat ik de oude meestal liggen.
Die zijn nog grands prix aan het maken tot in 2024quote:Op maandag 10 februari 2020 22:33 schreef Vlaggenroof het volgende:
Spuro??
Vind het wel karig als er dit jaar weer een crash zou komen.. vorig jaar hadden we al ctr...
waar?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb net dragonball z fighter gekochtVoor 13 euro kon ik het niet laten liggen
waar?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Ik heb net dragonball z fighter gekochtVoor 13 euro kon ik het niet laten liggen
ivy <3quote:Op maandag 10 februari 2020 20:57 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Verschillende 'werelden' met verschillende vijanden. Penguin world in een stad in 1920's setting. IJswereld met ijsberen en eskimo's voor Mr Freeze. Jungle of bos voor Ivy.
Bruce around the world.
LEAKEDquote:
New York is under threat. Aaron Keener, a former Division Agent turned rogue, has taken control of Lower Manhattan, backed by four devoted and highly skilled lieutenants. Trained by The Division but disavowing its ideals, they are now the highest authority in town and the most formidable force the Agents have ever faced.
Play in single-player or online co-op:
- A gripping new story, hunting down your nemesis
- A level 30 boost, allowing you to jump right into the Warlords of New York campaign
- A new open world in New York
- A revamped progression system with a level cap increased to 40
- New tactical options: exotics, gears, and skills
- An extended endgame, including thematic three-month seasons
Waar? De pS store?quote:Op maandag 10 februari 2020 19:49 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee voor op de pc. Steam keyquote:
Owquote:
Over deel 2 heb ik hetzelfde gehoord, dus ben wel bang dat t TE open en TE veel zoeken en keuzes gaat zijn voor me, maar wil t wel proberen. Lang geleden dat ik eene chte rpg heb gespeeld (dragon age, maar die is veel simpeler en rechtlijniger). Vanavond ff installeren encharacter maken en eerste run.... en daarna eerst Death Strandingquote:Op maandag 10 februari 2020 17:42 schreef Drankster het volgende:
[..]
Ik ga eerlijk tegen je zijn: ik heb het spel nooit uitgespeeld.
Heb hem op de PC en PS4 gespeeld en ik zeg het je nu al vast: het spel houdt totaal niet je hand vast.
Quests hebben niet de meest uitgebreide beschrijvingen en je kan quests op meerdere manieren oplossen (ook door magic te gebruiken buiten de combat!). Het is echt mega satisfying om een quest op jouw manier op te lossen maar merkte toch dat ik daar niet altijd het geduld voor had.
Combat is mega uitgebreid, je kan met de classes en perks alle kanten op maar dat kan de tegenstander ook. Je moet wel echt gaan kijken naar strategieën en dat soort zaken want vijanden kunnen je echt one hit killen.
Ga niet te lang dwalen op keuzes die je maakt want er is niet altijd een juiste keuze.
De lore, wereld, graphics en muziek (RIP Kirill Pokrovsky!) zijn allemaal 10/10 en daarom weet ik niet of je deze moet spelen terwijl je met Death Stranding bezig bent aangezien Divinity je aandacht en tijd helemaal gaat opzuigen.
edit: bovenstaande gaat dus over deel 1!
Interessant, New York was zó veel beter dan DC.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 07:30 schreef DKUp het volgende:
[..]
LEAKED
Washington DC is gewoon meh vergeleken met New York.
Ps controller aansluiten en je ziet geen verschilquote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:41 schreef Drankster het volgende:
Interessant, New York was zó veel beter dan DC.
Zal wel net buiten de Year 1 pass vallen.
De sfeer van het eerste deel was zo tof.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 09:41 schreef Drankster het volgende:
[..]
Interessant, New York was zó veel beter dan DC.
Zal wel net buiten de Year 1 pass vallen.
Kan gebeuren, is pas vier keer vermeld.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 11:37 schreef Ang3l het volgende:
Had ik ff helemaal gemist dat er een RE serie op netflix komt
https://www.serietotaal.n(...)-erg-af-van-de-games
Vast in t weekend wanneer ik t leven aan t vieren benquote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan gebeuren, is pas vier keer vermeld.
Lame, de Year 1 content is niet echt bijzonder. Gelukkig maar ¤20,- voor de ultimate edition betaald maar dit vind ik wel jammer.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:02 schreef Black-Hole het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Yep, wel ontzettend benieuwd naar deze uitbreiding. New York was inderdaad stukken beter.
Wordt sowieso beter de komende tijd aangezien ook de gehele gear / stats op de schop gaan en wat minder complex / random worden.
Ik heb er wel een hoop vertrouwen in, gear is nu veel te complex en veel te veel RNG waardoor ik niet meer speel.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 13:25 schreef Drankster het volgende:
[..]
Lame, de Year 1 content is niet echt bijzonder. Gelukkig maar ¤20,- voor de ultimate edition betaald maar dit vind ik wel jammer.
De komende veranderen moeten wel heel positief uitpakken voordat ik nieuwe content ga kopen.
quote:Op maandag 10 februari 2020 22:51 schreef KennyPowers het volgende:
Alle miracles, sorceries and pyromancies![]()
[ afbeelding ]
Maar wist je al dat er een RE serie komt op netflix?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:49 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Kan gebeuren, is pas vier keer vermeld.
Terwijl je The Witcher 3 zou moeten spelen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast in t weekend wanneer ik t leven aan t vieren ben
Zou haar vroeger zo hard hebben geraakt dat degene die mijn penis uit haar anus zou trekken tot koning van Engeland gekroond zou worden.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou haar vroeger zo hard hebben geraakt dat degene die mijn penis uit haar anus zou trekken tot koning van Engeland gekroond zou worden.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:00 schreef Jimbo het volgende:
Maar oké, niemand iets zinnigs te zeggen over DBZ:K dus?
Damnquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou haar vroeger zo hard hebben geraakt dat degene die mijn penis uit haar anus zou trekken tot koning van Engeland gekroond zou worden.
[..]
[..]
Je kan inmiddels net zo goed wachten op een sale.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:00 schreef Jimbo het volgende:
Maar oké, niemand iets zinnigs te zeggen over DBZ:K dus?
Gelukkig is er al zo ontzettend veel nieuw te spelenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je kan inmiddels net zo goed wachten op een sale.
jezusquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik zou inderdaad even wachten of die game misschien wel F2P gaat worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:21 schreef KennyPowers het volgende:
The division 2 standard edition is 3 dollar in de US store (lol)
Trap er niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |