Terwijl je The Witcher 3 zou moeten spelen?quote:Op dinsdag 11 februari 2020 12:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast in t weekend wanneer ik t leven aan t vieren ben
Zou haar vroeger zo hard hebben geraakt dat degene die mijn penis uit haar anus zou trekken tot koning van Engeland gekroond zou worden.quote:
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou haar vroeger zo hard hebben geraakt dat degene die mijn penis uit haar anus zou trekken tot koning van Engeland gekroond zou worden.
quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:00 schreef Jimbo het volgende:
Maar oké, niemand iets zinnigs te zeggen over DBZ:K dus?
Damnquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zou haar vroeger zo hard hebben geraakt dat degene die mijn penis uit haar anus zou trekken tot koning van Engeland gekroond zou worden.
[..]
[..]
Je kan inmiddels net zo goed wachten op een sale.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 16:00 schreef Jimbo het volgende:
Maar oké, niemand iets zinnigs te zeggen over DBZ:K dus?
Gelukkig is er al zo ontzettend veel nieuw te spelenquote:Op dinsdag 11 februari 2020 18:08 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Je kan inmiddels net zo goed wachten op een sale.
jezusquote:Op dinsdag 11 februari 2020 17:15 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
[..]
Ik zou inderdaad even wachten of die game misschien wel F2P gaat worden.quote:Op dinsdag 11 februari 2020 19:21 schreef KennyPowers het volgende:
The division 2 standard edition is 3 dollar in de US store (lol)
Trap er niet in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |