Ja, ze was sterk. Ze heeft alleen wel wat wereldvreemde standpunten.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 04:43 schreef Kijkertje het volgende:
Ik geloof dat Klobuchar dit debat gewonnen heeft
Waarom zou ik boos zijn. Een fact checker checkt een feit. Ik zeg alleen maar dat in mijn optiek als je het langs zo'n lat legt als bijvoorbeeld de politifact checker dit ongeveer tussen half-true en mostly false zit. Ik vind het verder ook prima als jij het als pants on fire ziet. Moet jij weten. Ik geef ook al aan dat ik het niet netjes vind dat hij dus al jaren een gesensationaliseerd nummer herhaalt.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 05:35 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Excuus je komt nogal bozig op mij over
Warren te links?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 05:07 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Zeker Warren is ook mijn favoriet en ik zie het ook niet gebeuren (te links ook) maar het is niet dat één van de andere kandidaten mij tegenstaat of zo. Ik heb wel het minst met Yang.
Het is sws een verademing om mensen te horen die coherente zinnen met inhoud kunnen produceren![]()
Een conflict of interest kan wel degelijk een crime zijn. Money laundering ook.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 04:51 schreef Kijkertje het volgende:
Het is een schande dat Hunter Biden financieel profiteerde van zijn vaders positie!twitter:HeidiNBC twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 20:15:09A day after abuse of power charges dismissed ag. Trump, report that Treasury released sensitive fin. info on Hunter Biden.--->This as Treasury is blocking Trump tax returns & his kids earn millions while actually working in the White House.https://t.co/jyTnjIh8to reageer retweet
twitter:HeidiNBC twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 20:16:56No one is saying Hunter didn't take advantage of his father's name by lining up overseas gigs. But the allegation is one of a conflict of interest, not a crime.Also as Trump directs govt biz/taxpayer $$ toward his properties ($650 a night rooms for Secret Service here:) reageer retweet
twitter:HeidiNBC twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 20:17:42https://t.co/OXRTGE7nw7There's also a Deutsche Bank whistleblower who says suspicious activity reports involving Trump and his son in law, Jared Kushner, were never filed with Treasury. reageer retweet
quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:37 schreef henk38 het volgende:
[..]
[..]
Die vlieger gaat niet helemaal op omdat je naar de totale aantallen kijkt, als je het procentueel gaat bekijken, krijg je een heel ander beeld.
Haha, baasquote:
Vrienden op een positie zetten is een prestatie?quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:00 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Angstige mensen krijgen weinig voor elkaar. Dus als dit hem lukt...
En dat die vrienden ook nog eens loyaal aan je blijven? best wel, ja.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 09:06 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Vrienden op een positie zetten is een prestatie?
Haha cronyismequote:
Comment: “... Has 45 seen this photograph? I would be surprised if the photographer has a job by Monday...“quote:Op zaterdag 8 februari 2020 03:18 schreef Ulx het volgende:
Jesus, die foto....twitter:photowhitehouse twitterde op vrijdag 07-02-2020 om 23:30:50@:realDonaldTrump returns to the White House from Charlotte, North Carolina. Photo by William Moon at the South Lawn of the White House on February 7, 2020 https://t.co/n1a1Z93LrJ reageer retweet
Ze verloren helemaal niet veel stemmen aan Trump. En degenen die ze wel kwijtraakten, veelal door microtargeting, tja, aan misinformatie kun je weinig doen. Dat zie je hier in dit topic ook aan jullie zijde.quote:Op zaterdag 8 februari 2020 01:45 schreef henk38 het volgende:
[..]
zou het niet beter zijn als de democraten zich gaan afvragen waarom ze zoveel stemmen aan Trump zijn verloren. Als jij een slecht lopende zaak hebt, kijk je naar je zelf en niet naar je klanten en ga je zeker niet je klanten voor gek en dom uitmaken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |