SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
De 50 favorieten van het leukste songfestival forum van Nederland!
https://twitter.com/ESF_FOK
Ik ook hoor.quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:03 schreef Strani het volgende:
[..]
Voor mezelf ja, ik ben enorm op mezelf gericht
Je kan het meisje wel uit de Bible Belt halen, maar je haalt de Bible Belt nooit uit het meisjequote:Op donderdag 6 februari 2020 15:04 schreef Guanabana het volgende:
Ik heb de laatste tijd een enorm gristelijk ritme, ben al een week of langer rond half 8 wakker
Ik sla vanavond ook over. Ik moet dan werken, maar had waarschijnlijk anders ook wel geskiptquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:01 schreef Strani het volgende:
Vanavond maar even geen San Remo denk ik. Lijkt me niet goed voor je hart om dit drie avonden op rij te doen.
Begrijpelijkquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:07 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik sla vanavond ook over. Ik moet dan werken, maar had waarschijnlijk anders ook wel geskipt
Waarschijnlijk is het wel nog steeds bezig als ik weer thuis komquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:09 schreef Strani het volgende:
[..]
BegrijpelijkIk geloof dat meerdere mensen vanavond en morgen overslaan dus het topic zal dan ook wel wat minder zijn.
En ook nog als je de volgende dag weer naar je werk gaatquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:10 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het wel nog steeds bezig als ik weer thuis kom
Ja, dus dat scheelt.quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:12 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah ja, leuk! Is dit wel in Amersfoort?
Veel plezierquote:
Handenschudden en taart eten dan maarquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, dus dat scheelt.
Ik ga dit keer wel alleen en er is een pauze, dus dat wordt eenzaam dralen
Dat kwartiertje overleef je ook welquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:12 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, dus dat scheelt.
Ik ga dit keer wel alleen en er is een pauze, dus dat wordt eenzaam dralen
Ik zal waarschijnlijk wel op FOK! gaanquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:13 schreef Strani het volgende:
[..]
Handenschudden en taart eten dan maar
Ja is niet mijn eerste keer alleen naar zoiets, dus komt wel goedquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:13 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat kwartiertje overleef je ook welGoed dat je gaat ook al is het alleen
quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:13 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik zal waarschijnlijk wel op FOK! gaan
Telkens moeten opstaan voor anderen is ook vrij irritantquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:14 schreef Strani het volgende:
[..]
Met dit soort dingen wil ik na het toilet meestal zo snel mogelijk weer terug naar m'n stoel. In het stadion ook. Dan hoef ik daarna tenminste niet langs 30 mensen naar m'n stoel te wurmen.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:16 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Telkens moeten opstaan voor anderen is ook vrij irritant
Was het een grap of was het autisme?quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gesprek, jaar of 5 terug:
Klant belt, collega neemt op.
Klant - "Is m'n computer al klaar?"
Collega - "Ik loop even naar de TD om te kijken hoe ver het is"
Ik - "Ongeveer 18 meter"
Collega - "Huh?"
ik - "Naar de TD, da's ongeveer 18 meter"
Het één sluit het ander niet uit!quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Was het een grap of was het autisme?
Het één sluit het ander niet uit hč.quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:18 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Was het een grap of was het autisme?
En toen kreeg je de nietmachine naar je hersens gesmeten, of eindigt het verhaal niet zo?quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:17 schreef TheFreshPrince het volgende:
Gesprek, jaar of 5 terug:
Klant belt, collega neemt op.
Klant - "Is m'n computer al klaar?"
Collega - "Ik loop even naar de TD om te kijken hoe ver het is"
Ik - "Ongeveer 18 meter"
Collega - "Huh?"
ik - "Naar de TD, da's ongeveer 18 meter"
GMTAquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit!
quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:18 schreef Strani het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit!
quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:18 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het één sluit het ander niet uit hč.
Hij keek me vuil aan en liep toch naar de TD om te kijken hoe ver het was.quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:18 schreef Fred_B het volgende:
[..]
En toen kreeg je de nietmachine naar je hersens gesmeten, of eindigt het verhaal niet zo?
Geen gevoel voor humor, die kerel. Ik had erom gelachen.quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:19 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij keek me vuil aan en liep toch naar de TD om te kijken hoe ver het was.
Natuurlijk een grap, hij zei dat standaard "ik zal even kijken hoe ver het is".quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:19 schreef Guanabana het volgende:
[..]
[..]
Ja maar meer van, was dat de grap, of was het serieus zo bedoeld
Hij ook wel, achterafquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:19 schreef Strani het volgende:
[..]
Geen gevoel voor humor, die kerel. Ik had erom gelachen.
Op je werk serieus zijnquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:22 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Hij ook wel, achterafMaar hij was nogal in de serieuze modus op dat moment
Telegraaf heeft iets over dat de scheidsrechters het er nu allemaal wel over eens zijn dat er dwalingen waren in de wedstrijd tegen Chelsea.quote:
Het is dat ik net gegeten heb maar anders zou ik ook wel tosti's willen. Maar dan wel met pindasaus.quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:42 schreef TheFreshPrince het volgende:
2 tosti's achter de huig gefrommeld!
Je weet dat kaas goed gegratineerd is als het in 5 stukken van je bord spat op het moment dat je de vork er in zet
quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:42 schreef Strani het volgende:
[..]
Het is dat ik net gegeten heb maar anders zou ik ook wel tosti's willen. Maar dan wel met pindasaus.
Oh oké. Ja daar komen ze mooi laat mee.quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:41 schreef Strani het volgende:
[..]
Telegraaf heeft iets over dat de scheidsrechters het er nu allemaal wel over eens zijn dat er dwalingen waren in de wedstrijd tegen Chelsea.
Nou blijft het de Telegraaf dus ik ga me bijna afvragen of de scheidsrechter toen niet juist groot gelijk had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |