Ik kan niet vaak genoeg benadrukken dat Simone vorig jaar het beste lied van het festival had en gewoon had moeten winnen.quote:12. Enrico Nigiotti with Simone Cristicchi - Ti regalerò una rosa
@Moiraquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:23 schreef Em31 het volgende:
Sterkte aan de mensen die weer op Francesco willen wachten.
Sanremo is gewoon aan het trollen nu.quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:23 schreef Em31 het volgende:
Ik zet de wekker wel om een uur of 3quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:23 schreef Em31 het volgende:
Francesca Michielinquote:7. Levante with Francesca Michielin and Maria Antonietta - Si può dare di più
quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:23 schreef Em31 het volgende:
Ja dat was jammer inderdaad! Vond dat ook een goed liedquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:27 schreef Em31 het volgende:
[..]
Francesca Michielin![]()
Jammer dat ze live niet zo sterk was in 2016.
Haha, hij is goedquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:39 schreef molloot200 het volgende:
Met 24 optredens zijn er vast niet zo veel intervalacts.
quote:Op donderdag 6 februari 2020 14:39 schreef molloot200 het volgende:
Neuh, lijkt me nietquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:39 schreef molloot200 het volgende:
quote:
Dat van vandaag zijn niet de inzendingen. L'Italiano is vermoedelijk dit liedje:quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:01 schreef Moira het volgende:
[..]
Maar hij doet vanavond dus weer een ander liedje? Welke wordt dan de inzending? Of mogen artiesten meerdere liedjes insturen en mensen stemmen dan welke ze willen dat wint?
Oh nou daar ga ik sowieso niet op wachtenquote:Op donderdag 6 februari 2020 15:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat van vandaag zijn niet de inzendingen. L'Italiano is vermoedelijk dit liedje:
Wow ik wist niet dat er nog een fan was op dit forum. Ik heb echt moeten janken om dat nummer vorig jaarquote:Op donderdag 6 februari 2020 14:23 schreef Fred_B het volgende:
Ik kan niet vaak genoeg benadrukken dat Simone vorig jaar het beste lied van het festival had en gewoon had moeten winnen.
Hup Fai Rumorequote:Op donderdag 6 februari 2020 15:05 schreef lashatumbai het volgende:
De meest gedownloade nummers op iTunes
[ afbeelding ]
quote:
Het is vooral deze week en die laatste week voor de deadline die voor mijn gevoel mega chaotisch zijn. Ineens krijg je zó veel tegelijkertijd.quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is het eerste NSF seizoen wat ik een soort van half volg en ik weet nog niet of ik het een succes vind :|
Jawel, dit moet je doorstaan, het is een beleving, een verrijking, een joie de vivre, je kan straks in mei zeggen “ik was er toen dit nummer het levenslicht zag”.quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
![]()
Dit is het eerste NSF seizoen wat ik een soort van half volg en ik weet nog niet of ik het een succes vind :|
Hou vol, hou vol!quote:Op donderdag 6 februari 2020 15:38 schreef molloot200 het volgende:
[..]![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |